Een man die duidelijk isquote:
Oh, geen problemen mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan 'm zelf nooit vinden.
Tot op heden nog maar 1 man gelukt.
Zo simpel is het niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zit![]()
Zelfs dat heb ik nietquote:
Friemelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zit![]()
ik heb 3 maanden geen sex gehadquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook geen seksleven, laat me even herinneringen ophalen ja.
geloof me, dat werkt averechts, beter alles helemaal te vergetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook geen seksleven, laat me even herinneringen ophalen ja.
Dat verklaard/t een hoop, niet?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en deze zie ik na m'n post natuurlijk
damn you tijn!!
![]()
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.quote:
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.quote:
En die ouwe van je dan?quote:
Daarom heb ik nooit seks en dat zal ook zo blijvenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat verklaard/t een hoop, niet?
Pcies, gewoon verdrukken die smerige bezigheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat werkt averechts, beter alles helemaal te vergeten
Toch anders als iemand anders.. friemelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friemelen.
En denk je dat ik dat nog nooit geprobeerd heb?
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.
Ja, dat was tot die tijd he. Nu heb ik t wel. Volgens dokters receptquote:
st*rf!quote:
Ja, hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.
Denk het ook, is bij mij ook zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Toch anders als iemand anders.. friemelt.
Denk ik.
Ik ben dankzij dat plekje klaar gekomen door alleen penetratie. Als de man eenmaal weet waar hij zit, werkt dat wel prettig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.
Alsof ie z'n koppie pas naar buiten steekt als het mooi weer is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?
Wanneer mag ik dat testen?quote:
oh, dan heb ik 15 jaar geen seks gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was tot die tijd he. Nu heb ik t wel. Volgens dokters recept
Dat hoeft niet op Fokquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw poppedopje toch, hoe erg is het bij jou?!
Hmm, dat kan wel ja, zo heb ik het nog nooit bekeken, dan heb ik het wel meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dankzij dat plekje klaar gekomen door alleen penetratie. Als de man eenmaal weet waar hij zit, werkt dat wel prettig.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?
Ja, wie weet? Ik weet 't niet hoor, ben geen G-Spot expertquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof ie z'n koppie pas naar buiten steekt als het mooi weer is?
ooh wacht, 2,5mdnquote:
Oh, oke. Dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar goed, het is een goed iets, toch?quote:
In mijn geval was het één specifiek persoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Toch anders als iemand anders.. friemelt.
Denk ik.
Ik winquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan heb ik 15 jaar geen seks gehad.
Ik ben blij met mijn plekje hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar goed, het is een goed iets, toch?
Ooit jaquote:
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn geval was het één specifiek persoon.
Arme jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik heb liever iets andersquote:
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.
Het vinden zal geen probleem zijn, eerder dat een vrouw zich wel moet kunnen/durven overgeven aan de man die het bij haar opwekt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.
Ik heb goede bedpartners gehad, maar hij is de enige die me zo ver gekregen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.
Ik wil niet over haar beginnen, maar wat doe jij bij die zoenmevrouw van je?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
tijd om koffie te zetten en in de tuin te zitten met een boek/tijdschrift.Slaapt Ventje al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Even wat plekjes nog soppen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga maar eens verder met de schoonmaak.. tot over een paar minuten
Dat was tot zoenmevrouwquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet over haar beginnen, maar wat doe jij bij die zoenmevrouw van je?
Nog even geduld, dinsdag duikt het weer onder de 20 gradenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, ander onderwerp, ik kan niet tegen al dat gepraat over seks.
Oorlellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.
Dat geldt voor een gewoon orgasme ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het vinden zal geen probleem zijn, eerder dat een vrouw zich wel moet kunnen/durven overgeven aan de man die het bij haar opwekt.
Dat klinkt wel herkenbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.
Damnquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar![]()
Maar goed, ik kom sowieso relatief makkelijk bij een man die weet wat hij doet.
Zorg dan eerst maar eens dat er iemand zo verliefd op je kan wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnzo'n vrouw wil ik eens tegen komen
Dat klopt. Geld voor een man net zo goed trouwens.quote:
Als het eenmaal een keer gebeurd is, is er geen houden meer aan bij mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar![]()
Maar goed, ik kom sowieso relatief makkelijk bij een man die weet wat hij doet.
Over iets dat grote mensen leuk vinden om te doen samen of alleenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zorg dan eerst maar eens dat er iemand zo verliefd op je kan worden
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
Ik word hier verdrietig van
Gelukkig ga ik eten. Doei
Ik wil eigenlijk niet dat een man aan m'n clit komt tijdens seks... Doet pijn.quote:
Why?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
Ik word hier verdrietig van
Gelukkig ga ik eten. Doei
Och... Ik ben op die manier al liters water verlorenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het eenmaal een keer gebeurd is, is er geen houden meer aan bij mij.
Is niet bepaald mijn verdienste, ik was echt gewoon als was in zijn handen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnzo'n vrouw wil ik eens tegen komen
Je kan van die rubberen kutjes kopen bij de eroworld..quote:
ja, om half 8 naar bed gebracht en hij was uitgeput, dus sliep in no timequote:
Jamaar nouhou!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk dat jij één van de weinigen bent die dat weet
Oooo, het ging over scooters!quote:
In katzwijm?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Is niet bepaald mijn verdienste, ik was echt gewoon als was in zijn handen. Heerlijk.
Heerlijk, hoop dat je nog een beetje zon hebt, hier in de tuin is die al wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, om half 8 naar bed gebracht en hij was uitgeput, dus sliep in no time
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och... Ik ben op die manier al liters water verloren
Beetje stimulerend glijmiddel erbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan van die rubberen kutjes kopen bij de eroworld..
met haar, zonder haar, donker en licht..
Inception.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zijn er nog leuke films die ik kan downloaden voor vanavond?
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Is niet bepaald mijn verdienste, ik was echt gewoon als was in zijn handen. Heerlijk.
Debby Does Dallas?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zijn er nog leuke films die ik kan downloaden voor vanavond?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och... Ik ben op die manier al liters water verloren
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.quote:
Dat is goed voor het Egoquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.
Die dreef mee op de stroom.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef STING het volgende:
[..]
De man in kwestie zweeft ergens uit het zicht van de foto?
Mooi toch, zo'n dame die spartelt van genot.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.
Oh, daar voel ik me niet rot over, dat wekken ze immers zelf op en stimuleert de meesten zelfs, heb ik het idee. Het is meer het vocht dat erbij komt kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |