quote:AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.
''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).
''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''
De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Inderdaad, verschrikkelijk, erger me dood aan die gozerquote:Op zondag 24 april 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Man man man wat is Mounir weer slecht. Alsof je gewoon met 10 man speelt
Dit en De Jong weer in de spits.quote:
Gratis weg mag ookquote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
idd, Hamlap moet nu echt afgeserveerd worden, het is mooi geweest.
In de zomer voor 4 miljoen door de achterdeur weg.
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi voetbalweekend mannen
Baal nu wel van mijn stadionverbod
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
Hamlapje lekker op de tribune laten wegrotten, De Jong in de spits.
Cvitanich deed in 6 minuten meer goed dan Mounir in alle wedstrijden sinds de winterstop
Enkeltje Marokko die gastquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.
Ehh ff kijken hoor, gepakt bij Ajax-Dinamo Zagreb, Nederland-Engeland, Ajax-Juventus, en toen was de maat volquote:
Per direct uit de selectie flikkeren zodat ie de eventuele titel niet mee kan vierenquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.
Niet zo slim hé, gepakt wordenquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ff kijken hoor, gepakt bij Ajax-Dinamo Zagreb, Nederland-Engeland, Ajax-Juventus, en toen was de maat vol
Nee dat was ook niet mijn bedoeling ofzoquote:
Als je hem in de basis laat staan verspeel je het kampioenschap. Die kerel doet echt helemaal niks goed.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt zo slecht die El Ham he.Zet hem er nu maar naast, je hebt er echt niks aan.
Maakt geen fuck uit wie je in de spits zet, zolang El Ham daar maar niet staatquote:
Volgende wedstrijd van Twente is tegen Willem IIquote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Hm, tweede plek moet je nu wel vasthouden. Twente heeft helaas over 3 weken genoeg aan een gelijkspel in de Arena voor het kampioenschap.
Zolang die hamlap niet in de spits staat, heb je een kans. Wat een dramatisch slechte voetballer. Gewoon De Jong in de spits en De Zeeuw erachter.quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef AppleBite het volgende:
Heerenveen moeten we kunnen hebben denk ik, ik vraag me echt af wie daar mag gaan scoren, en de verdediging van heerenveen is prut
Willem II had ook een eitje voor AZ moeten zijn..quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef AppleBite het volgende:
Heerenveen moeten we kunnen hebben denk ik, ik vraag me echt af wie daar mag gaan scoren, en de verdediging van heerenveen is prut
Als als als.. bekijk het lekker van wedstrijd tot wedstrijd, alles kan gebeuren.. dat rekenen levert je echt niks op.quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax volgende week verliest van Heerenveen en Twente wint , is Twente gewoon al kampioen
Nee, als Twente van Ajax verliest en PSV wint 2x is PSV kampioen op doelsaldo.quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax volgende week verliest van Heerenveen en Twente wint , is Twente gewoon al kampioen
Nee hoor, als PSV wint van Vitesse blijven ze op 3 punten staan van Twente (met een beter doelsaldo).quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef S0nic het volgende:
Ik heb geen zin in doemdenken nuquote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Willem II had ook een eitje voor AZ moeten zijn..
Sportiefquote:
Owja, scherpquote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, als PSV wint van Vitesse blijven ze op 3 punten staan van Twente (met een beter doelsaldo).
Het was toch duidelijk dat Ajax alles moet winnen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Hm, tweede plek moet je nu wel vasthouden. Twente heeft helaas over 3 weken genoeg aan een gelijkspel in de Arena voor het kampioenschap.
Dit dus.quote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Dat wordt volgende week weer een paar hartverzakkingen erbij
Haha, ja. De komende 2 wedstrijd word ik weer 20 jaar ouder.quote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Dat wordt volgende week weer een paar hartverzakkingen erbij
Kan. Maar PSV zal van Vitesse wel winnen. En Groningen uit is de laatste wedstrijd, daar zou ik dus niet op rekenen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat PSV de laatste 2 wedstrijden gaat winnen. Zou betekenen dat Ajax nog gelijk kan spelen in Heerenveen (komen dan op 3 punten van Twente met een beter doelsaldo), winnen van Twente moeten ze sowieso.
Zou het er maar niet op gokken en 'gewoon' winnen van Heerenveen.
Vermeerquote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat we geen echte spits hebben, zou het de komende 2 wedstrijden een stuk makkelijker maken.
Ajax moet gewoon twee keer winnen, klaar.quote:Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat PSV de laatste 2 wedstrijden gaat winnen. Zou betekenen dat Ajax nog gelijk kan spelen in Heerenveen (komen dan op 3 punten van Twente met een beter doelsaldo), winnen van Twente moeten ze sowieso.
Zou het er maar niet op gokken en 'gewoon' winnen van Heerenveen.
Het is gewoon een feit dat Mounir niet goed ligt in de groep.quote:Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Pedroso het volgende:
Toch zou ik onze Marokkaanse vriend nog niet afschrijven, het is een onberekenbare speler die een briljant doelpunt kan scoren.
Laat hem de winnende maar maken tegen Twente en dan rap verkopen. Heb ook een idee dat ie niet echt lekker ligt in de groep.
Volgende keer geen basisplaats, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat het einde seizoen is voor El Hamdaoui.
Anders: Geen kampioenschap
Pastoorquote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Pastoor wil de wedstrijd overspelen, volgens hem is het verboden om beelden te laten zien tijdens de wedstrijd van een andere wedstrijd. Hij vond het ook heel erg onsportief.
Naja, interviewer suggereerde overspelen en dat vond hij wel een goed idee.quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar wil hij de wedstrijd écht overspelen?
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
Zit gewoon een quote van mij bijquote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef msnk het volgende:
Wat een middag!!!!!!
Spannende wedstrijden maar gelukkig werden het geen allerlaatste minuut taferelen zoals wel vaker dit seizoen
Ik wil hiervan mijn signature maken, maar het past niet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zat aardig wat tijd inquote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef msnk het volgende:
Wat een middag!!!!!!
Spannende wedstrijden maar gelukkig werden het geen allerlaatste minuut taferelen zoals wel vaker dit seizoen
Ik wil hiervan mijn signature maken, maar het past niet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
[..]
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
quotes verzamelenquote:
Valt wel mee hoor, vijf minuutjes werk of zoquote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quotes verzamelen![]()
Gelukkig ben jij de enige die mij hierop wijst
[..]
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
Twee keer is wel genoegquote:Op zondag 24 april 2011 17:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, vijf minuutjes werk of zo?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ga niet wéér uitleggen waarom ik die uitspraak deed.quote:Op zondag 24 april 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
Dit is gewoon een beloning voor de echte supporter in november was het sportief een drama maar wij zijn (op een FireFox en enkeling na) achter onze club blijven staan. We hebben ze niet laten vallen en nu hebben ze het kampioenschap weer in eigen hand en spelen ze de finale van de beker. Deze titel wordt van ons!
Is mijn nieuwe sig, zie het maar als een alternatieve, langerequote:
[..]
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
Het was hoe dan ook geen bijster slimme uitspraak, je hebt snel een reputatie in VBL.quote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet wéér uitleggen waarom ik die uitspraak deed.
Nu nog winnen van Twente thuis. Wat het opzich wel mooi maakt want als dat niet lukt verdiend Twente het eigenlijk gewoon. Maar ik heb er een zeer goed gevoel over dus laat ze maar komenquote:Op zondag 24 april 2011 17:23 schreef heloef het volgende:
Dit is gewoon een beloning voor de echte supporter in november was het sportief een drama maar wij zijn (op een FireFox en enkeling na) achter onze club blijven staan. We hebben ze niet laten vallen en nu hebben ze het kampioenschap weer in eigen hand en spelen ze de finale van de beker. Deze titel wordt van ons!
Blijkbaarquote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was hoe dan ook geen bijster slimme uitspraak, je hebt snel een reputatie in VBL.
Hoeft ook niet je laat daar je club vallen dat is gewoon een feit. Je kan kritiek hebben op Ajax dat hebben wij ook maar zo laat je club in de steek.quote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga niet wéér uitleggen waarom ik die uitspraak deed.
Dat het een fout van me was, heb ik zo vaak gezegdquote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoeft ook niet je laat daar je club vallen dat is gewoon een feit. Je kan kritiek hebben op Ajax dat hebben wij ook maar zo laat je club niet in de steek.
Jij helemaalquote:
Ik wil ook totaal niet serieus worden genomen door mensen zoals jijquote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij helemaal
Maar jij wordt ook niet bepaald serieus genomen hier![]()
Dit dus maar de jongen heeft spijt ik vergeef hem wel. Daarnaast is de lol er na een half jaar wel een beetje vanaf.quote:Op zondag 24 april 2011 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was hoe dan ook geen bijster slimme uitspraak, je hebt snel een reputatie in VBL.
Ook een foutje?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Na een tijdje maar gestopt met posten en in me sig gezet.quote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus maar de jongen heeft spijt ik vergeef hem wel. Daarnaast is de lol er na een half jaar wel een beetje vanaf.
Dat heeft toch niks met juichen voor Ajax te maken in de Eredivisie?quote:
Nee, moet dat?quote:Op zondag 24 april 2011 17:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met juichen voor Ajax te maken in de Eredivisie?
Het is niet dat ik het niet wíl geloven, het is dat ik het niet kán geloven. Want je hebt het nog best aardig volgehouden ookquote:Op zondag 24 april 2011 17:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat het een fout van me was, heb ik zo vaak gezegd
[..]
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
Nee maar hij is in het buitenland voor Barcelona in binnenland voor Ajax niets raars aan lijkt me.quote:
Meer van fan.quote:Op zondag 24 april 2011 17:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar hij is in het buitenland voor Barcelona in binnenland voor Ajax niets raars aan lijkt me.
Hopelijk stijgen ze boven hunzelf uit tijdens die wedstrijd, vandaag was ook weer moeizaam.quote:Op zondag 24 april 2011 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Au die doet pijn, maar genoeg over Firefox en ga gewoon dromen over Ajax - Twente
van fanquote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Meer van fan.
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Ik heb ook een lange adem hoorquote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit dus maar de jongen heeft spijt ik vergeef hem wel. Daarnaast is de lol er na een half jaar wel een beetje vanaf.
Twente speelt de laatste tijd gelukkig ook niet fantastisch, die lijken er ook doorheen te zitten.quote:Op zondag 24 april 2011 17:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk stijgen ze boven hunzelf uit tijdens die wedstrijd, vandaag was ook weer moeizaam.
Vind Twente toch net wat beter dan Ajax. Maar ik hou hoop.quote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente speelt de laatste tijd gelukkig ook niet fantastisch, die lijken er ook doorheen te zitten.
Maar laten we eerst Heerenveen maar eens overleven.
Twente is zwaar afhankelijk van 2 personen (Janssen en Ruiz) Ajax nietquote:Op zondag 24 april 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind Twente toch net wat beter dan Ajax. Maar ik hou hoop.
Inderdaadquote:Op zondag 24 april 2011 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar laten we eerst Heerenveen maar eens overleven.
Twente heeft denk ik ook de betere papieren voor de laatste wedstrijd. Maar we zullen zienquote:Op zondag 24 april 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind Twente toch net wat beter dan Ajax. Maar ik hou hoop.
Toch zou ik als ik Twente was het risico niet nemen om voor een gelijkspel te gaan.quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente heeft denk ik ook de betere papieren voor de laatste wedstrijd. Maar we zullen zien
neequote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Twente heeft denk ik ook de betere papieren voor de laatste wedstrijd. Maar we zullen zien
Twente speelt als een natte krant en zitten er doorheen. Wij hebben thuisvoordeel. Hoezo betere papieren?quote:Op zondag 24 april 2011 17:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, hij moet van de zomer weg, maar ik blijf het schandalig vinden dat de eigen aanhang hem uitfluit bij zo'n beetje elke actie.quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
idd, Hamlap moet nu echt afgeserveerd worden, het is mooi geweest.
In de zomer voor 4 miljoen door de achterdeur weg.
Als je ervan uit gaat dat Twente en Ajax de volgende wedstrijd winnen heeft Twente aan een gelijkspel genoeg, in die zin dus wel betere papieren.quote:Op zondag 24 april 2011 17:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Twente speelt als een natte krant en zitten er doorheen. Wij hebben thuisvoordeel. Hoezo betere papieren?
Wat een onzin. Barami en Luik de jong halen de drie punten naar Enschede afgelopen vrijdag. Volgens mij horen die ook gewoon tot het team.quote:Op zondag 24 april 2011 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Twente is zwaar afhankelijk van 2 personen (Janssen en Ruiz) Ajax niet
Dat maakt ze niet tot de bepalende spelers.quote:Op zondag 24 april 2011 17:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Barami en Luik de jong halen de drie punten naar Enschede afgelopen vrijdag. Volgens mij horen die ook gewoon tot het team.
De jong zeker wel, die heeft voldoende belangrijke dingen gedaan dit seizoen. Geldt overigens ook voor Michalov, Brama en wisgerhof.quote:Op zondag 24 april 2011 17:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat maakt ze niet tot de bepalende spelers.
En Ajax zwak.quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
Excelsior speelde gewoon heel sterk vandaag
Kom op man dat laat je dan toch toe, als je de nummer 16 niet eens je wil op kan leggen?quote:Op zondag 24 april 2011 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
Excelsior speelde gewoon heel sterk vandaag
True. Maar gisteren won de nummer 18 ook van de nummer 5. Alles kan in de eredivisie tegenwoordigquote:Op zondag 24 april 2011 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom op man dat laat je dan toch toe, als je de nummer 16 niet eens je wil op kan leggen?
Dat had er vooral mee te maken dat El Hamdaoui er uit ging.quote:Op zondag 24 april 2011 18:00 schreef Smoofie het volgende:
Toen De zeeuw erin kwam speelde Ajax veel en veel beter.
Beidequote:Op zondag 24 april 2011 18:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat had er vooral mee te maken dat El Hamdaoui er uit ging.
Denk dat je nu de rol van De Zeeuw zelf overschat.quote:
Ben ik niet mee eens. Zie vorig jaar. In goede doen is hij een van de betere.quote:Op zondag 24 april 2011 18:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denk dat je nu de rol van De Zeeuw zelf overschat.
Leuke aanjager, maar heel matig in de aanname en balbehandeling.
In een goed draaiend Ajax heb je hem niet nodig, net als Enoh.
Hij is vorig seizoen 1 helft boven zich uitgestegen. Hij speelt al langer slecht dan goed in het Ajax shirt.quote:Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Zie vorig jaar. In goede doen is hij een van de betere.
Nee man, overschatte voetballer. Had vorig jaar een goede periode, maar net zo lang een slechte periode, die dit seizoen vrijwel alleen nog maar erger is geworden.quote:Op zondag 24 april 2011 18:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Zie vorig jaar. In goede doen is hij een van de betere.
Vorig jaar viel het wel mee met zijn slechte periode, en dit seizoen snap ik wel. Hij heeft veel operaties moeten ondergaan voor zijn gebit en gehemelte enz.quote:Op zondag 24 april 2011 18:11 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee man, overschatte voetballer. Had vorig jaar een goede periode, maar net zo lang een slechte periode, die dit seizoen vrijwel alleen nog maar erger is geworden.
Vorig seizoen heeft hij het tweede gedeelte geen knikker meer geraakt, dat viel alleen minder op omdat Enoh en De Jong wel ineens gingen ballen. OVerigens was de tweede seizoenshelft helemaal niet zo goed als het puntenaantal deed vermoeden, het was vooral gebaseerd op power en opportunisme. Er zat helemaal geen voetbalvisie achter.quote:Op zondag 24 april 2011 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het wel mee met zijn slechte periode, en dit seizoen snap ik wel. Hij heeft veel operaties moeten ondergaan voor zijn gebit en gehemelte enz.
Mwa, toen die ene goal tegen Willem II moest vallen waren we er ook dicht bij, maar we hebben het idd eindelijk weer eens in eigen hand.quote:Op zondag 24 april 2011 18:15 schreef Merkie het volgende:
Jullie zijn dichterbij het kampioenschap dan ooit in de laatste 7 jaar.
Nee. Toen hadden jullie het niet in eigen hand. Nu wel. Twee keer winnen en je bent kampioen.quote:Op zondag 24 april 2011 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, toen die ene goal tegen Willem II moest vallen waren we er ook dicht bij, maar we hebben het idd eindelijk weer eens in eigen hand.
3 jaar geleden danquote:Op zondag 24 april 2011 18:15 schreef Merkie het volgende:
Jullie zijn dichterbij het kampioenschap dan ooit in de laatste 7 jaar.
True.quote:Op zondag 24 april 2011 18:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Toen hadden jullie het niet in eigen hand. Nu wel. Twee keer winnen en je bent kampioen.
En Ajax 1 doelpunt tekort kwam en Vitesse was omgekochtquote:Op zondag 24 april 2011 18:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen had AZ kampioen moeten worden, maar Excelsior
Dat was anders, toen had Ajax mazzel dat AZ de titel niet greep en daardoor kregen ze plotseling de mogelijkheid om kampioen te worden. Bijna per ongeluk zelfs. Nu hoeft Ajax alleen maar twee keer te winnen! That's it.quote:
Maar Ajax kwam 1 doelpunt tekort en PSV won omdat AZ gelijk speeldequote:Op zondag 24 april 2011 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En Ajax 1 doelpunt tekort kwam en Vitesse was omgekocht
Vitesse was overduidelijk omgekocht. PSV móest 5-1 winnen... en jawelquote:Op zondag 24 april 2011 18:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar Ajax kwam 1 doelpunt tekort en PSV won omdat AZ gelijk speelde
Vitesse is ook eenquote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vitesse was overduidelijk omgekocht. PSV móest 5-1 winnen... en jawel
En het publiek maar juichenquote:Op zondag 24 april 2011 18:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vitesse was overduidelijk omgekocht. PSV móest 5-1 winnen... en jawel
De Zeeuw heeft zijn hele voetbalcarriere al kutsmoezen. Bij AZ ook al.quote:Op zondag 24 april 2011 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het wel mee met zijn slechte periode, en dit seizoen snap ik wel. Hij heeft veel operaties moeten ondergaan voor zijn gebit en gehemelte enz.
In een goed draaiend Ajax ja. Dat was vandaag niet het geval de eerste helftquote:Op zondag 24 april 2011 18:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denk dat je nu de rol van De Zeeuw zelf overschat.
Leuke aanjager, maar heel matig in de aanname en balbehandeling.
In een goed draaiend Ajax heb je hem niet nodig, net als Enoh.
In een slecht draaiend elftal kan je hem af en toe gebruiken voor een opleving, een basisspeler hoeft het van mij iig niet meer te worden.quote:Op zondag 24 april 2011 18:51 schreef fusionfake het volgende:
[..]
In een goed draaiend Ajax ja. Dat was vandaag niet het geval de eerste helft
Hartstikke fijn om te weten man.quote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Rickazio het volgende:
voor het eerst zegt deze Groninger: Succes Heerenveen!
Verdwaald me dunktquote:Op zondag 24 april 2011 19:43 schreef Rickazio het volgende:
voor het eerst zegt deze Groninger: Succes Heerenveen!
Zal het doorgevenquote:Op zondag 24 april 2011 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Tegen Heerenveen graag zo:
.......................................Vermeer
Van der Wiel.......Alderweireld.........Vertonghen..........Boilesen
..........De Zeeuw.................Eriksen...................Anita
..........Özbiliz...................De Jong................Sulejmani
Ebe er nu uit?quote:Op zondag 24 april 2011 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Tegen Heerenveen graag zo:
.......................................Vermeer
Van der Wiel.......Alderweireld.........Vertonghen..........Boilesen
..........De Zeeuw.................Eriksen...................Anita
..........Özbiliz...................De Jong................Sulejmani
Ik denk dat iedereen dat liever anders had gezien. Ik snap ook werkelijk niet dat het zo moet, waarom? Iemand een idee?quote:Op zondag 24 april 2011 20:35 schreef msnk het volgende:
8 mei dus bekerfinale en 15 mei het slot van de competitie, ik had het liever andersom gezien.
De KNVB is voor PSV.quote:Op zondag 24 april 2011 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen dat liever anders had gezien. Ik snap ook werkelijk niet dat het zo moet, waarom? Iemand een idee?
Achja, Rotterdammers hé.quote:Op zondag 24 april 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een nichten trouwens van Excelsior. Beetje huilen omdat we de beelden lieten zien van Feyenoord - PSV. Boeiend, daardoor werden onze spelers alleen maar afgeleid.
Op zich vind ik het ook wat overdreven.quote:Op zondag 24 april 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat een nichten trouwens van Excelsior. Beetje huilen omdat we de beelden lieten zien van Feyenoord - PSV. Boeiend, daardoor werden onze spelers alleen maar afgeleid.
VWO?quote:Op zondag 24 april 2011 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar met mijn ogen dicht gemaakt ..
quote:Alex Pastoor had er vanmiddag flink de smoor in. De trainer van Excelsior baalde uiteraard van de geflatteerde nederlaag in de Arena tegen Ajax (4-1), maar hij had zich vooral gestoord aan verschillende tv-beelden vanuit De Kuip van Feyenoord - PSV (3-1). Tijdens Ajax-Excelsior toonde de Amsterdamse club de goals van Feyenoord. 'Ik vond dat heel onsportief,' zei Pastoor vanmiddag bij Eredivisie Live.
© anp Pastoor had zich verbaasd dat Ajax-supporters de goals van Feyenoord tegen PSV in Rotterdam 'gewoon' konden zien op de megaschermen in de Arena. 'Voor het eerst heb ik hier mensen voor goals van Feyenoord zien juichen,' zei Pastoor cynisch. 'Wees dan ook zo sportief door ook een keer of zes het tweede doelpunt van Ajax, die met dat buitenspelluchtje, te laten zien. Ik vond dit echt niet kunnen.'
'Simon Kelder, de voorzitter van Excelsior, zei net ook dat het niet mag,' zei Pastoor. 'Hij en ik hebben het ook een paar keer aanhangig gemakt. Het kan toch niet zo zijn dat de spelers van Ajax daardoor moeten worden gemotiveerd of dat Ajax hoopt dat de fans eerder achter hun club gaan staan. Supporters krijgen de stand toch wel mee, maar met die beelden heeft het meer impact. Ik heb toch ook geen beelden gezien van FC Utrecht - Vitesse. Dat was voor ons in de strijd tegen degradatie wel handig geweest.... Duel met Ajax overspelen?' Met een knipoog: 'Dat lijkt me misschien wel de beste oplossing.'
Jan Vertonghen, aanvoerder van Ajax, ging bij NOS Langs de Lijn ook even in op de heikele kwestie. 'Misschien heeft het Excelsior afgeleid, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar wij hebben er zeker wat aan gehad.'
Lorenzo Ebecilio, die twee treffers maakte voor Ajax, had de beelden van doelpuntenmaker Georginio Wijnaldum gezien. 'Ik heb Wijnaldum zien juichen. Dat was een heerlijk gevoel.' De aanvaller merkte dat het iets deed met de fans. 'Het publiek werd helemaal gek. We zijn weer terug in de titelrace.'
(ANP/redactie)
Die was schijtmakkelijk vorig jaar ja, Nederlands was mijn slechtste vak, en ik haalde het met gemak.quote:
Oh godquote:Op zondag 24 april 2011 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Beelden van andere wedstrijden laten zien mag niet, dus Pastoor heeft eigenlijk wel gelijk. Maar blijft zielig om dat te zeggen na een 4-1 verlies.
Als het in behandeling wordt genomen door de KNVB, kunnen de sancties zijn:
- Geldboete
- Wedstrijd overspelen zonder publiek
- Puntenaftrek
hoop ik dat het bij een boete blijft. Overspelen zou echtzijn
Maar denk niet dat het in behandeling wordt genomen.
Ze zullen maar kiezen voor puntenaftrekquote:Op zondag 24 april 2011 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Beelden van andere wedstrijden laten zien mag niet, dus Pastoor heeft eigenlijk wel gelijk. Maar blijft zielig om dat te zeggen na een 4-1 verlies.
Als het in behandeling wordt genomen door de KNVB, kunnen de sancties zijn:
- Geldboete
- Wedstrijd overspelen zonder publiek
- Puntenaftrek
hoop ik dat het bij een boete blijft. Overspelen zou echtzijn
Maar denk niet dat het in behandeling wordt genomen.
Dan stop ik met het kijken naar de Eredivisie.quote:Op zondag 24 april 2011 21:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze zullen maar kiezen voor puntenaftrek
Jan Vertonghen, aanvoerder van Ajax, ging bij NOS Langs de Lijn ook even in op de heikele kwestie. 'Misschien heeft het Excelsior afgeleid, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar wij hebben er zeker wat aan gehad.'quote:Op zondag 24 april 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen beelden nou extra motiveren? Denk je dat de spelers opeens goed gaan spelen als ze Wijnaldum zien die een hartje maakt voor Feyenoord? Het is eerder in het voordeel van Excelsior , die zien dat Feyenoord, de underdog wint.
Als ze dat doen verneuken ze het wel zeg.quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jan Vertonghen, aanvoerder van Ajax, ging bij NOS Langs de Lijn ook even in op de heikele kwestie. 'Misschien heeft het Excelsior afgeleid, daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar wij hebben er zeker wat aan gehad.'
Lorenzo Ebecilio, die twee treffers maakte voor Ajax, had de beelden van doelpuntenmaker Georginio Wijnaldum gezien. 'Ik heb Wijnaldum zien juichen. Dat was een heerlijk gevoel.' De aanvaller merkte dat het iets deed met de fans. 'Het publiek werd helemaal gek. We zijn weer terug in de titelrace.'
Durven ze niet.quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat het laten zien van de beelden ons puntenaftrek gaat opleveren
Vertonghen zei trouwens dat het hun "de spelers van ajax zelf" afleidde. Maar dat het ook wel motiveerde. Niet dat het de spelers van Excelsior afleidde.quote:Op zondag 24 april 2011 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom dat tegen op Twitter (jaquote:Op zondag 24 april 2011 21:21 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik zie nog nergens iets staan over een eventuele straf voor Ajax.
Meestal word er dan meteen na de wedstrijd al gespeculeerd
Er zijn ook geen regels voor. Alleen voor het tonen van dubieuze beelden uit eigen wedstrijd. Dat zei de knvb zelf.quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom dat tegen op Twitter (ja) en een paar andere sites..
Het zijn allemaal speculaties. Ben nu opzoek naar de 'echte' regels.. maar kan niks vinden.
quote:Ajax liet na afloop van de wedstrijd weten dat men van tevoren de reglementen uitgebreid heeft bestudeerd. Het is volgens de regels van de KNVB toegestaan. Men is na de 2-1 van Feyenoord gestopt met het uitzenden van de beelden, mede vanwege klachten van Excelsior-zijde tijdens de wedstrijd. In een reactie liet de KNVB weten dat het verboden is om discutabele momenten van een wedstrijd op video-beelden te vertonen. Over beelden van andere wedstrijden staat niets in de regels. Volgens de KNVB is het aan de aanklager om zich hierover eventueel te buigen.
Toch zie ik het zomaar 'fout'gaan.quote:
Me neither. Je Bron vind ik trouwens ook raar, want zoals ik het lees is het dus gewoon verboden en moet Ajax waarschijnlijk rekenen op puntenaftrek.quote:Op zondag 24 april 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens snap ik niet waarom de aanklager zich hier over mag buigen als er geen regels over zijn.
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2011 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat het laten zien van de beelden ons puntenaftrek gaat opleveren
Heb je de bron goed gelezen. Zoals ik het lees heeft Ajax het dan niet goed bestudeerd.quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Amoeba het volgende:
Hoezo dat nu weer. Dat zou namelijk echt onzin zijn... Ajax heeft de regels uitgebreid bestudeerd!
?quote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Me neither. Je Bron vind ik trouwens ook raar, want zoals ik het lees is het dus gewoon verboden en moet Ajax waarschijnlijk rekenen op puntenaftrek.
Waar lees jij dat het verboden is? Er staat volgens mij dat het juist niet verboden is om van andere wedstrijden beelden te laten zien. Van discutabele momenten van eigen wedstrijden mag het niet. Lijkt me toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 24 april 2011 21:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Me neither. Je Bron vind ik trouwens ook raar, want zoals ik het lees is het dus gewoon verboden en moet Ajax waarschijnlijk rekenen op puntenaftrek.
quote:Wesley Sneijder en Rafael van der Vaart waren vandaag te gast bij Ajax-Excelsior. Beide oud-Ajacieden waren niet bepaald onder de indruk van hun oude ploeg die weliswaar ruim maar niet overtuigend met 4-1 won.
'Ik heb geen team gezien dat uitstraalt dat het voor de titel gaat. Iedereen gaat happy naar huis, maar het was geen beste wedstrijd', aldus Sneijder bij AT5.
De sterspeler van Inter miste bezieling in het spel. 'Volgende week is Heerenveen uit. Als je dan weer zo speelt, dan win je daar niet. Je moet uitstralen dat je kampioen wilt worden en zo ook spelen. Dat mis ik bij dit Ajax.
Zijn voormalig ploeggenoot bij Ajax, Rafael van der Vaart, was het daar helemaal mee eens. 'Het was inderdaad geen beste wedstrijd. We hebben een leuke middag gehad, maar het spel viel een beetje tegen. Vooral de eerste helft was niet best. Excelsior is toch geen bijzondere ploeg, daar moet je ruim van winnen', aldus de sterspeler van Tottenham Hotspur, die er fijntjes aan toevoegde dat de laatste titel van Ajax (in 2004) er eentje was waaraan zowel hij als Sneijder een aandeel had. (Bert van der Linden)
Hij weet natuurlijk ook dat Ajax binnenkort weer de CL wint met Cruijff. Cruijff die nog even invaltquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef msnk het volgende:
Zo'n meisje vroeg of Wesley liever zijn carrière afsluit bij Ajax of Utrecht. Wesley was heel voorzichtig en zei uiteindelijk dat áls hij terugkeert naar Nederland hij voor Ajax wil spelen.
Beide vinden trouwens dat Cruijff het voor het zeggen moet hebben![]()
![]()
Waarom zou hij naar Utrecht gaanquote:Op zondag 24 april 2011 21:45 schreef msnk het volgende:
Zo'n meisje vroeg of Wesley liever zijn carrière afsluit bij Ajax of Utrecht. Wesley was heel voorzichtig en zei uiteindelijk dat áls hij terugkeert naar Nederland hij voor Ajax wil spelen.
Beide vinden trouwens dat Cruijff het voor het zeggen moet hebben![]()
![]()
Waar staat dat hij daarover moest nadenken?quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar Utrecht gaanHij heeft in de jeugd van Ajax gezeten, is daar groot geworden, dus raar dat hij daar over heeft moeten nadenken.
Supporters van Utrecht zijn ook altijd zo aardig tegen hem geweest![]()
ik snap nog steeds niet wat ze nou met die aanklager willen. Als die regels er niet zijn, heeft die toch ook geen poot om op te staan.quote:Op zondag 24 april 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
In een reactie liet de KNVB weten dat het verboden is om discutabele momenten van een wedstrijd op video-beelden te vertonen. Over beelden van andere wedstrijden staat niets in de regels. Volgens de KNVB is het aan de aanklager om zich hierover eventueel te buigen.
Omdat hij wel een fan is van FC Utrecht. Geboren daar en zo. Maar met Ajax kan hij in z'n laatste jaren dan misschien in ieder geval nog voor de titel/CL spelen.quote:Op zondag 24 april 2011 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar Utrecht gaanHij heeft in de jeugd van Ajax gezeten, is daar groot geworden, dus raar dat hij daar over heeft moeten nadenken.
Supporters van Utrecht zijn ook altijd zo aardig tegen hem geweest![]()
Ja, ik snap het ook niet helemaal. Waarschijnlijk echt een grijs gebied.quote:Op zondag 24 april 2011 21:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet wat ze nou met die aanklager willen. Als die regels er niet zijn, heeft die toch ook geen poot om op te staan.
Probeer het nog eens, vind dit niks aan.quote:Op zondag 24 april 2011 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Feyenoorders die eisen dat hun ploeg verliest om Ajax dwars te zitten, Ajacieden die juichen voor de aartsrivaal die noodgedwongen een handje (en de titelkansen van de concurrent om zeep) helpt. "May You Play The Beautiful Game in Interesting Times..."
Het S-woord is in Amsterdam en omstreken al in geen tijden meer gevallen. Het was alsof het uitspreken ervan alleen een hardnekkige vloek met zich mee had gebracht bracht: Ster. Derde ster. Die Heilige Derde Ster! PSV heeft er twee, Feyenoord ook en zelfs het Haagse HVV mag, dankzij tien kampioenschappen uit een ver verleden, een goudkleurige vijfpunt op hun tenue naaien - ondanks het feit dat ploeg inmiddels is afgezakt naar een bedenkelijk niveau.
Binnenkort is het weer zover: uit puur enthousiasme of oprechte clubliefde praat iemand zijn mond voorbij en laat het S-woord vallen. Misschien een voor de hand liggende prominent als Frank de Boer ("mjáááaa, die dedde stéerr he - móóóói! ja-haaa, of niet row-náááld?! - wat?! ow, ja-háa, smooi hórr... marréuh, waar komtie eigenlijk die dedde stérr? krijgen ze allemaal zo een tattoe op hun linker-onder-a-rúúm? ow, opput sjeurt - óóóówjah..." ), misschien iemand van wie je het niet verwacht (Prins Bernhard: "m'n bruine anjer! wat? stehr?! m'n dehrde stehr? nee joh, m'n bruine anjer!") en misschien gewoon je buurman of buurvrouw, vriend of vriendin, nicht, neef of die leuke jongen bij deze benzinepomp die altijd zo lang doet over het afrekenen.
Mocht het laatste zich voordoen, dan raad ik aan deze persoon met onmiddellijke ingang de mond te snoeren - het liefst voor het kwaad zich voltrekt. Één keer kan namelijk fataal zijn. Snoeren kan het best gebeuren met een stropdas of - als u deze vanwege het warme weer niet draagt en op weg ben naar uw favoriete stek aan de waterkant - met visdraad. Niet definitief snoeren natuurlijk, maar lang genoeg om de boodschap over te brengen. Leg daarna ook even uit hoe en waarom, dat zorgt vaak voor wat meer begrip.
Het is namelijk niet niks. The Curse of the Third Star (From The Second Galaxy) is één de hardnekkigste ooit in het moderne voetbal; de 344 uur zonder doelpunt van PVHC-spits Berrie van Brakel als gevolg van The Curse of the Fourth Man is er niets bij. Zodra de combinatie van de woorden "die", "derde" en "ster" valt - waar dan ook ter wereld - is het mis. Dan is de boot aan. Dan is Leiden in last en de kat verre van in het bakkie. Een appeltje is dan opeens geen eitje meer en de zon gaat plotseling op voor vijf euro vijftig. En dat moeten we moet zijn allen natuurlijk niet willen.
Dus: oren open, snaveltjes toe, grijp in waar nodig en dan komt het allemaal goed. Want je weet: als je het zégt, glipt ie door je vingers. Die prachtige glanzende goudgele rakker...
Als er geen duidelijke richtlijnen zijn moeten ze die misschien eerst opstellen voordat ze moeilijk gaan doen met een vooronderzoek.quote:Op zondag 24 april 2011 23:17 schreef Tarado het volgende:
Het staat bij ons op de lijst van bijzonderheden waar de aanklager naar gaat kijken, lichtte een woordvoerster van de KNVB toe. Er zijn hier nu geen duidelijke richtlijnen over. De aanklager beslist uiteindelijk of er een vooronderzoek komt.
De aanklager moet eerst bekijken of er een vooronderzoek komt, ik neem aan dat hij dat dan niet doet ivm gebrek aan regelgevingquote:Op zondag 24 april 2011 23:19 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als er geen duidelijke richtlijnen zijn moeten ze die misschien eerst opstellen voordat ze moeilijk gaan doen met een vooronderzoek.
Maar ze doen wel vooronderzoek. Hoe dan ook gaat dit gevolgen hebben voor ons. Anders doe je ook geen vooronderzoek.quote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef GGMM het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het gevolgen heeft.Vind dat vooronderzoek sowieso onzinnig; zie geen enkele reden waarom je geen beelden zou mogen laten zien van een andere wedstrijd.
Nee ze doen nog geen vooronderzoek, de aanklager moet eerst bekijken of hij wel een vooronderzoek doetquote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar ze doen wel vooronderzoek. Hoe dan ook gaat dit gevolgen hebben voor ons. Anders doe je ook geen vooronderzoek.
Je kunt juridisch gezien nooit een partij straffen voor iets waar geen wetgeving voor is toch?quote:Op zondag 24 april 2011 23:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Maar ze doen wel vooronderzoek. Hoe dan ook gaat dit gevolgen hebben voor ons. Anders doe je ook geen vooronderzoek.
Dat inderdaad.quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt juridisch gezien nooit een partij straffen voor iets waar geen wetgeving voor is toch?
Vooronderzoek lijkt me dus ook meer bedoeld om eventueel regels op te gaan stellen.
Omdat andere mensen dan gaan huilen als je wint, want het is zo oneerlijk. Terwijl het gewoon de Calimero uithangen isquote:Op zondag 24 april 2011 23:21 schreef GGMM het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het gevolgen heeft.Vind dat vooronderzoek sowieso onzinnig; zie geen enkele reden waarom je geen beelden zou mogen laten zien van een andere wedstrijd.
Daar lijkt het op ja. Ik snap het niet zo goed. Als je een gewone tussenstand in tekst laat zien gaat het publiek ook tekeer en dat krijgen de spelers dan ook mee, dus waarom zouden de spelers gemotiveerd moeten raken van beelden ipv tekst?quote:Op zondag 24 april 2011 23:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Omdat andere mensen dan gaan huilen als je wint, want het is zo oneerlijk. Terwijl het gewoon de Calimero uithangen is
Inderdaad, dat kan niet, want dan zou het in strijd zijn met het legaliteitsbeginsel.quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je kunt juridisch gezien nooit een partij straffen voor iets waar geen wetgeving voor is toch?
Vooronderzoek lijkt me dus ook meer bedoeld om eventueel regels op te gaan stellen.
Bron: ajax.nlquote:Ajax zal zondag 8 mei, in de KNVB bekerfinale tegen FC Twente, voor het eerst aantreden in het nieuwe uittenue (seizoen 2011 - 2012). Het nieuwe uitshirt zal in de week voorafgaand aan de KNVB bekerfinale officieel gepresenteerd worden op de Ajax-website.
De voorinschrijving voor het nieuwe uitshirt is nu geopend. Bestel het uitshirt uiterlijk woensdag 4 mei en je ontvangt jouw bestelling voor de KNVB bekerfinale thuis. De nieuwe uitcollectie is vanaf vrijdag 6 mei verkrijgbaar in de Official Ajax Fanshop.
Trust me, twee moeizame wedstrijden, maar we worden gewoon kampioen. 2x winnen zou geweldig zijn, maar denk dat we gelijkspelen tegen Heerenveen, en winnen van Twente.quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Dus, als underdog voor het kampioenschap, wat denken jullie, objectief gezien.
Het wordt heel moeilijk. Natuurlijk hoop ik op een kampioenschap, maar een tweede plaats is eigenlijk wel het minimum.quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Dat principe is geregeld in het strafrecht. Zou toch wat zijn dat je terugwerkende kracht dingen strafbaar kan stellen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
he Kejequote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kan niet, want dan zou het in strijd zijn met het legaliteitsbeginsel.
begrijp het even niet, Feyenoord supporters gaan naar de Arena ?quote:Op maandag 25 april 2011 00:04 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat principe is geregeld in het strafrecht. Zou toch wat zijn dat je terugwerkende kracht dingen strafbaar kan stellen.
Overigens vind ik dit trouwens wel achterlijk hoor.. Dit gezeik van Pastoor etc. zorgt ervoor dat ze de schuld wegschuiven van zich zelf. Natuurlijk het is niet 100% chique, maar je zit 'r natuurlijk ook voor het entertainment en het mag toch best mogelijk zijn om van andere duels de doelpunten te laten zien. In principe waren de doelpunten toch bedoeld voor de supporters, die kunnen zien dat hun club aan de winnende hand is en niet om het elftal een extra boost te geven.
Past natuurlijk ook wel in de psyche van de mens om een ander de schuld te geven van je eigen falen.
We moeten gewoon winnen van Heerenveen en die wedstrijd tegen Twente kan beide kanten opquote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Onderzoek naar een vooronderzoek.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee ze doen nog geen vooronderzoek, de aanklager moet eerst bekijken of hij wel een vooronderzoek doet
Ja raar maar zo staat het er welquote:Op maandag 25 april 2011 00:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Onderzoek naar een vooronderzoek.
Twente doet het niet zo goed als iedereen vindt. In de Arena moeten we kunnen winnen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat we in de bekerfinale gewoon krachten moeten sparen.quote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente doet het niet zo goed als iedereen vindt. In de Arena moeten we kunnen winnen.
Ik vind het trouwens ongelooflijk onhandig geregeld dat er een bekerfinale tussenzit.
Van mij mag het idd.quote:Op maandag 25 april 2011 00:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind dat we in de bekerfinale gewoon krachten moeten sparen.
Enoh, Lindgren en Sno op het middenveld en even flink de beuk erin gooien, ze wat beurs maken voor de week erna.quote:
iddquote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enoh, Lindgren en Sno op het middenveld en even flink de beuk erin gooien, ze wat beurs maken voor de week erna.
Haha, hopelijk nog wat directe rode kaarten aannaaien zodat ze er de laatste competitiewedstrijd niet bijzin.quote:Op maandag 25 april 2011 00:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enoh, Lindgren en Sno op het middenveld en even flink de beuk erin gooien, ze wat beurs maken voor de week erna.
Waarom, Twente is sterker dan Heerenveen. Bovendien zou bij die stand ook PSV landskampioen kunnen worden.quote:Op zondag 24 april 2011 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Trust me, twee moeizame wedstrijden, maar we worden gewoon kampioen. 2x winnen zou geweldig zijn, maar denk dat we gelijkspelen tegen Heerenveen, en winnen van Twente.
...quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
begrijp het even niet, Feyenoord supporters gaan naar de Arena ?
Dat zagen we tegen Ado en Utrecht ja.quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Atlhon, PSV gaat geen 6 punten pakken. En Ajax is thuis onverslaanbaar
Maar voor mijn gezondheid heb ik toch liever 3 puntjes tegen Heerenveen, al is het maar voor het zelfvertrouwen (ook het mijne)quote:Op maandag 25 april 2011 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Atlhon, PSV gaat geen 6 punten pakken. En Ajax is thuis onverslaanbaar
Dat was nog onder Jolquote:Op maandag 25 april 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat zagen we tegen Ado en Utrecht ja.
Zoveel zegt dat ook weer niet. Ajax verloor ook onder De Boer bij ADO, al was dat inderdaad in Den Haag. Ik zou er nog niet zo zeker van zijn in ieder geval. Die 3 punten heeft Ajax absoluut nodig bij Heerenveen.quote:
Zet ook even mij quotes op DVDquote:Op maandag 25 april 2011 00:30 schreef msnk het volgende:
Deze aflevering moet gewoon op DVD worden uitgebracht met behind the scene footage als aanvulling, zo goed gewoon
Ben je echt zo kankerdom of troll je gewoon zo hard?quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
begrijp het even niet, Feyenoord supporters gaan naar de Arena ?
Ik zie willem 2 nog wel winnen in de eredivisie blijven door van Twente te winnen. En Vitesse de eerste uit overwinning bij PSV.quote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Sala-adin het volgende:
Inshallah word er gewonnen in Heerenveen!
Als ze verliezen is het over en uit
Gelukkig heeft Willem2 nog wel iets om voor te spelen, en bij psv is het maar afwachten hoe ze de klap van vanmiddag mentaal te boven komenquote:Op maandag 25 april 2011 00:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zie willem 2 nog wel winnen in de eredivisie blijven door van Twente te winnen. En Vitesse de eerste uit overwinning bij PSV.
Inshallah wordt er gewonnen. Dan zeg je God wil wordt er gewonnenquote:Op maandag 25 april 2011 00:37 schreef Sala-adin het volgende:
Inshallah word er gewonnen in Heerenveen!
Als ze verliezen is het over en uit
Of gewoon niks.quote:Op maandag 25 april 2011 00:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Inshallah wordt er gewonnen. Dan zeg je God wil wordt er gewonnen![]()
Ach, ik vind het allebei best. Zolang wij maar kampioen worden.quote:Op maandag 25 april 2011 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens iedereen zegt dat wij juichte voor Feyenoord. Maar we juichte omdat PSV achterstond, is toch wat anders.
Pleur jij maar lekker op naar KLBquote:Op maandag 25 april 2011 01:00 schreef boekenplank het volgende:
juichte. En pleur op met dat Inshallah.
Daar zit ik ook, multitasken etc.quote:
Volstrekt onmogelijk.quote:Op maandag 25 april 2011 01:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
zou wel lol zijn, als er toch iets van regelgeving over blijkt te bestaan en ajax krijgt 3 strafpunten in mindering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |