Ik zie echt helemaal voor me hoe jij over tien jaar al vier koters hebt.quote:Op maandag 25 april 2011 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veel plezier met je moedermelk dan.
Ik ben er weg van, genoeg kleddergeneuzel voor mij
Dan was het niet zoveelquote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee, ze wilden het niet eens opdweilen en in een maatbeker gieten.
Als daar geen kinderen van gaan komen!quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Als tegenhanger van het kindergeweld: deze week ga ik nieuwe lingerie kopen. Heel sexy.
Ja, en hier heb ik al helemaal geen zin in.quote:Op maandag 25 april 2011 20:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal voor me hoe jij over tien jaar al vier koters hebt.
Voor mezelf. Om in de spiegel te bewonderen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als daar geen kinderen van gaan komen!
Hoe, wie, wat, waar?
Voedingsbeha's?quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Als tegenhanger van het kindergeweld: deze week ga ik nieuwe lingerie kopen. Heel sexy.
martelpostquote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Ah, heeft Godt al gehapt of niet?quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
Voor mezelf. Om in de spiegel te bewonderen.
Ik ga denk ik in Haarlem winkelen.
Zitten daar leuke lingeriewinkels?quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor mezelf. Om in de spiegel te bewonderen.
Ik ga denk ik in Haarlem winkelen.
Kijk, dat horen graag!quote:Op maandag 25 april 2011 20:10 schreef L-E het volgende:
Omdat ik nu eenmaal geen tig kerels die ik leuk vind achter mij aan heb lopen...quote:Op maandag 25 april 2011 20:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoek gewoon een normale vent.
Echt, als ik dit soort dingen hoor gaan m'n nekharen recht overeind staan. Waarom in hemelsnaam moeite steken in zo iemand.
Het hoeven er ook geen tig te zijnquote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik nu eenmaal geen tig kerels die ik leuk vind achter mij aan heb lopen...
Ik hoor er goede verhalen over, zelf nog geen ervaring mee. Maar A'dam en P'end ken ik nu wel.quote:
Het kon zijn dat hij na drie maanden Aziaatjes wel weer es zin had in een blond, Hollands welvaren...quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
Godt wil mij niet, dus die blijft op veilige afstand.
Nee, ik neem een andere leuke man mee.
Een homo!quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Godt wil mij niet, dus die blijft op veilige afstand.
Nee, ik neem een andere leuke man mee.
heeft natuurlijke selectie het aantal uitgedund?quote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omdat ik nu eenmaal geen tig kerels die ik leuk vind achter mij aan heb lopen...
Ik raak een snaartje?quote:Op maandag 25 april 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en hier heb ik al helemaal geen zin in.
Ben benieuwd. We willen wel foto's zien natuurlijkquote:Op maandag 25 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hoor er goede verhalen over, zelf nog geen ervaring mee. Maar A'dam en P'end ken ik nu wel.
Dat kan heel goed. Maar daar zijn er meer van.quote:Op maandag 25 april 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kon zijn dat hij na drie maanden Aziaatjes wel weer es zin had in een blond, Hollands welvaren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |