quote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Sharon!
'Nou Flip, je moet aan de bak... ze wil 4 kinderen!'
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Na de paashaas krijgt het huis bezoek van de ooievaar.
Omdat Monique aangaf in de toekomst kinderen te willen, krijgt ze nu al de kans om te oefenen. Tot nader order moet ze zorgen voor een heuse babypop. Ze noemt het kindje Laura. Daarnaast moet de kersverse moeder haar strakke buik inleveren voor een zwangerschapstenue. Joanna's ruime ervaring komt nu goed van pas en ze helpt Monique. Ik weet hoe het moet, ik had vroeger een Baby Born, aldus tante Jo.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Omdat Monique aangaf in de toekomst kinderen te willen, krijgt ze nu al de kans om te oefenen. Tot nader order moet ze zorgen voor een heuse babypop. Ze noemt het kindje Laura. Daarnaast moet de kersverse moeder haar strakke buik inleveren voor een zwangerschapstenue. Joanna's ruime ervaring komt nu goed van pas en ze helpt Monique. Ik weet hoe het moet, ik had vroeger een Baby Born, aldus tante Jo.
Jo is gewend om alles aangereikt te krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef Urb het volgende:
Joanna kan er niet bij dat Karim geen nieuwe slippers wil, maar hem zelf gerepareerd heeft.
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Geer tegen Djoon: je bent nu dus 23 eeehhh 24?
Hij dist haar maar ze heeft wederom niks door.
Natuurlijk moet Joanna ook weer in het nieuws-berichtjequote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef beequeen het volgende:
Geer tegen Djoon: je bent nu dus 23 eeehhh 24?
Hij dist haar maar ze heeft wederom niks door.
dom wijf...hebben alle meisjes geen babyborn gehad???quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Vastquote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef dieenebart het volgende:
Jezus Christus te paard met z'n moeder op een houtvlot.
WTF.![]()
Heeft Fons een zonnesteek, of doet Hummie dit om te zieken?
denk je dat hij nog hoeft te werken dan?quote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard: ze werkt niet?? waarom niet??? Hij werkt toch zelf ook niet meer?
quote:Op maandag 25 april 2011 15:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Gerard: ze werkt niet?? waarom niet??? Hij werkt toch zelf ook niet meer?
I know, maar blijft sneu doch grappig om me zien.quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jo is gewend om alles aangereikt te krijgen
Fixed.quote:Op maandag 25 april 2011 15:14 schreef Flashbox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Baby Laura
25 april om 15.00
Omdat Monique aangaf in de toekomst kinderen te willen, krijgt ze nu al de kans om te oefenen. Tot nader order moet ze zorgen voor een heuse babypop. Ze noemt het kindje Laura. Daarnaast moet de kersverse moeder haar strakke buik inleveren voor een zwangerschapstenue. Joanna's ruime ervaring komt nu goed van pas en ze helpt Monique. Ik weet hoe het moet, ik had vroeger een Baby Born Ian, aldus tante Jo.
Nee, maar hij zet graag anderen aan het werk, die ook niet hoevenquote:Op maandag 25 april 2011 15:17 schreef Stability het volgende:
[..]
denk je dat hij nog hoeft te werken dan?
die zijn nog geen miljonairquote:Op maandag 25 april 2011 15:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zet graag anderen aan het werk, die ook niet hoeven
Een van de twee, jij mag kiezen. Helemaal van de pot gerukt zijn ze.quote:Op maandag 25 april 2011 15:15 schreef dieenebart het volgende:
Jezus Christus te paard met z'n moeder op een houtvlot.
WTF.![]()
Heeft Fons een zonnesteek, of doet Hummie dit om te zieken?
ze hebben zelfs een Joannaboom geplant, moet in toekomst de Anna Frankboom overtreffen,quote:Op maandag 25 april 2011 15:18 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nee, maar hij zet graag anderen aan het werk, die ook niet hoeven
als je niet hoeft, dan niet. Maar ik snap het wel, hij wil net als alle mannen tegenwoordig dat vrouwen werken. En al die mannen miljonair worden en rentenierenquote:
open jij de volgende op ?quote:
quote:Op maandag 25 april 2011 15:20 schreef Urb het volgende:
Joanna: " Ik ga 4 jaar gezellig op me eigen met mezelf wonen en dan kijk ik wel verder"![]()
Truth hurts.quote:Op maandag 25 april 2011 15:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Sharon: dat ga jij niet in je eentje redden. Hoezo een oud wijf??? Zorg lekker voor jezelf Sharon
boeiuh !!quote:Op maandag 25 april 2011 15:22 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Na die abortus zal ze dat wel waarderen ja
Nou he! De weg kwijt en geen Tomtom meegenomen.quote:Op maandag 25 april 2011 15:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een van de twee, jij mag kiezen. Helemaal van de pot gerukt zijn ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |