Wat bedoel je met je plafond?quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het oevrigens heel storend dat mensen zoals ik door al die emtoeis heenmoeten en al dat gepraat. Terwijl, ik dan, vooral sex wil. En de hele wereld elke nacht zich lekke ruitleeft en ik heb mijn plafond nieteens op orde. Is toch bizar of niet?
Vaak vraag ik mij af hoelang ik dit nog kan volhouden.
Tuurlijk is dat relaxt, maar het staat wel erg verwend dat je het zo vanzelfsprekend vindt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Klinkt hypocriet maar ik vind het zonde van mijn eigen geld, kan ik beter besteden aan andere dingen. Dat betekend ook dat ik iedere maand 160 euro kwijt zou zijn aan autorijden. Nou, nee ik ga dat echt niet zelf betalenMaar oké, ik betaal niks zelf, mijn verzekeringen enzovoort ook niet, school niet. En al het inkomen (zorgtoeslag, studiefinanciering) is dan ook voor mezelf. Best erg eigenlijk maar wel relax.
Ik zal het ontopic houden, want het is een datetopic en geen rijbewijstopic. Maar waarom is het dan een afknapper als iemand het niet heeft? Zegt het iets over zijn of haar karakter? Als iemand te lui is om te werken om het te kunnen betalen, dan kan ik je nog gelijk geven, maar misschien heeft iemand wel belangrijkere zaken, of een andere hobbie. Als een vrouw 500 euro per maand kwijt is omdat ze graag paard rijdt dan heeft ze misschien niet veel geld over voor een rijbewijs, maar heeft ze wél een hobbie en doet ze haar best om werk te maken van haar passie. Dat is iets wat ik wel kan waarderen aan iemands karakter. En dat zegt mij meer dan een papiertje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Klinkt hypocriet maar ik vind het zonde van mijn eigen geld, kan ik beter besteden aan andere dingen. Dat betekend ook dat ik iedere maand 160 euro kwijt zou zijn aan autorijden. Nou, nee ik ga dat echt niet zelf betalenMaar oké, ik betaal niks zelf, mijn verzekeringen enzovoort ook niet, school niet. En al het inkomen (zorgtoeslag, studiefinanciering) is dan ook voor mezelf. Best erg eigenlijk maar wel relax.
Dat vraag ik me dus ook af, ik vind dat jij je sterker houd dan ik hoor. Ik zit ook al 10 jaar thuis in mijn eentje met ook wat lekkages in huis en heb zelf dus eigenlijk ook helemaal niks voor elkaar behalve een simpel kantoorbaantje. Ik draai af en toe ook door dat geef ik ook toe. Ik voel je pijn dat meen ik echt, ik ervaar het zelf ook dagelijks... het is kut om het gevoel te hebben dat je een afstotelijk uiterlijk bezit en daardoor geen leuk leven kan leiden. En al helemaal als je ook nog lichamelijke problemen erbij hebt is het gewoon nauwelijks voor te stellen om op deze manier te leven dus ik vind het knap van je dat je niet opgeeft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:30 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vind het oevrigens heel storend dat mensen zoals ik door al die emtoeis heenmoeten en al dat gepraat. Terwijl, ik dan, vooral sex wil. En de hele wereld elke nacht zich lekke ruitleeft en ik heb mijn plafond nieteens op orde. Is toch bizar of niet?
Vaak vraag ik mij af hoelang ik dit nog kan volhouden.
Weetje. Mijn ouders pushen mij gewoon bij van alles, zo heb ik ook (ik schaam me er opzich wel voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat relaxt, maar het staat wel erg verwend dat je het zo vanzelfsprekend vindt.
En dat kan ook weer een afknapper zijn, verwende jochies (of meiden) die alles van papa krijgen.
Ja oke, geef ik je gelijk in. Toch vind ik het ergens een afknapper omdat je zonder rijbewijs altijd afhankelijk van iemand bent. Ik merk het nu zelf ook. Ik moet altijd aan mijn ouders, broer of zus vragen of ze mij ergens heen willen brengen. Of met de trein of de bus, en dan heb je weer van die akelige tijden, of dat ze maar 1 keer in het uur rijden. Ik haat dat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:36 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik zal het ontopic houden, want het is een datetopic en geen rijbewijstopic. Maar waarom is het dan een afknapper als iemand het niet heeft? Zegt het iets over zijn of haar karakter? Als iemand te lui is om te werken om het te kunnen betalen, dan kan ik je nog gelijk geven, maar misschien heeft iemand wel belangrijkere zaken, of een andere hobbie. Als een vrouw 500 euro per maand kwijt is omdat ze graag paard rijdt dan heeft ze misschien niet veel geld over voor een rijbewijs, maar heeft ze wél een hobbie en doet ze haar best om werk te maken van haar passie. Dat is iets wat ik wel kan waarderen aan iemands karakter. En dat zegt mij meer dan een papiertje.
'Afhankelijk' zijn van anderen is ook vaak een keuze hoor. Ik ben gewend dingen zelf op te lossen, en dat kan vaak ook prima. Er bestaat ook nog zo iets als een fiets, en als dat geen optie is dan moet ik maar een kolere lange tijd wachten op een bus. Dat betekent nog niet dat anderen voor mij 'moeten' rijden. Daarentegen heb je ook mensen die voor elk wissewasje bij andere mensen aankloppen en met emotionele manipulatie het voor elkaar krijgen. Die mensen vind ik dus absoluut niet aantrekkelijk (en ook binnen mijn vriendengroep werden ze vrij snel uitgekotst). Wederom wil ik daarmee een punt maken: het papiertje pasje zelf zegt niks over een persoon. Kijk gewoon liever naar hoe iemand is en wat evt. zijn/haar redenen zijn om geen rijbewijs te hebben. Dat zegt iets over een persoon, niet het pasje zelf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja oke, geef ik je gelijk in. Toch vind ik het ergens een afknapper omdat je zonder rijbewijs altijd afhankelijk van iemand bent. Ik merk het nu zelf ook. Ik moet altijd aan mijn ouders, broer of zus vragen of ze mij ergens heen willen brengen. Of met de trein of de bus, en dan heb je weer van die akelige tijden, of dat ze maar 1 keer in het uur rijden. Ik haat dat.
Mijn punt was dat het erg verwend overkomt als je het zo vanzelfsprekend vindt dat je alles krijgt. En ja, dat kan negatief zijn voor iemand die wel alles of veel zelf betaald en jij doodleuk zegt dat je het geldverspilling vindt. Jij hebt straks wel een gratis rijbewijs, maar qua geld ben jij net zo afhankelijk als iemand zonder rijbewijs.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Weetje. Mijn ouders pushen mij gewoon bij van alles, zo heb ik ook (ik schaam me er opzich wel voor) mijn havo diploma moeten halen op het Luzac college (sprint havo) omdat ik nooit wat deed op een ''normale'' middelbare school en vervolgens zakte in havo 5. Op het Luzac college word je extra goed begeleid, krijg je prive-lessen, moet je tijdens vakanties naar school en op zaterdagen. Iedere dag van half 9 tot half 5, krijg je speciale examentraining enzovoort. Volg je de regels niet, zitten er nare consequenties aan.
Mijn ouders zagen MBO simpelweg niet zitten, hoe stom het ook klinkt. Ze wouden dat ik sowieso HBO ging doen, net zoals ze willen dat ik mijn rijbewijs haal. Als mijn ouders niet zo waren, zat ik nu gewoon op een normale MBO opleiding en was ik wss op dit moment niet eens bezig met een rijbewijs (later wel). Inderdaad, verwend? Ik weet het niet echt. Zo is het altijd gegaan. Niet negatief toch.
[..]
Ja oke, geef ik je gelijk in. Toch vind ik het ergens een afknapper omdat je zonder rijbewijs altijd afhankelijk van iemand bent. Ik merk het nu zelf ook. Ik moet altijd aan mijn ouders, broer of zus vragen of ze mij ergens heen willen brengen. Of met de trein of de bus, en dan heb je weer van die akelige tijden, of dat ze maar 1 keer in het uur rijden. Ik haat dat.
Inderdaad de wereld is oneerlijk he, de grootste klootzakken die gebruik maken van anderen en niks bereiken in het leven kunnen eenvoudig liefde krijgen en als je je best doet en altijd vriendelijk, eerlijk en aardig bent in het echt dan blijf je forever alone alleen maar omdat je buitenkant er niet mooi uitziet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het erg verwend overkomt als je het zo vanzelfsprekend vindt dat je alles krijgt. En ja, dat kan negatief zijn voor iemand die wel alles of veel zelf betaald en jij doodleuk zegt dat je het geldverspilling vindt. Jij hebt straks wel een gratis rijbewijs, maar qua geld ben jij net zo afhankelijk als iemand zonder rijbewijs.
Ligt er aan hoe je erover praat, maar dat kan wel echt een afknapper zijn.
Is dat nou specifiek op mij gericht of?quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad de wereld is oneerlijk he, de grootste klootzakken die gebruik maken van anderen en niks bereiken in het leven kunnen eenvoudig liefde krijgen en als je je best doet en altijd vriendelijk, eerlijk en aardig bent in het echt dan blijf je forever alone alleen maar omdat je buitenkant er niet mooi uitziet.
Dan is 't maar een afknapper. Het is namelijk wel de waarheid. Genoeg meiden die het niet als een afknapper beschouwen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn punt was dat het erg verwend overkomt als je het zo vanzelfsprekend vindt dat je alles krijgt. En ja, dat kan negatief zijn voor iemand die wel alles of veel zelf betaald en jij doodleuk zegt dat je het geldverspilling vindt. Jij hebt straks wel een gratis rijbewijs, maar qua geld ben jij net zo afhankelijk als iemand zonder rijbewijs.
Precies. Erger nog is emotionele verwendheid, waarbij mensen sociaal gezien ook gewend zijn altijd hun zin te krijgen, zonder moeite te hoeven doen. Dat maakt het erg lastig om compromissen te sluiten (iets dat mijns inziens noodzakelijk is in relaties) en om een sterke relatie te kunnen houden in zware tijden. Hoeveel relaties gaan wel niet uit, omdat het even iets minder gaat? Iemand die altijd zijn eigen boontjes heeft moeten doppen weet dat het leven moeilijk kan zijn en zal dat ook meenemen een relatie in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Klootzakken hebben vaak mooie meiden, dat klopt wel. Maar niet elke meid wil een klootzak.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad de wereld is oneerlijk he, de grootste klootzakken die gebruik maken van anderen en niks bereiken in het leven kunnen eenvoudig liefde krijgen en als je je best doet en altijd vriendelijk, eerlijk en aardig bent in het echt dan blijf je forever alone alleen maar omdat je buitenkant er niet mooi uitziet.
Nee maar dat zelfs Yoran vd Sloot typetjes nog meer succes hebben dan ik gaat erbij mij niet echt in hoor!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Klootzakken hebben vaak mooie meiden, dat klopt wel. Maar niet elke meid wil een klootzak.
Tja, met dat soort vrouwen wil je geen relatie hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee maar dat zelfs Yoran vd Sloot typetjes nog meer succes hebben dan ik gaat erbij mij niet echt in hoor!
Nou en? Ik heb ook geen zin om mijn hele leven alleen te gaan blijven vooral niet in deze fase van mijn levenquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, met dat soort vrouwen wil je geen relatie hoor.
Zelf-ver-trouw-en.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee maar dat zelfs Yoran vd Sloot typetjes nog meer succes hebben dan ik gaat erbij mij niet echt in hoor!
Als je zelfs dat soort vrouwen niet erg meer vindt kan je dus ook wel naar Thailand.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb ook geen zin om mijn hele leven alleen te gaan blijven vooral niet in deze fase van mijn leven
Ik krijg steeds meer moeite om me in te houden! Het is gewoon niet eerlijk dit. Verdomme altijd op mijn buitenkant beoordeeld worden! Krijg een steeds ergere hekel een vrouwen met dat meedogenloze gedrag! Ik weet dat ik er niet goed uitzie en nooit kans maak!!! het is unfair.
Genoeg gasten die zonder zelfvertrouwen aan een vriendin komen hoor. Dat is het probleem niet, mijn probleem is de buitenkant.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelf-ver-trouw-en.
Nogmaals. rond je 20e had jij totaal geen reden om het op te geven. Dat deed je wel, is jouw fout geweest, en nu zal jij die zelf moeten herstellen in plaats van de hele wereld de schuld te geven en jaloers te zijn om mensen die wel zelfvertrouwen hadden en niet bang waren om een paar keer op hun bek te gaan.
Klopt, die gasten heb je. En je hebt gasten die zonder mooi uiterlijk aan een vriendin komen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:54 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Genoeg gasten die zonder zelfvertrouwen aan een vriendin komen hoor. Dat is het probleem niet, mijn probleem is de buitenkant.
Precies en zo'n 90% van de mannen is wel knap in mijn leeftijdscategorie en daarom maak ik geen kans!quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, die gasten heb je. En je hebt gasten die zonder mooi uiterlijk aan een vriendin komen.
Wat is je punt? Jij behoort tot het persoon dat door zijn uiterlijk niet opvalt, want je bent niet heel knap of iets dergelijks, dus jij moet het ergens anders van hebben. En dat heb je niet. Maar daar horen we jou NOOIT over want je innerlijk is iets waar je daadwerkelijk aan kan werken en dat is een probleem, want dat zou betekenen dat je het zelf in de hand hebt en dat wil jij niet geloven. Je wil liever heel de wereld de schuld geven en oneerlijk vinden ipv er zelf wat aan te doen.
Hier schiet je 0,0 mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |