Is limburg(afgezien regio maastricht) stedelijk dan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 03:02 schreef Ixnay het volgende:
En ook raar om een boeren plattelandsprovincie met een stedelijke provincie te vergelijken.
Vind je het vreemd dat je dan verschillen tegenkomt?
Amsterdam is oké. Amsterdam is echt anders dan de rest van Nederland.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
Ik voel jullie, ik vind dat Amsterdam zich ook moet afscheiden van Nederland
quote:Op dinsdag 26 april 2011 03:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is limburg(afgezien regio maastricht) stedelijk dan?
hou het nog even stilquote:Op dinsdag 26 april 2011 03:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Amsterdam is oké. Amsterdam is echt anders dan de rest van Nederland.![]()
Amsterdam zou een stadstaat kunnen zijn net als Monaco, dat nota bene niet eens lid is van de EU. En met Monaco gaat het beter dan met Frankrijk, dus een onafhankelijke staat betekent zeer zeker niet het failliet van je staat.![]()
Stadstaat Amsterdam samen met Fryslan onafhankelijk, misschien samen.Amsterdam mag dan best de hoofdstad worden van Fryslan als tegenprestatie.
Maar dit kabinet is op ramkoers. Dan kunnen ze natuurlijk vroeg of laat ook van bepaalde landsdelen die ze totaal niet meer vertegenwoordigen een ramkoers terug verwachten.
![]()
Zoals het er nu voorstaat eis ik volledige onafhankelijkheid van Nederland. Ik wil niets met dat bruinhemdentuig in Den Haag te maken hebben. Zodra de Friese politie hiervan overtuigd raakt en de zijde kiest van het Friese volk kunnen we ons afscheiden. Met Amsterdam erbij, als de Amsterdammers dat willen dan kunnen we vele malen succesvoller zijn dan Nederland.
Kijk, Nederland wil einde coffeeshops en doen alles om toeristen en vreemdelingen weg te pesten. Daar liggen enorme kansen voor ons. Dit kabinet is zo dom bezig, ze vernietigen de kenniseconomie en maken van Nederland een soort xenofobisch Albanië, dat we als Friezen en Amsterdammers beter op tijd het zinkende schip kunnen verlaten.
jij staat op de zwarte lijstquote:Op dinsdag 26 april 2011 04:11 schreef vergezocht het volgende:
Wat een shittopic. Je snapt toch wel goed dat termen zoals 'kut' e.d. in een poll zetten nergens op slaan vanwege hun subjectieve aard?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Limburg is wat dommer dan Friesland.
Gewoon, daarom.
Klopt. Net als dat ik Duitsland afkeurde tijdens 1939-1945 en Chili onder Pinochet of Griekenland onder het kolonelsregime, Spanje onder Franco en Portugal onder Salazar.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef Solid87 het volgende:
Dus als ik het goed heb TS veroordeel je een hele provincie enkel vanwege hun politieke voorkeur?
wel erg kortzichtig van jezelf vind je niet?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:27 schreef Bombvis het volgende:
Zijn beide gewoon provincies die niks toevoegen, alhoewel bovenstaande post mij wel doet twijfelen. Kijken of Friesland hier iets beter tegenover kan stellen
Tja, als ik moest kiezen tussen Doutzen Kroes of Chantal Janzen moet ik denk ik toch maar op Friesland stemmen als meest kutte provincie. Friesland zal toch nog wel meer te bieden hebben?quote:
Ja zeker:quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, als ik moest kiezen tussen Doutzen Kroes of Chantal Janzen moet ik denk ik toch maar op Friesland stemmen als meest kutte provincie. Friesland zal toch nog wel meer te bieden hebben?
Ik vind dat de rest van NL buiten rotterdam mag blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:59 schreef Karzai het volgende:
Ik voel jullie, ik vind dat Amsterdam zich ook moet afscheiden van Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |