Dat is dezelfde gast. Hij had er ook een filmpje van gemaakt en die op Fok! gezet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet wel van een kerel die foto's had gemaakt van haar in haar douche ofzo, maar dat verhaal van het toilet is nieuw.
Kastanova werkte pas een paar dagen bij een bedrijf en hij maakte ergens een topic over waarin hij dat bedrijf afkraakte ofzo, of afgaf op collega's, en toen mailde een fok!ker een link van dat topic naar dat bedrijf, en toen werd 'ie ontslagenquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:37 schreef Supersoep het volgende:
Dat was Kastanova niet denk ik. Volgens mij was het RealZeus die in het toilet van z'n bedrijf een neuq-sessie had met een collega en daar foto's van maakte.
Strakke actie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kastanova werkte pas een paar dagen bij een bedrijf en hij maakte ergens een topic over waarin hij dat bedrijf afkraakte ofzo, of afgaf op collega's, en toen mailde een fok!ker een link van dat topic naar dat bedrijf, en toen werd 'ie ontslagen
Precies de reden dat ik gewoon m'n persoonlijke leven compleet voor mezelf hou hier. Altijd eikels die lekker anoniem gaan lopen zieken. Ik snap ook echt niet dat mensen zo dom zijn hier naaktfoto's van zichzelf te posten voor een beetje aandacht van een paar ranzige rukkertjes. Hoe wanhopig ben je dat je voor dat beetje zelfvertrouwen je hele zaakie op internet pootquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:41 schreef DeHovenier het volgende:
Kastanova werkte pas een paar dagen bij een bedrijf en hij maakte ergens een topic over waarin hij dat bedrijf afkraakte ofzo, of afgaf op collega's, en toen mailde een fok!ker een link van dat topic naar dat bedrijf, en toen werd 'ie ontslagen
In de kroeg hang je ook niet je hele levensverhaal op tegen onbekenden. Op internet dus zeker niet. Ik niet tenminste.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik gewoon m'n persoonlijke leven compleet voor mezelf hou hier. Altijd eikels die lekker anoniem gaan lopen zieken. Ik snap ook echt niet dat mensen zo dom zijn hier naaktfoto's van zichzelf te posten voor een beetje aandacht van een paar ranzige rukkertjes. Hoe wanhopig ben je dat je voor dat beetje zelfvertrouwen je hele zaakie op internet poot
Ik denk dat ze niet meer wil posten omdat iedereen hier een mening heeft over haar relatie die haar niet aanstaat...quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Precies. Dat dramaqueen-gedoe van "ik ga niet meer posten, bla bla bla...". Of je post of je post niet, maar ga niet constant lopen te zeuren dat je niet meer gaat posten.
Die uitspraak moet op een tegeltje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Succes begint bij stoppen met zeuren.
quote:
Ik wou net zeggen..wat is er met hem gebeurd?quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:26 schreef Lienekien het volgende:
Is Lipper eigenlijk nog ergens in beeld? Of heeft die helemaal afgehaakt?
Had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef twiFight het volgende:
@ rijbewijsdiscussie.
Ik vind het maar onzin. Ik heb mijn rijbewijs pas gehaald op mijn 27e, maar dat was voornamelijk een geldkwestie. Ik heb andere mensen nooit gestoord door het niet hebben van een. Als ik hulp nodig had w.b. een auto dan vroeg ik altijd netjes en bood ik ook altijd aan benzinegeld te betalen. Tuurlijk is het wel hebben van een rijbewijs handiger, maar het zegt mijns inziens niets over een persoon als die er niet een heeft. Waar ik me wél dood aan kan ergeren zijn mensen die zaniken dat andere mensen stom zijn omdat ze het niet hebben, terwijl ze er zelf niks voor hebben hoeven doen, cq. pappie heeft alles betaald. Dan heb je dus zelf niks bereikt en uiteindelijk geen ene flikker te zeggen over andere mensen, die misschien geen rijbewijs hebben maar wél dingen zelf bereikt hebben in hun leven.
Het gaat er ook niet om dat het al dan iets over de persoon zegt, als je partner geen rijbewijs heeft is dat gewoon enorm onhandig. Het zou voor mij niet perse een dealbreaker zijn, maar het kan wel een vrij grote druppel zijn waarom het voor mij geen relatiemateriaal zou zijn. Ik snap best dat niet iedereen een rijbewijs krijgt van z'n ouders (ik gelukkig wel), maar ook zonder dat ik 't van m'n ouders zou gehad hebben zou ik toch snel voor een rijbewijs gaan. Het is gewoon onhandig er geen te hebben. Moet er niet aan denken dat ik bij al die klanten langs zou moeten met het OV.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:11 schreef twiFight het volgende:
@ rijbewijsdiscussie.
Ik vind het maar onzin. Ik heb mijn rijbewijs pas gehaald op mijn 27e, maar dat was voornamelijk een geldkwestie. Ik heb andere mensen nooit gestoord door het niet hebben van een. Als ik hulp nodig had w.b. een auto dan vroeg ik altijd netjes en bood ik ook altijd aan benzinegeld te betalen. Tuurlijk is het wel hebben van een rijbewijs handiger, maar het zegt mijns inziens niets over een persoon als die er niet een heeft. Waar ik me wél dood aan kan ergeren zijn mensen die zaniken dat andere mensen stom zijn omdat ze het niet hebben, terwijl ze er zelf niks voor hebben hoeven doen, cq. pappie heeft alles betaald. Dan heb je dus zelf niks bereikt en uiteindelijk geen ene flikker te zeggen over andere mensen, die misschien geen rijbewijs hebben maar wél dingen zelf bereikt hebben in hun leven.
Tja, maar als je een keer moet verhuizen is een bus kunnen huren wel handig. En als je voor je werk naar de VS moet ofzo is het zonder huurauto daar vaak niet te doen. Beide gevallen waarom ik voor mezelf blij ben gewoon een rijbewijs te hebben. Ik snap best dan sommige mensen 'em niet nodig hebben hoor, een collega van me heeft er ook geen, maar ik zou het wel van een vrouw een beetje een minpunt vinden. Maargoed, ieder heeft zo z'n min en pluspunten, de ideale vrouw bestaat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:
Dat is allemaal persoonlijk. Ik zou op dit moment hinder hebben van een auto, nauwelijks plek hier om het te parkeren, ik heb het sowieso niet nodig aangezien ik letterlijk -alles- binnen loopafstand heb. En het OV terug naar Nederland kan niet makkelijker hier. Dus tjah, rijbewijs komt nog wel.
Verhuizen doe je niet elke week (normaalgesproken). Er zijn best wel mensen die dan even willen helpen. Het gros van de mensen hier hoeft voor zijn/haar werk ook niet naar de VS.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, maar als je een keer moet verhuizen is een bus kunnen huren wel handig. En als je voor je werk naar de VS moet ofzo is het zonder huurauto daar vaak niet te doen. Beide gevallen waarom ik voor mezelf blij ben gewoon een rijbewijs te hebben. Ik snap best dan sommige mensen 'em niet nodig hebben hoor, een collega van me heeft er ook geen, maar ik zou het wel van een vrouw een beetje een minpunt vinden. Maargoed, ieder heeft zo z'n min en pluspunten, de ideale vrouw bestaat niet.
Ik zeg toch letterlijk dat ik snap dat mensen 'em niet nodig hebben?quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:10 schreef Halcon het volgende:
Verhuizen doe je niet elke week (normaalgesproken). Er zijn best wel mensen die dan even willen helpen. Het gros van de mensen hier hoeft voor zijn/haar werk ook niet naar de VS.
Ik vul gewoon aan. Genoeg mensen die helemaal geen rijbewijs nodig hebben. Zou ook een hoop drukte op de autowegen besparen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zeg toch letterlijk dat ik snap dat mensen 'em niet nodig hebben?
Ik vermoed dat de mensen die geen rijbewijs nodig hebben ook niet erg aan de drukte op de snelweg bijdragenquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:16 schreef Halcon het volgende:
Ik vul gewoon aan. Genoeg mensen die helemaal geen rijbewijs nodig hebben. Zou ook een hoop drukte op de autowegen besparen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |