Alsof ie z'n koppie pas naar buiten steekt als het mooi weer is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?
Wanneer mag ik dat testen?quote:
oh, dan heb ik 15 jaar geen seks gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was tot die tijd he. Nu heb ik t wel. Volgens dokters recept
Dat hoeft niet op Fokquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw poppedopje toch, hoe erg is het bij jou?!
Hmm, dat kan wel ja, zo heb ik het nog nooit bekeken, dan heb ik het wel meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dankzij dat plekje klaar gekomen door alleen penetratie. Als de man eenmaal weet waar hij zit, werkt dat wel prettig.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?
Ja, wie weet? Ik weet 't niet hoor, ben geen G-Spot expertquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof ie z'n koppie pas naar buiten steekt als het mooi weer is?
ooh wacht, 2,5mdnquote:
Oh, oke. Dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar goed, het is een goed iets, toch?quote:
In mijn geval was het één specifiek persoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Toch anders als iemand anders.. friemelt.
Denk ik.
Ik winquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan heb ik 15 jaar geen seks gehad.
Ik ben blij met mijn plekje hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar goed, het is een goed iets, toch?
Ooit jaquote:
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn geval was het één specifiek persoon.
Arme jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik heb liever iets andersquote:
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.
Het vinden zal geen probleem zijn, eerder dat een vrouw zich wel moet kunnen/durven overgeven aan de man die het bij haar opwekt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.
Ik heb goede bedpartners gehad, maar hij is de enige die me zo ver gekregen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |