Nee hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch een mythe dat die bestaat?
Waren jullie er close mee dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef JoeBravo het volgende:
kwam vandaag een nichtje van m'n ex tegen in de stad. Ze had meer moeite met het hele gebeuren dan dat ik het nog heb.
Nee hoor, 'die' mag ook!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat account.. is het nou zo moeilijk?
[/mijnbeurt]
Nee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee joh, dat heeft iedere vrouw.. En ook iedere vrouw komt spuitend klaar.. als ze niet spuit doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik magische vingers als de G-spot een mythe isquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee. alleen dat m'n ouders vannacht daar in de buurt (Friesland) blijven.quote:
Dat is niet helemaal waar, sommige vrouwen komen niet verder dan héél erg vochtig worden. Maar die spuiten niet zo hard.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, dat heeft iedere vrouw.. En ook iedere vrouw komt spuitend klaar.. als ze niet spuit doe je iets niet goed
Ach ik heb toch nooit seksquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee joh, dat heeft iedere vrouw.. En ook iedere vrouw komt spuitend klaar.. als ze niet spuit doe je iets niet goed
NEEquote:
hmm, geen goed nieuws dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee. alleen dat m'n ouders vannacht daar in de buurt (Friesland) blijven.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef JoeBravo het volgende:
kwam vandaag een nichtje van m'n ex tegen in de stad. Ze had meer moeite met het hele gebeuren dan dat ik het nog heb.
QFT.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
De G-spot bestaat. Dat spuiten ken ik niet, maar er zit zeker weten een plekje daar ergens.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sommige vrouwen komen niet verder dan héél erg vochtig worden. Maar die spuiten niet zo hard.
Zeker weten dat die bestaatquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
De G-spot bestaat. Dat spuiten ken ik niet, maar er zit zeker weten een plekje daar ergens.
Sarcasme. Herken het.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, sommige vrouwen komen niet verder dan héél erg vochtig worden. Maar die spuiten niet zo hard.
Spelregel 1.2quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |