handig hè, googlequote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef markna het volgende:
[..]
Minister van Staat Max van der Stoel overleden ouwe lul
Minister van Staatquote:
ik ookquote:Op zondag 24 april 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zou wel eens een foto van jou willen zien
Off-topicquote:Op zondag 24 april 2011 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Off-topic nieuws:
Max van der Stoel is overleden. Was net op late journaal.
ja maak er maar wat van. ik zag dat ik nog een mooie foto in mn profiel had staan van 10 jaar terugquote:
Oud minister van Buzaquote:
sja echt waar hequote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef Blue Thunder het volgende:
oooh ik had zoooo graag luira hier op zien willen 'dansen'
quote:
Normaal als in dat vreselijk nederlandstalige wat jij leuk vindt?quote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks krijgen we ook normale muziek, toch?
hij doet nu herexamenquote:Op zondag 24 april 2011 00:07 schreef shomila het volgende:
Flip kwam niet op commando dansen. Hij is nog niet geslaagd voor de cursus.
Dan past het precies bij um. Z'n maatje Gerard heeft al net zo'n soort kapsel.quote:
f a n t a s t i s c h e muziekquote:Op zondag 24 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Straks krijgen we ook normale muziek, toch?
quote:Op zondag 24 april 2011 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal als in dat vreselijk nederlandstalige wat jij leuk vindt?
Zag jij het ook? Hij wil zo graag de dominerende partij zijn...quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef TimeJumper het volgende:
Wat staat die Human Android nou weer dom met zo'n uitgestreken smoel te dansen en met ongeintresseerde blik te zoenen
Flip doet dit niet voor mo maar voor zichzelf, als mo weggaat is het 2 tegen 3.quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef shomila het volgende:
En Flip troosten dit gaat Jo niet leuk vinden.
En dadelijk feest ze weer terwijl Cos nog altijd zit te janken.quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nou, dat heeft nog lang geduurd. hoe lang geleden was de vorige keer?
Tsja maar met zo'n houding gaat dat natuurlijk never nooit niet lukkenquote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zag jij het ook? Hij wil zo graag de dominerende partij zijn...
quote:Op zondag 24 april 2011 00:08 schreef ToughLove het volgende:
Ja hoor, Mo verpest de sfeer weer is met dr gejank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |