Ik heb een hoge pijngrens. En het kost 45 euro, dus ik wil het gewoon proberen. En als het bevalt, nooit meer scherenquote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Owwww, dat wil ik eigenlijk ook heel graag. Maar volgens mij ga je echt dood van de pijn![]()
Je gereserveerdheid voorspelt al veel goeds. Eet smakelijk!quote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef Yuki het volgende:
Mijn moeder heeft biefstuk gebakken.
Ik ben heel benieuwd
Laat je ons weten hoe je het vindt?quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hoge pijngrens. En het kost 45 euro, dus ik wil het gewoon proberen. En als het bevalt, nooit meer scheren
Mijn moeder heeft er een keer schoenzool van gemaaktquote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gereserveerdheid voorspelt al veel goeds. Eet smakelijk!
Ik dus niet. Maar aan de andere kant....quote:Op maandag 25 april 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hoge pijngrens. En het kost 45 euro, dus ik wil het gewoon proberen. En als het bevalt, nooit meer scheren
Wie is de volgende op je lijstje?quote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met typen toen ik zag dat ze me een zeikerd noemde.
Als ik het tegen die tijd nog steeds doorzet, zekerquote:
L-E.quote:
Het is vast niet echt nodigquote:Op maandag 25 april 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb nog niet genoeg gespaard. En ik weet ook nog niet zeker of ik het ga doen hoor.
Succes.quote:
Je kan alles aan de buitenkant verbouwen, je zal het niet zien als er niets verandert in hoe je naar jezelf kijkt he. Dat ben ik me wel bewust.quote:
Dan lig je binnen No Time op de vloerquote:Op maandag 25 april 2011 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte meer op een antwoord als: lieverd, als ik je pik in mijn mond neem, dan vergeet je alles, dus ook dat je staat.
Ik heb wel meer nodig dan dat denk ik.quote:
Zie het maar als een groot compliment voor je pijpvaardigheden als het zover komt.quote:
Als ik ergens niet onzeker over ben....quote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het maar als een groot compliment voor je pijpvaardigheden als het zover komt.
Is het gepast om op kraamvisite aan de kersverse moeder te vragen of ze je wil pijpen? Heb er nooit zo bij stilgestaan eigenlijk.quote:
Ik begrijp het wel. Ik vind mijn neus echt niet mooi. Maar dat wil niet zeggen dat ik er bakken met geld aan uit ga geven. Ik vind het echt wel best zoquote:Op maandag 25 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan alles aan de buitenkant verbouwen, je zal het niet zien als er niets verandert in hoe je naar jezelf kijkt he. Dat ben ik me wel bewust.
Je zal niet de eerste zijnquote:Op maandag 25 april 2011 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het gepast om op kraamvisite aan de kersverse moeder te vragen of ze je wil pijpen? Heb er nooit zo bij stilgestaan eigenlijk.
Dat regel je zelf maarquote:Op maandag 25 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel meer nodig dan dat denk ik.
Hoe heb je gereageerd op de anderen? En hoe reageerde je vent erop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |