Oh oke, thanks!quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja de filmscene uit harry meet sally ( of zoeits)
lekker blijven zitten to 30 juniquote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jo is op de wc en ze wil niet naar buiten.
Doortrekken dan maar.quote:Op zondag 24 april 2011 00:16 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip; jo is op de wc en ze wil niet naar buiten.
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.quote:
Mo even huilen, Philip even steuntje geven, Jo lang gezicht. Edit: ze denkt aan thuis.quote:
Klopt!quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.
en hoi
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mo even huilen, Philip even steuntje geven, Jo lang gezicht. Edit: ze denkt aan thuis.
quote:Op zondag 24 april 2011 00:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou ik val net ook binnen en zag een jankende Mo en nu zit er een pruilende Jo op de plee omdat Flip Mo troost. Dat is wat ik ervan begrijp.
en hoi
Lijkt me de meeste geruststellende duiding voor COSquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?
Dat is het dus precies! Hou niet van Jo der dwingende buien maar hierin heeft ze helemaal gelijk ze waren lekker samen aan het dansen en uit het niets moet Momweer der kraan openzettenquote:Op zondag 24 april 2011 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh, waren Jo en Flip aan het knuffelen en moest Mo toen effe aandacht vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |