quote:AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.
''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).
''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''
De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Inderdaad, verschrikkelijk, erger me dood aan die gozerquote:Op zondag 24 april 2011 15:19 schreef ValHallen het volgende:
Man man man wat is Mounir weer slecht. Alsof je gewoon met 10 man speelt
Dit en De Jong weer in de spits.quote:
Gratis weg mag ookquote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef 16meter het volgende:
idd, Hamlap moet nu echt afgeserveerd worden, het is mooi geweest.
In de zomer voor 4 miljoen door de achterdeur weg.
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Mooi voetbalweekend mannen
Baal nu wel van mijn stadionverbod
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.quote:Op zondag 24 april 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
Hamlapje lekker op de tribune laten wegrotten, De Jong in de spits.
Cvitanich deed in 6 minuten meer goed dan Mounir in alle wedstrijden sinds de winterstop
Enkeltje Marokko die gastquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.
Ehh ff kijken hoor, gepakt bij Ajax-Dinamo Zagreb, Nederland-Engeland, Ajax-Juventus, en toen was de maat volquote:
Per direct uit de selectie flikkeren zodat ie de eventuele titel niet mee kan vierenquote:Op zondag 24 april 2011 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heb me helemaal dood lopen ergeren aan die man.
Niet zo slim hé, gepakt wordenquote:Op zondag 24 april 2011 16:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh ff kijken hoor, gepakt bij Ajax-Dinamo Zagreb, Nederland-Engeland, Ajax-Juventus, en toen was de maat vol
Nee dat was ook niet mijn bedoeling ofzoquote:
Als je hem in de basis laat staan verspeel je het kampioenschap. Die kerel doet echt helemaal niks goed.quote:Op zondag 24 april 2011 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Echt zo slecht die El Ham he.Zet hem er nu maar naast, je hebt er echt niks aan.
Maakt geen fuck uit wie je in de spits zet, zolang El Ham daar maar niet staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |