abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95976424

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 26-04-2011 13:19:58 ]
  maandag 25 april 2011 @ 23:20:49 #2
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95976454
Goede TT ;)
pi_95976456
Goeden titel.
Ron Paul 2012
pi_95976544
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Echt? Ook maar eens kijken dan.
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Geil. Laten ze dat ook zien? :o

Fap time.
Ja is echt zo. Volgens mij met zo'n verslonste oude vrouw (met grijs haar). Ik vind het aardig ziek eerlijk gezegd; ga dan naar de kroeg en zoek een labiele/domme vrouw.
pi_95976568
Alleen het plaatje klopt nu niet meer. :@ In de OP.

Wie maakt een nieuwe of past deze aan?
  maandag 25 april 2011 @ 23:24:06 #6
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95976611
Oeh, Strawberry heeft de touwtjes in handen en meteen rigoureus de TT opnieuw ingericht.
Je moeder is een hamster
pi_95976642
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
Oeh, Strawberry heeft de touwtjes in handen en meteen rigoureus de TT opnieuw ingericht.
Ja, en jij kan nu even dat plaatje editen.
Ron Paul 2012
  maandag 25 april 2011 @ 23:26:54 #8
118585 Crutch
pi_95976746
quote:
12s.gif Op maandag 25 april 2011 23:24 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ja, en jij kan nu even dat plaatje editen.
Ik maak morgen wel even een nieuwe; dat opaatje is nu ook wel overbodig.

Ik ben het eens hoor met de nieuwe TT, prima actie. :)
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 23:27:10 #9
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95976762
wie heeft het originele plaatje gemaakt?
pi_95976787
"James has given up all hope of ever having sex or having a meaningful relationship with a woman but that could all be about to change as he heads off to Virgin School."

Gelijk heeft deze beste man, maar wtf slechts 4% nooit sex gehad op hun 25ste :/ Nu voel ik me opeens wel erg kansloos.
  maandag 25 april 2011 @ 23:27:55 #11
118585 Crutch
pi_95976793
Straw? Zou jij de OP dan ook even goed willen controleren?

Laten we dan meteen alles perfect in orde maken. :P
Je moeder is een hamster
pi_95976830
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef richard_prf het volgende:
"James has given up all hope of ever having sex or having a meaningful relationship with a woman but that could all be about to change as he heads off to Virgin School."

Gelijk heeft deze beste man, maar wtf slechts 4% nooit sex gehad op hun 25ste :/ Nu voel ik me opeens wel erg kansloos.
Jij hebt seks gehad, dus niet meer bij stilstaan.
  maandag 25 april 2011 @ 23:29:19 #13
118585 Crutch
pi_95976863
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef Daniel1976 het volgende:
wie heeft het originele plaatje gemaakt?
Ik maar ben het origineel kwijt.
Je moeder is een hamster
pi_95976879
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:
Straw? Zou jij de OP dan ook even goed willen controleren?
Gedaan, behalve het plaatje zie ik er weinig mis mee. Heb onderaan even neergezet dat de TT is veranderd. Ik weet alleen niet hoe ik het in de wiki moet aanpassen, moet je daar niet bepaalde rechten voor hebben?

Niet dat een wiki nodig is met dat nieuwe knopje die de reeks voortzet, maar toch. :)
pi_95976897
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij hebt seks gehad, dus niet meer bij stilstaan.
Niet dat het veel voorstelde maar goed.

Strawberry stel me even gerust dat heel wat mannen gefrustreerd werden en dat een behoorlijk percentage uiteindelijk maar naar de hoeren ging alsjeblieft? Dan vind ik het niet zo erg meer om bij de 4% te horen.
  maandag 25 april 2011 @ 23:30:30 #16
118585 Crutch
pi_95976928
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gedaan, behalve het plaatje zie ik er weinig mis mee. Heb onderaan even neergezet dat de TT is veranderd. Ik weet alleen niet hoe ik het in de wiki moet aanpassen, zijn daar niet bepaalde rechten voor nodig?

Niet dat een wiki nodig is met dat nieuwe knopje die de reeks voortzet, maar toch. :)
Oh heb je een account bij de Fok wiki? Anders die even aanmaken of aanmelden met je FOK account, dan kun je op bewerken klikken.
Je moeder is een hamster
  maandag 25 april 2011 @ 23:30:40 #17
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95976935
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 23:24 schreef Crutch het volgende:
Mbt die video in het vorige deel. Mijn nekharen gingen oevreind staan en ik zat echt full of disguist te kijken dat die oude wijven zo'n misbruik maken van die onervaren mannem. Die gast in dat filmpje tegen die intimicy coach: "you smell nice" ik zo you smell nice? you smell old you grey tart! !

Echt yuck! :r
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95976945
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Strawberry stel me even gerust dat heel wat mannen gefrustreerd werden en dat een behoorlijk percentage uiteindelijk maar naar de hoeren ging alsjeblieft?
Dat lijkt me wel bewezen, alleen al door Schenk en MLiG.
pi_95976972
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Mbt die video in het vorige deel. Mijn nekharen gingen oevreind staan en ik zat echt full of disguist te kijken dat die oude wijven zo'n misbruik maken van die onervaren mannem. Die gast in dat filmpje tegen die intimicy coach: "you smell nice" ik zo you smell nice? you smell old you grey tart! !

Echt yuck! :r
Ze zijn er zelf bij hoor. Je bent wanhopig en je wil wat.
  maandag 25 april 2011 @ 23:31:36 #20
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95976983
Zo die vrouw is best heel aantrekkelijk hoor. Maar wat ligt die man er vreemd bij, als een goudvis naar achteren. Ik kan het niet zo uitgebreid kijken, want ik zit in de woonkamer en ik heb geen geluid. Wat apart dat hij zijn zaakjes zo uitgebreid laat vastleggen.
  maandag 25 april 2011 @ 23:31:51 #21
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95976995
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Strawberry stel me even gerust dat heel wat mannen gefrustreerd werden en dat een behoorlijk percentage uiteindelijk maar naar de hoeren ging alsjeblieft? Dan vind ik het niet zo erg meer om bij de 4% te horen.
Ik ben bij de hoeren geweest en nog voel ik mij maagd.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95977017
Ik had 'm al een keer gezien. Vind het echt niet prettig om er naar te kijken.
pi_95977026
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef Crutch het volgende:

[..]

Oh heb je een account bij de Fok wiki? Anders die even aanmaken of aanmelden met je FOK account, dan kun je op bewerken klikken.
Jij mag het ook doen. Of iemand die wel zo'n account heeft.
Ik heb alleen dat van de TT verandering toegevoegd (één zin) en mannen erbij gezet onder 'wat'.
pi_95977033
quote:
11s.gif Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zijn er zelf bij hoor. Je bent wanhopig en je wil wat.
Ik was(ben) ook wanhopig maar serieus zoiets doe je niet :P
pi_95977065
Na één keer seks voel je je nog niet echt maagd-af. Ervaring e.d. heb je dan nog niet natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')