Ging meer de manier waarop Flip liet Jo los en haaste zich naar Mo zou dan ook wel beledigd zijn bedoel ht is niet schokkend als Mo jankt dat doet ze de gehele dag hoef je je daar niet heen te haasten lijkt mij denk dat ze ook gewoon baalt ok ht feit dat ze zoveel verpest met der gezeur maar dat denk ik..quote:Op zondag 24 april 2011 00:21 schreef AYLI het volgende:
[..]
Flip hoeft er toch niet naartoe te gaan? Moet Mo elke keer als zij zich rot voelt eerst kijken of Joanna & Flippie samen zijn? Want dan blijven er verdomd weinig momenten over.
ik heb het vanavond niet gevolgd kan niet oordelen dus, maar Flip is idd net een robotquote:Op zondag 24 april 2011 00:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Misschien is de Human Android Flip wel een verborgen homofiel
Want zodra het intiem schijnt te worden dan zit hij al rond zich heen te loeren of hij niet wat anders kan doen
Dus Monique was zijn redding weer
Zeker weten, over 10 jaar hebben we het hier nog over.quote:Op zondag 24 april 2011 00:23 schreef markna het volgende:
volgens SS
Het belooft nu al een legendarische nacht te worden.
NOU vet wel ze hebben WEER gelijk:P
quote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker weten, over 10 jaar hebben we het hier no over.
zoals mo niet kan hebben als maik met een ander praat. het is een 2ling! wat een geheimquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef kit1984 het volgende:
Jo is gewoon kan het niet hebben dat Flip ook met mo om gaat
ja zoiets van " weet je nog toen we jong waren"quote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeker weten, over 10 jaar hebben we het hier nog over.
Als het die niet is is het die Mojankerd welquote:Op zondag 24 april 2011 00:24 schreef knagsje het volgende:
[..]et die andere wel
die wordt ook doodziek van die jankjosnol
'kuch'quote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef markna het volgende:
[..]
ja zoiets van " weet je nog toen we jong waren"
met dat jankwijf.. hoe heette ze ook alweer.. Wist je dat die nu op de psychiatrische afdeling zit?quote:Op zondag 24 april 2011 00:25 schreef markna het volgende:
[..]
ja zoiets van " weet je nog toen we jong waren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |