Ik wil niet over haar beginnen, maar wat doe jij bij die zoenmevrouw van je?quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef JoeBravo het volgende:
tijd om koffie te zetten en in de tuin te zitten met een boek/tijdschrift.Slaapt Ventje al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Even wat plekjes nog soppen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja. Ik ga maar eens verder met de schoonmaak.. tot over een paar minuten
Dat was tot zoenmevrouwquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil niet over haar beginnen, maar wat doe jij bij die zoenmevrouw van je?
Nog even geduld, dinsdag duikt het weer onder de 20 gradenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ja hoi, ander onderwerp, ik kan niet tegen al dat gepraat over seks.
Oorlellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.
Dat geldt voor een gewoon orgasme ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het vinden zal geen probleem zijn, eerder dat een vrouw zich wel moet kunnen/durven overgeven aan de man die het bij haar opwekt.
Dat klinkt wel herkenbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.
Damnquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar![]()
Maar goed, ik kom sowieso relatief makkelijk bij een man die weet wat hij doet.
Zorg dan eerst maar eens dat er iemand zo verliefd op je kan wordenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnzo'n vrouw wil ik eens tegen komen
Dat klopt. Geld voor een man net zo goed trouwens.quote:
Als het eenmaal een keer gebeurd is, is er geen houden meer aan bij mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt wel herkenbaar![]()
Maar goed, ik kom sowieso relatief makkelijk bij een man die weet wat hij doet.
Over iets dat grote mensen leuk vinden om te doen samen of alleenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zorg dan eerst maar eens dat er iemand zo verliefd op je kan worden
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
Ik word hier verdrietig van
Gelukkig ga ik eten. Doei
Ik wil eigenlijk niet dat een man aan m'n clit komt tijdens seks... Doet pijn.quote:
Why?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
Ik word hier verdrietig van
Gelukkig ga ik eten. Doei
Och... Ik ben op die manier al liters water verlorenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het eenmaal een keer gebeurd is, is er geen houden meer aan bij mij.
Is niet bepaald mijn verdienste, ik was echt gewoon als was in zijn handen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnzo'n vrouw wil ik eens tegen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |