en deze zie ik na m'n post natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik aantekeningen maken misschien heb je er nog wat aan.
Een man die duidelijk isquote:
Oh, geen problemen mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan 'm zelf nooit vinden.
Tot op heden nog maar 1 man gelukt.
Zo simpel is het niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zit![]()
Zelfs dat heb ik nietquote:
Friemelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zit![]()
ik heb 3 maanden geen sex gehadquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook geen seksleven, laat me even herinneringen ophalen ja.
geloof me, dat werkt averechts, beter alles helemaal te vergetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook geen seksleven, laat me even herinneringen ophalen ja.
Dat verklaard/t een hoop, niet?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en deze zie ik na m'n post natuurlijk
damn you tijn!!
![]()
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.quote:
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.quote:
En die ouwe van je dan?quote:
Daarom heb ik nooit seks en dat zal ook zo blijvenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat verklaard/t een hoop, niet?
Pcies, gewoon verdrukken die smerige bezigheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat werkt averechts, beter alles helemaal te vergeten
Toch anders als iemand anders.. friemelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friemelen.
En denk je dat ik dat nog nooit geprobeerd heb?
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.
Ja, dat was tot die tijd he. Nu heb ik t wel. Volgens dokters receptquote:
st*rf!quote:
Ja, hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.
Denk het ook, is bij mij ook zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Toch anders als iemand anders.. friemelt.
Denk ik.
Ik ben dankzij dat plekje klaar gekomen door alleen penetratie. Als de man eenmaal weet waar hij zit, werkt dat wel prettig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |