Doe stop volgen dan allesss.quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Select groepje nonetheless dus, ik kreeg die indruk al, ja. Dit staat omdat ik er één keer poste nu elke keer in mijn actieve topics
Ja koud is het zeker nietquote:
Met jou kan ik pratenquote:
ik eigenlijk ookquote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zit met -2 nog buiten in tshirt, dus.
snooze edit is de bestequote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hush, little baby don't you cry
It is just a lullaby
Dreams of rainbows make you stop
That I am here to wake you up
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n mooie bos bloemen gehad. Echt zo oranjerozegeel overgang. Ik krijg er gewoon honger van
Honger?quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n mooie bos bloemen gehad. Echt zo oranjerozegeel overgang. Ik krijg er gewoon honger van
Gisteren klonk deze toch ook wel weer erg lekkerquote:
Goed. Met u?quote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal trouwens?
Ik heb nog wel een pizza in de vriezer liggen. IJs ook nog wel. Eet smakelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
wie verzorgt er een diner voor mij?
Als je een tosti als diner accepteert, ik wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
wie verzorgt er een diner voor mij?
Mijn tosti apparaat is nog steeds overledenquote:
Amai heeft ge het dan nog niet koud?quote:
Het is nog best lekker buitenquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Amai heeft ge het dan nog niet koud?
pantosti is de enige manierquote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn tosti apparaat is nog steeds overleden
Stiekem ben je een vent van 65.quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
Het was vandaag echt wel heel erg warm voor een aprildag zeg. Niet normaal meer. Nouja, eigenlijk de hele week al. En waarom voel ik me altijd minimaal zestig als ik over het weer praat?
nee heb trui aanquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Amai heeft ge het dan nog niet koud?
Super jongenquote:
Factor 80?quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
hele week in zon gelegen niet verbrand, hele prestatie voor een ginger
En je ziel is ook nog niet verschrompeld?quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
Ik ben waar jij bent! Nog leuk zomerjurkjes geshopt deze week?quote:
Geilquote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb wel harde tepels door de wind
Ik ook niet (heel erg) verbrandquote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
Ik snap het probleem niet, ik vond het heerlijkquote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
Het was vandaag echt wel heel erg warm voor een aprildag zeg. Niet normaal meer. Nouja, eigenlijk de hele week al. En waarom voel ik me altijd minimaal zestig als ik over het weer praat?
Wat leukquote:
jaquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Stiekem bedoel je m'n pizza zeker?
nu je het zegt, jij hebt ook zo'n huidjequote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet (heel erg) verbrand
Ik ben dan wel gewoon blond alles, maar ik verbrand ALTIJD
Hoe weet jij wat voor huid ik hebquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef n8n het volgende:
[..]
nu je het zegt, jij hebt ook zo'n huidje
Oh, oke. Kunnen we m wel delen? Je mag m niet helemaal hebben hoorquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
stiekem koos ik ook omdat haarklip
Altijd vriendelijk om mensen hun gang te laten gaan.quote:
Ben je laatst toch in mijn achtertuin gaan zitten?quote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef n8n het volgende:
[..]
takes one to know one, heb je wel gezien
parken meertjes alles geen tuinen voor mijquote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je laatst toch in mijn achtertuin gaan zitten?Ook niet aardig dat je verstopt zat en niet eens iets zei.
Ik denk dat mijn huid denkt dat ik rood haar heb. Dat ie zich daar aan aanpast ofzo. Niet eerlijk, mijn ouders/broertje/rest van de familie worden retebruin altijd
Dag janquote:
Attent van je. Nee, helaas niet. Binnenkort maar weer eens samen op stap, hè?quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben waar jij bent! Nog leuk zomerjurkjes geshopt deze week?
Ik was vorig jaar na 2 weken Rome/Napels vrijwel niets bruinerquote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef n8n het volgende:
[..]
parken meertjes alles geen tuinen voor mijhelpt mij wel om in het buitenland bruin te worden, als kind in Italië werd ik erg snel heel bruin
![]()
[..]
Dag jan
daarom hotpantsquote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar na 2 weken Rome/Napels vrijwel niets bruinerm'n benen waren nog steeds schrikbarend wit.
Die had ik aanquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die had ik aanEen witte. En m'n benen waren bijna net zo wit
quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die had ik aanEen witte. En m'n benen waren bijna net zo wit
tanlinesquote:
zou er bijna iemand voor bezwangeren om dat te verkrijgenquote:
Dan ga je toch naar een willekeurig consulatatie buro en wacht je een hoogzwangere vrouw opquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
zou er bijna iemand voor bezwangeren om dat te verkrijgenmoet proberen omdat moet
Ik hoopte al dat je dat zou zeggen. Ik vind het enig meid om samen lekker te winkelen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Attent van je. Nee, helaas niet. Binnenkort maar weer eens samen op stap, hè?
moet onderdeel van ruige sex zijnquote:Op maandag 25 april 2011 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een willekeurig consulatatie buro en wacht je een hoogzwangere vrouw op
Ik heb een silo vol met bulgaarse vrouwen die ik heb bevruchtquote:Op maandag 25 april 2011 22:29 schreef n8n het volgende:
[..]
zou er bijna iemand voor bezwangeren om dat te verkrijgenmoet proberen omdat moet
Kom maar halen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Ik heb wel zin in een kopje warme moedermelk ja.
Met moedermelkshampoo?quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel zin in een warm bed, ik ben echt moe
Mijn bed is te warmquote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb wel zin in een warm bed, ik ben echt moe
quote:Op maandag 25 april 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Ik heb wel zin in een kopje warme moedermelk ja.
Logisch brugje toch? Witte benen > Moedermelk?quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Wat is dit voor obsessie met moedermelk?
Graag ja, vlegel, wat doe jij in mijn bed?!quote:
Huhquote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
Ik ben op zoek naar een alleenstaande kinderloze ouder.
...quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[..]
Logisch brugje toch? Witte benen > Moedermelk?_
Ik ben dakloos en ik hoorde je praten over moedermelk dusquote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Graag ja, vlegel, wat doe jij in mijn bed?!
Ik heb nog zo'n exemplaar in de kelderquote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
Te warm is niet lekker nee.quote:
Oeh, tof.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Huhik denk dat ik me daarvoor kwalificeer dan,
Josefquote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n exemplaar in de kelder
Ik praat in het geheel niet over moedermelk, dat is de rest hier.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ik ben dakloos en ik hoorde je praten over moedermelk dus
Is mijn buurvrouw al overleden in die kelder?quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En ouder zonder kind, hoax.quote:Op maandag 25 april 2011 22:32 schreef sharr het volgende:
Ik heb Kolonisten van Catan gespeeld met het stiefzusje van Pizzalucht! En verloren! Ik deel je pijn.quote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef mc-Piel het volgende:
Als de zon laag staat
en de kut nat is.
Is het voor Piel een slechte tijd om Kolonisten van Catan te spelen.
Ik heb verloren
Truste.quote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Na een korte nachtrust na een avondje stampen, en een hele middag zon en bier ga ik lekker op bed TV kijken en langzaam in slaap vallen. Fijne avond nog mensen
kusquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Na een korte nachtrust na een avondje stampen, en een hele middag zon en bier ga ik lekker op bed TV kijken en langzaam in slaap vallen. Fijne avond nog mensen
slaap lekker dan welquote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een aids spel. Ik snapte geen kut van die uitbreiding.quote:Op maandag 25 april 2011 22:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb Kolonisten van Catan gespeeld met het stiefzusje van Pizzalucht! En verloren! Ik deel je pijn.
Indie boy alles jwz.quote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef n8n het volgende:
ik slaap tegenwoordig overdag op een handdoek
Ik snap er ook nog steeds niet van. Gelukkig had Pizza zelf het al wel gedaan, dus hij begreep het. We hadden alleen maar hout, en steen nodig. Had het komen brengen danquote:Op maandag 25 april 2011 22:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat een aids spel. Ik snapte geen kut van die uitbreiding.
Ik stond alleen maar op steen.
Maar ik hou van steen, ik wil er mijn hoofd in stoppen.
Nog een maandje, dan heb ik ook vakantiequote:
Niet te dichtbij gaan zitten!quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef n8n het volgende:
zo warm zonder open raam zit nu wijdbeens voor mn ventilator
Gewoon licht uit en je raam openzetten.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef n8n het volgende:
zo warm zonder open raam zit nu wijdbeens voor mn ventilator
Bohh, toen was ik er bijnaaaaquote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
Appel ik was om half vijf in de AH ofzo zaterdag. Het voelde wel als een gemiste kans
Ik ook lekgestokenquote:
Ik zag er eentje in mn kamer, snel de ramen dicht en de deur open zodat ie weg kon gaan.quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook lekgestokenEn Haarklip hebben ze helemaal met rust gelaten
.
hehe kinderbeveiligingquote:
grote raam kapot heb alleen klein klapraampjequote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon licht uit en je raam openzetten.Doe ik ook altijd.
Jahh ik was haar helemaal vergeten voor een dag of 5quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Is mijn buurvrouw al overleden in die kelder?
Ik had vorig jaar 30 muggensteken in 1 nacht.quote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe kinderbeveiliging![]()
[..]
grote raam kapot heb alleen klein klapraampjemuggen steken mij ~3 keer per jaar
hehe zulke situaties komen bekend voor, ex 10 keer ofzo ik geen eenquote:Op maandag 25 april 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook lekgestokenEn Haarklip hebben ze helemaal met rust gelaten
.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 30 muggensteken in 1 nacht.
Ik had in Rome 15 grote, rode, dikke, paarswordende bulten op elk beenquote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar 30 muggensteken in 1 nacht.
dacht dat ze wit warenquote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had in Rome 15 grote, rode, dikke, paarswordende bulten op elk been
Nouw.quote:
Nice.quote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik had in Rome 15 grote, rode, dikke, paarswordende bulten op elk been
Gemeenquote:Op maandag 25 april 2011 22:41 schreef n8n het volgende:
[..]
hehe zulke situaties komen bekend voor, ex 10 keer ofzo ik geen een
muggen hebben geen smaakquote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
Kennelijk heb ik vies bloed.
5 man in huis en iedereen wordt lekgestoken.
Ik heb als enige mijn raam open en heb nergens last van
Ja, waren ze ook. Met bulten. Die kwamen er later bij.quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef mc-Piel het volgende:
Kennelijk heb ik vies bloed.
5 man in huis en iedereen wordt lekgestoken.
Ik heb als enige mijn raam open en heb nergens last van
paarse stippen aleen nog gouden randje nodigquote:Op maandag 25 april 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, waren ze ook. Met bulten. Die kwamen er later bij.
Haha ja dat weet ik nog haha. Toen lag je 2m naast me in de tent en ik had nergens last vanquote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Ik had op Schiermonnikoog (twee jaar terug, muggenplaag) 103 muggenbulten (armen, benen en gezicht). Dat was echt dodelijk lelijk, lang littekens van gehad.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
Ik had op Schiermonnikoog (twee jaar terug, muggenplaag) 103 muggenbulten (armen, benen en gezicht). Dat was echt dodelijk lelijk, lang littekens van gehad.
quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef n8n het volgende:
[..]
paarse stippen aleen nog gouden randje nodigpasen alles
Ik sliep bij de oma van nichtje, broertjequote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog haha. Toen lag je 2m naast me in de tent en ik had nergens last van
Muggen ja, mannen niet.quote:
Sommige mannen zijn wel gemeen hoor. Maar ook zat nietquote:
Nice.quote:Op maandag 25 april 2011 22:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha ja dat weet ik nog haha. Toen lag je 2m naast me in de tent en ik had nergens last van
quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik sliep bij de oma van nichtje, broertjeEn in de tuin tijdens het ontbijt liep ik er elke dag vijftien op, en mijn nichtje en oma niets.
jouw huid werkt gewoon in fasesquote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu niet. Nu ben ik gewoon wit. M'n benen dan, armen en gezicht hebben wel een beetje een kleurtje. Ik kwam er alleen achter dat ik gevlekt ben?ik heb geen sproeten, maar wel 30 minimoedervlekjes op elke arm
. Waar je al niet achter komt als je wanhopig zit te staren of je al bruin bent.
Hahahhaquote:
Okequote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
Ik hou van kut, ik wil er mijn hoofd in stoppen.
Doenquote:Op maandag 25 april 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
Ik hou van kut, ik wil er mijn hoofd in stoppen.
Wat.quote:Op maandag 25 april 2011 22:53 schreef mc-Piel het volgende:
ik haat vrouwen en relaties opbouwen daarom hou ik van jou vrouw een slet die niet te vertrouwen is.
Ja, ik moest even denken aan Steen die ik afgelopen zaterdag in de K night markt tegen kwam.quote:
Oquote:Op maandag 25 april 2011 22:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja, ik moest even denken aan Steen die ik afgelopen zaterdag in de K night markt tegen kwam.
Die zingt dit.
Ja hoor gaat prima!quote:
Grofquote:Op maandag 25 april 2011 22:56 schreef mc-Piel het volgende:
Ik haat vrouwen omdat ik altijd shit voor ze moet sjouwe, het zal ze berouwe ik zal het onthouwe, dikke wijven die zich vol lopen te stouwe en nauwlijks kauwen ik zou een pen in je strot moeten douwen.
Zo ben ik.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:58 schreef mc-Piel het volgende:
Ik vond je vorige sig leuker trouwens!
Maar ik ben een diehard pokemon fan.
[spoiler][ afbeelding ][spoiler]
Ik nietquote:
broederquote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik niet
Al zeg ik net wel een leuke dame in de trein
hey... richten op eentje hequote:Op maandag 25 april 2011 23:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik niet
Al zeg ik net wel een leuke dame in de trein
Uiteraard!quote:
jajajaquote:
Goeie, heb je haar sugababes.nl en bb ping geregeld?quote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Uiteraard!
Ik ben zo fucking sexy in mijn korte broek, wat strakkere bruine tshirtje en slippers
Ze keek me op 1 moment langer dan 3 sec aan, ik hoorde op de radio, dat dat betekend dat zze je aantrekkelijk vindt
Ik heb geen BBquote:Op maandag 25 april 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goeie, heb je haar sugababes.nl en bb ping geregeld?
Goeie, v-halsje?quote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ik heb geen BB
en ik bedoelde grijse shirtje
Nee, geen V-halsquote:Op maandag 25 april 2011 23:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goeie, v-halsje?
Chicks diggen dat. Net als birkenstocks
Moet ik wat leuke grappen vertellen voor het slapen?quote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Moet ik wat leuke grappen vertellen voor het slapen?
Misschien voel je je dan wat beter!
Je weet niet wat birkenstocks zijn?quote:
Ok.quote:
is dat slecht?quote:
Ik ben zn eeuwenoude crush tochquote:Op maandag 25 april 2011 23:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Je weet nog niet dat jij zijn crush bent?
Ik heb 2 paar van deze, chick magnets! Ik meen het.quote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oh, nee, ik heb slippertjes Uit Las Vegas... Van een ander merk
Raar wel, lelijke dingen. Maar ze lopen wel goddelijkquote:Op maandag 25 april 2011 23:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar van deze, chick magnets! Ik meen het.
Dat klinkt spannend, doe je hier wel volledig verslag van al je vangsten?quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Vrijdag avond maar wat hosselen in A'dam Zuid
Als ik het onthoud... Koningeinnennacht is meestal een nachtje warvan ik weinig herinner...quote:Op maandag 25 april 2011 23:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klinkt spannend, doe je hier wel volledig verslag van al je vangsten?
Oh. Nouja. Vooruit maar.quote:Op maandag 25 april 2011 23:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als ik het onthoud... Koningeinnennacht is meestal een nachtje warvan ik weinig herinner...
Uggs zijn lelijk. Birkenstocks niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Raar wel, lelijke dingen. Maar ze lopen wel goddelijk
Uggs zijn walgelijk, om te kotsenquote:Op maandag 25 april 2011 23:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Uggs zijn lelijk. Birkenstocks niet.
Ook niet die slipper modellen?quote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Uggs zijn walgelijk, om te kotsenBirkenstocks zijn wel iets beter ja. Maar ik kan ze niet echt mooi vinden.
Die helemaaaal niet. Die teenslipperdingen zijn nog wel te doen. Die heb ik zelf ook, maar vooral omdat ik er lang op kan lopen voor op m'n werkquote:Op maandag 25 april 2011 23:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ook niet die slipper modellen?
http://www.google.com/sea(...)aq=f&aqi=g4&aql=&oq=
Hoef ze zelf alleen niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
Deze zijn ook wel schattig:
[ afbeelding ]
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op maandag 25 april 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
Deze zijn ook wel schattig:
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij niet zo'n meisjes meisjequote:Op maandag 25 april 2011 23:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
Kloptquote:Op maandag 25 april 2011 23:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet zo'n meisjes meisje?
quote:
Haat is overdreven hoorquote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..].. Dan is het terecht dat je birkenstocks haat!
Sorryquote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Wat is dit
loopt bloem toch een partij te lurken!?
ongehoord
Nee bah, dat vind ik nooit fijnquote:
Die muziek kan morgen ook nog aanquote:Op maandag 25 april 2011 23:23 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga slapen!
denk ik
leuke muziek staat op
Vans heb ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haat is overdreven hoorik vind ze heel lief als ik na een dag werken geen pijn in m'n voeten heb
Maar ik vind ze niet zo mooi
Vans
Ik weet niet hoe mijne hetenquote:Op maandag 25 april 2011 23:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vans heb ik ook
Era, Authentic en Vulcanized.
Ja, foutjequote:
Zo ben ikquote:
Ooit van iemand gehoord, dat als je emo was... dat je nergens bij hoorde, en dat je maar uit wanhoop een eigen groepje ging vormen..quote:Op maandag 25 april 2011 23:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, foutjeIk was 16, dan mag dat.
Ik was niet echt emoquote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ooit van iemand gehoord, dat als je emo was... dat je nergens bij hoorde, en dat je maar uit wanhoop een eigen groepje ging vormen..
Zoiets vaags
Ai, die van mij een kwartier later. Succesquote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef Zeroku het volgende:
Zo ik ga slapen. Morgen om kwart over 6 de wekker.
Vrouwen zijn daar soms gemeen in denk ikquote:Op maandag 25 april 2011 23:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was niet echt emoDat is m'n broertje
. Ik was altijd mijn eigen groepje.Niet omdat ik zo cool was, maar omdat andere groepjes me niet wilden
Josefquote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neuh, vrouwen zijn krengenquote:Op maandag 25 april 2011 23:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Vrouwen zijn daar soms gemeen in denk ik
Wij mannen doen dat veel minder, Tenminste, in onze havo 4-5 klassen werd er niemand van de jongens buitengesloten![]()
Wij hadden dan ook wel toffe klassen
Ja en marcquote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]kom je met Josef spelen in de kelder ?
Thanks. Jij ookquote:Op maandag 25 april 2011 23:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ai, die van mij een kwartier later. Succes
ai, ja vervelendquote:Op maandag 25 april 2011 23:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neuh, vrouwen zijn krengenMaar het was ook gewoon een nare klas, bijna iedereen ging goed met elkaar om, op 3 na. En helaas voor mij hoorde ik bij die 3
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom, zo raar was ik volgens mij toch niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |