Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
WAT IS DEZE? MIJN EIGEN KANKERFAMILIE PROBEERT ME TE VERGIFTIGEN!
Doe eens niet zo voorspelbaarquote:
Iets andere plannen in wel zo een richtingquote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij moet verkoopster worden, met die reclameslogans.
Koekenbakker?quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef Flippiee het volgende:
Iets andere plannen in wel zo een richting
zichzelf verkopen ofwa?quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij moet verkoopster worden, met die reclameslogans.
Woddan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:15 schreef mc-Piel het volgende:
WAT IS DEZE? MIJN EIGEN KANKERFAMILIE PROBEERT ME TE VERGIFTIGEN!
Mag ik een appel?quote:
geile flipse +1quote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg hier ene dikke geile gedachte van.
Ewa mattie.quote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef Beach het volgende:
zo dat eten was lekker
3 glazen wijn binnen paar minuten achterover gegooid
EEN OF ANDER VIES VUIG KKBLOEDJONG HEEFT ZOETJES IN MIJN KOFFIE GEDAAN!!!!quote:
Geile meisjes.quote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik krijg hier ene dikke geile gedachte van.
Ik zie t probleem niet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
EEN OF ANDER VIES VUIG KKBLOEDJONG HEEFT ZOETJES IN MIJN KOFFIE GEDAAN!!!!
IEDEREEN HIER WEET DAT IK SUIKER WIL![]()
![]()
Meuk in je koffie pleurenquote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
EEN OF ANDER VIES VUIG KKBLOEDJONG HEEFT ZOETJES IN MIJN KOFFIE GEDAAN!!!!
IEDEREEN HIER WEET DAT IK SUIKER WIL![]()
![]()
Oké, stoppen! Omdatappel het zegt.quote:
je gebruikt nogsteeds caps voor de o de o en de aquote:
ik word nooit dronkenquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
hoi beach jou wil ik ook wel eens dronken voeren
kijk eens is al anders ok grquote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
je gebruikt nogsteeds caps voor de o de o en de a
HEIL BEACHquote:
die tijd heb ik gehad gewoon, ik weet wanneer ik moet stoppenquote:
Zoetjes zijnquote:
Ik heb liever dat je nog even onder ons blijft.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doel bereikt, nu kan ik vredig sterven
Nu al? Zonder te weten wat AZ doet?quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doel bereikt, nu kan ik vredig sterven
Beach weet wanneer hij tot een hoogtepunt komtquote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
die tijd heb ik gehad gewoon, ik weet wanneer ik moet stoppen
Ik ook van jou.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Beach weet wanneer hij tot een hoogtepunt komt [ afbeelding ]
Ik eigenlijk ook.quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je nog even onder ons blijft.
AZ wordt gerust nog wel keertje of 20 kampioen. Misschien hopelijk ook nog een jaartje of 3 achter elkaar, dat zou leuk zijn .quote:
Oh nee..quote:
Ik wel, hoe intiemer hoe beterquote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh nee..
Kom je aan ragboer, kom je aan mij!
Ik hou niet van contact met mannen
Ik haat ........... ziektedragers! .. op man, met je ... in andermans ....quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik wel, hoe intiemer hoe beter
Dat is waar. Rule34 moet ook op hem van toepassing zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, best lastig om voor te stellen, maar rule 34
ok ik snapte hier niks van maar ik denk dat je verkering wilquote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik haat ........... ziektedragers! .. op man, met je ... in andermans ....
Op wie?quote:Op maandag 25 april 2011 20:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is waar. Rule34 moet ook op hem van toepassing zijn.
Nee, dank u.quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
Wie speelt er mee?
een potje kolonisten van catan.
Nee.quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
Over 5 minuten allemaal naar mij luisteren op radio onz he
http://www.onzinradio.nl/tunein
Gordon is mijn moederquote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb geen problemen met homo's, mits ze niet als Gordon zijn.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef ElmoFan het volgende:
Over 5 minuten allemaal naar mij luisteren op radio onz he
http://www.onzinradio.nl/tunein
Dat is een tekst uit een liedje van Steen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ok ik snapte hier niks van maar ik denk dat je verkering wil
okquote:
Achter de Dom?quote:
Piel houdt van een lekker saté in zijn poepert.quote:Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh nee..
Kom je aan ragboer, kom je aan mij!
Ik hou niet van contact met mannen
Inderdaad, Appeltjequote:
Omdat dat de plek voor homo's is.quote:
tulp in je anusquote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vanaf nu gaan we het hebben over tulpen
Nee, ik ga alleen Appel raken. Je bent te bruin voor me, wees maar niet bang.quote:Op maandag 25 april 2011 20:27 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer, zoals het er nu naar uitziet ben ik helaas genoodzaakt onze afspraken te cancellen.
Geen blauwe mitsu's voor ons, geen beugels voor ons. Ik ben een beetje bang dat je me aan gaat raken.
Ai rustug eh sahbi!quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen Appel raken. Je bent te bruin voor me, wees maar niet bang.
Huh.quote:Op maandag 25 april 2011 20:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen Appel raken. Je bent te bruin voor me, wees maar niet bang.
Okee dan.quote:
Ja toch, zou je mij dan niet raken?quote:
Nou dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 25 april 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
Ik zou Ragboer ook raken.Met een appel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ik zou Ragboer ook raken.Ik zou iets van hout nemen, handteerbaar en knalt lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Nouja.quote:Op maandag 25 april 2011 20:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou iets van hout nemen, handteerbaar en knalt lekker
Ik zou Ragboer ook raken.Met je knuppel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Wat is daar nou weer gay aan? Vrouwen beoordelen ook altijd andere vrouwen op hun uiterlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
best wel gay dat je jongens gaat beoordelen op uiterlijk
Vrouwen zijn bij voorbaat ook biseksueelquote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer gay aan? Vrouwen beoordelen ook altijd andere vrouwen op hun uiterlijk.
Niet?quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn bij voorbaat ook biseksueel
quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Beach het volgende:
Het_Fenomeen denkt trouwens dat ik homo ben
quote:
He wat?quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Fuck youquote:
Ik raak gewoon uberhaupt niemand. Autisme enzo snapje?quote:Op maandag 25 april 2011 20:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
best wel gay dat je jongens gaat beoordelen op uiterlijk
Eigenlijk klinkt dit niet gek.quote:Op maandag 25 april 2011 20:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jij?quote:
HEIL PATJE!quote:
DAT IS SCHOKKEND NIEUWS VRIEND.quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ryan Phillippe wil stoppen met acteren
Omfg nee!quote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ryan Phillippe wil stoppen met acteren
Shit, hou je een beetje koest man vrouw, niet iedereen hoeft dat te weten tochh.quote:Op maandag 25 april 2011 20:34 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja als halve vrouw kan ik die geheimen uit vrouwenclub gewoon vertellen
Die filmquote:Op maandag 25 april 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT IS SCHOKKEND NIEUWS VRIEND.![]()
Gisteren nog naar Cruel Intentions gekeken![]()
Geil welquote:Op maandag 25 april 2011 20:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Die filmik weet nog wel die seksuele spanning.
Nee dat durf ik nietquote:
Watquote:
Was wel vet hoorquote:Op maandag 25 april 2011 20:39 schreef Beach het volgende:
[..]
WatPatje wat is deze.
Maar vertel over de releaseparty, hoe was het
nice manquote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was wel vet hoor, wel goed druk en veel 16 jarig grut maar ok. Ik sta nog op de foto met MC Apster op mijn facebook
, stond precies naast de dj booth bovenop. Zal even foto uploaden van coone
was je bij justin bieber fandag?quote:Op maandag 25 april 2011 20:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was wel vet hoor, wel goed druk en veel 16 jarig grut maar ok. Ik sta nog op de foto met MC Apster op mijn facebook
, stond precies naast de dj booth bovenop. Zal even foto uploaden van coone
Hehe stond een rij van 40 minuten, ik had vipkaarten dus gewoon doorlopenquote:
De fijne Italiaanse soundquote:Op maandag 25 april 2011 20:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hehe stond een rij van 40 minuten, ik had vipkaarten dus gewoon doorlopen
Dat was wel baas, toen kwamen we net binnen met zatox dus dat is altijd goed.
quote:Op maandag 25 april 2011 20:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
je vergeet je #durftevragen hashtag
Liefjenquote:
Omg.quote:
It's a date.quote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.pathe.nl/artik(...)caribbean-op-een-rij
omg!
Stelde het al voor aan klinker voor jullie ARG meet, maar was beetje onhaalbaar als je goed nadenkt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://www.pathe.nl/artik(...)caribbean-op-een-rij
omg!
Hoezo?quote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stelde het al voor aan klinker voor jullie ARG meet, maar was beetje onhaalbaar als je goed nadenkt.
Een meet zonder jou is geen meet.quote:Op maandag 25 april 2011 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stelde het al voor aan klinker voor jullie ARG meet, maar was beetje onhaalbaar als je goed nadenkt.
surequote:Op maandag 25 april 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
Nu ga ik heel eng even de buurt langs met een enqueteIemand nog geinteresseerd om er eentje te maken over bonussen van topmannen?
Het begint om 3 uur is klaar om 2 uur 's nachts, het is op een doordeweekse dag, niet iedereen kan zo schuiven denk ik ivm school etc..quote:
Onzin.quote:
niet iedereen is welkomquote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het begint om 3 uur is klaar om 2 uur 's nachts, het is op een doordeweekse dag, niet iedereen kan zo schuiven denk ik ivm school etc..
[..]
Onzin.
oh.....quote:Op maandag 25 april 2011 20:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het begint om 3 uur is klaar om 2 uur 's nachts, het is op een doordeweekse dag, niet iedereen kan zo schuiven denk ik ivm school etc..
[..]
Onzin.
mn hotmail of gmail?quote:Op maandag 25 april 2011 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je er zo eentje in je e-mail inbox.
Oh okeequote:Op maandag 25 april 2011 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik alleen je hotmail
Goed van je man, echt waar.quote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik deel je gedachten maar dat lost niks op.
Watquote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
kijken jullie wel eens naar makeup videos?
Alleen die van Anita toen ze hip was hier.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Verstandige man.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nog steeds een goede onz radio dj, ik draai er alleen nooit meer.
Godverdommequote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
verkeerde topic ja ok groetjes doei
Ik vraag me af wat voor video's jij kijkt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
dat is constant een aanbevolen video, makeup tutorials
Ik gok iets met makeup.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor video's jij kijkt.
Vind het wel jammer opzich, ik vind het leuk om te draaien maar te weinig luisteraars en wat commentaar van mensen die enkel gitaargaids goed vinden.quote:
Het liefst non-stop.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ja precies. Het draaien zelf was altijd wel leuk.quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vind het wel jammer opzich, ik vind het leuk om te draaien maar te weinig luisteraars en wat commentaar van mensen die enkel gitaargaids goed vinden.
Er staat ook voetbal tussenquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor video's jij kijkt.
Vage fetisjisme heb jijquote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Tenzij iemand met zn voet jouw ballen masseert? Of jij bij hem.
Appppeellltttjeeeeeeequote:
Jan heeft zelfmoord gepleegd, verder iedereen nog aan boord.quote:Op maandag 25 april 2011 21:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Appppeellltttjeeeeeee
Hebben jullie het allemaal overleeft, zo'n lang weekend zonder mij?
verlies van 1, valt mee te leven denk ik zoquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jan heeft zelfmoord gepleegd, verder iedereen nog aan boord.
Hij leed sowieso aan scheurbuik.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
verlies van 1, valt mee te leven denk ik zo
wie draaitquote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
Beach
http://www.livestream.com/veckansforstadag
Mn buurman.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mn buurman.XdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mn buurman.ik moest een scheetje latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bedoel natuurlijk lachenFlaming hot
Geen flauw idee wie dat zijn, kreeg ik doorgestuurdquote:
Gatver, Cosmo.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik moest een scheetje laten
ik bedoel natuurlijk lachen
Ah okeequote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie dat zijn, kreeg ik doorgestuurd
Is er een meet dan?quote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ARG meet is volgende week in Utrecht
Oh?quote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ARG meet is volgende week in Utrecht
Doei Beach.quote:
Niggaquote:
Reclame in je poepgat.quote:
Appelquote:
Je houdt nog wel van me?quote:
Kom maar, heb alcohol genoeg.quote:
Ik niet.quote:
Hoi Sharr, alles goed Sharr? Doei Sharr.quote:
Hoi Ragboer, ja hoor met jou? Doei, groetjes.quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi Sharr, alles goed Sharr? Doei Sharr.
Hoi Sharr, gaat goed. Groetjes, Ragboer.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi Ragboer, ja hoor met jou? Doei, groetjes.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Ja![]()
Via twitter werd cash bedreigd
Appelquote:
Klinkert wilt wel op je kruipen.quote:
Doei sharr.quote:
Je gaat toch naar Patje nu?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ragboer is boos omdat appel hem niet moet
Tot zoquote:Op maandag 25 april 2011 21:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij komt hierheen? Oke, cool. Doei. Tot zo.
Ik zie er nu acht. Er zijn er denk ik 18, ofzoiets.quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Inverted_World het volgende:
Posten hier eigenlijk meer dan 4 verschillende mensen?
Patje werkt iedereen af.quote:
Niet waar.quote:
ik post op 7 verschillende accountsquote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Inverted_World het volgende:
Posten hier eigenlijk meer dan 4 verschillende mensen?
Huh?quote:Op maandag 25 april 2011 21:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ragboer is boos omdat appel hem niet moet
Select groepje nonetheless dus, ik kreeg die indruk al, ja. Dit staat omdat ik er één keer poste nu elke keer in mijn actieve topicsquote:Op maandag 25 april 2011 21:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zie er nu acht. Er zijn er denk ik 18, ofzoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |