Er wordt toch altijd over jou geroddeld?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik me wel heel erg vervelen.
Tenzij er over me is geroddeld.
Wat had je dan verwacht? Regen, onweer, hagel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef L-E het volgende:
Het is mooier weer dan ik had verwacht vandaag.
Want er zit niks tussen hoe het nu is en regen, onweer, hagelquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Regen, onweer, hagel?
Ik had in mijn hoofd dat het vanaf dinsdag 'minder' zou worden. Maar het ziet er prachtig uit. Ben echter nog niet buiten geweest, het zal wel minder warm zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Regen, onweer, hagel?
quote:Op dinsdag 26 april 2011 08:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ja heb vrij gevraagd.. maar er niet bijgezegd dat ik dan een sollicitatie heb
Vandaag ook 19 graden (ipv 25+), morgen 17, donderdag regen en dan weer ruim boven de 20quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd dat het vanaf dinsdag 'minder' zou worden. Maar het ziet er prachtig uit. Ben echter nog niet buiten geweest, het zal wel minder warm zijn.
Dat had ik ook, maar valt reuze mee! Het was idd wat frisser, maar met alleen ee blouse en hele dunne jas had ik t om half 8 niet koud.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd dat het vanaf dinsdag 'minder' zou worden. Maar het ziet er prachtig uit. Ben echter nog niet buiten geweest, het zal wel minder warm zijn.
Het is wel minder warm, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien begint 'vanaf dinsdag' wel op woensdagquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet zo warm als van 't weekend, maar ik loop nog lekker in m'n zomerjurkje hoorquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Gewoon volhouden!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet zo warm als van 't weekend, maar ik loop nog lekker in m'n zomerjurkje hoor
Kan prima, t hele weekend is t warmer geworden dan voorspeld.quote:
Foto!quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk is het vrijdag warm, heb een zomers jurkje voor de bruiloft
Ik dacht dat je het over jezelf had en een grapje probeerde te maken, maar toen bedacht ik me datquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan prima, t hele weekend is t warmer geworden dan voorspeld.had ook een zomerjurkje aan naar de werk.
Dat komt goedquote:
Goede nacht, amper geslapenquote:Op dinsdag 26 april 2011 09:37 schreef missbehavin het volgende:
Oj.. slechte nacht, amper geslapen.. Maar goed, goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |