quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, ze worden alleen minder snel zwanger.
Ja dat klopt hij is er van ellende bijna afgevallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat het dan voor jou logisch is dat je geen seks voor lust hebt/wilt, omdat je die lust dus niet (meer) voelt.
Wanneer is iemand dan een gevorderde? Ik ken er in ieder geval een aantal waarvan de eerste keer al puur uit geilheid was en die daar verder geen moeite mee hadden, ook naderhand niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, muts.
Alleen bij gevorderden heeft dat succes. In de zin van alleen hoeven seksen en dan weer gewoon terug naar het contact zoals het daarvoor was. Of ieder z'n weg in geval van vreemden.
Als je er nog niet veel ervaring mee hebt is de seks dus zodanig speciaal dat je je aan zo iemand gaat vastklampen. En dat is prima als dat wederzijds is, maar een stuk minder als dat niet zo is. Snap je?
Daarom. Seks voor de seks omdat je geil bent is voor gevorderden.
Anders heeft het vervelende gevolgen, in de meeste gevallen.
Ik denk dat je dat normaal gesproken pas kunt als je al het één en ander hebt meegemaakt qua seks en relaties. Maar misschien ligt dat aan mijn omgeving, ofzo dan (brabant, dorp). Of hoe dat ging 10 jaar geleden. Weet ik veel. Ik weet niet beter. Ook als ik naar mezelf kijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wanneer is iemand dan een gevorderde? Ik ken er in ieder geval een aantal waarvan de eerste keer al puur uit geilheid was en die daar verder geen moeite mee hadden, ook naderhand niet.
Of ik hoor toevallig veel van de uitzondering verhalen.
Ik zou 't op latere leeftijd inderdaad afknappers vinden.quote:Op maandag 25 april 2011 15:23 schreef Crutch het volgende:
Er was een probleem met de reeks en GlowMouse heeft het opgelost, gaarne voortaan een nieuw topic openen met de 'open een nieuw deel'-knop.
OT:
Wat zijn enorme afknappers wanneer je op latere leeftijd iemand probeert te versieren.
Ik gok er een paar:
- bij je ouders wonen;
- een uitkering hebben;
- geen rijbewijs hebben.
Persoonlijk heb ik liever duidelijkheid. En als dat een afwijzing inhoudt, dan is dat klote maar weet ik wel waar ik aan toe ben. Zonder actie te ondernemen gaat er waarschijnlijk niets gebeuren dus daar schiet je ook erg weinig mee op. Je erkent zelf al dat het een soort valse hoop is aangezien je eigenlijk geen idee hebt hoe je ervoor staat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:34 schreef twiFight het volgende:
Ik vraag me af hoe ik om moet gaan met versierangst omdat ik eigenlijk niet wil weten wat de reactie is, cq. bang zijn om afgewezen te worden. Ik ben verre van een held met versieren, toch ben ik niet bang om het te doen. Ook heb ik al relaties achter de rug, dus blijkbaar is het mogelijk voor mij om succes te hebben. Maar toch durf ik nu een stap niet te nemen omdat ik niet weet hoe ik om moet gaan met een afwijzing. Tuurlijk, meer vis in de zee en zo en het komt vast ook wel goed als ze me afwijst, maar ik wil geen andere vis in die zee, ik wil haar. En na een afwijzing is het wel duidelijk dat ik haar niet ga krijgen, terwijl er nu nog een soort van valse hoop is dat er kans is dat ze me wél wil. Na een afwijzing is het definitief. Misschien is het wel angst dat ik niet in staat ben haar los te laten of over haar heen te komen? :\ Ik ben wat dat betreft wel iemand die 100% voor iemand gaat en niet in een paar weken over iemand heen is.
Dat hoor ik constant ja, bij geile tieners.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wanneer is iemand dan een gevorderde? Ik ken er in ieder geval een aantal waarvan de eerste keer al puur uit geilheid was en die daar verder geen moeite mee hadden, ook naderhand niet.
Of ik hoor toevallig veel van de uitzondering verhalen.
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:39 schreef iwannabehigh het volgende:
Even naar het vorige topic.. vind ik ook wel interessant dit.
[..]
Ik zou 't op latere leeftijd inderdaad afknappers vinden.
Bij je ouders wonen; als je er geen normale reden voor hebt. Je kan best bij je ouders wonen als je bijv. eind 20/begin 30 bent en je bijv. gaat scheiden/uit elkaar gaat met je partner en je tijdelijk geen woning hebt. Maar om nou gewoon serieus nog te wonen op latere leeftijd bij je ouders. Beetje raar.
Een uitkering, sowieso. Ik vind dat je moet werken voor je geld. Je hebt mensen met een uitkering die niet kunnen werken, of tijdelijk door issues, oké - maar mensen die wel kunnen werken maar niet willen en de hele dag niks doen behalve zichzelf vermaken en niks toevoegen aan de maatschappij wil ik niet mee samenwonen later. Hoe oppervlakkig het ook klinkt.
Geen rijbewijs hebben vind ik ook een afknapper. Ik ben er nu zelf druk mee bezig en het is heel handig om te hebben. Ik merk het nu ook bij de vriendin van mijn vader; ze heeft geen rijbewijs omdat ze niet durft te rijden (zonder aanleiding) en mijn vader kan haar overal heenbrengen als madam ergens heen moet. Maar een rijbewijs halen, ho maar. Dodelijk vermoeiend, lijkt me.
Die handrem op je emoties had je al rond je 20e, terwijl je dan zeker niet kansloos bent. Zie je dat je er dus echt zelf een enorme bijdrage in hebt gehad? Je bent je toen gaan terugtrekken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dankje aardbei dat je het er nog even inwrijftHet klopt dat ik inderdaad niet meer in staat ben om tot een hoogtepunt te komen en dat ik veel moeite heb omhoog te houden en te krijgen maar dat komt omdat ik al zei dat ik een handrem heb op al mijn emoties. Dat ik te misvormd ben voor het andere geslacht is een van de redenen dat het niet lukt en dat ik ook niet meer geil kan worden.
Nee die uit Enschede kende ik alleen een paar weken via internet en toen tijdens de eerste ontmoeting wilde ze meteen sex maar zoals ik al zei vind ik het geen probleem omdat ze zelf heel graag wilde en zelf alle initiatief nam en ik zag haar ook helemaal zitten.
Dan zal het de leeftijd wel zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor ik constant ja, bij geile tieners.
Het zijn inderdaad vooral verhalen van geile tieners, of mensen die destijds geile tieners waren.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor ik constant ja, bij geile tieners.
Je hebt het wel gedaan en dat was plezierig, maar niet door de daad zelf dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat klopt hij is er van ellende bijna afgevallenMaar goed kan me wel voorstellen als je die lust hebt dat je het dan gewoon zo snel mogelijk wilt doen met iemand. (zal wel zo zijn bij die uit Enschede dan)
Laat maar ik lul teveel, ik kan er niet over oordelen omdat ik het met niemand doe en inderdaad geen lusten meer heb.
Je hebt je rijbewijs tenminste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal eens!
Behalve over dat rijbewijs dan. Ik heb hem zelf ook pas net![]()
Maar ik kwam overal, zonder problemen. Trein!
Ik zit nu te rekenen he.. Toen ik werd geboren, was jij net zo oud als ik nu ben. Hmm, ongeveer dan.quote:
Mwa, het ging heel erg goed zonder, hoor. Het enige minpuntje waren de grote boodschappen, daarvoor ging ik dan met m'n ouders mee. Heb het nooit gemist, en mijn rijbewijs dan ook gehaald uit noodzaak wegens de verhuizing van mijn werk binnenkort.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:44 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs tenminste.Ik denk wel dat het handig is om een rijbewijs/auto te hebben, vooral als je later op jezelf woont. Openbaar vervoer; zoveel nadelen. Altijd wachten, kut verbindingen enzovoort. Of je bent afhankelijk van andere mensen, vind ik ook maar niks. Zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik iig meteen een auto.
Op mijn 21ste had ik het volledig opgegeven en tot mijn 26ste kon ik op die manier doorleven ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die handrem op je emoties had je al rond je 20e, terwijl je dan zeker niet kansloos bent. Zie je dat je er dus echt zelf een enorme bijdrage in hebt gehad? Je bent je toen gaan terugtrekken.
Daar hoef je niet bang voor te zijn dat dat gebeurd. Vrouwen zijn meedogenloos weet je nog? Die zijn echt niet geinteresseert hoor nadat ze mijn foto's hebben gezien en wat ik hier allemaal heb getypt dus ik vind het wel best zoquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh trouwens richard, er is natuurlijk een kans dat die uit Adam ooit je FOK! account tegenkomt, of misschien een ander meisje die je wel ziet zitten. Zou je dan die signature niet beter aanpassen?
Ze hoeft maar een keer Richard en BDD te googelen en het is al bijna bingo.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn dat dat gebeurd. Vrouwen zijn meedogenloos weet je nog? Die zijn echt niet geinteresseert hoor nadat ze mijn foto's hebben gezien en wat ik hier allemaal heb getypt dus ik vind het wel best zo
Wel ben ik af en toe bang dat de Amsterdamse opeens perongeluk in dit topic belandtookal komt ze niet op Fok geloof ik (dat hoop ik dan maar he )
Hoe lang deed jij over je rijbewijs halen? Hoeveel lessen? Ik heb d'r nog maar 7 gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het ging heel erg goed zonder, hoor. Het enige minpuntje waren de grote boodschappen, daarvoor ging ik dan met m'n ouders mee. Heb het nooit gemist, en mijn rijbewijs dan ook gehaald uit noodzaak wegens de verhuizing van mijn werk binnenkort.
Maar, toegegeven, als ik een vent ontmoet die hem nog niet heeft is dat wel een beetje een afknapper als die dan ook nog ver weg woont, ja. In eigen dorp niet zo'n probleem natuurlijk.
Sowieso is het lichtelijk bijzonder als je na je 30e nog geen rijbewijs hebt. Dan gaan er toch wel wat belletjes rinkelen.
Dat is dan wel weer een hele goedequote:Op dinsdag 26 april 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik liever duidelijkheid. En als dat een afwijzing inhoudt, dan is dat klote maar weet ik wel waar ik aan toe ben. Zonder actie te ondernemen gaat er waarschijnlijk niets gebeuren dus daar schiet je ook erg weinig mee op. Je erkent zelf al dat het een soort valse hoop is aangezien je eigenlijk geen idee hebt hoe je ervoor staat.
Tsja en hoe langer je wacht hoe groter de kans dat ze iemand anders tegenkomt.
Ik was ook 27, door dezelfde redenen die jij ook opgaf. Ik hoefde verder nergens heen, anders was er wel de trein.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mwa, het ging heel erg goed zonder, hoor. Het enige minpuntje waren de grote boodschappen, daarvoor ging ik dan met m'n ouders mee. Heb het nooit gemist, en mijn rijbewijs dan ook gehaald uit noodzaak wegens de verhuizing van mijn werk binnenkort.
Maar, toegegeven, als ik een vent ontmoet die hem nog niet heeft is dat wel een beetje een afknapper als die dan ook nog ver weg woont, ja. In eigen dorp niet zo'n probleem natuurlijk.
Sowieso is het lichtelijk bijzonder als je na je 30e nog geen rijbewijs hebt. Dan gaan er toch wel wat belletjes rinkelen.
Een andere fokker had dat toch eens met een collega van hem? Dacht dat hij een paar dagen daarna erdoor ontslagen werd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:02 schreef iwannabehigh het volgende:
Inb4 een verslag van Richard binnenkort waaruit blijkt dat ''het labiele wijf'' hem heeft gevolgd op FOK. Dat ze boos om de zin ''labiel wijf'', en hij helemaal van slag omdat hij denkt dat ze geen contact meer met hem wilt vanwege zijn uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |