Top weekend!quote:
Verrassend goed zelfs, ohw wat was er zo verrassend aan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:45 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen
[..]
Hij was verrassend goed![]()
Hoe was de jouwe?
Met mensen afgesproken die ik dacht of niet meer te spreken of niet verwacht had dit weekend al te sprekenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
Verrassend goed zelfs, ohw wat was er zo verrassend aan?
Crypte is misschien wat overdreven, maar familiegraf zal in dit geval zijn een grotere dekplaat en plek voor 6 kisten.quote:
Ohw, dat is wel weer leuk. En met die mensen nog leuke dingen gedaan?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met mensen afgesproken die ik dacht of niet meer te spreken of niet verwacht had dit weekend al te spreken
en wat nou als jij nummer 7 bent.. dan loop je hem misquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Crypte is misschien wat overdreven, maar familiegraf zal in dit geval zijn een grotere dekplaat en plek voor 6 kisten.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Ohw, dat is wel weer leuk. En met die mensen nog leuke dingen gedaan?
De eerste ruimenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en wat nou als jij nummer 7 bent.. dan loop je hem mis
Klinkt tof!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Top weekend!
Verjaardag zusje, feestje aan het bloemendaalse strand (Nope is Dope), veel zon gelegen, gezopen en vooral niks gedaan verder. Helaas ging de wekker vanochtend weer veel te vroeg.
Ik las dit en ik dacht dat het over sex ging, dat is vast niet goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik goed heb begrepen is dat de oudste geruimd wordt en een urn in de plaats komt uiteindelijk onder de grond. Zal eens navragen bij mijn moeder die heeft ook een familiegraf.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Necrofiliequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht dat het over sex ging, dat is vast niet goed
Dat dusquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Crypte is misschien wat overdreven, maar familiegraf zal in dit geval zijn een grotere dekplaat en plek voor 6 kisten.
Nee, meer t aantal bedpartners mag maximaal 5 zijn, anders hoef ik m niet.quote:
quote:en wat nou als jij nummer 7 bent.. dan loop je hem mis
Haha.. zou wel grappig zijn geweestquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las dit en ik dacht dat het over sex ging, dat is vast niet goed
Dat is klote, kan je em beter zoals ik gisteren, pas in de avond hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nou alweer m'n dagdipAlsof het 4 uur 's middags is
Dat kan mij echt zo weinig boeien hequote:Op dinsdag 26 april 2011 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In de chemobox hebben ze er zo weinig aan, beter onderzoeken ze waarom je daarin zou moetenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan mij echt zo weinig boeien he. Wat mij betreft doen ze mij in de GFT (of de chemobox...) na mijn dood. Dood is dood.
Was ook zwaar relaxed, ook Nope is Dope was echt te gek! Veel lekkere dames op dat soort feesten... alleen daarom al leukquote:
Ja ok, ik ben ook een Type 1 donateur: sloop eruit wat je kuntquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In de chemobox hebben ze er zo weinig aan, beter onderzoeken ze waarom je daarin zou moeten
O en ik vind wel dat het wat uitmaakt wat mijn nabestaanden ervan vinden. Ik kan me voorstellen dat die me niet in een chemobox willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |