Bizar. Heb overigens wel eens rondgehuppeld in zo'n pretparkbeest-kostuum.quote:Op maandag 25 april 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
Ik moest opeens denken aan Koos in zo'n paardenkostuum, waar je met zn tweeen inzit. Geen idee waarom.
Hah, dan kom ik zeker, vooral als de auto's bijgeleverd worden.quote:Op maandag 25 april 2011 16:00 schreef eriksd het volgende:
Dit is mijn idee van de POL Meet eigenlijk.
Zo'n studentensociëteit wagen zeg.quote:
In Afrika ken ik iemand die had een Trabant cabrio, zo'n geweldig ding ook haha. Dat geluid en zo laag bij de grond, vond het echt super. Zou 'm zelf nooit kopen, maar vond 't iedere keer geweldig om te zien.quote:Op maandag 25 april 2011 16:08 schreef eriksd het volgende:
Nah, ik ben echt zo'n kleuter nog. Snel en klein. En lekker brommend geluid.
Je doet ook echt je best om aan het stereotype te voldoen, of niet?quote:
Ik zou'r voor geen geld in willen zitten.quote:Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doet ook echt je best om aan het stereotype te voldoen, of niet?
Shhh, stiekem rijd ik daar niet in.quote:Op maandag 25 april 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doet ook echt je best om aan het stereotype te voldoen, of niet?
Wat een sjonnieding.quote:Op maandag 25 april 2011 16:15 schreef phpmystyle het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vtwlnmtosxes
Eigenlijk best tof als je zo'n ding voor de lol thuis hebt staan, om af en toe te pakken met mooi weer.quote:
Is me iets te usual.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef eriksd het volgende:
Zou dan eerder voor een golf of polo gaan eigenlijk.
Mooie auto's.quote:
Ach man, een saaiere auto bestaat er niet op deze planeet.quote:
Dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, een saaiere auto bestaat er niet op deze planeet.
Ja oke, de meest gore auto's zijn Priussen.quote:
Lelijke dingen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja oke, de meest gore auto's zijn Priussen.
Wauw al zeggen, 9-3 is prima te doen. Maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig, waarin rijd jij rond?quote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja oke, de meest gore auto's zijn Priussen.
Je bent toch een man he?quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef remlof het volgende:
Als ik nu een auto zou moeten kopen zou ik voor een goeie tweedehands Punto gaan.
Vind ik leuke wagentjes.
Saab 93 is ook saai, lelijke wagen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw al zeggen, 9-3 is prima te doen. Maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig, waarin rijd jij rond?
Nee, dit is geen dossier-materiaal voor de mensen die dat willen denken
Doe dan een mini ofzo, ik zag net dat die prijzen onderhand ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar een auto is puur om me mee van A naar B te verplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |