Ligt niet aan ons.quote:Op maandag 25 april 2011 23:12 schreef JoeBravo het volgende:
waarom moet ik bij deze TT aan gleufdieren denken?
ik ben verziekt
Eenschquote:
't wordt druk op de lijn.quote:
ik vind 'r niks aan.quote:
Bruder!quote:
Weet je zeker dat dat daarvan komt?quote:Op maandag 25 april 2011 23:19 schreef ArTiC het volgende:
Ik krijg altijd een beetje jeuk van klappertjespistolen en bloemetjes...veel jeuk
Ja echt hequote:
amenquote:
gejank in een microfoonquote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat daarvan komt?
Als je het maar laatquote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Ik voel bijna een kumbaya opkomen mensen
Ja, bij grotere en bekendere namen helaas niet nee.quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Yuki het volgende:
Eensch.
Maar je kan er niet meer omheen bij YouTube
quote:
Ik ook van jou, liefjequote:Op maandag 25 april 2011 23:22 schreef ArTiC het volgende:
De laatste van mij
And I’ll pull your crooked teeth
You’ll be perfect just like me
You’ll be a lover in my bed
And a gun to my head
We must never be apart
We must never be apart
Mwah. Platenlabels en hun artiesten moeten eens met hun tijd meegaan i.p.v. krampachtig te willen vasthouden aan hun oude verkoopmodel.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Godtje het volgende:
MWah
Iedereen min of meer blij. Artiesten krijgen geld wij kunnen gratis kijken.
Jij, ik en je caviaquote:
is vevo niet juist een nieuw verkoopdienmodel?quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah. Platenlabels en hun artiesten moeten eens met hun tijd meegaan i.p.v. krampachtig te willen vasthouden aan hun oude verkoopmodel.
Nee, dat is juist gebaseerd op het aloude, jullie draaien wij vangen, model. Net als BUMA/STEMRA zeg maar.quote:Op maandag 25 april 2011 23:27 schreef JoeBravo het volgende:
is vevo niet juist een nieuw verkoopdienmodel?
Laat me dan binnen!quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
Jezus
Half 12, gaat er een idioot lopen claxonneren en schreeuwen voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |