Joahquote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
Krijg je ook van die stemmingwisselingen als je zwanger bent?
Yep, zij zeurt natuurlijk nooit om aandacht..quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom zit jo sip te wezen? kreeg ze te weinig aandacht?
last van een droge doosquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom zit jo sip te wezen? kreeg ze te weinig aandacht?
Idd kan er me nu ook iets van voorstellen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Sonera het volgende:
Vind het nu wel terecht dat Jo baalt Flip rent elke keer naar Mo als ze weer jankt leuk voor de sfeer! Laat allemaal Mo lekker links liggen pleuris kind
Nogmaals flip wil mo behouden, anders is het 2 tegen 3.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Sonera het volgende:
Vind het nu wel terecht dat Jo baalt Flip rent elke keer naar Mo als ze weer jankt leuk voor de sfeer! Laat allemaal Mo lekker links liggen pleuris kind
en wat moeten wij daarmee?quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
http://kimvellekoop.hyves.nl/ hyves van Laura haar zus.
truequote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals flip wil mo behouden, anders is het 2 tegen 3.
Omdat Mo weer moet gaan janken terwijl iedereen het naa z'n zin heeft en dat iedereen weer naar Mo der pijpen gaat dansenquote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef Ifa het volgende:
Wat zit <overdrijfMOdus> Jo nou weer "de sfeer voor iedereen te bederven" met een lang gezicht?
quote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef De_Rennies het volgende:
Probleem met Mo is al bij haar geboorte begonnen, per abuis de baby weggegooid en de nageboorte proberen op te voeden, dan krijg je dit.....
Dan gewoon mannen nomineren en probleem opgelost......quote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals flip wil mo behouden, anders is het 2 tegen 3.
Join the club !quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef waxmask het volgende:
Dat er nog geen bloed uit jullie ogen en oren komt mag ook wel even geprezen worden...wat doen jullie jezelf toch aan....
ben je de huilbuien van Jo al vergeten dan?quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Sonera het volgende:
[..]
Omdat Mo weer moet gaan janken terwijl iedereen het naa z'n zin heeft en dat iedereen weer naar Mo der pijpen gaat dansen
Oh, heb jij andere streams dan mij? Zou Jo heeel erg jaloers zijn omdat Philip Mo even een steuntje in de rug geeft?quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Sonera het volgende:
[..]
Omdat Mo weer moet gaan janken terwijl iedereen het naa z'n zin heeft en dat iedereen weer naar Mo der pijpen gaat dansen
Staan grappige foto's op van Laura op skieenquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en wat moeten wij daarmee?
Ben al blij dat ze weg is, en dan zou ik nu naar haar zus gaan kijken![]()
jaja en wel blij zijn met fipo's enzoquote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik sta langs de zijlijn doofstom te wezen al een paar weken...
Mo zit gewoon naast Karimquote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Misiuuu het volgende:
Mo jankt?? Niet gezien ik kijk via Ziggo!
Wat doet Joanna nu? Komt nog een ruzie straks!
Struin jij van hele stambomen de hyves af ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
http://kimvellekoop.hyves.nl/ hyves van Laura haar zus.
Dus als Mo niet laat zien wat je denkt te moeten zien, verzin je het toch gewoon. Goed bezigquote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Sonera het volgende:
Als Maik Jo was gaan troosten bij haar huilbuien zou Mo dat niet trekken
Nee, ik verveel mequote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Struin jij van hele stambomen de hyves af ofzo?
Dat deed/doet altijd iemand anders ook.
ja de filmscene uit harry meet sally ( of zoeits)quote:
Ja waar is "mijn shrink" want dit is zeker niet normaalquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef waxmask het volgende:
Dat er nog geen bloed uit jullie ogen en oren komt mag ook wel even geprezen worden...wat doen jullie jezelf toch aan....
Ik ben blij dat iemand anders hem niet heeft...en om dat te bereiken moet ik zelf de FIPO maken...snappie?quote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
jaja en wel blij zijn met fipo's enzo
geef maar toe
je bent net zo erg !
volgens mij hete hij arminquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ja die junk met dat vage rode haar
en daar de buurman van
wat dan, is hij te min ofzo?!quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ja die junk met dat vage rode haar
en daar de buurman van
Oh dan hou ik weer van jequote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Staan grappige foto's op van Laura op skieen
En ben ook blij dat ze weg is hoor!
wrom?quote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef Ifa het volgende:
Goh een streamlock. Jo zat te huilen op de wc?
Oh oke, thanks!quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja de filmscene uit harry meet sally ( of zoeits)
lekker blijven zitten to 30 juniquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jo is op de wc en ze wil niet naar buiten.
Doortrekken dan maar.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jo is op de wc en ze wil niet naar buiten.
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.quote:
Mo even huilen, Philip even steuntje geven, Jo lang gezicht. Edit: ze denkt aan thuis.quote:
Klopt!quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.
en hoi
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mo even huilen, Philip even steuntje geven, Jo lang gezicht. Edit: ze denkt aan thuis.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.
en hoi
Lijkt me de meeste geruststellende duiding voor COSquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?
Dat is het dus precies! Hou niet van Jo der dwingende buien maar hierin heeft ze helemaal gelijk ze waren lekker samen aan het dansen en uit het niets moet Momweer der kraan openzettenquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?
Als je het over 2 hebt die overeenkomen...quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
Die Mo en Jo zijn echte feestnummers met dat aandacht vragende gejank
quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef iBenny het volgende:
'Wachten we de hele dag al op een leuk feest. Krijgen we dit'![]()
Mo heeft altijd een moeilijk momentje.quote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef bull1966 het volgende:
Mo had ff een moeilijk momentje en toen er te veel mensen bij kwamen vermande ze zich en zei kom we gaan weer spelen
JoJo is boos omdat flip naar Mo toeging om te vragen wat er is
Ja, en toen dwong ze met een pistool dat Philip haar troosten kwam. Wat een vuil secreet is het ook he.quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef Sonera het volgende:
[..]
Dat is het dus precies! Hou niet van Jo der dwingende buien maar hierin heeft ze helemaal gelijk ze waren lekker samen aan het dansen en uit het niets moet Momweer der kraan openzetten
Flip hoeft er toch niet naartoe te gaan? Moet Mo elke keer als zij zich rot voelt eerst kijken of Joanna & Flippie samen zijn? Want dan blijven er verdomd weinig momenten over.quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef Sonera het volgende:
[..]
Dat is het dus precies! Hou niet van Jo der dwingende buien maar hierin heeft ze helemaal gelijk ze waren lekker samen aan het dansen en uit het niets moet Momweer der kraan openzetten
Misschien is de Human Android Flip wel een verborgen homofielquote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef Sonera het volgende:
[..]
Ging meer de manier waarop Flip liet Jo los en haaste zich naar Mo zou dan ook wel beledigd zijn bedoel ht is niet schokkend als Mo jankt dat doet ze de gehele dag hoef je je daar niet heen te haasten lijkt mij denk dat ze ook gewoon baalt ok ht feit dat ze zoveel verpest met der gezeur maar dat denk ik..quote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef AYLI het volgende:
[..]
Flip hoeft er toch niet naartoe te gaan? Moet Mo elke keer als zij zich rot voelt eerst kijken of Joanna & Flippie samen zijn? Want dan blijven er verdomd weinig momenten over.
ik heb het vanavond niet gevolgd kan niet oordelen dus, maar Flip is idd net een robotquote:Op zondag 24 april 2011 00:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien is de Human Android Flip wel een verborgen homofiel
Want zodra het intiem schijnt te worden dan zit hij al rond zich heen te loeren of hij niet wat anders kan doen
Dus Monique was zijn redding weer
Zeker weten, over 10 jaar hebben we het hier nog over.quote:Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef markna het volgende:
volgens SS
Het belooft nu al een legendarische nacht te worden.
NOU vet wel ze hebben WEER gelijk:P
quote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker weten, over 10 jaar hebben we het hier no over.
zoals mo niet kan hebben als maik met een ander praat. het is een 2ling! wat een geheimquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef kit1984 het volgende:
Jo is gewoon kan het niet hebben dat Flip ook met mo om gaat
ja zoiets van " weet je nog toen we jong waren"quote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker weten, over 10 jaar hebben we het hier nog over.
Als het die niet is is het die Mojankerd welquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]et die andere wel
die wordt ook doodziek van die jankjosnol
'kuch'quote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef markna het volgende:
[..]
ja zoiets van " weet je nog toen we jong waren"
met dat jankwijf.. hoe heette ze ook alweer.. Wist je dat die nu op de psychiatrische afdeling zit?quote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef markna het volgende:
[..]
ja zoiets van " weet je nog toen we jong waren"
draaideurpatient!quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
met dat jankwijf.. hoe heette ze ook alweer.. Wist je dat die nu op de psychiatrische afdeling zit?
Longstay dan!quote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
met dat jankwijf.. hoe heette ze ook alweer.. Wist je dat die nu op de psychiatrische afdeling zit?
Neequote:
en dat mokkel wat live op tv gedumpt werd door dr vriendje wat wss ook een nepvriendje wasquote:Op zondag 24 april 2011 00:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
en die konijntjes!quote:Op zondag 24 april 2011 00:27 schreef markna het volgende:
[..]
en dat mokkel wat live op tv gedumpt werd door dr vriendje wat wss ook een nepvriendje was
Och, hopen op dat het wordt zoals bij veel feesten: Erst kommt das fressen, dann die Moralquote:
MACK the knifequote:Op zondag 24 april 2011 00:27 schreef Blue Thunder het volgende:
Jack the knife is wel een koel nummertje
the Ripper?quote:Op zondag 24 april 2011 00:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
was ff in de war met die rukker uit engeland die ook iets met messen deed
Geloof dat iedereen in dat huis het wel een beetje gehad heeft met Mo.quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo praat heel enthousiast tegen Jo, maar die geeft geen sjoege.
is op haar (P)ik getraptquote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo praat heel enthousiast tegen Jo, maar die geeft geen sjoege.
Geweldig, en de rest heeft gewoon plezier!quote:
Mama, mooi gevonden!quote:
Jij begrijpt het!quote:Op zondag 24 april 2011 00:32 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Zij maakt mooie liedjes he? Vooral No one.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:32 schreef bull1966 het volgende:
zal ik eens iets positiefs over JoJo zeggen
zal ik?
zal ik?
ok dan
ik vind het fijn dat ze al een heel tijdje d'r muil heeft gehouden
heel goed van haar
En ja bedankt Mo beginft weerquote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef MartineLongchamp het volgende:
Behoorlijk aso om steeds de sfeer zo te verpesten. Bij het afscheidsfeestje van Aafke was Mo ook zo leuk bezig.
Als niet alle aandacht naar Mo of Jo gaat...![]()
Mo doet tenminste nog haar best om het leuk te houdenquote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef bull1966 het volgende:
mo loopt jo gewoon te fucken
doet ze goehoed
Ikke nietquote:Op zondag 24 april 2011 00:35 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Ik vind deze beter:
Nieuwe van Weird Al Yankovic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
Ja nadat ze de sfeer heeft verpest.quote:Op zondag 24 april 2011 00:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mo doet tenminste nog haar best om het leuk te houden
quote:Op zondag 24 april 2011 00:38 schreef bull1966 het volgende:
hoe lacht een boer met kiespijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
alleen voor JoJoquote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef bull1966 het volgende:
[..]
alleen voor JoJo
(zou het bewust zijn ?)
Helemaal mee eens, en ik zie echt gemene streekjes bij Moquote:Op zondag 24 april 2011 00:31 schreef wafeldoekje het volgende:
tsjee eerder op de avond stonden phil en jo te schuivelen en te zoenen, mo schreeuwde of ze dat niet in de keuken konden doen omdat ze maik zo mist.......het gaat er op lijken dat een ander niets mag, maar zij wel iedereen uit de slaapkamer wilde hebben om even van jetje te gaan en dat jo dat een beetje zat is, kan ik wel begrijpen.....ik had er allang een ruzie meegehad en nee jo is niet mijn favoriet
Ga ik ook eens kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:34 schreef sjampoeh het volgende:
ik kijk naar rtl4, sex after marriage over sexprobs,zit meer actie in dan sst op dit moment
Clowntje van maken?quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef suzi1 het volgende:
wat zou het overheerlijk zijn om nu jo op te jutten
quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ga ik ook eens kijken![]()
![]()
heb het alweer gezien dat zelfde gezwam in Secret Story
Straks maar weer eens kijken of er wat gebeurd is![]()
wie intereseert het ???quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef AYLI het volgende:
Zou niemand in dat huis doorhebben waarom Jo verdrietig is?
Jo heeft toch altijd zo'n grote opgespoten waffel dat ze meteen zegt als haar iets dwarszit?quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef AYLI het volgende:
Zou niemand in dat huis doorhebben waarom Jo verdrietig is?
Ja, maar Jo zegt wel meer!quote:Op zondag 24 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo heeft toch altijd zo'n grote opgespoten waffel dat ze meteen zegt als haar iets dwarszit?
Pizzaquote:
Ze gaat een Sofietje maken.quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mo is dit haar laatste zaterdag, haar laatste dag
Inderdaad, dus daarom reageert de rest ook niet meer.quote:
Welterustenquote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef knagsje het volgende:
ik krijg er slaap van pfffffff
welterusten
Ik zou linea recta de verboden deur openen en door heen lopen, hoeft ze ook geen 24 uur aan te vragen.quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef knagsje het volgende:
ik krijg er slaap van pfffffff
welterusten
Die zit op slotquote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zou linea recta de verboden deur openen en door heen lopen, hoeft ze ook geen 24 uur aan te vragen.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt
staat niet op het plaatje
[ afbeelding ]
Ja, moet wel lachen om dat gesprek.quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
De heren hebben het er nu buiten over.
yepquote:
Voor hun zou de lol er zo ook wel snel af zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
De heren hebben het er nu buiten over.
Dit dus letterlijk sjampoe!quote:Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef bull1966 het volgende:
geer snapt Mo wel maar JoJo niet
als je aan een vrouw vraagd is er wat en ze zegt "niks " nou dan is er niks toch en moet je niet doorvragen LOL
hmm dat klopt, maar dat zeg ik ook wel es, omdat het soms moeilijk uit te leggen is aan een manquote:Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef bull1966 het volgende:
geer snapt Mo wel maar JoJo niet
als je aan een vrouw vraagd is er wat en ze zegt "niks " nou dan is er niks toch en moet je niet doorvragen LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |