Joahquote:Op zondag 24 april 2011 00:09 schreef HiDiHo het volgende:
Krijg je ook van die stemmingwisselingen als je zwanger bent?
Yep, zij zeurt natuurlijk nooit om aandacht..quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom zit jo sip te wezen? kreeg ze te weinig aandacht?
last van een droge doosquote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom zit jo sip te wezen? kreeg ze te weinig aandacht?
Idd kan er me nu ook iets van voorstellen.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Sonera het volgende:
Vind het nu wel terecht dat Jo baalt Flip rent elke keer naar Mo als ze weer jankt leuk voor de sfeer! Laat allemaal Mo lekker links liggen pleuris kind
Nogmaals flip wil mo behouden, anders is het 2 tegen 3.quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Sonera het volgende:
Vind het nu wel terecht dat Jo baalt Flip rent elke keer naar Mo als ze weer jankt leuk voor de sfeer! Laat allemaal Mo lekker links liggen pleuris kind
en wat moeten wij daarmee?quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
http://kimvellekoop.hyves.nl/ hyves van Laura haar zus.
truequote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals flip wil mo behouden, anders is het 2 tegen 3.
Omdat Mo weer moet gaan janken terwijl iedereen het naa z'n zin heeft en dat iedereen weer naar Mo der pijpen gaat dansenquote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef Ifa het volgende:
Wat zit <overdrijfMOdus> Jo nou weer "de sfeer voor iedereen te bederven" met een lang gezicht?
quote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef De_Rennies het volgende:
Probleem met Mo is al bij haar geboorte begonnen, per abuis de baby weggegooid en de nageboorte proberen op te voeden, dan krijg je dit.....
Dan gewoon mannen nomineren en probleem opgelost......quote:Op zondag 24 april 2011 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nogmaals flip wil mo behouden, anders is het 2 tegen 3.
Join the club !quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef waxmask het volgende:
Dat er nog geen bloed uit jullie ogen en oren komt mag ook wel even geprezen worden...wat doen jullie jezelf toch aan....
ben je de huilbuien van Jo al vergeten dan?quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Sonera het volgende:
[..]
Omdat Mo weer moet gaan janken terwijl iedereen het naa z'n zin heeft en dat iedereen weer naar Mo der pijpen gaat dansen
Oh, heb jij andere streams dan mij? Zou Jo heeel erg jaloers zijn omdat Philip Mo even een steuntje in de rug geeft?quote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef Sonera het volgende:
[..]
Omdat Mo weer moet gaan janken terwijl iedereen het naa z'n zin heeft en dat iedereen weer naar Mo der pijpen gaat dansen
Staan grappige foto's op van Laura op skieenquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en wat moeten wij daarmee?
Ben al blij dat ze weg is, en dan zou ik nu naar haar zus gaan kijken![]()
jaja en wel blij zijn met fipo's enzoquote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik sta langs de zijlijn doofstom te wezen al een paar weken...
Mo zit gewoon naast Karimquote:Op zondag 24 april 2011 00:14 schreef Misiuuu het volgende:
Mo jankt?? Niet gezien ik kijk via Ziggo!
Wat doet Joanna nu? Komt nog een ruzie straks!
Struin jij van hele stambomen de hyves af ofzo?quote:Op zondag 24 april 2011 00:11 schreef Candyfreak het volgende:
http://kimvellekoop.hyves.nl/ hyves van Laura haar zus.
Dus als Mo niet laat zien wat je denkt te moeten zien, verzin je het toch gewoon. Goed bezigquote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Sonera het volgende:
Als Maik Jo was gaan troosten bij haar huilbuien zou Mo dat niet trekken
Nee, ik verveel mequote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Struin jij van hele stambomen de hyves af ofzo?
Dat deed/doet altijd iemand anders ook.
ja de filmscene uit harry meet sally ( of zoeits)quote:
Ja waar is "mijn shrink" want dit is zeker niet normaalquote:Op zondag 24 april 2011 00:13 schreef waxmask het volgende:
Dat er nog geen bloed uit jullie ogen en oren komt mag ook wel even geprezen worden...wat doen jullie jezelf toch aan....
Ik ben blij dat iemand anders hem niet heeft...en om dat te bereiken moet ik zelf de FIPO maken...snappie?quote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
jaja en wel blij zijn met fipo's enzo
geef maar toe
je bent net zo erg !
volgens mij hete hij arminquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ja die junk met dat vage rode haar
en daar de buurman van
wat dan, is hij te min ofzo?!quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
ja die junk met dat vage rode haar
en daar de buurman van
Oh dan hou ik weer van jequote:Op zondag 24 april 2011 00:15 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Staan grappige foto's op van Laura op skieen
En ben ook blij dat ze weg is hoor!
wrom?quote:Op zondag 24 april 2011 00:17 schreef Ifa het volgende:
Goh een streamlock. Jo zat te huilen op de wc?
Oh oke, thanks!quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja de filmscene uit harry meet sally ( of zoeits)
lekker blijven zitten to 30 juniquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jo is op de wc en ze wil niet naar buiten.
Doortrekken dan maar.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jo is op de wc en ze wil niet naar buiten.
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.quote:
Mo even huilen, Philip even steuntje geven, Jo lang gezicht. Edit: ze denkt aan thuis.quote:
Klopt!quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.
en hoi
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mo even huilen, Philip even steuntje geven, Jo lang gezicht. Edit: ze denkt aan thuis.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.
en hoi
Lijkt me de meeste geruststellende duiding voor COSquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?
Dat is het dus precies! Hou niet van Jo der dwingende buien maar hierin heeft ze helemaal gelijk ze waren lekker samen aan het dansen en uit het niets moet Momweer der kraan openzettenquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |