zou dat misschien niet de bedoeling zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar dat gaat toch fout zo, iemand pakt toch gewoon zo z'n glas en neemt een slok (ooops)
Zeker als je wat alcohol op hebt gaat het zo fout...
is al gebeurd johquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar dat gaat toch fout zo, iemand pakt toch gewoon zo z'n glas en neemt een slok (ooops)
het gaat straks ook wel fout denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna heeft al gedronken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
en dan zou dat mo zijn aangezien zij meestal haast heeft om nog een extra glas alc bij te pakken voor alles op isquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:30 schreef meneertje1972 het volgende:
jo geeft zo'n zootje als het openspatquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef suzi1 het volgende:
toch zou ik eerder een mo op de bek slaan dan een jo
-oe ?!?!?!?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
Is die Jo een keer geneukt door een neurotische papoea?
Ik zie het nu ook.quote:
wees blij dat luira er niet bij is te dansenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef Blue Thunder het volgende:
hoor ik Mo nu op de achtergrond zingen?
nee dat is juist leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef markna het volgende:
[..]
wees blij dat luira er niet bij is te dansen
Donequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
Made by stability, kan iemand de Laura die in de OP staat even vervangen met deze doorzichtige?[ afbeelding ]
Karim is mooierquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef sjampoeh het volgende:
hans teeuwen
[ afbeelding ]
karim
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:34 schreef sjampoeh het volgende:
hans teeuwen
[ afbeelding ]
karim
[ afbeelding ]
zie TT. Ik praat geen onzinquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:35 schreef Capaja het volgende:
mega super FAAL het balletje is echt kwijt dus !
wast geen bier ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef Blue Thunder het volgende:
geer laat zijn 3e glas champie naar binnen gieten
Ja, ze riep zoiets van: "oeps, bijna"quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef suzi1 het volgende:
maar jo heeft al 3 keer zelf gedronken en de opdracht gaat nog gewoon door????
filmpjes topic !quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ze riep zoiets van: "oeps, bijna"
Maar het was duidelijk dat ze echt dronk. Volgens mij heeft flashbox er filmpjes van geplaatst.
conny breukhovenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heeft altijd een rare bek hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Wat een rare bovenlip heeft Jo als ze eet.
Dat zijn de nadelen van botoxquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Dat komt door dat opvulspul wat ze erin heeft laten spuiten door majo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
ergens denk ik ook dat dr titten mislukt zijn. ze houdt ze altijd zo angstvallig verborgen tijdens het omkledenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt door dat opvulspul wat ze erin heeft laten spuiten door majo.
Niet zo gek... er zit een halve speelgoedwinkel aan plastic inquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Je zou toch zeggen dat het gemakkelijk is om een avondje voor de bewoners te organiseren.quote:
Ja, dan waren de verhalen uit Barcelona (Silvia) veeeele malen leuker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef suzi1 het volgende:
sharon, blabla toen ik in las vegas blablablab
dat hele wijf is mislukt johquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ergens denk ik ook dat dr titten mislukt zijn. ze houdt ze altijd zo angstvallig verborgen tijdens het omkleden
zelfde hoerenkopquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo gek... er zit een halve speelgoedwinkel aan plastic in
zou zomaar kunnen hequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien is ze wel de geheime dochter van Conny
Je bent een roepende in de woestijn, maar hebt wel gelijk!quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien is ze wel de geheime dochter van Conny
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo gek... er zit een halve speelgoedwinkel aan plastic in
Klopt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent een roepende in de woestijn, maar hebt wel gelijk!
nou, berg je dan maar vastquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:40 schreef mangalie het volgende:
ze gaan nu de drankjes met rietjes drinken,,,
gewoon superlelijk die lippen, er zit geen model meer in, en die bovenlip kan ze al niet eens meer bewegen als ze praatquote:
Moet je eens opletten als ze lacht, trekt d'r onderkaak helemaal scheef, is het er net één met een foutje op de x-chromosoom.quote:
Bart had geen zin meer op het kleedje te strijken.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als ze lacht, trekt d'r onderkaak helemaal scheef, is het er net één met een foutje op de x-chromosoom.
Nou hè, zo ontzettend knullig weer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bart had geen zin meer op het kleedje te strijken.
ik 18.22 .35quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:43 schreef meneertje1972 het volgende:
DOE OOK MEE: INZETTEN OP 3 GETALLEN:
14, 15, 33
Ja hoor, weg snijdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
dat kan je nooit meer ongedaan maken he? zo'n opgespoten lip
omg ze zit er dus levenslang aan vast ! ik weet ook zeker dat die lip is bijgspoten toen ze die twee dagen op zolder zatquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef suzi1 het volgende:
weet je wat erg is, ik heb een kat die ooit gizmo als naam heeft gekregen, en ik noem haar heel vaak gewoon mootje. en dat is nu echt niet leuk meer hoor!
Ligt eraan wat erin zit, je hebt ook tijdelijke injecties die je om de zoveel maanden moet bijhouden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
dat kan je nooit meer ongedaan maken he? zo'n opgespoten lip
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef suzi1 het volgende:
sharon, blabla toen ik in las vegas blablablab
Tss dat is gewoon dierenmishandeling, als je het nog 1 keer doet geef ik je aan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef suzi1 het volgende:
weet je wat erg is, ik heb een kat die ooit gizmo als naam heeft gekregen, en ik noem haar heel vaak gewoon mootje. en dat is nu echt niet leuk meer hoor!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
RONDE 2:
Meneertje: 1, 6, 33
capaja: 18, 26 6
Mwah!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:44 schreef suzi1 het volgende:
die bal zijn ze straks kwijtquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Blue Thunder het volgende:
ik zou dat ding nog een hardere slinger geven zeg... tering...
hahahahahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze is zelf niet verder gekomen dan de waldorpstraat.....
je moet eens weten wie ik een slinger z\ou willen gevenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef Blue Thunder het volgende:
ik zou dat ding nog een hardere slinger geven zeg... tering...
Jo natuurlijk!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet eens weten wie ik een slinger z\ou willen geven
Hoeveel zet je in?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik gok op een nippleslip van mo binnen een half uur
Ik zit er klaar voor, doe issssssquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet eens weten wie ik een slinger z\ou willen geven
Poehee, ze spelen roulette met een bingoballetje op een ongestreken kleedje, en hebben een gezamelijke opdracht, mogen alleen eten en drinken als ze door een ander 'gevoerd' worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef Coos het volgende:
Streams staan op te starten.
Kan iemand mij bij effe bijpraten?
Ik zet niets inquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:49 schreef Blue Thunder het volgende:
Ik gok op een nippleslip van mo binnen een half uur
heeft ze 24 uur aangevraagt?quote:
dit klinkt echt sneuquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poehee, ze spelen roulette met een bingoballetje op een ongestreken kleedje, en hebben een gezamelijke opdracht, mogen alleen eten en drinken als ze door een ander 'gevoerd' worden.
Thx. Wat een rare opdracht weer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Poehee, ze spelen roulette met een bingoballetje op een ongestreken kleedje, en hebben een gezamelijke opdracht, mogen alleen eten en drinken als ze door een ander 'gevoerd' worden.
erg toch|? terwijl ik uitgenodigd ben bij mijn vriendin en ik zei dat ik geen zin had !!!! grrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dit klinkt echt sneu
en toch kijken we hahah
En Mo wil naar huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze blijft tot donderdagquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef markna het volgende:
[..]
nog niet d8 ik maar ze zegt al dat ze morgen naar huis gaat
Wat geweest is boeit Coos allemaal niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En Mo wil naar huis
Jo had een missie waarbij ze irritant moest doen![]()
Shar moest een orgasme faken.
morgen ja?!quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef markna het volgende:
[..]
nog niet d8 ik maar ze zegt al dat ze morgen naar huis gaat
goed... dus je had crazy monkeysex kunnen hebben, maar in plaats daarvan ga je naar dit kijken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
erg toch|? terwijl ik uitgenodigd ben bij mijn vriendin en ik zei dat ik geen zin had !!!! grrrrrrrrrr
Oh ken Coos nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat geweest is boeit Coos allemaal niet.
wacht ff .....ik sex met een vriendin???????? denk ut ff niet he, ben geen lesbo !quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
goed... dus je had crazy monkeysex kunnen hebben, maar in plaats daarvan ga je naar dit kijken?![]()
oh op die fietsquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Stability het volgende:
[..]
wacht ff .....ik sex met een vriendin???????? denk ut ff niet he, ben geen lesbo !
gewoon doen in het vervolg. ik doe dat ook sinds kort. en echt je blijkt niks te missen ook al denk je even van welquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:52 schreef Stability het volgende:
[..]
erg toch|? terwijl ik uitgenodigd ben bij mijn vriendin en ik zei dat ik geen zin had !!!! grrrrrrrrrr
Zal wel allemaal uit het grote kinderfeestjesboek komen, dus nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat geweest is boeit Coos allemaal niet.
1 liksnol op fok is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Stability het volgende:
[..]
wacht ff .....ik sex met een vriendin???????? denk ut ff niet he, ben geen lesbo !
kan nog hoor, maar ik heb geen zin om de auto te pakken en weer te gaan rijdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gewoon doen in het vervolg. ik doe dat ook sinds kort. en echt je blijkt niks te missen ook al denk je even van wel
lijkt er wel op, is wel hetzelfde type als Maikquote:
Dat fake orgasme nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal wel allemaal uit het grote kinderfeestjesboek komen, dus nee.
zo is het...geen vrouwen aan mijn lijf ! als je eenmaal een man hebt gehad wil je nooit meer een vrouw zeg ik altijdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
1 liksnol op fok is wel genoeg hoor
Dan heb je de laatste weken weken zeker 's nachts lam achter je pjuter gezeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh ken Coos niet![]()
Dacht, vul t ff aan
Nee, heb er in totaal meer dan een jaar doorgebracht en heel veel staten bezocht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaloers op iemand die amerika heeft gezien?
maarja als je voor mannen niet interessant bent dan moet je toch wat he..........geldt niet voor jou hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Stability het volgende:
[..]
zo is het...geen vrouwen aan mijn lijf ! als je eenmaal een man hebt gehad wil je nooit meer een vrouw zeg ik altijd
ik bedoelde dat je dacht dat PB jaloers zou zijn op sharon haar reizenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee, heb er in totaal meer dan een jaar doorgebracht en heel veel staten bezocht.
haha gelukkig maar, ik moet zeggen dat ik nog genoeg aandacht krijgquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
maarja als je voor mannen niet interessant bent dan moet je toch wat he..........geldt niet voor jou hoor
PB druipt teleurgesteld afquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Stability het volgende:
[..]
zo is het...geen vrouwen aan mijn lijf ! als je eenmaal een man hebt gehad wil je nooit meer een vrouw zeg ik altijd
ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[..]
haha gelukkig maar, ik moet zeggen dat ik nog genoeg aandacht krijg
nou niet om het eoa, maar een paar mooie titten is altijd wel lekker om naar te pakken. en nee ben geen lebbi, maar hey np for me hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
maarja als je voor mannen niet interessant bent dan moet je toch wat he..........geldt niet voor jou hoor
Yessssss!!!!!!!!quote:
ik denk niet voor PB.... ze gaat haar gang maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je dacht dat PB jaloers zou zijn op sharon haar reizen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou niet om het eoa, maar een paar mooie titten is altijd wel lekker om naar te pakken. en nee ben geen lebbi, maar hey np for me hoor
te ver terugscrollen, maar ik meende toch dat je op zoiets doelde...quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:59 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik denk niet voor PB.... ze gaat haar gang maar
wie?quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Off-topic nieuws:
Max van der Stoel is overleden. Was net op late journaal.
weer een zitplaats minderquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Off-topic nieuws:
Wie is dat?quote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Off-topic nieuws:
handig hè, googlequote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef markna het volgende:
[..]
Minister van Staat Max van der Stoel overleden ouwe lul
Minister van Staatquote:
ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zou wel eens een foto van jou willen zien
Off-topicquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Off-topic nieuws:
ja maak er maar wat van. ik zag dat ik nog een mooie foto in mn profiel had staan van 10 jaar terugquote:
Oud minister van Buzaquote:
sja echt waar hequote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef Blue Thunder het volgende:
oooh ik had zoooo graag luira hier op zien willen 'dansen'
quote:
Normaal als in dat vreselijk nederlandstalige wat jij leuk vindt?quote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks krijgen we ook normale muziek, toch?
hij doet nu herexamenquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef shomila het volgende:
Flip kwam niet op commando dansen. Hij is nog niet geslaagd voor de cursus.
Dan past het precies bij um. Z'n maatje Gerard heeft al net zo'n soort kapsel.quote:
f a n t a s t i s c h e muziekquote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks krijgen we ook normale muziek, toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal als in dat vreselijk nederlandstalige wat jij leuk vindt?
Zag jij het ook? Hij wil zo graag de dominerende partij zijn...quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef TimeJumper het volgende:
Wat staat die Human Android nou weer dom met zo'n uitgestreken smoel te dansen en met ongeintresseerde blik te zoenen
Flip doet dit niet voor mo maar voor zichzelf, als mo weggaat is het 2 tegen 3.quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef shomila het volgende:
En Flip troosten dit gaat Jo niet leuk vinden.
En dadelijk feest ze weer terwijl Cos nog altijd zit te janken.quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nog lang geduurd. hoe lang geleden was de vorige keer?
Tsja maar met zo'n houding gaat dat natuurlijk never nooit niet lukkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zag jij het ook? Hij wil zo graag de dominerende partij zijn...
quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef ToughLove het volgende:
Ja hoor, Mo verpest de sfeer weer is met dr gejank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |