Eigenlijk best tof als je zo'n ding voor de lol thuis hebt staan, om af en toe te pakken met mooi weer.quote:
Is me iets te usual.quote:Op maandag 25 april 2011 16:19 schreef eriksd het volgende:
Zou dan eerder voor een golf of polo gaan eigenlijk.
Mooie auto's.quote:
Ach man, een saaiere auto bestaat er niet op deze planeet.quote:
Dat valt ook wel weer mee hoor.quote:Op maandag 25 april 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach man, een saaiere auto bestaat er niet op deze planeet.
Ja oke, de meest gore auto's zijn Priussen.quote:
Lelijke dingen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja oke, de meest gore auto's zijn Priussen.
Wauw al zeggen, 9-3 is prima te doen. Maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig, waarin rijd jij rond?quote:Op maandag 25 april 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja oke, de meest gore auto's zijn Priussen.
Je bent toch een man he?quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef remlof het volgende:
Als ik nu een auto zou moeten kopen zou ik voor een goeie tweedehands Punto gaan.
Vind ik leuke wagentjes.
Saab 93 is ook saai, lelijke wagen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw al zeggen, 9-3 is prima te doen. Maar je maakt ons nu wel nieuwsgierig, waarin rijd jij rond?
Nee, dit is geen dossier-materiaal voor de mensen die dat willen denken
Doe dan een mini ofzo, ik zag net dat die prijzen onderhand ook wel meevallen.quote:Op maandag 25 april 2011 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar een auto is puur om me mee van A naar B te verplaatsen
Wat is dit nou weer?quote:
Lekker complimenteus ben je weer.quote:Op maandag 25 april 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
Auto's interesseren mij eerlijk gezegd ook geen reet. Enkel oppervlakkige simplisten geilen op auto's.
Zo ben ik.quote:Op maandag 25 april 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker complimenteus ben je weer.
Och, cynisme siert de mens.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 16:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, cynisme bescheidenheid siert de mens.
Solliciteer bij Geenstijl of volkskrant.quote:Op maandag 25 april 2011 16:40 schreef KoosVogels het volgende:
Kankeren op van alles en nogwat is ook gewoon verschrikkelijk leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |