Oke oke, Betekendtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Lieve mensen... stam + t, het is niet moeilijk
Nee, meer als in vingeren denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de 'auto wassen' dan een synoniem voor rukken?
ohja, is wel een goedequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[b]
[..]
Nee, meer als in vingeren denk ik
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruikenquote:
`afstoffen´?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruiken
Laadt mij, ik heb moeidte medt dte d's en t's.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeeee, kippetje grillen
en dan een pasta makenkippetje plukken en door de pasta heen donderen
Ik ga smullen over een uur of anderhalf a 2
Ik zou al dood zijn van de honger.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeeee, kippetje grillen
en dan een pasta makenkippetje plukken en door de pasta heen donderen
Ik ga smullen over een uur of anderhalf a 2
Dan geef ik toch liever de uitlaat een smeerbeurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, als mn moeder ook maar over seks tegen mij begint loop ik al weg.. no thanks mom.. gelukkig de laatste keer dat ik dr wat hoorde mompelen was dat ze zei dat mn vader haar niet meer wilde.. dat was stiekem wel een opluchting, alhoewel ik mn vader een zak vind
Mn (aangetrouwde) tante was ook leuk bezig, die liep bij mn oma in een gehaakt truitje, zonder bh, waar dr tepels doorheen kwamen steken.. of in een mini rokje, en expres bukken, zodat je dr ondergoed zag, dus mijn vader zei dat als ze perse zo wou bukken, ze dan wel een string eronder aan moest.. was ze snel naar huis gegaan om een string aan te trekken![]()
en dan tegen dr dochter op 12jarige leeftijd zeggen dat t kind er als een hoer uitziet omdat het kind wat eyeliner en mascara op heeft
Dingessen met een frans ei er in.quote:
Sja, ik denk niet dat er daarna nog stof op zitquote:
Als ik ECHT tof was geweest had je hem via mijn account mogen downloaden. Maar helaas voor jou ben ik stom.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders maak jij die account even voor me aan.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Mijn moeder toen ik jaar of 12 was. Had zij kleding gekocht voor me en dan vervolgens roepen dat ik er hoerig uitzag als ik het aan had![]()
En nee knetter is niet mijn loeder, al zouden het makkelijk moeder en dochter kunnen zijn hoor. Knetter en mn loeder dan he
Als er daarvoor wèl stof op zat zou het nog verdrietiger zijn....quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik denk niet dat er daarna nog stof op zit
Stommerd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik ECHT tof was geweest had je hem via mijn account mogen downloaden. Maar helaas voor jou ben ik stom.
dat account.. is het nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders maak jij die account even voor me aan.
Maar daar kan ik toch helemaal niet bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Die zitten aan het begin van de baarmoedermond, voel maar eens bij je volgende vriendinnetje.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eufemisme = bedekte term voor seksuele activiteit
Daar zijn filmpjes vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat.quote:
Das de G-spotquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Die zitten aan het begin van de baarmoedermond, voel maar eens bij je volgende vriendinnetje.
Sja, je hebt zn foto gezien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er daarvoor wèl stof op zat zou het nog verdrietiger zijn....
Al nieuws over je Opa?quote:
Heerlijk is datquote:
quote:
Ik weet hoequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je hebt zn foto gezien?![]()
(sorry peu, ik kon er niks aan doen, Evil dwong me)
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je hebt zn foto gezien?![]()
(sorry peu, ik kon er niks aan doen, Evil dwong me)
Daar is ze weer!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hoeeruit ziet en ik denk dat ik omhoog neuk
Dat denk ik ook, en ik heb dr nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hoeeruit ziet en ik denk dat ik omhoog neuk
Blijkbaar moet dat tochquote:
Dat is toch een mythe dat die bestaat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |