Oke oke, Betekendtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Lieve mensen... stam + t, het is niet moeilijk
Nee, meer als in vingeren denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de 'auto wassen' dan een synoniem voor rukken?
ohja, is wel een goedequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[b]
[..]
Nee, meer als in vingeren denk ik
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruikenquote:
`afstoffen´?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Voor rukken kan je denk ik beter 'de versnellingspook afstoffen' gebruiken
Laadt mij, ik heb moeidte medt dte d's en t's.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeeee, kippetje grillen
en dan een pasta makenkippetje plukken en door de pasta heen donderen
Ik ga smullen over een uur of anderhalf a 2
Ik zou al dood zijn van de honger.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oeeeeeee, kippetje grillen
en dan een pasta makenkippetje plukken en door de pasta heen donderen
Ik ga smullen over een uur of anderhalf a 2
Dan geef ik toch liever de uitlaat een smeerbeurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, als mn moeder ook maar over seks tegen mij begint loop ik al weg.. no thanks mom.. gelukkig de laatste keer dat ik dr wat hoorde mompelen was dat ze zei dat mn vader haar niet meer wilde.. dat was stiekem wel een opluchting, alhoewel ik mn vader een zak vind
Mn (aangetrouwde) tante was ook leuk bezig, die liep bij mn oma in een gehaakt truitje, zonder bh, waar dr tepels doorheen kwamen steken.. of in een mini rokje, en expres bukken, zodat je dr ondergoed zag, dus mijn vader zei dat als ze perse zo wou bukken, ze dan wel een string eronder aan moest.. was ze snel naar huis gegaan om een string aan te trekken![]()
en dan tegen dr dochter op 12jarige leeftijd zeggen dat t kind er als een hoer uitziet omdat het kind wat eyeliner en mascara op heeft
Dingessen met een frans ei er in.quote:
Sja, ik denk niet dat er daarna nog stof op zitquote:
Als ik ECHT tof was geweest had je hem via mijn account mogen downloaden. Maar helaas voor jou ben ik stom.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders maak jij die account even voor me aan.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Mijn moeder toen ik jaar of 12 was. Had zij kleding gekocht voor me en dan vervolgens roepen dat ik er hoerig uitzag als ik het aan had![]()
En nee knetter is niet mijn loeder, al zouden het makkelijk moeder en dochter kunnen zijn hoor. Knetter en mn loeder dan he
Als er daarvoor wèl stof op zat zou het nog verdrietiger zijn....quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik denk niet dat er daarna nog stof op zit
Stommerd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik ECHT tof was geweest had je hem via mijn account mogen downloaden. Maar helaas voor jou ben ik stom.
dat account.. is het nou zo moeilijk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Anders maak jij die account even voor me aan.
Maar daar kan ik toch helemaal niet bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Die zitten aan het begin van de baarmoedermond, voel maar eens bij je volgende vriendinnetje.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eufemisme = bedekte term voor seksuele activiteit
Daar zijn filmpjes vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat.quote:
Das de G-spotquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Die zitten aan het begin van de baarmoedermond, voel maar eens bij je volgende vriendinnetje.
Sja, je hebt zn foto gezien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als er daarvoor wèl stof op zat zou het nog verdrietiger zijn....
Al nieuws over je Opa?quote:
Heerlijk is datquote:
quote:
Ik weet hoequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je hebt zn foto gezien?![]()
(sorry peu, ik kon er niks aan doen, Evil dwong me)
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je hebt zn foto gezien?![]()
(sorry peu, ik kon er niks aan doen, Evil dwong me)
Daar is ze weer!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hoeeruit ziet en ik denk dat ik omhoog neuk
Dat denk ik ook, en ik heb dr nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet hoeeruit ziet en ik denk dat ik omhoog neuk
Blijkbaar moet dat tochquote:
Dat is toch een mythe dat die bestaat?quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een mythe dat die bestaat?
Waren jullie er close mee dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef JoeBravo het volgende:
kwam vandaag een nichtje van m'n ex tegen in de stad. Ze had meer moeite met het hele gebeuren dan dat ik het nog heb.
Nee hoor, 'die' mag ook!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat account.. is het nou zo moeilijk?
[/mijnbeurt]
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee joh, dat heeft iedere vrouw.. En ook iedere vrouw komt spuitend klaar.. als ze niet spuit doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik magische vingers als de G-spot een mythe isquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee. alleen dat m'n ouders vannacht daar in de buurt (Friesland) blijven.quote:
Dat is niet helemaal waar, sommige vrouwen komen niet verder dan héél erg vochtig worden. Maar die spuiten niet zo hard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, dat heeft iedere vrouw.. En ook iedere vrouw komt spuitend klaar.. als ze niet spuit doe je iets niet goed
Ach ik heb toch nooit seksquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, dat heeft iedere vrouw.. En ook iedere vrouw komt spuitend klaar.. als ze niet spuit doe je iets niet goed
NEEquote:
hmm, geen goed nieuws dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee. alleen dat m'n ouders vannacht daar in de buurt (Friesland) blijven.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef JoeBravo het volgende:
kwam vandaag een nichtje van m'n ex tegen in de stad. Ze had meer moeite met het hele gebeuren dan dat ik het nog heb.
QFT.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
De G-spot bestaat. Dat spuiten ken ik niet, maar er zit zeker weten een plekje daar ergens.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sommige vrouwen komen niet verder dan héél erg vochtig worden. Maar die spuiten niet zo hard.
Zeker weten dat die bestaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
De G-spot bestaat. Dat spuiten ken ik niet, maar er zit zeker weten een plekje daar ergens.
Sarcasme. Herken het.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sommige vrouwen komen niet verder dan héél erg vochtig worden. Maar die spuiten niet zo hard.
Spelregel 1.2quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
Geef eens voorbeeldenquote:
ex en dat nichtje zijn wel heel close geweest. En dat was de goeie kant van haar familie, kon ik ook goed mee overweg. Bovendien heeft ze bij m'n broertje in de klas gezeten op de basisschool en ik geloof ook de havo.quote:
Nee. wij hebben spelregels.quote:
Hoeveel 1.2´s zijn er wel niet?quote:
Ben er bijnaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Jammer dat je zelf niet bij dat plekje kan.
1.2 is Sarcasme.quote:
Jij komt niet vijf cm diep in je vagina?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Jammer dat je zelf niet bij dat plekje kan.
Je digitale pielemuis-ego telt niet, snuit.quote:
*knijpt wangetjes*quote:
En wat is 1.1?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1.2 is Sarcasme.
Omdat jij niet tot 12 kon tellen.
Hij zit bij mij wel wat verder eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt niet vijf cm diep in je vagina?
Dat komt aardig in de buurt jaquote:
*tssssst* Af. Zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt wangetjes*
daar heb jij niks over te vertellen.
We zoeken nogquote:
Bijna nog even doorsoppen just a secquote:
Ik kan 'm zelf nooit vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij komt niet vijf cm diep in je vagina?
Dat is jammerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel wat verder eigenlijk.
Als ik jou was zou ik aantekeningen maken misschien heb je er nog wat aan.quote:
E-Penis van minimaal 25cm.quote:
*noteert*quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij zit bij mij wel wat verder eigenlijk.
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan 'm zelf nooit vinden.
Tot op heden nog maar 1 man gelukt.
en deze zie ik na m'n post natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik aantekeningen maken misschien heb je er nog wat aan.
Een man die duidelijk isquote:
Oh, geen problemen mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan 'm zelf nooit vinden.
Tot op heden nog maar 1 man gelukt.
Zo simpel is het niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zit![]()
Zelfs dat heb ik nietquote:
Friemelen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan t zijn? Beetje vriemelen totdat je merkt dat je goed zit![]()
ik heb 3 maanden geen sex gehadquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook geen seksleven, laat me even herinneringen ophalen ja.
geloof me, dat werkt averechts, beter alles helemaal te vergetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, ik heb ook geen seksleven, laat me even herinneringen ophalen ja.
Dat verklaard/t een hoop, niet?quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en deze zie ik na m'n post natuurlijk
damn you tijn!!
![]()
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.quote:
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.quote:
En die ouwe van je dan?quote:
Daarom heb ik nooit seks en dat zal ook zo blijvenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat verklaard/t een hoop, niet?
Pcies, gewoon verdrukken die smerige bezigheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geloof me, dat werkt averechts, beter alles helemaal te vergeten
Toch anders als iemand anders.. friemelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friemelen.
En denk je dat ik dat nog nooit geprobeerd heb?
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.
Ja, dat was tot die tijd he. Nu heb ik t wel. Volgens dokters receptquote:
st*rf!quote:
Ja, hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.
Denk het ook, is bij mij ook zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Toch anders als iemand anders.. friemelt.
Denk ik.
Ik ben dankzij dat plekje klaar gekomen door alleen penetratie. Als de man eenmaal weet waar hij zit, werkt dat wel prettig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe ga je het anders vinden? Ok, het voelt iets anders aan dan de rest, daaraan kan je het ook voelen, maar meestal is het niet hele moeilijk te vinden. Alleen nog nooit een vrouw tegen gekomen die kan komen van alleen die aanraking.
Alsof ie z'n koppie pas naar buiten steekt als het mooi weer is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?
Wanneer mag ik dat testen?quote:
oh, dan heb ik 15 jaar geen seks gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, dat was tot die tijd he. Nu heb ik t wel. Volgens dokters recept
Dat hoeft niet op Fokquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aw poppedopje toch, hoe erg is het bij jou?!
Hmm, dat kan wel ja, zo heb ik het nog nooit bekeken, dan heb ik het wel meegemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben dankzij dat plekje klaar gekomen door alleen penetratie. Als de man eenmaal weet waar hij zit, werkt dat wel prettig.
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan het niet zo zijn, dat het plekje er gewoon zit, maar dat het alleen afdoende gestimuleerd wordt ALS je verliefd bent?
Ja, wie weet? Ik weet 't niet hoor, ben geen G-Spot expertquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Alsof ie z'n koppie pas naar buiten steekt als het mooi weer is?
ooh wacht, 2,5mdnquote:
Oh, oke. Dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar goed, het is een goed iets, toch?quote:
In mijn geval was het één specifiek persoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Toch anders als iemand anders.. friemelt.
Denk ik.
Ik winquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan heb ik 15 jaar geen seks gehad.
Ik ben blij met mijn plekje hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat haalde ik er niet helemaal uit. Maar goed, het is een goed iets, toch?
Ooit jaquote:
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
In mijn geval was het één specifiek persoon.
Arme jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ik heb liever iets andersquote:
En een stukje chemistry/klik. Op het toppunt van mijn verliefdheid kreeg ik al een bijna-orgasme als hij me een simpel kusje in mijn nek gaf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.
Het vinden zal geen probleem zijn, eerder dat een vrouw zich wel moet kunnen/durven overgeven aan de man die het bij haar opwekt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh nee, hier echt niet hoor. Volgens mij is het ook een plekje dat bij mij pas te vinden is als er liefde in het spel is.
Ik heb goede bedpartners gehad, maar hij is de enige die me zo ver gekregen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel aan de bedkwaliteiten van de man ligt... Ik weet 't wel zeker, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |