kan nog hoor, maar ik heb geen zin om de auto te pakken en weer te gaan rijdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gewoon doen in het vervolg. ik doe dat ook sinds kort. en echt je blijkt niks te missen ook al denk je even van wel
lijkt er wel op, is wel hetzelfde type als Maikquote:
Dat fake orgasme nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal wel allemaal uit het grote kinderfeestjesboek komen, dus nee.
zo is het...geen vrouwen aan mijn lijf ! als je eenmaal een man hebt gehad wil je nooit meer een vrouw zeg ik altijdquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:55 schreef knagsje het volgende:
[..]
1 liksnol op fok is wel genoeg hoor
Dan heb je de laatste weken weken zeker 's nachts lam achter je pjuter gezeten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh ken Coos niet![]()
Dacht, vul t ff aan
Nee, heb er in totaal meer dan een jaar doorgebracht en heel veel staten bezocht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaloers op iemand die amerika heeft gezien?
maarja als je voor mannen niet interessant bent dan moet je toch wat he..........geldt niet voor jou hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Stability het volgende:
[..]
zo is het...geen vrouwen aan mijn lijf ! als je eenmaal een man hebt gehad wil je nooit meer een vrouw zeg ik altijd
ik bedoelde dat je dacht dat PB jaloers zou zijn op sharon haar reizenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Nee, heb er in totaal meer dan een jaar doorgebracht en heel veel staten bezocht.
haha gelukkig maar, ik moet zeggen dat ik nog genoeg aandacht krijgquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
maarja als je voor mannen niet interessant bent dan moet je toch wat he..........geldt niet voor jou hoor
PB druipt teleurgesteld afquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:56 schreef Stability het volgende:
[..]
zo is het...geen vrouwen aan mijn lijf ! als je eenmaal een man hebt gehad wil je nooit meer een vrouw zeg ik altijd
ik geloof je meteenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef Stability het volgende:
[..]
haha gelukkig maar, ik moet zeggen dat ik nog genoeg aandacht krijg
nou niet om het eoa, maar een paar mooie titten is altijd wel lekker om naar te pakken. en nee ben geen lebbi, maar hey np for me hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
maarja als je voor mannen niet interessant bent dan moet je toch wat he..........geldt niet voor jou hoor
Yessssss!!!!!!!!quote:
ik denk niet voor PB.... ze gaat haar gang maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je dacht dat PB jaloers zou zijn op sharon haar reizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |