Wat is dit nou weer?quote:
Lekker complimenteus ben je weer.quote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
Auto's interesseren mij eerlijk gezegd ook geen reet. Enkel oppervlakkige simplisten geilen op auto's.
Zo ben ik.quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker complimenteus ben je weer.
Och, cynisme siert de mens.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, cynisme bescheidenheid siert de mens.
Solliciteer bij Geenstijl of volkskrant.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
Kankeren op van alles en nogwat is ook gewoon verschrikkelijk leuk.
Bescheidenheid is voor mensen die ook niks bereikt hebben, die blijven liever stil.quote:
Exact, en Nederlanders eigen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent aardig afgezakt de laatste tijd.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
VK zoekt geen helaas mensen op dit moment, zo hebben ze mij laten weten.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Solliciteer bij Geenstijl of volkskrant.
Trouw is ook zeer aardig.quote:Op maandag 25 april 2011 16:44 schreef eriksd het volgende:
VK is eigenlijk het laatste overgebleven landelijke dagblad met nog enigzins inhoud.
Die lees ik soms, vind de VK toch beter.quote:
Valt wel mee, Koos is in vergelijking met 1 jaar geleden fors naar rechts opgeschoven. Hij kan't wel!quote:Op maandag 25 april 2011 16:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bent aardig afgezakt de laatste tijd.
Kan mij niets schelen. Ik heb een broertje dood aan de journalistieke waarde van De Telegraaf.quote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
Laat het je rechtse vrienden maar niet horen.
Onbeschoft gedrag is een rechtse hobby?quote:Op maandag 25 april 2011 16:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, Koos is in vergelijking met 1 jaar geleden fors naar rechts opgeschoven. Hij kan't wel!
Dat vertoon je ook wel eensquote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onbeschoft gedrag is een rechtse hobby?
quote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef phpmystyle het volgende:
Telegraaf of van die gratis ligt-in-de-bus-voor-het-oprapen bladen.
Dat was niet zo handig inderdaadquote:Op maandag 25 april 2011 16:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onbeschoft gedrag is een rechtse hobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |