abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95982248
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:04 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Precies en zo'n 90% van de mannen is wel knap in mijn leeftijdscategorie en daarom maak ik geen kans!
Tja ik heb je al gezegd aardbei, zonder redelijk uiterlijk wilt niemand je innerlijk leren kennen.

Wat snap je nou niet? ik zal het nog 1 keer uitleggen:

Jij gaat uit, dan ga je op zoek naar jongens die jij knap vind. Normaal of lelijk vallen dan automatisch af.
Er zijn maar heel weinig knappe mannen. Er zijn veel meer knappe vrouwen...vind ik.

quote:
Een heel klein deel van de mannen is gewoon niemands type en ik behoor tot die categorie.
Ben je nou gewoon heel dom of heel koppig? Ik denk beide. Succes woensdag, ik ga er geen woorden meer vuil aan maken want jij hebt toch je eigen waarheid, je leeft in je eigen hoofd vol waanideeën en excuses voor jouw mislukte liefdesleven, terwijl het gewoon simply put aan jezelf ligt als anderen jou niet leuk vinden, want je ziet er normaal uit, klaar. Je hebt geen brandwonden, geen amputaties, geen vieze huidziekte waar anderen van walgen, obesitas, littekens... niks. Je lichaam functioneert prima, op je ogen na, maar dat zien de mensen niet. Een scheef gezicht, nou boo fucking hoo. Dat is dan ook alles. En dan zou je niemands type zijn?

Accepteer dat jouw gedachten niks te maken hebben met de realiteit en dan heeft het zin om hier te komen vragen voor advies, want zo lang je dat niet doorhebt gaat er niets veranderen.
pi_95982291
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er zijn maar heel weinig knappe mannen. Er zijn veel meer knappe vrouwen...vind ik.

[..]

Ben je nou gewoon heel dom of heel koppig? Ik denk beide. Succes woensdag, ik ga er geen woorden meer vuil aan maken want jij hebt toch je eigen waarheid, je leeft in je eigen hoofd vol waanideeën en excuses voor jouw mislukte liefdesleven, terwijl het gewoon simply put aan jezelf ligt als anderen jou niet leuk vinden, want je ziet er normaal uit, klaar. Je hebt geen brandwonden, geen amputaties, geen vieze huidziekte waar anderen van walgen, obesitas, littekens... niks. Je lichaam functioneert prima, op je ogen na, maar dat zien de mensen niet. Een scheef gezicht, nou boo fucking hoo. Dat is dan ook alles. En dan zou je niemands type zijn?

Accepteer dat jouw gedachten niks te maken hebben met de realiteitn dan heeft het zin om hier te komen vragen voor advies, want zo lang je dat niet doorhebt gaat er niets veranderen.
Die realiteit daar leef ik al 11 jaar in.
pi_95982306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die realiteit daar leef ik al 11 jaar in.
Ja, en dat is zwaar kut, dus hopelijk ga je er hard voor werken om van die gedachten van te komen. Sowieso is het belangrijk om een constant dag-nacht ritme te hebben en genoeg slaap te krijgen, dus ik ga dan nu ook naar bed.
pi_95982328
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, en dat is zwaar kut, dus hopelijk ga je er hard voor werken om van die gedachten van te komen. Sowieso is het belangrijk om een constant dag-nacht ritme te hebben en genoeg slaap te krijgen, dus ik ga dan nu ook naar bed.
Weltrusten, maar over dat hard werken? Ik moet dagelijks al een strijd tegen mezelf leveren om te overleven ik word ook een keer moe van al het vechten he!

Maar goed, weltrusten , ik ga ook maar slapen.
pi_95982331
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je zelfs dat soort vrouwen niet erg meer vindt kan je dus ook wel naar Thailand.
QFT
  dinsdag 26 april 2011 @ 03:38:38 #156
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95982370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zelf-ver-trouw-en.
*knip*
oh dat weer! weer dat gedoe met zelfvertrouwen!
zelfvertrouwen kan je niet zomaar krijgen. er zijn wel truukjes voor dat je je impalmt dat iets gaat werken, en daar dan echt in gelooft en zo meer zelfvertrouwen krijgt.
of eventjes "in weet ik het" komen, even schreeuwen in de spiegel voordat je naar buiten gaat.
als jij zegt hoe je eraan kan komen mag je het zeggen.
maar voor de rest is zelfvertrouwen niet zomaar te maken. en welke details zelfvertrouwen precies uitstraalt wordt hier ook niet uitgelegd

ik heb dus meer plannen met me bezig gaan houden met gedrag gaan acteren wat zelfvertrouwen uitstraalt. ik ben net terug van de film "true grit". die 14 jarige vrouwelijke hoofdpersoon heeft meer charisma, zelfvertrouwen, en alles wat vrouwen aantrekt dan ik.

ik ben van plan haar moves beter te gaan bestuderen
  dinsdag 26 april 2011 @ 03:45:00 #157
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95982380
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Jezus mina. Hoor ik dat nou goed, gaat hij seks hebben met 1 van zijn coaches? Wat is dat voor zieke boel.

En als hij zijn bril af doet en zijn haar eraf haalt is hij een stuk beter om te zien.
nee. volgensmij heb ik het eens eerder gezien. hij heeft een vrouwelijke coach en psycholoog.
en er is ook een seksuoloog. maar voor het echte neuken gaat hij naar een hoer in nederland
  dinsdag 26 april 2011 @ 04:35:05 #158
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95982554
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hebt je rijbewijs tenminste. :P Ik denk wel dat het handig is om een rijbewijs/auto te hebben, vooral als je later op jezelf woont. Openbaar vervoer; zoveel nadelen. Altijd wachten, kut verbindingen enzovoort. Of je bent afhankelijk van andere mensen, vind ik ook maar niks. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik iig meteen een auto. :P
oh cool. is er enige kans dat ik gratis lift kan krijgen naar utrecht dan voor meet? benzine is duur, en met het ov ga ik al jaren niet meer(ov is irritant, en vind ik ook te duur)
pi_95982809
Ik snap niet waarom er mensen zijn die nog steeds zo diep op Richard zijn gezeik in gaan. Voeg elkaar dan toe op MSN of wissel 06 nummers uit en bel met elkaar; is het ook nog veel directer allemaal, maar ga dit topic niet zo verneuken a.u.b.
pi_95983318
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Genoeg gasten die zonder zelfvertrouwen aan een vriendin komen hoor. Dat is het probleem niet, mijn probleem is de buitenkant.
Dat is zo in de maatschappij kijkt 100% aan de buitenkant als je die niet mee hebt
en je wil een liefdesleven lijden zal de de kans groot zijn dat je leven verandert in een
gefrustreerd/eenzaam/agressief leven want jouw kansen zijn zeer klein.
pi_95983527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 02:54 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Genoeg gasten die zonder zelfvertrouwen aan een vriendin komen hoor. Dat is het probleem niet, mijn probleem is de buitenkant.
Genoeg gasten die lelijk zijn die aan een (niet eens lelijke) vriendin komen hoor.
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:21:32 #162
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95984527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Genoeg gasten die lelijk zijn die aan een (niet eens lelijke) vriendin komen hoor.
En anders om ook, natuurlijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:26:44 #163
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95984623
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 03:29 schreef richard_prf het volgende:

Weltrusten, maar over dat hard werken? Ik moet dagelijks al een strijd tegen mezelf leveren om te overleven
Stel je niet aan zeg.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:19:08 #164
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95985921
Succes begint bij jezelf. :)
Je moeder is een hamster
pi_95987271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:19 schreef Crutch het volgende:
Succes begint bij jezelf. :)
Succes begint bij stoppen met zeuren.
pi_95987365
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

Ik wil geen oude posts op gaan rakelen hoor (maar ik doe het toch), maar waarom kwam ze niet opdagen dan? Ik ben nieuwsgierig :@
Ik kreeg een enorm kutexcuus, blijkbaar had ze de moeite niet genomen om iets fatsoenlijks te verzinnen. Ze liep heel de dag te slapen ofzo omdat ze tot 4 uur wakker was om Youtube filmpjes te kijken. :')

Toen we eenmaal in een relatie zaten twee maanden later kreeg ik een ander antwoord daarop, dat ze bang was om te komen, ze kwam net uit een relatie blabla.

Wat een trut was het. :D Maar dat is wel handig, heb je dat ook eens gehad.
Ron Paul 2012
pi_95987403
Eerlijk gezegd denk ik niet meer dat ik hier nog vaak kom ben het continue gezeik onderling een beetje zat en denk heel eerlijk gezegd dat deze lijn eigenlijk ook niet echt hulpvol meer is.
pi_95987421
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:08 schreef formerjellybean het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet meer dat ik hier nog vaak kom ben het continue gezeik onderling een beetje zat en denk heel eerlijk gezegd dat deze lijn eigenlijk ook niet echt hulpvol meer is.
Dan ga je ergens anders droeftoeteren. Sim-pel.
pi_95988036
quote:
;(
pi_95988095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:16 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Een andere fokker had dat toch eens met een collega van hem? Dacht dat hij een paar dagen daarna erdoor ontslagen werd. :')
Kastanova was dat _O-
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:32:22 #171
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95988121
quote:
Wat verwacht je, dat we je gaan smeken hier te blijven ofzo? Misschien zou je eens moeten leren niet zo panisch overal op te reageren. Je reactie op dat anorexiaverhaal was ook compleet overdreven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kastanova was dat _O-
Oh, topic link? Die heb ik gemist :D
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:32:28 #172
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95988125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Halcon het volgende:

[..]

Succes begint bij stoppen met zeuren.
Helemaal mee eens.
Je moeder is een hamster
pi_95988156
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat verwacht je, dat we je gaan smeken hier te blijven ofzo? Misschien zou je eens moeten leren niet zo panisch overal op te reageren. Je reactie op dat anorexiaverhaal was ook compleet overdreven.
Precies. Dat dramaqueen-gedoe van "ik ga niet meer posten, bla bla bla...". Of je post of je post niet, maar ga niet constant lopen te zeuren dat je niet meer gaat posten.
pi_95988308
Dat was Kastanova niet denk ik. Volgens mij was het RealZeus die in het toilet van z'n bedrijf een neuq-sessie had met een collega en daar foto's van maakte.
Ron Paul 2012
  dinsdag 26 april 2011 @ 11:38:59 #175
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_95988350
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
Dat was Kastanova niet denk ik. Volgens mij was het RealZeus die in het toilet van z'n bedrijf een neuq-sessie had met een collega en daar foto's van maakte.
Ik weet wel van een kerel die foto's had gemaakt van haar in haar douche ofzo, maar dat verhaal van het toilet is nieuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')