Doe stop volgen dan allesss.quote:Op maandag 25 april 2011 21:45 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Select groepje nonetheless dus, ik kreeg die indruk al, ja. Dit staat omdat ik er één keer poste nu elke keer in mijn actieve topics
Ja koud is het zeker nietquote:
Met jou kan ik pratenquote:
ik eigenlijk ookquote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zit met -2 nog buiten in tshirt, dus.
snooze edit is de bestequote:Op maandag 25 april 2011 21:53 schreef Patje1987 het volgende:
Hush, little baby don't you cry
It is just a lullaby
Dreams of rainbows make you stop
That I am here to wake you up
Hihiquote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n mooie bos bloemen gehad. Echt zo oranjerozegeel overgang. Ik krijg er gewoon honger van
Honger?quote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n mooie bos bloemen gehad. Echt zo oranjerozegeel overgang. Ik krijg er gewoon honger van
Gisteren klonk deze toch ook wel weer erg lekkerquote:
Goed. Met u?quote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal trouwens?
Ik heb nog wel een pizza in de vriezer liggen. IJs ook nog wel. Eet smakelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
wie verzorgt er een diner voor mij?
Als je een tosti als diner accepteert, ik wel.quote:Op maandag 25 april 2011 22:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
wie verzorgt er een diner voor mij?
Mijn tosti apparaat is nog steeds overledenquote:
Amai heeft ge het dan nog niet koud?quote:
Het is nog best lekker buitenquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Amai heeft ge het dan nog niet koud?
pantosti is de enige manierquote:Op maandag 25 april 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mijn tosti apparaat is nog steeds overleden
Stiekem ben je een vent van 65.quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
Het was vandaag echt wel heel erg warm voor een aprildag zeg. Niet normaal meer. Nouja, eigenlijk de hele week al. En waarom voel ik me altijd minimaal zestig als ik over het weer praat?
nee heb trui aanquote:Op maandag 25 april 2011 22:02 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Amai heeft ge het dan nog niet koud?
Super jongenquote:
Factor 80?quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
hele week in zon gelegen niet verbrand, hele prestatie voor een ginger
En je ziel is ook nog niet verschrompeld?quote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
Ik ben waar jij bent! Nog leuk zomerjurkjes geshopt deze week?quote:
Geilquote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Het_Fenomeen het volgende:
ik heb wel harde tepels door de wind
Ik ook niet (heel erg) verbrandquote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef n8n het volgende:
Ik snap het probleem niet, ik vond het heerlijkquote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef sharr het volgende:
Het was vandaag echt wel heel erg warm voor een aprildag zeg. Niet normaal meer. Nouja, eigenlijk de hele week al. En waarom voel ik me altijd minimaal zestig als ik over het weer praat?
Wat leukquote:
jaquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Stiekem bedoel je m'n pizza zeker?
nu je het zegt, jij hebt ook zo'n huidjequote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet (heel erg) verbrand
Ik ben dan wel gewoon blond alles, maar ik verbrand ALTIJD
Hoe weet jij wat voor huid ik hebquote:Op maandag 25 april 2011 22:09 schreef n8n het volgende:
[..]
nu je het zegt, jij hebt ook zo'n huidje
Oh, oke. Kunnen we m wel delen? Je mag m niet helemaal hebben hoorquote:Op maandag 25 april 2011 22:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
stiekem koos ik ook omdat haarklip
Altijd vriendelijk om mensen hun gang te laten gaan.quote:
Ben je laatst toch in mijn achtertuin gaan zitten?quote:Op maandag 25 april 2011 22:13 schreef n8n het volgende:
[..]
takes one to know one, heb je wel gezien
parken meertjes alles geen tuinen voor mijquote:Op maandag 25 april 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ben je laatst toch in mijn achtertuin gaan zitten?Ook niet aardig dat je verstopt zat en niet eens iets zei.
Ik denk dat mijn huid denkt dat ik rood haar heb. Dat ie zich daar aan aanpast ofzo. Niet eerlijk, mijn ouders/broertje/rest van de familie worden retebruin altijd
Dag janquote:
Attent van je. Nee, helaas niet. Binnenkort maar weer eens samen op stap, hè?quote:Op maandag 25 april 2011 22:06 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik ben waar jij bent! Nog leuk zomerjurkjes geshopt deze week?
Ik was vorig jaar na 2 weken Rome/Napels vrijwel niets bruinerquote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef n8n het volgende:
[..]
parken meertjes alles geen tuinen voor mijhelpt mij wel om in het buitenland bruin te worden, als kind in Italië werd ik erg snel heel bruin
![]()
[..]
Dag jan
daarom hotpantsquote:Op maandag 25 april 2011 22:25 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar na 2 weken Rome/Napels vrijwel niets bruinerm'n benen waren nog steeds schrikbarend wit.
Die had ik aanquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die had ik aanEen witte. En m'n benen waren bijna net zo wit
quote:Op maandag 25 april 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die had ik aanEen witte. En m'n benen waren bijna net zo wit
tanlinesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |