Jij bent maandag vrij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:59 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar dan soort van lang weekend weer
Ja, ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij ben ik ziekjes aan het worden
Wel twee dagen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:59 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. maar dan soort van lang weekend weer
Niet doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:10 schreef CherryLips het volgende:
volgens mij ben ik ziekjes aan het worden
ja heb vrij gevraagd.. maar er niet bijgezegd dat ik dan een sollicitatie hebquote:
LOL, wat voor een functie ga je op solliciteren?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ja heb vrij gevraagd.. maar er niet bijgezegd dat ik dan een sollicitatie heb
Dat je dat kan overleven!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:16 schreef PeuRac het volgende:
Bah, ga zoenmevrouw anderhalve week niet zien
Lul.quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Aankomend weekend is juist het enige twee dagen weekend in April voor mij. De rest allemaal 4 dagen
Gelukkigquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet doenis jammer als je ziek wordt. Nog bedankt voor de tip
we hebben er lekker gegeten!
Kan ik ook nietquote:
Ja, heerlijkquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Iedereen een goed paasweekend gehad?
Heel goed. Jij?quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Het was wel gezellig, we hadden een tafeltje wat als allerlaatste nog zon hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GelukkigEr zijn niet zoveel restaurants daar, maar ze zijn volgens mij allemaal wel oké
En ik mag niet ziek worden, want vrijdag bruiloft en zaterdag musical
Niet zoveel boeiends eigenlijkquote:
Familie graf, dus bijgezetquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In dat geval: begrafenis of crematie?
Hij was verrassend goedquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ja, kon niet beter!quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Kan zo klinken, maar kan me voorstellen dat het leuk wasquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zoveel boeiends eigenlijkVrijdag broer en schoonzus te eten gehad, zaterdag naar de kapper en wat gewinkeld en op het balkon gehangen, zondag bij m'n ouders gegeten en gister naar de verjaardag van een vriendin
Klinkt heel suf maar het was heerlijk allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |