Ligt niet aan ons.quote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef JoeBravo het volgende:
waarom moet ik bij deze TT aan gleufdieren denken?
ik ben verziekt
Eenschquote:
't wordt druk op de lijn.quote:
ik vind 'r niks aan.quote:
Bruder!quote:
Weet je zeker dat dat daarvan komt?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van klappertjespistolen en bloemetjes...veel jeuk
Ja echt hequote:
amenquote:
gejank in een microfoonquote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat daarvan komt?
Als je het maar laatquote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel bijna een kumbaya opkomen mensen
Ja, bij grotere en bekendere namen helaas niet nee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
Eensch.
Maar je kan er niet meer omheen bij YouTube
quote:
Ik ook van jou, liefjequote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
De laatste van mij
And I’ll pull your crooked teeth
You’ll be perfect just like me
You’ll be a lover in my bed
And a gun to my head
We must never be apart
We must never be apart
Mwah. Platenlabels en hun artiesten moeten eens met hun tijd meegaan i.p.v. krampachtig te willen vasthouden aan hun oude verkoopmodel.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Godtje het volgende:
MWah
Iedereen min of meer blij. Artiesten krijgen geld wij kunnen gratis kijken.
Jij, ik en je caviaquote:
is vevo niet juist een nieuw verkoopdienmodel?quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah. Platenlabels en hun artiesten moeten eens met hun tijd meegaan i.p.v. krampachtig te willen vasthouden aan hun oude verkoopmodel.
Nee, dat is juist gebaseerd op het aloude, jullie draaien wij vangen, model. Net als BUMA/STEMRA zeg maar.quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef JoeBravo het volgende:
is vevo niet juist een nieuw verkoopdienmodel?
Laat me dan binnen!quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
Jezus
Half 12, gaat er een idioot lopen claxonneren en schreeuwen voor de deur
MIquote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat Artic een whigger is?
wat ik in de gauwigheid van vevo begrijp is: wij draaien, maar worden met reclame geconfronteerd, reclamebedrijf betaald aan vevo. Dat is imo niet hetzelfde.quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is juist gebaseerd op het aloude, jullie draaien wij vangen, model. Net als BUMA/STEMRA zeg maar.
Honden zijn het bij de buma stemra, betaal me suf aan die gasten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is juist gebaseerd op het aloude, jullie draaien wij vangen, model. Net als BUMA/STEMRA zeg maar.
Nee. Ik kan het me juist niet voorstellenquote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat Artic een whigger is?
Dit is dus een nieuw model. Ze krijgen geld per view.quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah. Platenlabels en hun artiesten moeten eens met hun tijd meegaan i.p.v. krampachtig te willen vasthouden aan hun oude verkoopmodel.
Joequote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat ik in de gauwigheid van vevo begrijp is: wij draaien, maar worden met reclame geconfronteerd, reclamebedrijf betaald aan vevo. Dat is imo niet hetzelfde.
En nu toch maar m'n bedje in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat komt toch op hetzelfde neer? Mja, misschien Vevo daadwerkelijk aan de artiesten uitbetaald i.t.t. Buma.quote:Op maandag 25 april 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
wat ik in de gauwigheid van vevo begrijp is: wij draaien, maar worden met reclame geconfronteerd, reclamebedrijf betaald aan vevo. Dat is imo niet hetzelfde.
En nu toch maar m'n bedje in.
Per view of airplay, mwah, ik zie weinig wezenlijk verschil.quote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Godtje het volgende:
Dit is dus een nieuw model. Ze krijgen geld per view.
Vroeger kochten mensen een LP/CD/Cassette. Met name losse nummers waren zo goed als onmogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je over alle media een heffing betaald he? CD's DVD's, videobanden....quote:Op maandag 25 april 2011 23:34 schreef Godtje het volgende:
Vroeger kochten mensen een LP/CD/Cassette. Met name losse nummers waren zo goed als onmogelijk.
Nu kan je alles bekijken, luisteren en bijna altijd en overal dankzij mobiel internet en je hoeft niet eens te betalen.
quote:Op maandag 25 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Joeja, moe, bedtijd enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Jij had als consument vroeger helemaal geen reet te maken met Buma. Kijk en luistergeld is ook al lang afgeschaftquote:Op maandag 25 april 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Per view of airplay, mwah, ik zie weinig wezenlijk verschil.
En dat je volgens de Nederlandse wetgeving gewoon een kopie mag maken én hebben voor eigen gebruik.quote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
Vergeet niet dat je over alle media een heffing betaald he? CD's DVD's, videobanden....
Die hele 15 cent? Shocking man!quote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je over alle media een heffing betaald he? CD's DVD's, videobanden....
Dus wel, zie de kopieerheffing op alle recordable media.quote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Godtje het volgende:
Jij had als consument vroeger helemaal geen reet te maken met Buma. Kijk en luistergeld is ook al lang afgeschaft
Bedrijven en de radio mochten die aftikken. Daar had jij als consument geen reet mee te maken.
De patatzaak waar je je patat haalde heeft dat waarschijnlijk alleen aan je doorbelast in de prijs van je snack. Daarbij was en is de airplay alleen voor de radio stations. De rest was fixed price.
Met alle kunst werkt het ongeveer hetzelfde. Je gaat naar een museum en je betaald per view of je koopt zelf iets. Moet je wel steeds tegen hetzelfde ding aankijken tot je iets nieuw koopt.
Wat heeft die kopie discussie met vevo te maken?quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat je volgens de Nederlandse wetgeving gewoon een kopie mag maken én hebben voor eigen gebruik.
YouTube IS de media?quote:Op maandag 25 april 2011 23:38 schreef Godtje het volgende:
Die hele 15 cent? Shocking man!![]()
Daarbij als ik youtube heb ik geen media nodig. Dus vevo
als je het op een "er komt ergens geld vandaan en op weg naar de artiest blijft 99% aan de strijkstok hangen" manier bekijkt, is het inderdaad gelijkquote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat komt toch op hetzelfde neer? Mja, misschien Vevo daadwerkelijk aan de artiesten uitbetaald i.t.t. Buma.
Een kopietje plaatsen op YouTube is net zo goed een kopietje misschien?quote:Op maandag 25 april 2011 23:39 schreef Godtje het volgende:
Wat heeft die kopie discussie met vevo te maken?
da's geen kopie voor eigen gebruik meer.quote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kopietje plaatsen op YouTube is net zo goed een kopietje misschien?
L-Equote:
Dat is publiceren en geen kopie voor thuisgebruik.quote:Op maandag 25 april 2011 23:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Een kopietje plaatsen op YouTube is net zo goed een kopietje misschien?
U riep?quote:
Door de uitermate brakke compressie die YT toepast is het uberhaupt geen exacte kopie meer natuurlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 23:43 schreef Godtje het volgende:
Dat is publiceren en geen kopie voor thuisgebruik.
Hooguit als je ze ontoegankelijk maakt voor andere mensen.
Mja, als dat zo was geweest dan had YT uberhaupt niet meer bestaan, me dunkt.quote:Op maandag 25 april 2011 23:42 schreef JoeBravo het volgende:
da's geen kopie voor eigen gebruik meer.
Dat is dankzij mij. Ik zat op het werk vast achter een pc en had verder geen fuck te doen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Fawakaaa!!1
Waarom zijn er met dit weet zoveel topics voorbij gekomen van [Singles]?
doet dat terzake? Blijft wel een kopie.quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Door de uitermate brakke compressie die YT toepast is het uberhaupt geen exacte kopie meer natuurlijk.
Whiggerquote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Fawakaaa!!1
Waarom zijn er met dit weer zoveel topics voorbij gekomen van [Singles]?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Fawakaaa!!1
Waarom zijn er met dit weer zoveel topics voorbij gekomen van [Singles]?
quote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je fawaka roept kom je er niet in hoor
Het aas zag er ook zo verleidelijk uitquote:
Jazeker.quote:Op maandag 25 april 2011 23:47 schreef JoeBravo het volgende:
doet dat terzake? Blijft wel een kopie.
*blaat*quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Maar ik vind dus Turn my head mooi, wat jullie ook zeggen.
Ik zei niks!quote:Op maandag 25 april 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Maar ik vind dus Turn my head mooi, wat jullie ook zeggen.
7 uur vertrekkenquote:
Ik niet, maar slapen zal nog wel niet lukken voorlopig...quote:
Trustequote:Op maandag 25 april 2011 23:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
*blaat*
Ik ga m'n oogjes sluiten, trusten![]()
Nee dank je, ik ben niet zo treinerig.quote:Op maandag 25 april 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wil je een trein van me lenen?
Doe eens gek!quote:
Je posts reflecteren echt een bepaalde typische vrouwelijkheid hè!quote:
Truste Joequote:
Dan ga ik een grotere monitor nodig hebben.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zoek er een die mijn hele persoonlijkheid in een plaatje vangt. Toch ingewikkeld.
Alleen voor MissTosti.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je posts reflecteren echt een bepaalde typische vrouwelijkheid hè!
op jou (en Yuki) kan ik bouwenquote:
"Noem je me nu dik?"quote:Op maandag 25 april 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan ga ik een grotere monitor nodig hebben.
quote:
quote:
quote:
Ik noem je persoonlijkheid enorm.quote:
Koester hetquote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een van de mooiste dingen die een man ooit tegen me heeft gezegd.
Koester jezelf danquote:
Je kent mequote:
* strooit zand in JoeBravo's ogenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
Kan iemand me ff een portie slaap komen brengen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het aan de werkgever ligt
Doe normaal man, dat duurt nog vier dagen.quote:
Leugens! Geloof het niet!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal man, dat duurt nog vier dagen.
idd.. maar dan soort van lang weekend weerquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe normaal man, dat duurt nog vier dagen.
Ik heb bheel veel zin om te werken, heb t alleen nietquote:
Jij bent maandag vrij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:59 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar dan soort van lang weekend weer
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij ben ik ziekjes aan het worden
Wel twee dagen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:59 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar dan soort van lang weekend weer
Niet doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij ben ik ziekjes aan het worden
ja heb vrij gevraagd.. maar er niet bijgezegd dat ik dan een sollicitatie hebquote:
LOL, wat voor een functie ga je op solliciteren?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ja heb vrij gevraagd.. maar er niet bijgezegd dat ik dan een sollicitatie heb
Dat je dat kan overleven!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef PeuRac het volgende:
Bah, ga zoenmevrouw anderhalve week niet zien
Lul.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Aankomend weekend is juist het enige twee dagen weekend in April voor mij. De rest allemaal 4 dagen
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet doenis jammer als je ziek wordt. Nog bedankt voor de tip
we hebben er lekker gegeten!
Kan ik ook nietquote:
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Iedereen een goed paasweekend gehad?
Heel goed. Jij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het was wel gezellig, we hadden een tafeltje wat als allerlaatste nog zon hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GelukkigEr zijn niet zoveel restaurants daar, maar ze zijn volgens mij allemaal wel oké
En ik mag niet ziek worden, want vrijdag bruiloft en zaterdag musical
Niet zoveel boeiends eigenlijkquote:
Familie graf, dus bijgezetquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dat geval: begrafenis of crematie?
Hij was verrassend goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ja, kon niet beter!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Kan zo klinken, maar kan me voorstellen dat het leuk wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zoveel boeiends eigenlijkVrijdag broer en schoonzus te eten gehad, zaterdag naar de kapper en wat gewinkeld en op het balkon gehangen, zondag bij m'n ouders gegeten en gister naar de verjaardag van een vriendin
Klinkt heel suf maar het was heerlijk allemaal
Top weekend!quote:
Verrassend goed zelfs, ohw wat was er zo verrassend aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:45 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hij was verrassend goed![]()
Hoe was de jouwe?
Met mensen afgesproken die ik dacht of niet meer te spreken of niet verwacht had dit weekend al te sprekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Verrassend goed zelfs, ohw wat was er zo verrassend aan?
Crypte is misschien wat overdreven, maar familiegraf zal in dit geval zijn een grotere dekplaat en plek voor 6 kisten.quote:
Ohw, dat is wel weer leuk. En met die mensen nog leuke dingen gedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mensen afgesproken die ik dacht of niet meer te spreken of niet verwacht had dit weekend al te spreken
en wat nou als jij nummer 7 bent.. dan loop je hem misquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Crypte is misschien wat overdreven, maar familiegraf zal in dit geval zijn een grotere dekplaat en plek voor 6 kisten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Ohw, dat is wel weer leuk. En met die mensen nog leuke dingen gedaan?
De eerste ruimenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en wat nou als jij nummer 7 bent.. dan loop je hem mis
Klinkt tof!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Top weekend!
Verjaardag zusje, feestje aan het bloemendaalse strand (Nope is Dope), veel zon gelegen, gezopen en vooral niks gedaan verder. Helaas ging de wekker vanochtend weer veel te vroeg.
Ik las dit en ik dacht dat het over sex ging, dat is vast niet goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik goed heb begrepen is dat de oudste geruimd wordt en een urn in de plaats komt uiteindelijk onder de grond. Zal eens navragen bij mijn moeder die heeft ook een familiegraf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Necrofiliequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht dat het over sex ging, dat is vast niet goed
Dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Crypte is misschien wat overdreven, maar familiegraf zal in dit geval zijn een grotere dekplaat en plek voor 6 kisten.
Nee, meer t aantal bedpartners mag maximaal 5 zijn, anders hoef ik m niet.quote:
quote:en wat nou als jij nummer 7 bent.. dan loop je hem mis
Haha.. zou wel grappig zijn geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht dat het over sex ging, dat is vast niet goed
Dat is klote, kan je em beter zoals ik gisteren, pas in de avond hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nou alweer m'n dagdipAlsof het 4 uur 's middags is
Dat kan mij echt zo weinig boeien hequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de chemobox hebben ze er zo weinig aan, beter onderzoeken ze waarom je daarin zou moetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan mij echt zo weinig boeien he. Wat mij betreft doen ze mij in de GFT (of de chemobox...) na mijn dood. Dood is dood.
Was ook zwaar relaxed, ook Nope is Dope was echt te gek! Veel lekkere dames op dat soort feesten... alleen daarom al leukquote:
Ja ok, ik ben ook een Type 1 donateur: sloop eruit wat je kuntquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de chemobox hebben ze er zo weinig aan, beter onderzoeken ze waarom je daarin zou moeten
O en ik vind wel dat het wat uitmaakt wat mijn nabestaanden ervan vinden. Ik kan me voorstellen dat die me niet in een chemobox willen hebben.
Mijn nabestaanden hebben er opzich weinig over te zeggen. Ik ben in die zin bv donor. Als je die keuze bij de familie neerlegt komen ze daar 9 van de 10x op terug op het moment dat ze de beslissing moeten makenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de chemobox hebben ze er zo weinig aan, beter onderzoeken ze waarom je daarin zou moeten
O en ik vind wel dat het wat uitmaakt wat mijn nabestaanden ervan vinden. Ik kan me voorstellen dat die me niet in een chemobox willen hebben.
Je hebt hard gewerkt!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik gedaan van het weekend. Zaterdag alles schuren en afbikken en 1 laag verven (muur), maandag 2x muur verven en al het hout (incl. voordeur) in de grondverf. Ik ben trots
Zo zo netjes!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik gedaan van het weekend. Zaterdag alles schuren en afbikken en 1 laag verven (muur), maandag 2x muur verven en al het hout (incl. voordeur) in de grondverf. Ik ben trots
Een van de dj's daar ken ik, heb ik mee op school gezeten, maar had meer zin om bij mn date te zijnquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Was ook zwaar relaxed, ook Nope is Dope was echt te gek! Veel lekkere dames op dat soort feesten... alleen daarom al leuk
Die beslissing zou ik ook niet bij mn familie leggen, maar stel dat ik mn lichaam aan de wetenschap zou willen doneren (en dan dat zij het niet meer terugzien/krijgen) en mijn nabestaanden zouden daar moeite mee hebben, dan zou ik dat toch zeker wel in mijn overwegingen meenemen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn nabestaanden hebben er opzich weinig over te zeggen. Ik ben in die zin bv donor. Als je die keuze bij de familie neerlegt komen ze daar 9 van de 10x op terug op het moment dat ze de beslissing moeten maken
Date meenemen naar zo'n feestquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de dj's daar ken ik, heb ik mee op school gezeten, maar had meer zin om bij mn date te zijn
weet ik nog niet preciesquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, wat voor een functie ga je op solliciteren?
Ik heb het woord tof niet gebruiktquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. In de jaren 90 zijn er helemaal geen 500 toffe nummers uitgebracht
Wat voor een project?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef clevy het volgende:
[..]
weet ik nog niet preciesheb serie testjes en gesprekken of ik geschikt ben voor de toko en vice versa. 't wordt dan projectenwerk dus meer rol dan specifieke functie
De jaren '80 daarentegenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan heul niet. In de jaren 90 zijn er helemaal geen 500 toffe nummers uitgebracht
We hadden al met vrienden afgesproken en had een geweldig weekend, dus vind het niet ergquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Date meenemen naar zo'n feestDat zou mijn tactiek zijn... Moet je wel weten of je date het trekt die muziek en publiek.
Kun je ALLES terug lezen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi, paar dagen amper online geweest en dan staat er een hele lijst met volle Singlestopics in je AT
Natuurlijk is het wel handig om even bij de familie na te vragen hoe zij erover denken en daar rekening mee te houden voor zover mogelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die beslissing zou ik ook niet bij mn familie leggen, maar stel dat ik mn lichaam aan de wetenschap zou willen doneren (en dan dat zij het niet meer terugzien/krijgen) en mijn nabestaanden zouden daar moeite mee hebben, dan zou ik dat toch zeker wel in mijn overwegingen meenemen.
Over de inhoud van mn lichaam beslis ik zelf, maar wat er gebeurt met wat overblijft, mogen zij weten.
En klopt, als ik dood ben, vind ik daar ook niets meer van, maar voordat ik dood ben, vind ik het wel belangrijk
Wat moet je anders doen vandaag, 'werken'..?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel heel erg vervelen.
Tenzij er over me is geroddeld.
Beetje irritant he.. eigenlijk zouden ze een optie moeten maken dat je kan aangeven welke reeksen je daadwerkelijk wilt volgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Wel mooi, paar dagen amper online geweest en dan staat er een hele lijst met volle Singlestopics in je AT
Dat alleen als je geen leven hebt en dan heb je toch al in al die topics gepostquote:
Stop volgen, klaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje irritant he.. eigenlijk zouden ze een optie moeten maken dat je kan aangeven welke reeksen je daadwerkelijk wilt volgen.
Je kan gewoon op *stop volgen* klikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje irritant he.. eigenlijk zouden ze een optie moeten maken dat je kan aangeven welke reeksen je daadwerkelijk wilt volgen.
Er wordt toch altijd over jou geroddeld?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel heel erg vervelen.
Tenzij er over me is geroddeld.
Wat had je dan verwacht? Regen, onweer, hagel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
Het is mooier weer dan ik had verwacht vandaag.
Want er zit niks tussen hoe het nu is en regen, onweer, hagelquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Regen, onweer, hagel?
Ik had in mijn hoofd dat het vanaf dinsdag 'minder' zou worden. Maar het ziet er prachtig uit. Ben echter nog niet buiten geweest, het zal wel minder warm zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Regen, onweer, hagel?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ja heb vrij gevraagd.. maar er niet bijgezegd dat ik dan een sollicitatie heb
Vandaag ook 19 graden (ipv 25+), morgen 17, donderdag regen en dan weer ruim boven de 20quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd dat het vanaf dinsdag 'minder' zou worden. Maar het ziet er prachtig uit. Ben echter nog niet buiten geweest, het zal wel minder warm zijn.
Dat had ik ook, maar valt reuze mee! Het was idd wat frisser, maar met alleen ee blouse en hele dunne jas had ik t om half 8 niet koud.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd dat het vanaf dinsdag 'minder' zou worden. Maar het ziet er prachtig uit. Ben echter nog niet buiten geweest, het zal wel minder warm zijn.
Het is wel minder warm, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien begint 'vanaf dinsdag' wel op woensdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet zo warm als van 't weekend, maar ik loop nog lekker in m'n zomerjurkje hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon volhouden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo warm als van 't weekend, maar ik loop nog lekker in m'n zomerjurkje hoor
Kan prima, t hele weekend is t warmer geworden dan voorspeld.quote:
Foto!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk is het vrijdag warm, heb een zomers jurkje voor de bruiloft
Ik dacht dat je het over jezelf had en een grapje probeerde te maken, maar toen bedacht ik me datquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan prima, t hele weekend is t warmer geworden dan voorspeld.had ook een zomerjurkje aan naar de werk.
Dat komt goedquote:
Goede nacht, amper geslapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Oj.. slechte nacht, amper geslapen.. Maar goed, goedemorgen!
Het duurde bij mij ook even voor de euromunt vielquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jezelf had en een grapje probeerde te maken, maar toen bedacht ik me datvast staat voor je vriendin...
Ik moet me nog even omkleden trouwens, en dat kost altijd veel tijd bij mij
Goedemorgenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Oj.. slechte nacht, amper geslapen.. Maar goed, goedemorgen!
Als in nieuws, of als in hier?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
Ligt het aan mij of is er gewoon geen nieuws
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goede nacht, amper geslapen
Hoi Missmagikvanjoueentosti
Haha, MI van mij in een jurkjequote:Op dinsdag 26 april 2011 09:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over jezelf had en een grapje probeerde te maken, maar toen bedacht ik me datvast staat voor je vriendin...
Ik moet me nog even omkleden trouwens, en dat kost altijd veel tijd bij mij
Gewoon nieuws. Het nieuws. Ik vind het saai.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als in nieuws, of als in hier?
Wij hebben kikkervisjes
En die beesten eten alles geloof ik
Jij wel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gezien gisteren.
Oh, dat hoop ik toch echt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gezien gisteren.
leukquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik toch echt niet.
(Ik had gisteren een huildag en liep erbij als een zombie.)
t zijn er zoooveel!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon nieuws. Het nieuws. Ik vind het saai.
KikkervisjesDat zijn echte omnivoren ja, zelfs kannibaal als ze ermee weg komen
Volgens mij hier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat hoop ik toch echt niet.
(Ik had gisteren een huildag en liep erbij als een zombie.)
Ochtend humeur was totaal niet aanwezigquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Not fair!
En maak lekker je eigen tosti, ik heb nog last van mijn ochtendhumeur
Het zat er aan te komen he...quote:
Daar woon ik wel!quote:
Nah, ik vind het nogal wat een politicus met een massamoordenaar te vergelijken... Dus ik kan het me wel voorstellen dat Wilders daar niet blij van wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t zijn er zoooveel!
Echt leuk om te zien, ze worden ook al echt groot.
En ik heb na gisterenavond niet meer veel nieuws gezien idd.
Weer een stukje over de vergelijking van de Wilders met Hitler. Wat weer niet gezegd mag worden, want vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor hem? Ofzo?
Mijn ham krijg je niet, mijnmijnmijn!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ochtend humeur was totaal niet aanwezigen ik heb geen ham
Je mag wel een beetje kusjekroel van mij, we hebben genoeg
Station? Amsterdam Amstel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nog even en hij koopt een station en een caravan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |