quote:Op maandag 25 april 2011 19:48 schreef Tally het volgende:
[..]
AchHet blijft me verbazen dat mijn borsten melk aanmaken
En dat je het er uit ziet spuiten tijdens t kolven
Das alles
Een glaasje moedermelk bij het eten is best lekkerquote:
Dagelijksquote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een glaasje moedermelk bij het eten is best lekker
Da's ook primaquote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
DagelijksAlleen dan over de cornflakes.
Zuivel is niet zo gezond, schijnt.quote:Op maandag 25 april 2011 19:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's ook prima
Gezonder dan dat gaat het niet worden
Moedermelk welquote:
Ik hoef geen moedermelk.quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven moedermelk. Vraag maar aan de maffia!
Ben je pro of contra?quote:Op maandag 25 april 2011 19:53 schreef L-E het volgende:
Maar er gaat niets boven moedermelk. Vraag maar aan de maffia!
Ja, en dat ga ik dus echt niet drinken. Sowieso is melk niet nodig als je volwassen bent, waar heb je het in godsnaam voor nodigquote:
Het was ook niet de moedermelk, die bloeddorstig een einde maakte in mijn zin in een sappige bieflapquote:Op maandag 25 april 2011 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een glaasje moedermelk bij het eten is best lekker
Voor de antistoffenquote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en dat ga ik dus echt niet drinken. Sowieso is melk niet nodig als je volwassen bent, waar heb je het in godsnaam voor nodig
Wat ik me niet kan voorstellen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was ook niet de moedermelk, die bloeddorstig een einde maakte in mijn zin in een sappige bieflap
Happerd?quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een happerd in plaats van die sabbelaars..
Wat zei je? Biefflap?quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was ook niet de moedermelk, die bloeddorstig een einde maakte in mijn zin in een sappige bieflap
Van sabbelen krijg je tepelkloven inderdaad.quote:Op maandag 25 april 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
Ik wil een happerd in plaats van die sabbelaars..
Ja maar, sommige mensen zijn te dom om keuzes te makenquote:Op maandag 25 april 2011 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben absoluut pro. Maar ik doe niet mee aan die maffiapraktijken. Vrije keus, enzo.
Die in moedermelkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |