Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellenquote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Nu wil je dat niet meer?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellen
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!quote:Op maandag 25 april 2011 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goedenavond, u spreekt met Yuki. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
Een vrouw die zich dienstbaar opstelt en jij bestelt een patatje?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:
Ja ik wou graag een patat oorlog en een frikandel speciaal bestellen
Regel die vetjes van je dan ook meteen!quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!
En een frikadel speciaalquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw die zich dienstbaar opstelt en jij bestelt een patatje?
Vrouwen horen in de keuken!quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh good thinking Air!quote:Op maandag 25 april 2011 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regel die vetjes van je dan ook meteen!
Jazeker, ik heb m'n handen al volquote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet aanvullend verzekerd?quote:Op maandag 25 april 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg mijn bril geloof ik ook niet vergoed...
Jawel. Maar ik heb ook lenzen. Die ik overigens ook maar deels vergoed krijg via het werk van pa.quote:
Ook, maar ook in bed. Dat fornuis zit niet zo lekker als ze je pijpt.quote:
Zeg maar niets meer.. Ik ga wel weg als jij dat wilt.. Zeg maar niets meer... Laat me maar gaan... Wees nu maar stil..quote:
Dan blijf je maar even staanquote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook, maar ook in bed. Dat fornuis zit niet zo lekker als ze je pijpt.
Hangt van je aanvullende verzekering af.quote:Op maandag 25 april 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ga jij eens even snel regelen dat ik mijn ogen laseren vergoed krijg!
Nuancering: over het onderwerp vergoedingenquote:
Oh, 2 volgens mij, zal wel niet danquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hangt van je aanvullende verzekering af.
Er is meestal een max budget per 3 kalenderjaren. Als je die vergoeding opmaakt met je lenzen, dan krijg je je bril idd niet vergoed.quote:Op maandag 25 april 2011 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik heb ook lenzen. Die ik overigens ook maar deels vergoed krijg via het werk van pa.
Wil het morgen wel ff voor je nakijken hoorquote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, 2 volgens mij, zal wel niet danDan maar molmeisje blijven
Supermomquote:Op maandag 25 april 2011 19:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer.. Ik ga wel weg als jij dat wilt.. Zeg maar niets meer... Laat me maar gaan... Wees nu maar stil..
quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil het morgen wel ff voor je nakijken hoor
Ik dacht alquote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nuancering: over het onderwerp vergoedingen
Ik weet niet wat het max. budget is. Maakt me ook weinig uit, m'n lenzen krijg ik vergoed voor een deel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er is meestal een max budget per 3 kalenderjaren. Als je die vergoeding opmaakt met je lenzen, dan krijg je je bril idd niet vergoed.
Dat vind ik minder lekker.quote:
Dito.quote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind iets aan je ogen laten doen zoooo eng. Ik laat liever mijn hele lijf verbouwen dan dat ze aan mijn ogen komen, huuhh.
Ik vind het ook eng, maar wel de moeite waardquote:Op maandag 25 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
Ik vind iets aan je ogen laten doen zoooo eng. Ik laat liever mijn hele lijf verbouwen dan dat ze aan mijn ogen komen, huuhh.
Voor de vrouw ook fijner om in een bed te doen in plaats van de keukenvloer die nodig eens gedweild moet worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik minder lekker.Ik wil gewoon ontspannen liggen met mijn ogen dicht. Genieten van die tong en lippen die zich om mijn eikel krullen.
Als jij dat doet, laat ik mijn neus doen, kunnen we ervaringen uitwisselen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng, maar wel de moeite waard
Dat soort dingen gaan mij ook opvallen als het in de keuken gebeurt. Zie ik die het aanrecht nog vies is enzo.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Voor de vrouw ook fijner om in een bed te doen in plaats van de keukenvloer die nodig eens gedweild moet worden.
Heb je al iemand gevonden voor dat klusje?quote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik minder lekker.Ik wil gewoon ontspannen liggen met mijn ogen dicht. Genieten van die tong en lippen die zich om mijn eikel krullen.
Voor jou ga ik niet betalen hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
Als jij dat doet, laat ik mijn neus doen, kunnen we ervaringen uitwisselen.
Wel goed. Ik merk alleen dat het nog geen gewoonte is. Nu met al die vrije dagen, veel zonnebril op enzo... Heb m'n bril nauwelijks op gehadquote:
Ik zal Tally ff PM'en.quote:Op maandag 25 april 2011 19:05 schreef MissMSX het volgende:
Heb je al iemand gevonden voor dat klusje?
Je durft niet?quote:Op maandag 25 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Als jij dat doet, laat ik mijn neus doen, kunnen we ervaringen uitwisselen.
Zeikerdquote:Op maandag 25 april 2011 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een antwoord als: lieverd, als ik je pik in mijn mond neem, dan vergeet je alles, dus ook dat je staat.quote:
'Nee' dusquote:
Owwww, dat wil ik eigenlijk ook heel graag. Maar volgens mij ga je echt dood van de pijnquote:Op maandag 25 april 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de knoop doorgehakt. Volgende maand maak ik een afspraak om me te laten harsen
En ik knijp 'm nu al
Ik ben gestopt met typen toen ik zag dat ze me een zeikerd noemde.quote:
Ik heb een hoge pijngrens. En het kost 45 euro, dus ik wil het gewoon proberen. En als het bevalt, nooit meer scherenquote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Owwww, dat wil ik eigenlijk ook heel graag. Maar volgens mij ga je echt dood van de pijn![]()
Je gereserveerdheid voorspelt al veel goeds. Eet smakelijk!quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
Mijn moeder heeft biefstuk gebakken.
Ik ben heel benieuwd
Laat je ons weten hoe je het vindt?quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hoge pijngrens. En het kost 45 euro, dus ik wil het gewoon proberen. En als het bevalt, nooit meer scheren
Mijn moeder heeft er een keer schoenzool van gemaaktquote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gereserveerdheid voorspelt al veel goeds. Eet smakelijk!
Ik dus niet. Maar aan de andere kant....quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hoge pijngrens. En het kost 45 euro, dus ik wil het gewoon proberen. En als het bevalt, nooit meer scheren
Wie is de volgende op je lijstje?quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met typen toen ik zag dat ze me een zeikerd noemde.
Als ik het tegen die tijd nog steeds doorzet, zekerquote:
L-E.quote:
Het is vast niet echt nodigquote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog niet genoeg gespaard. En ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doen hoor.
Succes.quote:
Je kan alles aan de buitenkant verbouwen, je zal het niet zien als er niets verandert in hoe je naar jezelf kijkt he. Dat ben ik me wel bewust.quote:
Dan lig je binnen No Time op de vloerquote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een antwoord als: lieverd, als ik je pik in mijn mond neem, dan vergeet je alles, dus ook dat je staat.
Ik heb wel meer nodig dan dat denk ik.quote:
Zie het maar als een groot compliment voor je pijpvaardigheden als het zover komt.quote:
Als ik ergens niet onzeker over ben....quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het maar als een groot compliment voor je pijpvaardigheden als het zover komt.
Is het gepast om op kraamvisite aan de kersverse moeder te vragen of ze je wil pijpen? Heb er nooit zo bij stilgestaan eigenlijk.quote:
Ik begrijp het wel. Ik vind mijn neus echt niet mooi. Maar dat wil niet zeggen dat ik er bakken met geld aan uit ga geven. Ik vind het echt wel best zoquote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan alles aan de buitenkant verbouwen, je zal het niet zien als er niets verandert in hoe je naar jezelf kijkt he. Dat ben ik me wel bewust.
Je zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het gepast om op kraamvisite aan de kersverse moeder te vragen of ze je wil pijpen? Heb er nooit zo bij stilgestaan eigenlijk.
Dat regel je zelf maarquote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel meer nodig dan dat denk ik.
Hoe heb je gereageerd op de anderen? En hoe reageerde je vent erop?quote:
Teveel moeite.quote:
Ik heb hem uitgelachen. En denk je nou echt dat hij dat zou vragen als mijn vent er bij was geweestquote:Op maandag 25 april 2011 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe heb je gereageerd op de anderen? En hoe reageerde je vent erop?
Het is een complex verhaal. Ik neig nu meer naar niet dan naar wel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Ik vind mijn neus echt niet mooi. Maar dat wil niet zeggen dat ik er bakken met geld aan uit ga geven. Ik vind het echt wel best zo
Geef je geld liever uit aan mooie herinneringen. Tenzij je natuurlijk de deur al niet eens uitdurft
Maak ik kans op meer dan dat?quote:Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef Tally het volgende:
Ik heb hem uitgelachen. En denk je nou echt dat hij dat zou vragen als mijn vent er bij was geweest
Er zijn genoeg Singlesvrouwen die makkelijker zijn inderdaad, wie staat er nog meer op je lijstje?quote:
Knetter? Dan is het zo gepiept en gepepen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Singlesvrouwen die makkelijker zijn inderdaad, wie staat er nog meer op je lijstje?
Ik hou niet van makkelijke vrouwen. Anders had ik jou ook niet uitgekozen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef L-E het volgende:
Er zijn genoeg Singlesvrouwen die makkelijker zijn inderdaad, wie staat er nog meer op je lijstje?
Ze is hier pas 1 keer geweest, of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Knetter? Dan is het zo gepiept en gepepen.
Sinds wanneer is Knetter een Singles-vrouw?quote:Op maandag 25 april 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Knetter? Dan is het zo gepiept en gepepen.
Arme jij, nooit goddelijk gepijpt wordenquote:
Ik ben te veel moeite, hadden we al vastgesteld. Deel dat lijstje eens!quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou niet van makkelijke vrouwen. Anders had ik jou ook niet uitgekozen.
Ik zit hier ook niet altijd dus ging er vanuit dat ze eens meer was binnengevallen dan die ene keer.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Knetter een Singles-vrouw?
Het enige dat niet perfect aan je is is dat je jezelf niet perfect vindtquote:Op maandag 25 april 2011 19:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is een complex verhaal. Ik neig nu meer naar niet dan naar wel.
Maar ik wil zo graag perfect zijn.
Ja, dat weet ik ook niet. Ze is nog geen onderdeel van de incrowd in ieder geval.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet altijd dus ging er vanuit dat ze eens meer was binnengevallen dan die ene keer.
God Bless.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Ze is nog geen onderdeel van de incrowd in ieder geval.
Nee, volgens mij maar een keer.quote:Op maandag 25 april 2011 19:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet altijd dus ging er vanuit dat ze eens meer was binnengevallen dan die ene keer.
Het staat niet vast dat L-E een goddelijke pijpster is. Dat is de reden dat ik de moeite niet wil doen. Het risico dat het op een teleurstelling gaat uitlopen na een heleboel inspanning.quote:Op maandag 25 april 2011 19:24 schreef MissMSX het volgende:
Arme jij, nooit goddelijk gepijpt worden
quote:
Leuk verhaal, maar het punt is dat je al niet eens de moeite wilt nemen, je zeker weten nooit goddelijk gepijpt gaat worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat L-E een goddelijke pijpster is. Dat is de reden dat ik de moeite niet wil doen. Het risico dat het op een teleurstelling gaat uitlopen na een heleboel inspanning.
Geldt dat niet voor elke vrouw? Elke moeite die je neemt kan te veel zijn als ze een teleurstelling blijkt. Dan maar alleen de vrouwen kiezen waar je geen moeite voor hoeft te doen? Lijkt me niets voor jou.quote:Op maandag 25 april 2011 19:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het staat niet vast dat L-E een goddelijke pijpster is. Dat is de reden dat ik de moeite niet wil doen. Het risico dat het op een teleurstelling gaat uitlopen na een heleboel inspanning.
Je weet toch dat ik liever lui dan moe ben? Daarnaast heb ik jou al als goddelijke pijpster.quote:Op maandag 25 april 2011 19:27 schreef MissMSX het volgende:
Leuk verhaal, maar het punt is dat je al niet eens de moeite wilt nemen, je zeker weten nooit goddelijk gepijpt gaat worden.
We waren er een flink aantal posts geleden al over uit dat dat niet het geval is.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik liever lui dan moe ben? Daarnaast heb ik jou al als goddelijke pijpster.
Nee, bij sommige vrouwen kun je het er vanaf zien.quote:Op maandag 25 april 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
Geldt dat niet voor elke vrouw? Elke moeite die je neemt kan te veel zijn als ze een teleurstelling blijkt. Dan maar alleen de vrouwen kiezen waar je geen moeite voor hoeft te doen? Lijkt me niets voor jou.
Jij kunt aan een vrouw zien hoe goed ze kan pijpenquote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, bij sommige vrouwen kun je het er vanaf zien.
Air is dan natuurlijk ook de geweldige geweldenaar hequote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt aan een vrouw zien hoe goed ze kan pijpen
Lijkt me een godsgeschenk.
Valt tegen hoor. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik er schatrijk van kan worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Jij kunt aan een vrouw zien hoe goed ze kan pijpen
Lijkt me een godsgeschenk.
Ik geloof best dat je kan zien wanneer het he-le-maal niets is.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air is dan natuurlijk ook de geweldige geweldenaar he
De liefde.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
Air is dan natuurlijk ook de geweldige geweldenaar he
Stille wateren...quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je kan zien wanneer het he-le-maal niets is.
Diepe kelen?quote:
Lieverd, je houdt van me omdat ik tegengas geefquote:
Hoe dan? Hoe kan je aan de buitenkant zien hoe iemand in bed is?quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je kan zien wanneer het he-le-maal niets is.
hier metquote:
Wie niet?quote:
Ja, jij bent de pijpkoning?quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hier metop reageren, zal vast niet het gewenste resultaat opleveren
Damn, en hij staat nou net niet op mijn lijstje.quote:
Ik wilde net voorstellen hem toe te voegen!quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, en hij staat nou net niet op mijn lijstje.
point provenquote:
Ik stel voor om dat niet te doen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik wilde net voorstellen hem toe te voegen!
Helaas nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe kan je aan de buitenkant zien hoe iemand in bed is?
Dat kan niet. Maar je maakt voor jezelf de keuze of iemand de moeite van het proberen waard is. Anders kan je met iedereen het bed in duiken "omdat je niet weet hoe goed hij is".quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe kan je aan de buitenkant zien hoe iemand in bed is?
Het leek alsof je wilde zeggen dat je dat aan de buitenkant zietquote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan niet. Maar je maakt voor jezelf de keuze of iemand de moeite van het proberen waard is. Anders kan je met iedereen het bed in duiken "omdat je niet weet hoe goed hij is".
Jij doet toch je ogen dicht en wie weet wat een gruwelijk geweldige pijpbeurt je nu afslaatquote:
Er zijn mannen waarbij ik het zeker denk te weten. Maar die zekerheid komt nooit, want ik ga dus niet met ze naar bed.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het leek alsof je wilde zeggen dat je dat aan de buitenkant ziet
Ik moet er maar mee leren leven.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef MissMSX het volgende:
Jij doet toch je ogen dicht en wie weet wat een gruwelijk geweldige pijpbeurt je nu afslaat
quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mannen waarbij ik het zeker denk te weten. Maar die zekerheid komt nooit, want ik ga dus niet met ze naar bed.
Nou, vooruit dan maar.quote:
Toch bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Er zijn mannen waarbij ik het zeker denk te weten. Maar die zekerheid komt nooit, want ik ga dus niet met ze naar bed.
Extra motivatie voor de brasilianquote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, heb me blijkbaar gesneden met 't scheermes... Niet gemerkt, tot nu. Alles onder 't bloed
WHUT???quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dan meer aan de mannen waarvan je weet dat er tarrels hangen.
Ik moet meteen aan nixxx denken.quote:
M'n benen dus hequote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Extra motivatie voor de brasilian
Of heb je je zo erg gesneden dat je flappen eraf liggen en het niet meer nodig is?
Het is tijd voor een bacoquote:
Misschien had je flappen tot aan je enkels?quote:
Euhm....quote:
quote:
Owh ja, eerst theequote:
Yeah... right.quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien had je flappen tot aan je enkels?
Lijkt me wel knap lastig met paardrijdenquote:
Handig juist, scheelt weer een zadel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Lijkt me wel knap lastig met paardrijden
Ik heb dat dan ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt me wel knap lastig met paardrijden
Tintelende flappenquote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig juist, scheelt weer een zadel.
Daarom zei ik ook 'wel'quote:
Vertelquote:
Ik ook niet. Met mijn beschaafde flappiesquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het knap lastig is.
Achquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
AchHet blijft me verbazen dat mijn borsten melk aanmaken
En dat je het er uit ziet spuiten tijdens t kolven
Das alles
Een glaasje moedermelk bij het eten is best lekkerquote:
Dagelijksquote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een glaasje moedermelk bij het eten is best lekker
Da's ook primaquote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
DagelijksAlleen dan over de cornflakes.
Zuivel is niet zo gezond, schijnt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook prima
Gezonder dan dat gaat het niet worden
Moedermelk welquote:
Ik hoef geen moedermelk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven moedermelk. Vraag maar aan de maffia!
Ben je pro of contra?quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
Maar er gaat niets boven moedermelk. Vraag maar aan de maffia!
Ja, en dat ga ik dus echt niet drinken. Sowieso is melk niet nodig als je volwassen bent, waar heb je het in godsnaam voor nodigquote:
Het was ook niet de moedermelk, die bloeddorstig een einde maakte in mijn zin in een sappige bieflapquote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een glaasje moedermelk bij het eten is best lekker
Voor de antistoffenquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en dat ga ik dus echt niet drinken. Sowieso is melk niet nodig als je volwassen bent, waar heb je het in godsnaam voor nodig
Wat ik me niet kan voorstellen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was ook niet de moedermelk, die bloeddorstig een einde maakte in mijn zin in een sappige bieflap
Happerd?quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een happerd in plaats van die sabbelaars..
Wat zei je? Biefflap?quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was ook niet de moedermelk, die bloeddorstig een einde maakte in mijn zin in een sappige bieflap
Van sabbelen krijg je tepelkloven inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een happerd in plaats van die sabbelaars..
Ja maar, sommige mensen zijn te dom om keuzes te makenquote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben absoluut pro. Maar ik doe niet mee aan die maffiapraktijken. Vrije keus, enzo.
Die in moedermelkquote:
Die moeten dan ook geen kinderen krijgen!quote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja maar, sommige mensen zijn te dom om keuzes te maken
Het wordt er steeds smakelijker op hierquote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Van sabbelen krijg je tepelkloven inderdaad.
Ja, maar ze doen het toch en dan is het kwaad al geschiedquote:Op maandag 25 april 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Die moeten dan ook geen kinderen krijgen!
Daar moeten we iets op verzinnen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ze doen het toch en dan is het kwaad al geschied
En welke anti-stoffen zitten daarin waar je als volwassene profijt van kan hebben?quote:
Nee joh! Moedermelk op smeren. Werkt het bestequote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef L-E het volgende:
En die kloven genezen van - jawel - citroensap.
Autsj.
Een man die echt voor mij gaatquote:
Dezelfde als die waar een kind profijt van heeftquote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En welke anti-stoffen zitten daarin waar je als volwassene profijt van kan hebben?
Het gaat over tetten joh!quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef xFriendx het volgende:
Tis niet echt een mannenavondje zo, gelukkig is er straks VI, dat kan ik tenminste wel volgen
Die heb je als volwassene helemaal niet nodig, want die bezit je al.quote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dezelfde als die waar een kind profijt van heeft
De oplossing is er al. maar die wordt als niet etisch beschouwd door de meerderheidquote:
Volwassenen zijn nooit ziek?quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb je als volwassene helemaal niet nodig, want die bezit je al.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Lijkt me simpel: Ignorequote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een man die echt voor mij gaat
.... en die niet tig lijntjes openlaat.... die wilt daten alleen omdat een andere niet door ging... die niet zo fucking verlegen is, maar dan wel stomme smsjes gaat lopen sturen en gaat roepen af te willen spreken, maar uiteindelijk af te zeggen (want anders word ik maar gekwetst..)
blablabla....
Zie de link met moedermelk niet zoquote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... en die niet tig lijntjes openlaat.... die wilt daten alleen omdat een andere niet door ging... die niet zo fucking verlegen is, maar dan wel stomme smsjes gaat lopen sturen en gaat roepen af te willen spreken, maar uiteindelijk af te zeggen (want anders word ik maar gekwetst..)
blablabla....
Ja, klopt, maar ik wilde even iets tenenkrommends vertellen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee joh! Moedermelk op smeren. Werkt het beste
Als het te weinig is doe echt iets niet goed hoorquote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef Tally het volgende:
Ik kolf helaas nog niet zo veel als de borstvoedingmaffia maar t moet er maar mee door
Tuurlijk wel. Maar je wordt heus niet miraculeus beter door moedermelk. Het is niet dat die meuk opeens stoffen bevat die voor alle mogelijke soorten griep beschermt, of zo.quote:
Kloven... niet afgeklovenquote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, maar.....afgekloven tetten en zo, dat willen we heul niet horen
De meerderheid zijn sukkels.quote:Op maandag 25 april 2011 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De oplossing is er al. maar die wordt als niet etisch beschouwd door de meerderheid
misluktquote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar ik wilde even iets tenenkrommends vertellen.
quote:
Dat is je al gelukt door dat genöl over moedermelkquote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten gaan Engel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
blablabla....
Niets mis mee. Duidelijke boodschap aan de happerds.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... daar heb ik het toch niet over...
Ik ga weer terug naar waar Singles over hoort te gaan....
Er zal altijd wel iets van antistoffen in zitten die jij als volwassenen nog niet hebtquote:Op maandag 25 april 2011 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar je wordt heus niet miraculeus beter door moedermelk. Het is niet dat die meuk opeens stoffen bevat die voor alle mogelijke soorten griep beschermt, of zo.
Kledders worden ondanks melk ook gewoon ziek.
Eerder is masochistischquote:Op maandag 25 april 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
[..]
En hoeveel moeders moet je daarvoor langs?quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zal altijd wel iets van antistoffen in zitten die jij als volwassenen nog niet hebt
Was ook niet heel serieusquote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt me heel kut. Maar het beste is idd hem negeren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je dan nooit meer ziek zult zijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
En hoeveel moeders moet je daarvoor langs?![]()
Leuke theorie. Lijkt me niet werkbaar en ook nog eens complete onzin.
En je poesje werd nat?quote:
En dus heeft het compleet geen nutquote:Op maandag 25 april 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je dan nooit meer ziek zult zijn
Zoek gewoon een normale vent.quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O fijn... kan ik mijn paiq alvast leeggooien....
Weinig misschien, maar niet compleet geenquote:
Imo wel.quote:Op maandag 25 april 2011 20:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weinig misschien, maar niet compleet geen
Owh, hoeveel liter ben je verloren?quote:
Imo niet.quote:
Veel plezier met je moedermelk dan.quote:
Proostquote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel plezier met je moedermelk dan.
Ik ben er weg van, genoeg kleddergeneuzel voor mij
Ik zie echt helemaal voor me hoe jij over tien jaar al vier koters hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel plezier met je moedermelk dan.
Ik ben er weg van, genoeg kleddergeneuzel voor mij
Dan was het niet zoveelquote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee, ze wilden het niet eens opdweilen en in een maatbeker gieten.
Als daar geen kinderen van gaan komen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Als tegenhanger van het kindergeweld: deze week ga ik nieuwe lingerie kopen. Heel sexy.
Ja, en hier heb ik al helemaal geen zin in.quote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal voor me hoe jij over tien jaar al vier koters hebt.
Voor mezelf. Om in de spiegel te bewonderen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als daar geen kinderen van gaan komen!
Hoe, wie, wat, waar?
Voedingsbeha's?quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Als tegenhanger van het kindergeweld: deze week ga ik nieuwe lingerie kopen. Heel sexy.
martelpostquote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Ah, heeft Godt al gehapt of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
Voor mezelf. Om in de spiegel te bewonderen.
Ik ga denk ik in Haarlem winkelen.
Zitten daar leuke lingeriewinkels?quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mezelf. Om in de spiegel te bewonderen.
Ik ga denk ik in Haarlem winkelen.
Kijk, dat horen graag!quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Omdat ik nu eenmaal geen tig kerels die ik leuk vind achter mij aan heb lopen...quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek gewoon een normale vent.
Echt, als ik dit soort dingen hoor gaan m'n nekharen recht overeind staan. Waarom in hemelsnaam moeite steken in zo iemand.
Het hoeven er ook geen tig te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik nu eenmaal geen tig kerels die ik leuk vind achter mij aan heb lopen...
Ik hoor er goede verhalen over, zelf nog geen ervaring mee. Maar A'dam en P'end ken ik nu wel.quote:
Het kon zijn dat hij na drie maanden Aziaatjes wel weer es zin had in een blond, Hollands welvaren...quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Godt wil mij niet, dus die blijft op veilige afstand.
Nee, ik neem een andere leuke man mee.
Een homo!quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Godt wil mij niet, dus die blijft op veilige afstand.
Nee, ik neem een andere leuke man mee.
heeft natuurlijke selectie het aantal uitgedund?quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik nu eenmaal geen tig kerels die ik leuk vind achter mij aan heb lopen...
Ik raak een snaartje?quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en hier heb ik al helemaal geen zin in.
Ben benieuwd. We willen wel foto's zien natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoor er goede verhalen over, zelf nog geen ervaring mee. Maar A'dam en P'end ken ik nu wel.
Dat kan heel goed. Maar daar zijn er meer van.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kon zijn dat hij na drie maanden Aziaatjes wel weer es zin had in een blond, Hollands welvaren...
lijkt wel een hele bas gitaarquote:
Nou, boeiuh. Komt vanzelf wel. Why settle for less?quote:
Hij zit nog in de kast?quote:
quote:
That reminds me, ik móet gitaar leren spelen! Ik ken al 2 akkoordenquote:
Aangetrouwd? Dus getrouwd maar toch verliefd op een ander?quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, aangetrouwde familie. Heel hetero, al jarenlang verliefd op iemand die hem niet wil. Verdrietig wel.
Jij moet eens een keer een PM beantwoorden, ik wacht al dagen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That reminds me, ik móet gitaar leren spelen! Ik ken al 2 akkoorden
Of nog erger, getrouwd, maar ze is niet verliefd op hemquote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aangetrouwd? Dus getrouwd maar toch verliefd op een ander?
Het lijkt wel een DM!quote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer een PM beantwoorden, ik wacht al dagen!
quote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, broertje van mijn zwager. Heet dat niet aangetrouwd dan?quote:Op maandag 25 april 2011 20:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Aangetrouwd? Dus getrouwd maar toch verliefd op een ander?
Dan is ze niet goed wijsquote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of nog erger, getrouwd, maar ze is niet verliefd op hem
Sorry, dat is mijn schuldquote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef clevy het volgende:
[..]
heeft natuurlijke selectie het aantal uitgedund?
Alles is toch jouw schuld?quote:
En ik zit te smachten om jouw PM's maar krijg niks. Hoe oneerlijk.quote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
Owh ja, dat kan natuurlijk wel jaquote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, broertje van mijn zwager. Heet dat niet aangetrouwd dan?
ah.. ja logisch.. hoe komt t dat jij planten vermoord?quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... maar als ik met een man moet gaan die in een rolstoel zit en vet veel verzorging nodig heeft terwijl ik nB al met moeite een plant in leven hou... dan mag ik hopen dat ik nog wel een beetje kieskeurig mag zijn.
Zoals iemand me laatst al vertelde: "Je krijgt niet altijd wat je verdient. Wen er maar aan."quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik zit te smachten om jouw PM's maar krijg niks. Hoe oneerlijk.
Mwah, soms zie je 0 leuke met wederzijdse interesse en andere momenten 2 a 3. Met baantjes zoeken ook vaak zo, zo heb je hele tijd 0 concrete zaken lopen en opeens zit je met 3 baantjes waar je uit kan kiezen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk.... maar als ik met een man moet gaan die in een rolstoel zit en vet veel verzorging nodig heeft terwijl ik nB al met moeite een plant in leven hou... dan mag ik hopen dat ik nog wel een beetje kieskeurig mag zijn.
Het laatste waarschijnlijk....quote:Op maandag 25 april 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe komt dat, Engel?
En is dat echt zo, of 'zie' je ze gewoon niet allemaal?
quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals iemand me laatst al vertelde: "Je krijgt niet altijd wat je verdient. Wen er maar aan."
Neeeeeeee joh, op een ander meisje. Al zes jaar. En zij heeft al zes jaar andere vriendjes, hij zit in de welbekende friendzone. Hij wil daar ook voor eeuwig blijven.quote:Op maandag 25 april 2011 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, dat kan natuurlijk wel ja
Hij is verliefd op jou?
Anderen kunnen de schijt krijgen met hun wijsheden. Je leeft maar één keer, daar moet je het maximale uithalen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
Zoals iemand me laatst al vertelde: "Je krijgt niet altijd wat je verdient. Wen er maar aan."
*ouch*quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeee joh, op een ander meisje. Al zes jaar. En zij heeft al zes jaar andere vriendjes, hij zit in de welbekende friendzone. Hij wil daar ook voor eeuwig blijven.
Vind ik ook Air. Never settle for less.quote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anderen kunnen de schijt krijgen met hun wijsheden. Je leeft maar één keer, daar moet je het maximale uithalen!
* MissMSX bookmarked deze postquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anderen kunnen de schijt krijgen met hun wijsheden. Je leeft maar één keer, daar moet je het maximale uithalen!
dan verdien ik ook al niet veelquote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
lekker vertrouwdquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeeeee joh, op een ander meisje. Al zes jaar. En zij heeft al zes jaar andere vriendjes, hij zit in de welbekende friendzone. Hij wil daar ook voor eeuwig blijven.
Als je 'm niet alleen maar tegen mij gebruikt als het jou uitkomt, maar dat je er ook naar leeft, ok?quote:
Echt he, schoppen wil je zo'n jong toch?quote:
Dat is zieligquote:Op maandag 25 april 2011 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of nog erger, getrouwd, maar ze is niet verliefd op hem
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 'm niet alleen maar tegen mij gebruikt als het jou uitkomt, maar dat je er ook naar leeft, ok?
Verzuipen zelfs.quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt he, schoppen wil je zo'n jong toch?
Ik vond het ook al een beetje een stomme vraag.quote:
Dat je 'm alleen maar tegen mij gebruikt natuurlijk.quote:
Meestal vergeet ik ze water te geven.... of als ik ze water geef dan geef ik te veel....quote:Op maandag 25 april 2011 20:20 schreef clevy het volgende:
ah.. ja logisch.. hoe komt t dat jij planten vermoord?
quote:Op maandag 25 april 2011 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je 'm alleen maar tegen mij gebruikt natuurlijk.
Ik heb het nog gezegd zelfsquote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
En ik wil jou altijd antwoorden hoor L-E, luister niet naar hem!
Valt best mee, maar wou vind ik toch wel zo ergquote:
Dat was 'm niet eensquote:
Kwijlebal. Gewoon doen in plaats van zo te flemen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
En ik wil jou altijd antwoorden hoor L-E, luister niet naar hem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |