quote:Op zondag 24 april 2011 00:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ga ik ook eens kijken![]()
![]()
heb het alweer gezien dat zelfde gezwam in Secret Story
Straks maar weer eens kijken of er wat gebeurd is![]()
wie intereseert het ???quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef AYLI het volgende:
Zou niemand in dat huis doorhebben waarom Jo verdrietig is?
Jo heeft toch altijd zo'n grote opgespoten waffel dat ze meteen zegt als haar iets dwarszit?quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef AYLI het volgende:
Zou niemand in dat huis doorhebben waarom Jo verdrietig is?
Ja, maar Jo zegt wel meer!quote:Op zondag 24 april 2011 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jo heeft toch altijd zo'n grote opgespoten waffel dat ze meteen zegt als haar iets dwarszit?
Pizzaquote:
Ze gaat een Sofietje maken.quote:Op zondag 24 april 2011 00:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mo is dit haar laatste zaterdag, haar laatste dag
Inderdaad, dus daarom reageert de rest ook niet meer.quote:
Welterustenquote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef knagsje het volgende:
ik krijg er slaap van pfffffff
welterusten
Ik zou linea recta de verboden deur openen en door heen lopen, hoeft ze ook geen 24 uur aan te vragen.quote:
slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2011 00:42 schreef knagsje het volgende:
ik krijg er slaap van pfffffff
welterusten
Die zit op slotquote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zou linea recta de verboden deur openen en door heen lopen, hoeft ze ook geen 24 uur aan te vragen.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt
staat niet op het plaatje
[ afbeelding ]
Ja, moet wel lachen om dat gesprek.quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
De heren hebben het er nu buiten over.
yepquote:
Voor hun zou de lol er zo ook wel snel af zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 00:45 schreef PoezeligDing het volgende:
De heren hebben het er nu buiten over.
Dit dus letterlijk sjampoe!quote:Op zondag 24 april 2011 00:46 schreef bull1966 het volgende:
geer snapt Mo wel maar JoJo niet
als je aan een vrouw vraagd is er wat en ze zegt "niks " nou dan is er niks toch en moet je niet doorvragen LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |