die trut zat gisteren met d'r knieen tegen flip z'n ballen en dat hurte ook behoorlijkquote:Op maandag 25 april 2011 14:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Fixed.
Of nouja, truth hurts tenzij je het niet door heb dat iedereen je voor de gek houd.![]()
ja misschien is ze gek op toverballen,quote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die trut zat gisteren met d'r knieen tegen flip z'n ballen en dat hurte ook behoorlijk
Dan moet Flip ook niet zo'n schoothondje zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 14:09 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die trut zat gisteren met d'r knieen tegen flip z'n ballen en dat hurte ook behoorlijk
of gewoon in de sfeer van pasen, "eieren verven"quote:Op maandag 25 april 2011 14:10 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ja misschien is ze gek op toverballen,
En ze wist haar naam ook niet eens.quote:Op maandag 25 april 2011 14:11 schreef danilel het volgende:
Haha, jo heeft het over een actrice en vindt haar de mooiste vrouw ter wereld.
Gerard; Neuhhhhhhhhh vinik nie, de mooiste vrouw ter wereld zit mij bij thuis!
Hm bij nader inzien, eerst zien dan geloven net als andere berichten in die balkjes om kijkcyfers te trekken. ( Mo zwanger enzoquote:Op maandag 25 april 2011 13:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, maar ik zag gisteravond een balkje voorbij komen op net5: wie opent de kluis en wordt niet genomineerd? Zoiets.
Maakt niet uit, die verlullen zich wel weer 5 seconden na de SL.quote:Op maandag 25 april 2011 14:13 schreef danilel het volgende:
huh.........sl??
en weer niet, nu rode bank
is waar.quote:Op maandag 25 april 2011 14:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die verlullen zich wel weer 5 seconden na de SL.
hahaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:17 schreef danilel het volgende:
[..]
hahaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sticks & Stones
quote:Op maandag 25 april 2011 14:17 schreef danilel het volgende:
[..]
hahaaaaja kan wel , maar ik heb geen zin ff om te photoshoppen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
is nie errugquote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
ja kan wel , maar ik heb geen zin ff om te photoshoppen nu
veul te warm he...en dan moet ik weer geconcentreerd aan de gang gaan...blehquote:
Ik weet niet precies hoe het met die kluis zit. Begrijp alleen dat ze opdrachten moeten doen voor sleutels?quote:Op maandag 25 april 2011 14:12 schreef Urb het volgende:
Also, die kluis is voorlopig nog niet open toch en nominaties vandaag?![]()
en het is notabene pasen!!quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Stability het volgende:
[..]
veul te warm he...en dan moet ik weer geconcentreerd aan de gang gaan...bleh
oh ik weet ff niet meer hoe warm het toen wasquote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar wel de warmste sinds 1904 geloof ik [ afbeelding ]
Klopt en ze moeten er geloof ik nog 4 wegspelen dus dan mogen ze wel opschieten.quote:Op maandag 25 april 2011 14:18 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het met die kluis zit. Begrijp alleen dat ze opdrachten moeten doen voor sleutels?
Anyway, misschien wordt het kluis openen wel gebruikt voor een vrijstelling? We shall see.
(Voorlopig niks ivm met sl)
wat zeg je me nu! Gaan ze in Flip zijn zwembroek duiken?quote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze een originele opdracht krijgen.....
Ze gaan paaseieren zoeken!
of verven , nog moeilijkerquote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ze een originele opdracht krijgen.....
Ze gaan paaseieren zoeken!
Het is bijna niet uit te houden in de volle zon.quote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Joanna met haar benen in haar nek.quote:Op maandag 25 april 2011 14:23 schreef bull1966 het volgende:
volgens mij is die kluis groot genoeg om iemand in te duwen
dus dat zou ook nog kunnen dat er een oud bewoner ingaat vlak voor ze 'm mogen openen
quote:Op maandag 25 april 2011 14:22 schreef Stability het volgende:
ik geef me over...heeft iemand ff snel een foto van laura met open mond dan? niet te klein die foto ! ik wil hem wel maken, maar heb geen zin om weer tussen duizenden caps te zoeken
ow deze is leuker hahaha, thanksquote:
NP, succes.quote:
Of wellicht zit hier iets leuks tussen, hoewel ze wel wat kleiner zijn.quote:
Mazaruquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:20 schreef mazaru het volgende:
hoi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik doe het ff op mn gemak hoor, kan ff duren dusquote:
1901...quote:Op maandag 25 april 2011 14:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bron: Mooi weer verwacht op Koninginnedagquote:Zo warm als het paasweekeinde wordt het naar verwachting niet. Zondag was het de warmste eerste paasdag sinds het begin van de metingen in 1901.
Okejquote:Op maandag 25 april 2011 14:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Uiteraard, anders zou er wellicht wat commentaar op streams zijn.
Groot gelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:27 schreef Stability het volgende:
ik doe het ff op mn gemak hoor, kan ff duren dus
Kan toch tot drie uur?quote:Op maandag 25 april 2011 14:35 schreef iBenny het volgende:
Nu ben ik vergeten mee te doen aan de Laura-actie
Naar de climax van de mongolenshow.quote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar zitten we nu in vredesnaam naar te kijken.
Monique heeft een dikmaak-pak aan, en ze spelen met een Baby Born.quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Naar de climax van de mongolenshow.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef liqrich het volgende:
de stem heeft dit zeker in een dronken bui bedacht ofzo wat een ellende
Ja inderdaad hahhaquote:Op maandag 25 april 2011 14:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar zitten we nu in vredesnaam naar te kijken.
Welnee, Mo is gewoon een zeug.quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
Dus ze is net van die baby bevallen én ze is zwanger?
Ja, btje vreemd!quote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat het dikmaakpak uit haar privé-collectie is.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat hummie deze helemaal zelf heeft bedacht
dat gaat rap he hahaquote:Op maandag 25 april 2011 14:38 schreef iBenny het volgende:
Haak je echt af? Goed zo, doe ik ook mee.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef Lutte het volgende:
Ik haak af. Ik haak nu echt af. Het is toch geen 'Baby te huur' ofzo?Wat is het volgende? Een bejaarde?
Where SST meets DGK..quote:
Geef ze nou geen ideeen ffs!quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef Lutte het volgende:
Ik haak af. Ik haak nu echt af. Het is toch geen 'Baby te huur' ofzo?Wat is het volgende? Een bejaarde?
Denk Tanja die zoals ik al zei de batterijen eruit haalde. Als oefening voor het echte werk.quote:Op maandag 25 april 2011 14:39 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat hummie deze helemaal zelf heeft bedacht
quote:Op maandag 25 april 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
Dus hierom dringde de Stem zo aan dat ze moest blijven?
Of Mo.quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef bull1966 het volgende:
als die hond nou niet s'nachts ligt te janken doet die baby het wel
ga maar vast brandzalf halenquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens... Ik zweer het je, ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze deze week nog een échte baby het huis in proppen.
baby met badwater weggooienquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Lutte het volgende:
Wat is de gedachte hier achter? 'Ze zorgen zoooo goed voor de hond, laten we het eens met een baby proberen!'
Die mag in het rare uitspraken topicquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Urb het volgende:
Joanna gaat " lekker van het leven enjoyen "![]()
Hoezo? Als ze het konden doen zouden ze het doen hoor.quote:
Dus toch iantjuh !quote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens... Ik zweer het je, ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat ze deze week nog een échte baby het huis in proppen.
Die pop huilt iig nietquote:Op maandag 25 april 2011 14:41 schreef Flashbox het volgende:
Zal die vanavond ook op tijd in die benche moeten
of een bejaarde om te verzorgenquote:Op maandag 25 april 2011 14:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo? Als ze het konden doen zouden ze het doen hoor.
quote:
Inderdaad. Ik denk dan ook echt dat ik hier stop met volgen. Dit gaat mij een beetje té ver.quote:
Dat is een understatement.quote:
Dat weet je niet. Ook in speelgoed zit tegenwoordig de raarste electronika.quote:
Inderdaad, haak af, kijk vanavond wel weerquote:Op maandag 25 april 2011 14:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk dan ook echt dat ik hier stop met volgen. Dit gaat mij een beetje té ver.
Dan laat ze secrodo er wel even mee spelen...is ie zo stilquote:Op maandag 25 april 2011 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ook in speelgoed zit tegenwoordig de raarste electronika.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan laat ze secrodo er wel even mee spelen...is ie zo stil
Volgens mij is gewoon iedereen met paasvakantie en is dit het werk van een stagair ofzoquote:Op maandag 25 april 2011 14:46 schreef Copycat het volgende:
Is het hele redactie- en productieteam opgestapt en verzint de plaatselijke Josti-band nu de doldwaze opdrachten?
Zwanger en een baby ook, zo verdomd doordacht.
shit, ik kan ff niet kijken, kga die sjoel laura gif makenquote:Op maandag 25 april 2011 14:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft al vaak voor lul gestaan ,maar nog nooit zoals nu ,jeesus christ
en de kinderen van mijn achterburen zingen nu kerstliedjes... Daar was een Kindeke geboren....quote:Op maandag 25 april 2011 14:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo heeft al vaak voor lul gestaan ,maar nog nooit zoals nu ,jeesus christ
zal wel een opdracht voor een sleutel zijnquote:Op maandag 25 april 2011 14:48 schreef Chuckster het volgende:
Wtf is dit? Heeft Mo een baby uitgescheten? Missie ofzo?
Het gaat om ¤5000 hoorde ik netquote:Op maandag 25 april 2011 14:49 schreef bull1966 het volgende:
[..]
zal wel een opdracht voor een sleutel zijn
pasen ---wedergeboorte
Die Maik zal zich nu toch wel achter zijn oren krabben hè?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 14:49 schreef Ransjih het volgende:
oh mennnnnnnnn , zet m net aan en mn bek valt open![]()
hoop niet dat mn man een glimp hiervan oppikt want dan zal hij me voor t eerst iets verbieden
maar ik voorkom het wel, k zet m zelf wel uit
nah....vast Maik Junior ofzoquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 14:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
Overzichtje van de afgelopen 3 dagen; Joanna sprong na de uitslag waarbij Laura naar huis ging het water in. Dagen erop: Monique wilde koste wat het kost naar huis, begon tegen iedereen te zeiken, maar bleef uiteindelijk. Slapen... Slapen... Niks belangrijks.
Missie; Gerard had een gouden ei verstopt en de bewoners moesten het vinden. Gerard had het ei; Tussen de andere eieren gelegd.
Vandaag: Streamlock! SL over... En plots zien we Monique met een dikmaakpak aan, terwijl zij, Sharon en Philip zitten te klooien met een speelgoedbaby. In de COS-reeks zijn we het er unaniem over eens; Waar de fuck kijken wij naar.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jongens, ik heb een streamverslag van de afgelopen 3 dagen geschreven... Goed zo?
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef Copycat het volgende:
Mag Karim een indianenpak aan? En Gerard een cowboypak, compleet met hobbelpaardjes?
Kunnen zij ook infantiel spelen. Echt, ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze dit soort ideeën niet razendsnel van tafel vegen. Met passend schaamrood op de kaken.
soms moet je mensen tegen zichzelf in bescherming nemenquote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef angeljacky het volgende:
Nogmaals deze missie hebben een aantal bewoners zelf over zich afgeroepen, een aantal wilden dit graag doen, riepen dit een paar weken geleden.
diamantje op d'r tandquote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie nu pas voor het eerst dat Sharon goud in d'r bek heeft. Een gouden hoektand.
oh? is mij ook niet opgevallenquote:Op maandag 25 april 2011 14:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zie nu pas voor het eerst dat Sharon goud in d'r bek heeft. Een gouden hoektand.
Daaruit blijkt dat ook die bewoners op het lage niveau van SST zitten. Als je dit als volwassene leuk vindt en denkt dat anderen dat ook leuk vinden, ben je niet helemaal 100.quote:Op maandag 25 april 2011 14:56 schreef angeljacky het volgende:
Nogmaals deze missie hebben een aantal bewoners zelf over zich afgeroepen, een aantal wilden dit graag doen, riepen dit een paar weken geleden.
Hij is weer geweldig. Thanx.quote:
thanksquote:
Wat mij betreft deze.quote:Op maandag 25 april 2011 15:00 schreef Stability het volgende:
thankshouwen we deze erin , of die andere?
ian is gewoon haar zoontje, fakking zeker wetenquote:Op maandag 25 april 2011 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mij betreft deze.![]()
Djoon heeft heul veul verstand van kinderwagens.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:02 schreef bull1966 het volgende:
met 4 man JoJo dissen
en ze heeft het niet eens in de gaten
ze heeft zich er wel erg in verdiept zo te horenquote:Op maandag 25 april 2011 15:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ian is gewoon haar zoontje, fakking zeker weten
ja die weet mij er teveel van...niet 1 meisje van 24 die geen kind heeft, weet dit toch? dat interesseert ze toch niet lijkt me?quote:Op maandag 25 april 2011 15:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze heeft zich er wel erg in verdiept zo te horen
tja twijfelen he, en dan toch maar niet op 14 december...........(zou die bugaboo te duur zijn geweest)quote:Op maandag 25 april 2011 15:03 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ze heeft zich er wel erg in verdiept zo te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:05 schreef MargrietV het volgende:
en Gerard: een Statoessymbool de Kiekeboe
Je had toch niks beloofd? En je had er geen zin inquote:
ja , maar dan wil ik het toch weer, omdat het gevraagd word, ik weet het, ben te goed voor deze wereldquote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had toch niks beloofd? En je had er geen zin in
Toch top dat je het wel hebt gedaan. Vind het best knap
Of gapenquote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja Lauraatje gaat janken als ze 5 minuten niet gewiegd is.....
Naar de "Jo-weet-alles-beter-show"quote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef speedy133 het volgende:
Een kinderwagen op laten pimpen bij de fietsemaker ?
wtf zit ik nu naar te kijken ?
Ik vind het lief van jequote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , maar dan wil ik het toch weer, omdat het gevraagd word, ik weet het, ben te goed voor deze wereld
Joanna toch ook?quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand Mo vertellen dat het een pop is, een fakking pop
pleaseeee....don't askquote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef Darklight het volgende:
Waarom zit dat kind met een pop op haar arm??!
Is niet verteldquote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet ze met dat ding zitten? en wat is de bedoeling er verder van? heb het ff gemist net
Voederen en verschonen. Opletten als ze opstaat, ze is schijnzwanger.quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet ze met dat ding zitten? en wat is de bedoeling er verder van? heb het ff gemist net
Dat ding zit vol elektronica. Als ze het niet goed doen met dat geval gaat het janken of zo. en dat kost dan ¤5000.quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand Mo vertellen dat het een pop is, een fakking pop
Bulletje, Bulletje, Bulletje en Bulletje?quote:Op maandag 25 april 2011 15:10 schreef Urb het volgende:
Ja Joanna, we weten dat je er 4 wil en je hebt de namen ook al verzonnen, 3 meisjes en 1 jongen.
tjonge jonge , en ze leent zich er nog voor ook, ik had gezegd bekijk jij het maar ,stemmetje, zet je eigen maar voor lulquote:Op maandag 25 april 2011 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voederen en verschonen. Opletten als ze opstaat, ze is schijnzwanger.
Ja.quote:Op maandag 25 april 2011 15:12 schreef Darklight het volgende:
pist die pop ook? mijn nichtje heeft een pop die kan pissen
de snol...quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef Urb het volgende:
Joanna kan er niet bij dat Karim geen nieuwe slippers wil, maar hem zelf gerepareerd heeft.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Sharon!
'Nou Flip, je moet aan de bak... ze wil 4 kinderen!'
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Na de paashaas krijgt het huis bezoek van de ooievaar.
Omdat Monique aangaf in de toekomst kinderen te willen, krijgt ze nu al de kans om te oefenen. Tot nader order moet ze zorgen voor een heuse babypop. Ze noemt het kindje Laura. Daarnaast moet de kersverse moeder haar strakke buik inleveren voor een zwangerschapstenue. Joanna's ruime ervaring komt nu goed van pas en ze helpt Monique. Ik weet hoe het moet, ik had vroeger een Baby Born, aldus tante Jo.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Omdat Monique aangaf in de toekomst kinderen te willen, krijgt ze nu al de kans om te oefenen. Tot nader order moet ze zorgen voor een heuse babypop. Ze noemt het kindje Laura. Daarnaast moet de kersverse moeder haar strakke buik inleveren voor een zwangerschapstenue. Joanna's ruime ervaring komt nu goed van pas en ze helpt Monique. Ik weet hoe het moet, ik had vroeger een Baby Born, aldus tante Jo.
Jo is gewend om alles aangereikt te krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef Urb het volgende:
Joanna kan er niet bij dat Karim geen nieuwe slippers wil, maar hem zelf gerepareerd heeft.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Geer tegen Djoon: je bent nu dus 23 eeehhh 24?
Hij dist haar maar ze heeft wederom niks door.
Natuurlijk moet Joanna ook weer in het nieuws-berichtjequote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Geer tegen Djoon: je bent nu dus 23 eeehhh 24?
Hij dist haar maar ze heeft wederom niks door.
dom wijf...hebben alle meisjes geen babyborn gehad???quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Vastquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef dieenebart het volgende:
Jezus Christus te paard met z'n moeder op een houtvlot.
WTF.![]()
Heeft Fons een zonnesteek, of doet Hummie dit om te zieken?
denk je dat hij nog hoeft te werken dan?quote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard: ze werkt niet?? waarom niet??? Hij werkt toch zelf ook niet meer?
quote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard: ze werkt niet?? waarom niet??? Hij werkt toch zelf ook niet meer?
I know, maar blijft sneu doch grappig om me zien.quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jo is gewend om alles aangereikt te krijgen
Fixed.quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Omdat Monique aangaf in de toekomst kinderen te willen, krijgt ze nu al de kans om te oefenen. Tot nader order moet ze zorgen voor een heuse babypop. Ze noemt het kindje Laura. Daarnaast moet de kersverse moeder haar strakke buik inleveren voor een zwangerschapstenue. Joanna's ruime ervaring komt nu goed van pas en ze helpt Monique. Ik weet hoe het moet, ik had vroeger een Baby Born Ian, aldus tante Jo.
Nee, maar hij zet graag anderen aan het werk, die ook niet hoevenquote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Stability het volgende:
[..]
denk je dat hij nog hoeft te werken dan?
die zijn nog geen miljonairquote:Op maandag 25 april 2011 15:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zet graag anderen aan het werk, die ook niet hoeven
Een van de twee, jij mag kiezen. Helemaal van de pot gerukt zijn ze.quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef dieenebart het volgende:
Jezus Christus te paard met z'n moeder op een houtvlot.
WTF.![]()
Heeft Fons een zonnesteek, of doet Hummie dit om te zieken?
ze hebben zelfs een Joannaboom geplant, moet in toekomst de Anna Frankboom overtreffen,quote:Op maandag 25 april 2011 15:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zet graag anderen aan het werk, die ook niet hoeven
als je niet hoeft, dan niet. Maar ik snap het wel, hij wil net als alle mannen tegenwoordig dat vrouwen werken. En al die mannen miljonair worden en rentenierenquote:
open jij de volgende op ?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef Urb het volgende:
Joanna: " Ik ga 4 jaar gezellig op me eigen met mezelf wonen en dan kijk ik wel verder"![]()
Truth hurts.quote:Op maandag 25 april 2011 15:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Sharon: dat ga jij niet in je eentje redden. Hoezo een oud wijf??? Zorg lekker voor jezelf Sharon
boeiuh !!quote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Na die abortus zal ze dat wel waarderen ja
Nou he! De weg kwijt en geen Tomtom meegenomen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een van de twee, jij mag kiezen. Helemaal van de pot gerukt zijn ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |