Ja, ze riep zoiets van: "oeps, bijna"quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef suzi1 het volgende:
maar jo heeft al 3 keer zelf gedronken en de opdracht gaat nog gewoon door????
filmpjes topic !quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja, ze riep zoiets van: "oeps, bijna"
Maar het was duidelijk dat ze echt dronk. Volgens mij heeft flashbox er filmpjes van geplaatst.
conny breukhovenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die heeft altijd een rare bek hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Wat een rare bovenlip heeft Jo als ze eet.
Dat zijn de nadelen van botoxquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Dat komt door dat opvulspul wat ze erin heeft laten spuiten door majo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
ergens denk ik ook dat dr titten mislukt zijn. ze houdt ze altijd zo angstvallig verborgen tijdens het omkledenquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt door dat opvulspul wat ze erin heeft laten spuiten door majo.
Niet zo gek... er zit een halve speelgoedwinkel aan plastic inquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:36 schreef shomila het volgende:
Je zou toch zeggen dat het gemakkelijk is om een avondje voor de bewoners te organiseren.quote:
Ja, dan waren de verhalen uit Barcelona (Silvia) veeeele malen leuker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:37 schreef suzi1 het volgende:
sharon, blabla toen ik in las vegas blablablab
dat hele wijf is mislukt johquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:38 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ergens denk ik ook dat dr titten mislukt zijn. ze houdt ze altijd zo angstvallig verborgen tijdens het omkleden
zelfde hoerenkopquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet zo gek... er zit een halve speelgoedwinkel aan plastic in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |