quote:AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.
''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).
''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''
De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Inderdaad, verschrikkelijk, erger me dood aan die gozerquote:Op zondag 24 april 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Man man man wat is Mounir weer slecht. Alsof je gewoon met 10 man speelt
Dit en De Jong weer in de spits.quote:
Gratis weg mag ookquote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
idd, Hamlap moet nu echt afgeserveerd worden, het is mooi geweest.
In de zomer voor 4 miljoen door de achterdeur weg.
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi voetbalweekend mannen
Baal nu wel van mijn stadionverbod
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
Hamlapje lekker op de tribune laten wegrotten, De Jong in de spits.
Cvitanich deed in 6 minuten meer goed dan Mounir in alle wedstrijden sinds de winterstop
Enkeltje Marokko die gastquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.
Ehh ff kijken hoor, gepakt bij Ajax-Dinamo Zagreb, Nederland-Engeland, Ajax-Juventus, en toen was de maat volquote:
Per direct uit de selectie flikkeren zodat ie de eventuele titel niet mee kan vierenquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.
Niet zo slim hé, gepakt wordenquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ff kijken hoor, gepakt bij Ajax-Dinamo Zagreb, Nederland-Engeland, Ajax-Juventus, en toen was de maat vol
Nee dat was ook niet mijn bedoeling ofzoquote:
Als je hem in de basis laat staan verspeel je het kampioenschap. Die kerel doet echt helemaal niks goed.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt zo slecht die El Ham he.Zet hem er nu maar naast, je hebt er echt niks aan.
Maakt geen fuck uit wie je in de spits zet, zolang El Ham daar maar niet staatquote:
Volgende wedstrijd van Twente is tegen Willem IIquote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Hm, tweede plek moet je nu wel vasthouden. Twente heeft helaas over 3 weken genoeg aan een gelijkspel in de Arena voor het kampioenschap.
Zolang die hamlap niet in de spits staat, heb je een kans. Wat een dramatisch slechte voetballer. Gewoon De Jong in de spits en De Zeeuw erachter.quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef AppleBite het volgende:
Heerenveen moeten we kunnen hebben denk ik, ik vraag me echt af wie daar mag gaan scoren, en de verdediging van heerenveen is prut
Willem II had ook een eitje voor AZ moeten zijn..quote:Op zondag 24 april 2011 16:38 schreef AppleBite het volgende:
Heerenveen moeten we kunnen hebben denk ik, ik vraag me echt af wie daar mag gaan scoren, en de verdediging van heerenveen is prut
Als als als.. bekijk het lekker van wedstrijd tot wedstrijd, alles kan gebeuren.. dat rekenen levert je echt niks op.quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax volgende week verliest van Heerenveen en Twente wint , is Twente gewoon al kampioen
Nee, als Twente van Ajax verliest en PSV wint 2x is PSV kampioen op doelsaldo.quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef S0nic het volgende:
Als Ajax volgende week verliest van Heerenveen en Twente wint , is Twente gewoon al kampioen
Nee hoor, als PSV wint van Vitesse blijven ze op 3 punten staan van Twente (met een beter doelsaldo).quote:Op zondag 24 april 2011 16:41 schreef S0nic het volgende:
Ik heb geen zin in doemdenken nuquote:Op zondag 24 april 2011 16:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Willem II had ook een eitje voor AZ moeten zijn..
Sportiefquote:
Owja, scherpquote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, als PSV wint van Vitesse blijven ze op 3 punten staan van Twente (met een beter doelsaldo).
Het was toch duidelijk dat Ajax alles moet winnen?quote:Op zondag 24 april 2011 16:35 schreef Scorpie het volgende:
Hm, tweede plek moet je nu wel vasthouden. Twente heeft helaas over 3 weken genoeg aan een gelijkspel in de Arena voor het kampioenschap.
Dit dus.quote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Dat wordt volgende week weer een paar hartverzakkingen erbij
Haha, ja. De komende 2 wedstrijd word ik weer 20 jaar ouder.quote:Op zondag 24 april 2011 16:48 schreef ValHallen het volgende:
Dat wordt volgende week weer een paar hartverzakkingen erbij
Kan. Maar PSV zal van Vitesse wel winnen. En Groningen uit is de laatste wedstrijd, daar zou ik dus niet op rekenen.quote:Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat PSV de laatste 2 wedstrijden gaat winnen. Zou betekenen dat Ajax nog gelijk kan spelen in Heerenveen (komen dan op 3 punten van Twente met een beter doelsaldo), winnen van Twente moeten ze sowieso.
Zou het er maar niet op gokken en 'gewoon' winnen van Heerenveen.
Vermeerquote:Op zondag 24 april 2011 16:51 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat we geen echte spits hebben, zou het de komende 2 wedstrijden een stuk makkelijker maken.
Ajax moet gewoon twee keer winnen, klaar.quote:Op zondag 24 april 2011 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Denk niet dat PSV de laatste 2 wedstrijden gaat winnen. Zou betekenen dat Ajax nog gelijk kan spelen in Heerenveen (komen dan op 3 punten van Twente met een beter doelsaldo), winnen van Twente moeten ze sowieso.
Zou het er maar niet op gokken en 'gewoon' winnen van Heerenveen.
Het is gewoon een feit dat Mounir niet goed ligt in de groep.quote:Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef Pedroso het volgende:
Toch zou ik onze Marokkaanse vriend nog niet afschrijven, het is een onberekenbare speler die een briljant doelpunt kan scoren.
Laat hem de winnende maar maken tegen Twente en dan rap verkopen. Heb ook een idee dat ie niet echt lekker ligt in de groep.
Volgende keer geen basisplaats, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 16:42 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat het einde seizoen is voor El Hamdaoui.
Anders: Geen kampioenschap
Pastoorquote:Op zondag 24 april 2011 17:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Pastoor wil de wedstrijd overspelen, volgens hem is het verboden om beelden te laten zien tijdens de wedstrijd van een andere wedstrijd. Hij vond het ook heel erg onsportief.
Naja, interviewer suggereerde overspelen en dat vond hij wel een goed idee.quote:Op zondag 24 april 2011 17:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Maar wil hij de wedstrijd écht overspelen?
quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
Ik ben bij deze supporter af
quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Als we weer eens kampioen worden zal hij wel komen feesten.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
Zit gewoon een quote van mij bijquote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef msnk het volgende:
Wat een middag!!!!!!
Spannende wedstrijden maar gelukkig werden het geen allerlaatste minuut taferelen zoals wel vaker dit seizoen
Ik wil hiervan mijn signature maken, maar het past niet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zat aardig wat tijd inquote:Op zondag 24 april 2011 17:16 schreef msnk het volgende:
Wat een middag!!!!!!
Spannende wedstrijden maar gelukkig werden het geen allerlaatste minuut taferelen zoals wel vaker dit seizoen
Ik wil hiervan mijn signature maken, maar het past niet
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het na de 1-0 maar uitgezet. Kan er gewoon niet meer naar kijken. Geen passie, echt helemaal niks is dit Ajax meer.
[..]
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
quotes verzamelenquote:
Valt wel mee hoor, vijf minuutjes werk of zoquote:Op zondag 24 april 2011 17:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quotes verzamelen![]()
Gelukkig ben jij de enige die mij hierop wijst
[..]
GELUKKIG MAAR
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |