abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95982248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies en zo'n 90% van de mannen is wel knap in mijn leeftijdscategorie en daarom maak ik geen kans!
Tja ik heb je al gezegd aardbei, zonder redelijk uiterlijk wilt niemand je innerlijk leren kennen.

Wat snap je nou niet? ik zal het nog 1 keer uitleggen:

Jij gaat uit, dan ga je op zoek naar jongens die jij knap vind. Normaal of lelijk vallen dan automatisch af.
Er zijn maar heel weinig knappe mannen. Er zijn veel meer knappe vrouwen...vind ik.

quote:
Een heel klein deel van de mannen is gewoon niemands type en ik behoor tot die categorie.
Ben je nou gewoon heel dom of heel koppig? Ik denk beide. Succes woensdag, ik ga er geen woorden meer vuil aan maken want jij hebt toch je eigen waarheid, je leeft in je eigen hoofd vol waanideeën en excuses voor jouw mislukte liefdesleven, terwijl het gewoon simply put aan jezelf ligt als anderen jou niet leuk vinden, want je ziet er normaal uit, klaar. Je hebt geen brandwonden, geen amputaties, geen vieze huidziekte waar anderen van walgen, obesitas, littekens... niks. Je lichaam functioneert prima, op je ogen na, maar dat zien de mensen niet. Een scheef gezicht, nou boo fucking hoo. Dat is dan ook alles. En dan zou je niemands type zijn?

Accepteer dat jouw gedachten niks te maken hebben met de realiteit en dan heeft het zin om hier te komen vragen voor advies, want zo lang je dat niet doorhebt gaat er niets veranderen.
pi_95982291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn maar heel weinig knappe mannen. Er zijn veel meer knappe vrouwen...vind ik.

[..]

Ben je nou gewoon heel dom of heel koppig? Ik denk beide. Succes woensdag, ik ga er geen woorden meer vuil aan maken want jij hebt toch je eigen waarheid, je leeft in je eigen hoofd vol waanideeën en excuses voor jouw mislukte liefdesleven, terwijl het gewoon simply put aan jezelf ligt als anderen jou niet leuk vinden, want je ziet er normaal uit, klaar. Je hebt geen brandwonden, geen amputaties, geen vieze huidziekte waar anderen van walgen, obesitas, littekens... niks. Je lichaam functioneert prima, op je ogen na, maar dat zien de mensen niet. Een scheef gezicht, nou boo fucking hoo. Dat is dan ook alles. En dan zou je niemands type zijn?

Accepteer dat jouw gedachten niks te maken hebben met de realiteitn dan heeft het zin om hier te komen vragen voor advies, want zo lang je dat niet doorhebt gaat er niets veranderen.
Die realiteit daar leef ik al 11 jaar in.
pi_95982306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die realiteit daar leef ik al 11 jaar in.
Ja, en dat is zwaar kut, dus hopelijk ga je er hard voor werken om van die gedachten van te komen. Sowieso is het belangrijk om een constant dag-nacht ritme te hebben en genoeg slaap te krijgen, dus ik ga dan nu ook naar bed.
pi_95982328
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, en dat is zwaar kut, dus hopelijk ga je er hard voor werken om van die gedachten van te komen. Sowieso is het belangrijk om een constant dag-nacht ritme te hebben en genoeg slaap te krijgen, dus ik ga dan nu ook naar bed.
Weltrusten, maar over dat hard werken? Ik moet dagelijks al een strijd tegen mezelf leveren om te overleven ik word ook een keer moe van al het vechten he!

Maar goed, weltrusten , ik ga ook maar slapen.
pi_95982331
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je zelfs dat soort vrouwen niet erg meer vindt kan je dus ook wel naar Thailand.
QFT
  dinsdag 26 april 2011 @ 03:38:38 #156
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95982370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelf-ver-trouw-en.
*knip*
oh dat weer! weer dat gedoe met zelfvertrouwen!
zelfvertrouwen kan je niet zomaar krijgen. er zijn wel truukjes voor dat je je impalmt dat iets gaat werken, en daar dan echt in gelooft en zo meer zelfvertrouwen krijgt.
of eventjes "in weet ik het" komen, even schreeuwen in de spiegel voordat je naar buiten gaat.
als jij zegt hoe je eraan kan komen mag je het zeggen.
maar voor de rest is zelfvertrouwen niet zomaar te maken. en welke details zelfvertrouwen precies uitstraalt wordt hier ook niet uitgelegd

ik heb dus meer plannen met me bezig gaan houden met gedrag gaan acteren wat zelfvertrouwen uitstraalt. ik ben net terug van de film "true grit". die 14 jarige vrouwelijke hoofdpersoon heeft meer charisma, zelfvertrouwen, en alles wat vrouwen aantrekt dan ik.

ik ben van plan haar moves beter te gaan bestuderen
  dinsdag 26 april 2011 @ 03:45:00 #157
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95982380
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.

En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
nee. volgensmij heb ik het eens eerder gezien. hij heeft een vrouwelijke coach en psycholoog.
en er is ook een seksuoloog. maar voor het echte neuken gaat hij naar een hoer in nederland
  dinsdag 26 april 2011 @ 04:35:05 #158
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95982554
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hebt je rijbewijs tenminste. :P Ik denk wel dat het handig is om een rijbewijs/auto te hebben, vooral als je later op jezelf woont. Openbaar vervoer; zoveel nadelen. Altijd wachten, kut verbindingen enzovoort. Of je bent afhankelijk van andere mensen, vind ik ook maar niks. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik iig meteen een auto. :P
oh cool. is er enige kans dat ik gratis lift kan krijgen naar utrecht dan voor meet? benzine is duur, en met het ov ga ik al jaren niet meer(ov is irritant, en vind ik ook te duur)
pi_95982809
Ik snap niet waarom er mensen zijn die nog steeds zo diep op Richard zijn gezeik in gaan. Voeg elkaar dan toe op MSN of wissel 06 nummers uit en bel met elkaar; is het ook nog veel directer allemaal, maar ga dit topic niet zo verneuken a.u.b.
pi_95983318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Genoeg gasten die zonder zelfvertrouwen aan een vriendin komen hoor. Dat is het probleem niet, mijn probleem is de buitenkant.
Dat is zo in de maatschappij kijkt 100% aan de buitenkant als je die niet mee hebt
en je wil een liefdesleven lijden zal de de kans groot zijn dat je leven verandert in een
gefrustreerd/eenzaam/agressief leven want jouw kansen zijn zeer klein.
pi_95983527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Genoeg gasten die zonder zelfvertrouwen aan een vriendin komen hoor. Dat is het probleem niet, mijn probleem is de buitenkant.
Genoeg gasten die lelijk zijn die aan een (niet eens lelijke) vriendin komen hoor.
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:21:32 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95984527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Genoeg gasten die lelijk zijn die aan een (niet eens lelijke) vriendin komen hoor.
En anders om ook, natuurlijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:26:44 #163
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95984623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:29 schreef richard_prf het volgende:

Weltrusten, maar over dat hard werken? Ik moet dagelijks al een strijd tegen mezelf leveren om te overleven
Stel je niet aan zeg.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:19:08 #164
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95985921
Succes begint bij jezelf. :)
Je moeder is een hamster
pi_95987271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Crutch het volgende:
Succes begint bij jezelf. :)
Succes begint bij stoppen met zeuren.
pi_95987365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik wil geen oude posts op gaan rakelen hoor (maar ik doe het toch), maar waarom kwam ze niet opdagen dan? Ik ben nieuwsgierig :@
Ik kreeg een enorm kutexcuus, blijkbaar had ze de moeite niet genomen om iets fatsoenlijks te verzinnen. Ze liep heel de dag te slapen ofzo omdat ze tot 4 uur wakker was om Youtube filmpjes te kijken. :')

Toen we eenmaal in een relatie zaten twee maanden later kreeg ik een ander antwoord daarop, dat ze bang was om te komen, ze kwam net uit een relatie blabla.

Wat een trut was het. :D Maar dat is wel handig, heb je dat ook eens gehad.
Ron Paul 2012
pi_95987403
Eerlijk gezegd denk ik niet meer dat ik hier nog vaak kom ben het continue gezeik onderling een beetje zat en denk heel eerlijk gezegd dat deze lijn eigenlijk ook niet echt hulpvol meer is.
pi_95987421
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:08 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet meer dat ik hier nog vaak kom ben het continue gezeik onderling een beetje zat en denk heel eerlijk gezegd dat deze lijn eigenlijk ook niet echt hulpvol meer is.
Dan ga je ergens anders droeftoeteren. Sim-pel.
pi_95988036
quote:
;(
pi_95988095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Een andere fokker had dat toch eens met een collega van hem? Dacht dat hij een paar dagen daarna erdoor ontslagen werd. :')
Kastanova was dat _O-
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:32:22 #171
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95988121
quote:
Wat verwacht je, dat we je gaan smeken hier te blijven ofzo? Misschien zou je eens moeten leren niet zo panisch overal op te reageren. Je reactie op dat anorexiaverhaal was ook compleet overdreven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kastanova was dat _O-
Oh, topic link? Die heb ik gemist :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:32:28 #172
118585 Crutch
pi_95988125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Je moeder is een hamster
pi_95988156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat verwacht je, dat we je gaan smeken hier te blijven ofzo? Misschien zou je eens moeten leren niet zo panisch overal op te reageren. Je reactie op dat anorexiaverhaal was ook compleet overdreven.
Precies. Dat dramaqueen-gedoe van "ik ga niet meer posten, bla bla bla...". Of je post of je post niet, maar ga niet constant lopen te zeuren dat je niet meer gaat posten.
pi_95988308
Dat was Kastanova niet denk ik. Volgens mij was het RealZeus die in het toilet van z'n bedrijf een neuq-sessie had met een collega en daar foto's van maakte.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:38:59 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95988350
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
Dat was Kastanova niet denk ik. Volgens mij was het RealZeus die in het toilet van z'n bedrijf een neuq-sessie had met een collega en daar foto's van maakte.
Ik weet wel van een kerel die foto's had gemaakt van haar in haar douche ofzo, maar dat verhaal van het toilet is nieuw.
pi_95988362
Ik weet alleen van "ijsmeis.rar". :')
pi_95988377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik weet wel van een kerel die foto's had gemaakt van haar in haar douche ofzo, maar dat verhaal van het toilet is nieuw.
Dat is dezelfde gast. Hij had er ook een filmpje van gemaakt en die op Fok! gezet.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:40:13 #178
118585 Crutch
pi_95988394
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:39 schreef Halcon het volgende:
Ik weet alleen van "ijsmeis.rar". :')
Da's een hoax.
Je moeder is een hamster
pi_95988448
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
Kastanova werkte pas een paar dagen bij een bedrijf en hij maakte ergens een topic over waarin hij dat bedrijf afkraakte ofzo, of afgaf op collega's, en toen mailde een fok!ker een link van dat topic naar dat bedrijf, en toen werd 'ie ontslagen :P
pi_95988491
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:40 schreef Crutch het volgende:

[..]

Da's een hoax.
Neuh, heb de foto's weleens gezien.
pi_95988505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Kastanova werkte pas een paar dagen bij een bedrijf en hij maakte ergens een topic over waarin hij dat bedrijf afkraakte ofzo, of afgaf op collega's, en toen mailde een fok!ker een link van dat topic naar dat bedrijf, en toen werd 'ie ontslagen :P
Strakke actie. :D
pi_95988615
quote:

[..]

Da's een hoax.
Niet. :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:50:35 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95988765
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef DeHovenier het volgende:
Precies de reden dat ik gewoon m'n persoonlijke leven compleet voor mezelf hou hier. Altijd eikels die lekker anoniem gaan lopen zieken. Ik snap ook echt niet dat mensen zo dom zijn hier naaktfoto's van zichzelf te posten voor een beetje aandacht van een paar ranzige rukkertjes. Hoe wanhopig ben je dat je voor dat beetje zelfvertrouwen je hele zaakie op internet poot :')
pi_95989421
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Precies de reden dat ik gewoon m'n persoonlijke leven compleet voor mezelf hou hier. Altijd eikels die lekker anoniem gaan lopen zieken. Ik snap ook echt niet dat mensen zo dom zijn hier naaktfoto's van zichzelf te posten voor een beetje aandacht van een paar ranzige rukkertjes. Hoe wanhopig ben je dat je voor dat beetje zelfvertrouwen je hele zaakie op internet poot :')
In de kroeg hang je ook niet je hele levensverhaal op tegen onbekenden. Op internet dus zeker niet. Ik niet tenminste.
pi_95989567
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Halcon het volgende:

[..]

Precies. Dat dramaqueen-gedoe van "ik ga niet meer posten, bla bla bla...". Of je post of je post niet, maar ga niet constant lopen te zeuren dat je niet meer gaat posten.
Ik denk dat ze niet meer wil posten omdat iedereen hier een mening heeft over haar relatie die haar niet aanstaat...
pi_95989593
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die uitspraak moet op een tegeltje.
quote:

[..]

Da's een hoax.
:N
  dinsdag 26 april 2011 @ 12:26:10 #187
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_95990072
Is Lipper eigenlijk nog ergens in beeld? Of heeft die helemaal afgehaakt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_95990095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Is Lipper eigenlijk nog ergens in beeld? Of heeft die helemaal afgehaakt?
Ik wou net zeggen..wat is er met hem gebeurd?
pi_95990269
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef twiFight het volgende:

@ rijbewijsdiscussie.
Ik vind het maar onzin. Ik heb mijn rijbewijs pas gehaald op mijn 27e, maar dat was voornamelijk een geldkwestie. Ik heb andere mensen nooit gestoord door het niet hebben van een. Als ik hulp nodig had w.b. een auto dan vroeg ik altijd netjes en bood ik ook altijd aan benzinegeld te betalen. Tuurlijk is het wel hebben van een rijbewijs handiger, maar het zegt mijns inziens niets over een persoon als die er niet een heeft. Waar ik me wél dood aan kan ergeren zijn mensen die zaniken dat andere mensen stom zijn omdat ze het niet hebben, terwijl ze er zelf niks voor hebben hoeven doen, cq. pappie heeft alles betaald. Dan heb je dus zelf niks bereikt en uiteindelijk geen ene flikker te zeggen over andere mensen, die misschien geen rijbewijs hebben maar wél dingen zelf bereikt hebben in hun leven.
Had het niet beter kunnen zeggen!
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:01:18 #190
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95991195
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef twiFight het volgende:
@ rijbewijsdiscussie.
Ik vind het maar onzin. Ik heb mijn rijbewijs pas gehaald op mijn 27e, maar dat was voornamelijk een geldkwestie. Ik heb andere mensen nooit gestoord door het niet hebben van een. Als ik hulp nodig had w.b. een auto dan vroeg ik altijd netjes en bood ik ook altijd aan benzinegeld te betalen. Tuurlijk is het wel hebben van een rijbewijs handiger, maar het zegt mijns inziens niets over een persoon als die er niet een heeft. Waar ik me wél dood aan kan ergeren zijn mensen die zaniken dat andere mensen stom zijn omdat ze het niet hebben, terwijl ze er zelf niks voor hebben hoeven doen, cq. pappie heeft alles betaald. Dan heb je dus zelf niks bereikt en uiteindelijk geen ene flikker te zeggen over andere mensen, die misschien geen rijbewijs hebben maar wél dingen zelf bereikt hebben in hun leven.
Het gaat er ook niet om dat het al dan iets over de persoon zegt, als je partner geen rijbewijs heeft is dat gewoon enorm onhandig. Het zou voor mij niet perse een dealbreaker zijn, maar het kan wel een vrij grote druppel zijn waarom het voor mij geen relatiemateriaal zou zijn. Ik snap best dat niet iedereen een rijbewijs krijgt van z'n ouders (ik gelukkig wel), maar ook zonder dat ik 't van m'n ouders zou gehad hebben zou ik toch snel voor een rijbewijs gaan. Het is gewoon onhandig er geen te hebben. Moet er niet aan denken dat ik bij al die klanten langs zou moeten met het OV.
pi_95991319
Dat is allemaal persoonlijk. Ik zou op dit moment hinder hebben van een auto, nauwelijks plek hier om het te parkeren, ik heb het sowieso niet nodig aangezien ik letterlijk -alles- binnen loopafstand heb. En het OV terug naar Nederland kan niet makkelijker hier. Dus tjah, rijbewijs komt nog wel.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:08:29 #192
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95991440
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:
Dat is allemaal persoonlijk. Ik zou op dit moment hinder hebben van een auto, nauwelijks plek hier om het te parkeren, ik heb het sowieso niet nodig aangezien ik letterlijk -alles- binnen loopafstand heb. En het OV terug naar Nederland kan niet makkelijker hier. Dus tjah, rijbewijs komt nog wel.
Tja, maar als je een keer moet verhuizen is een bus kunnen huren wel handig. En als je voor je werk naar de VS moet ofzo is het zonder huurauto daar vaak niet te doen. Beide gevallen waarom ik voor mezelf blij ben gewoon een rijbewijs te hebben. Ik snap best dan sommige mensen 'em niet nodig hebben hoor, een collega van me heeft er ook geen, maar ik zou het wel van een vrouw een beetje een minpunt vinden. Maargoed, ieder heeft zo z'n min en pluspunten, de ideale vrouw bestaat niet.
pi_95991513
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, maar als je een keer moet verhuizen is een bus kunnen huren wel handig. En als je voor je werk naar de VS moet ofzo is het zonder huurauto daar vaak niet te doen. Beide gevallen waarom ik voor mezelf blij ben gewoon een rijbewijs te hebben. Ik snap best dan sommige mensen 'em niet nodig hebben hoor, een collega van me heeft er ook geen, maar ik zou het wel van een vrouw een beetje een minpunt vinden. Maargoed, ieder heeft zo z'n min en pluspunten, de ideale vrouw bestaat niet.
Verhuizen doe je niet elke week (normaalgesproken). Er zijn best wel mensen die dan even willen helpen. Het gros van de mensen hier hoeft voor zijn/haar werk ook niet naar de VS.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:12:58 #194
118585 Crutch
pi_95991612
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:15:50 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95991713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Halcon het volgende:
Verhuizen doe je niet elke week (normaalgesproken). Er zijn best wel mensen die dan even willen helpen. Het gros van de mensen hier hoeft voor zijn/haar werk ook niet naar de VS.
Ik zeg toch letterlijk dat ik snap dat mensen 'em niet nodig hebben?
pi_95991747
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik zeg toch letterlijk dat ik snap dat mensen 'em niet nodig hebben?
Ik vul gewoon aan. Genoeg mensen die helemaal geen rijbewijs nodig hebben. Zou ook een hoop drukte op de autowegen besparen.
pi_95991807
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:20:19 #198
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95991886
Ik vind hem mooi Crutch,

Ik zou zeggen opnemen in de OP
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:20:26 #199
118585 Crutch
pi_95991895
Thnx :)
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:20:38 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95991904
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Halcon het volgende:
Ik vul gewoon aan. Genoeg mensen die helemaal geen rijbewijs nodig hebben. Zou ook een hoop drukte op de autowegen besparen.
Ik vermoed dat de mensen die geen rijbewijs nodig hebben ook niet erg aan de drukte op de snelweg bijdragen ;)

Het ging me er vooral om dat het voor mij bij meiden wel een minpunt zou zijn. We zijn van het weekend ook bij mijn ouders en de ouders van m'n vriendin geweest, en ze heeft beide keren terug gereden omdat ze toch niet mag drinken, dus ik kon lekker aan de borrel. Dat soort zaken zouden dan niet kunnen en dat zou toch jammer zijn.

quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:12 schreef Crutch het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')