Dan zal het de leeftijd wel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor ik constant ja, bij geile tieners.
Het zijn inderdaad vooral verhalen van geile tieners, of mensen die destijds geile tieners waren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor ik constant ja, bij geile tieners.
Je hebt het wel gedaan en dat was plezierig, maar niet door de daad zelf dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat klopt hij is er van ellende bijna afgevallenMaar goed kan me wel voorstellen als je die lust hebt dat je het dan gewoon zo snel mogelijk wilt doen met iemand. (zal wel zo zijn bij die uit Enschede dan)
Laat maar ik lul teveel, ik kan er niet over oordelen omdat ik het met niemand doe en inderdaad geen lusten meer heb.
Je hebt je rijbewijs tenminste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal eens!
Behalve over dat rijbewijs dan. Ik heb hem zelf ook pas net![]()
Maar ik kwam overal, zonder problemen. Trein!
Ik zit nu te rekenen he.. Toen ik werd geboren, was jij net zo oud als ik nu ben. Hmm, ongeveer dan.quote:
Mwa, het ging heel erg goed zonder, hoor. Het enige minpuntje waren de grote boodschappen, daarvoor ging ik dan met m'n ouders mee. Heb het nooit gemist, en mijn rijbewijs dan ook gehaald uit noodzaak wegens de verhuizing van mijn werk binnenkort.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs tenminste.Ik denk wel dat het handig is om een rijbewijs/auto te hebben, vooral als je later op jezelf woont. Openbaar vervoer; zoveel nadelen. Altijd wachten, kut verbindingen enzovoort. Of je bent afhankelijk van andere mensen, vind ik ook maar niks. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik iig meteen een auto.
Op mijn 21ste had ik het volledig opgegeven en tot mijn 26ste kon ik op die manier doorleven ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die handrem op je emoties had je al rond je 20e, terwijl je dan zeker niet kansloos bent. Zie je dat je er dus echt zelf een enorme bijdrage in hebt gehad? Je bent je toen gaan terugtrekken.
Daar hoef je niet bang voor te zijn dat dat gebeurd. Vrouwen zijn meedogenloos weet je nog? Die zijn echt niet geinteresseert hoor nadat ze mijn foto's hebben gezien en wat ik hier allemaal heb getypt dus ik vind het wel best zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh trouwens richard, er is natuurlijk een kans dat die uit Adam ooit je FOK! account tegenkomt, of misschien een ander meisje die je wel ziet zitten. Zou je dan die signature niet beter aanpassen?
Ze hoeft maar een keer Richard en BDD te googelen en het is al bijna bingo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn dat dat gebeurd. Vrouwen zijn meedogenloos weet je nog? Die zijn echt niet geinteresseert hoor nadat ze mijn foto's hebben gezien en wat ik hier allemaal heb getypt dus ik vind het wel best zo
Wel ben ik af en toe bang dat de Amsterdamse opeens perongeluk in dit topic belandtookal komt ze niet op Fok geloof ik (dat hoop ik dan maar he )
Hoe lang deed jij over je rijbewijs halen? Hoeveel lessen? Ik heb d'r nog maar 7 gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het ging heel erg goed zonder, hoor. Het enige minpuntje waren de grote boodschappen, daarvoor ging ik dan met m'n ouders mee. Heb het nooit gemist, en mijn rijbewijs dan ook gehaald uit noodzaak wegens de verhuizing van mijn werk binnenkort.
Maar, toegegeven, als ik een vent ontmoet die hem nog niet heeft is dat wel een beetje een afknapper als die dan ook nog ver weg woont, ja. In eigen dorp niet zo'n probleem natuurlijk.
Sowieso is het lichtelijk bijzonder als je na je 30e nog geen rijbewijs hebt. Dan gaan er toch wel wat belletjes rinkelen.
Dat is dan wel weer een hele goedequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever duidelijkheid. En als dat een afwijzing inhoudt, dan is dat klote maar weet ik wel waar ik aan toe ben. Zonder actie te ondernemen gaat er waarschijnlijk niets gebeuren dus daar schiet je ook erg weinig mee op. Je erkent zelf al dat het een soort valse hoop is aangezien je eigenlijk geen idee hebt hoe je ervoor staat.
Tsja en hoe langer je wacht hoe groter de kans dat ze iemand anders tegenkomt.
Ik was ook 27, door dezelfde redenen die jij ook opgaf. Ik hoefde verder nergens heen, anders was er wel de trein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het ging heel erg goed zonder, hoor. Het enige minpuntje waren de grote boodschappen, daarvoor ging ik dan met m'n ouders mee. Heb het nooit gemist, en mijn rijbewijs dan ook gehaald uit noodzaak wegens de verhuizing van mijn werk binnenkort.
Maar, toegegeven, als ik een vent ontmoet die hem nog niet heeft is dat wel een beetje een afknapper als die dan ook nog ver weg woont, ja. In eigen dorp niet zo'n probleem natuurlijk.
Sowieso is het lichtelijk bijzonder als je na je 30e nog geen rijbewijs hebt. Dan gaan er toch wel wat belletjes rinkelen.
Een andere fokker had dat toch eens met een collega van hem? Dacht dat hij een paar dagen daarna erdoor ontslagen werd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Inb4 een verslag van Richard binnenkort waaruit blijkt dat ''het labiele wijf'' hem heeft gevolgd op FOK. Dat ze boos om de zin ''labiel wijf'', en hij helemaal van slag omdat hij denkt dat ze geen contact meer met hem wilt vanwege zijn uiterlijk.
Ik denk dat je het beste op zijn minst kan gaan flirten met haar. Ik weet niet wat je al onderneemt met haar en wat die tegenstrijdige signalen inhouden maar nu sta je eigenlijk nog nergens. En weet je dat je nooit over haar heen gaat komen of denk je dat, ze zeggen niet voor niets dat alles slijt. Hoe klote het ook proces ook kan zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een hele goede. Of het valse hoop is weet ik niet, ik krijg voornamelijk erg tegenstrijdige signalen. Dus enerzijds heb ik de wil om de stap te wagen om er achter te komen, aan de andere kant de terughoudendheid voor het geval ze niets wil en ik van mezelf weet dat ik dan niet over haar heen kan komen.
@ rijbewijsdiscussie.
Ik vind het maar onzin. Ik heb mijn rijbewijs pas gehaald op mijn 27e, maar dat was voornamelijk een geldkwestie. Ik heb andere mensen nooit gestoord door het niet hebben van een. Als ik hulp nodig had w.b. een auto dan vroeg ik altijd netjes en bood ik ook altijd aan benzinegeld te betalen. Tuurlijk is het wel hebben van een rijbewijs handiger, maar het zegt mijns inziens niets over een persoon als die er niet een heeft. Waar ik me wél dood aan kan ergeren zijn mensen die zaniken dat andere mensen stom zijn omdat ze het niet hebben, terwijl ze er zelf niks voor hebben hoeven doen, cq. pappie heeft alles betaald. Dan heb je dus zelf niks bereikt en uiteindelijk geen ene flikker te zeggen over andere mensen, die misschien geen rijbewijs hebben maar wél dingen zelf bereikt hebben in hun leven.
Mijn vader kan het vast ook best betalen voor mij, maar ik zie niet in waarom hij moet dokken voor iets wat ik zelf wil halen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind niet dat andere mensen stom zijn als ze geen rijbewijs hebben, ik vind het alleen wel zo handig en beter als iemand een rijbewijs heeft. En sowieso een afknapper op latere leeftijd.
En mijn vader betaald ook mijn rijbewijs/rijlessen. Maar kom op zeg, ik ga zelf toch niet 40 euro per week betalen voor mijn rijlessen als mijn vader het kan betalen. Ik vind niet dat je dan kan zeggen dat iemand niks heeft bereikt in het leven; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? En een rijbewijs haal je toch echt zelf.
Tuurlijk moet je er gebruik van maken als het kan, maar het gaat mij om het punt dat sommigen (eigenlijk: velen) mensen zonder rijbewijs belachelijk maken. Dat zouden dan losers zijn, want ze hebben nog geen rijbewijs. En ja, dat heb ik ook zelf vele malen aan moeten horen. Het feit dat ik sinds mijn 15e werk en eigenlijk alles in mijn leven heb betaald, maar door pech in het leven nooit geld overgehouden heb voor een rijbewijs boeit die mensen niet, terwijl ze er dus zelf nooit wat voor hebben hoeven doen. Zelfde geldt overigens voor mensen die afgeven op mensen met studieschuld en trots zijn dat zij dat niet hebben, terwijl ze van pappie elke maand 1000 euro overgemaakt krijgen. Dan heb je mijns inziens geen recht van spreken over andere mensen. Betekent niet dat je het geld niet moet aannemen als het je aangeboden wordt hoor, ik ben blij voor die mensen dat ze het makkelijker hebben wat dat betreft.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:18 schreef iwannabehigh het volgende:
En mijn vader betaald ook mijn rijbewijs/rijlessen. Maar kom op zeg, ik ga zelf toch niet 40 euro per week betalen voor mijn rijlessen als mijn vader het kan betalen. Ik vind niet dat je dan kan zeggen dat iemand niks heeft bereikt in het leven; waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? En een rijbewijs haal je toch echt zelf.
Klinkt hypocriet maar ik vind het zonde van mijn eigen geld, kan ik beter besteden aan andere dingen. Dat betekend ook dat ik iedere maand 160 euro kwijt zou zijn aan autorijden. Nou, nee ik ga dat echt niet zelf betalenquote:Op dinsdag 26 april 2011 01:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn vader kan het vast ook best betalen voor mij, maar ik zie niet in waarom hij moet dokken voor iets wat ik zelf wil halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |