ja , maar dan wil ik het toch weer, omdat het gevraagd word, ik weet het, ben te goed voor deze wereldquote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had toch niks beloofd? En je had er geen zin in
Toch top dat je het wel hebt gedaan. Vind het best knap
Of gapenquote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ja Lauraatje gaat janken als ze 5 minuten niet gewiegd is.....
Naar de "Jo-weet-alles-beter-show"quote:Op maandag 25 april 2011 15:06 schreef speedy133 het volgende:
Een kinderwagen op laten pimpen bij de fietsemaker ?
wtf zit ik nu naar te kijken ?
Ik vind het lief van jequote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , maar dan wil ik het toch weer, omdat het gevraagd word, ik weet het, ben te goed voor deze wereld
Joanna toch ook?quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand Mo vertellen dat het een pop is, een fakking pop
pleaseeee....don't askquote:Op maandag 25 april 2011 15:07 schreef Darklight het volgende:
Waarom zit dat kind met een pop op haar arm??!
Is niet verteldquote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet ze met dat ding zitten? en wat is de bedoeling er verder van? heb het ff gemist net
Voederen en verschonen. Opletten als ze opstaat, ze is schijnzwanger.quote:Op maandag 25 april 2011 15:09 schreef Stability het volgende:
hoe lang moet ze met dat ding zitten? en wat is de bedoeling er verder van? heb het ff gemist net
Dat ding zit vol elektronica. Als ze het niet goed doen met dat geval gaat het janken of zo. en dat kost dan ¤5000.quote:Op maandag 25 april 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand Mo vertellen dat het een pop is, een fakking pop
Bulletje, Bulletje, Bulletje en Bulletje?quote:Op maandag 25 april 2011 15:10 schreef Urb het volgende:
Ja Joanna, we weten dat je er 4 wil en je hebt de namen ook al verzonnen, 3 meisjes en 1 jongen.
tjonge jonge , en ze leent zich er nog voor ook, ik had gezegd bekijk jij het maar ,stemmetje, zet je eigen maar voor lulquote:Op maandag 25 april 2011 15:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voederen en verschonen. Opletten als ze opstaat, ze is schijnzwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |