Je kan van die rubberen kutjes kopen bij de eroworld..quote:
ja, om half 8 naar bed gebracht en hij was uitgeput, dus sliep in no timequote:
Jamaar nouhou!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk dat jij één van de weinigen bent die dat weet
Oooo, het ging over scooters!quote:
In katzwijm?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Is niet bepaald mijn verdienste, ik was echt gewoon als was in zijn handen. Heerlijk.
Heerlijk, hoop dat je nog een beetje zon hebt, hier in de tuin is die al wegquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, om half 8 naar bed gebracht en hij was uitgeput, dus sliep in no time
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och... Ik ben op die manier al liters water verloren
Beetje stimulerend glijmiddel erbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kan van die rubberen kutjes kopen bij de eroworld..
met haar, zonder haar, donker en licht..
Inception.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zijn er nog leuke films die ik kan downloaden voor vanavond?
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Is niet bepaald mijn verdienste, ik was echt gewoon als was in zijn handen. Heerlijk.
Debby Does Dallas?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zijn er nog leuke films die ik kan downloaden voor vanavond?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och... Ik ben op die manier al liters water verloren
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.quote:
Dat is goed voor het Egoquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.
Die dreef mee op de stroom.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef STING het volgende:
[..]
De man in kwestie zweeft ergens uit het zicht van de foto?
Mooi toch, zo'n dame die spartelt van genot.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel eens rot gevoeld over het feit dat ik tijdens 1 keer seks drie keer een orgasme kreeg en hij 'maar' 1 keer. Maar goed, het schijnt dat ze dat wel prettig vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |