Air is dan natuurlijk ook de geweldige geweldenaar hequote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kunt aan een vrouw zien hoe goed ze kan pijpen
Lijkt me een godsgeschenk.
Valt tegen hoor. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik er schatrijk van kan worden.quote:Op maandag 25 april 2011 19:29 schreef Samzz het volgende:
Jij kunt aan een vrouw zien hoe goed ze kan pijpen
Lijkt me een godsgeschenk.
Ik geloof best dat je kan zien wanneer het he-le-maal niets is.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Air is dan natuurlijk ook de geweldige geweldenaar he
De liefde.quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef MissMSX het volgende:
Air is dan natuurlijk ook de geweldige geweldenaar he
Stille wateren...quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je kan zien wanneer het he-le-maal niets is.
Diepe kelen?quote:
Lieverd, je houdt van me omdat ik tegengas geefquote:
Hoe dan? Hoe kan je aan de buitenkant zien hoe iemand in bed is?quote:Op maandag 25 april 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je kan zien wanneer het he-le-maal niets is.
hier metquote:
Wie niet?quote:
Ja, jij bent de pijpkoning?quote:Op maandag 25 april 2011 19:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hier metop reageren, zal vast niet het gewenste resultaat opleveren
Damn, en hij staat nou net niet op mijn lijstje.quote:
Ik wilde net voorstellen hem toe te voegen!quote:Op maandag 25 april 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Damn, en hij staat nou net niet op mijn lijstje.
point provenquote:
Ik stel voor om dat niet te doen.quote:Op maandag 25 april 2011 19:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik wilde net voorstellen hem toe te voegen!
Helaas nietquote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe kan je aan de buitenkant zien hoe iemand in bed is?
Dat kan niet. Maar je maakt voor jezelf de keuze of iemand de moeite van het proberen waard is. Anders kan je met iedereen het bed in duiken "omdat je niet weet hoe goed hij is".quote:Op maandag 25 april 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe kan je aan de buitenkant zien hoe iemand in bed is?
Het leek alsof je wilde zeggen dat je dat aan de buitenkant zietquote:Op maandag 25 april 2011 19:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan niet. Maar je maakt voor jezelf de keuze of iemand de moeite van het proberen waard is. Anders kan je met iedereen het bed in duiken "omdat je niet weet hoe goed hij is".
Jij doet toch je ogen dicht en wie weet wat een gruwelijk geweldige pijpbeurt je nu afslaatquote:
Er zijn mannen waarbij ik het zeker denk te weten. Maar die zekerheid komt nooit, want ik ga dus niet met ze naar bed.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het leek alsof je wilde zeggen dat je dat aan de buitenkant ziet
Ik moet er maar mee leren leven.quote:Op maandag 25 april 2011 19:36 schreef MissMSX het volgende:
Jij doet toch je ogen dicht en wie weet wat een gruwelijk geweldige pijpbeurt je nu afslaat
quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn mannen waarbij ik het zeker denk te weten. Maar die zekerheid komt nooit, want ik ga dus niet met ze naar bed.
Nou, vooruit dan maar.quote:
Toch bedankt voor het compliment.quote:Op maandag 25 april 2011 19:37 schreef L-E het volgende:
Er zijn mannen waarbij ik het zeker denk te weten. Maar die zekerheid komt nooit, want ik ga dus niet met ze naar bed.
Extra motivatie voor de brasilianquote:Op maandag 25 april 2011 19:39 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, heb me blijkbaar gesneden met 't scheermes... Niet gemerkt, tot nu. Alles onder 't bloed
WHUT???quote:Op maandag 25 april 2011 19:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dan meer aan de mannen waarvan je weet dat er tarrels hangen.
Ik moet meteen aan nixxx denken.quote:
M'n benen dus hequote:Op maandag 25 april 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Extra motivatie voor de brasilian
Of heb je je zo erg gesneden dat je flappen eraf liggen en het niet meer nodig is?
Het is tijd voor een bacoquote:
Misschien had je flappen tot aan je enkels?quote:
Euhm....quote:
quote:
Owh ja, eerst theequote:
Yeah... right.quote:Op maandag 25 april 2011 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien had je flappen tot aan je enkels?
Lijkt me wel knap lastig met paardrijdenquote:
Handig juist, scheelt weer een zadel.quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Lijkt me wel knap lastig met paardrijden
Ik heb dat dan ook niet.quote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lijkt me wel knap lastig met paardrijden
Tintelende flappenquote:Op maandag 25 april 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handig juist, scheelt weer een zadel.
Daarom zei ik ook 'wel'quote:
Vertelquote:
Ik ook niet. Met mijn beschaafde flappiesquote:Op maandag 25 april 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het knap lastig is.
Achquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |