Ik zit over zes weken weer in Albufeiraquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond Albufeira erg mooi, de zwarte stranden van Santorini ook wel, Bondi was gewoon geweldig maar wel druk, Coogee beter, Camps Bay ook geweldig.
en de vertragingen bij mijn overige werkzaamheden door ruimte inname en gereedschap? Ik ga niet voor een stoel 200 lijmklemmen bijkopen en een extra schuur aanbouwen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo af en toe de spanning een beetje vergroten kost geen uren.
Of reken je tijdens het slapen snachts ook uurloon?
Dan gaan we tegelijk op vakantiequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit over zes weken weer in Albufeira
2 of 3 sterren paupervakanties.quote:
Kan je meeten met Dr.Nikita.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef betyar het volgende:
Ik wil niet, mijn vrouw wel. En het zal wel weer naar Hongarije zijn.
Hoorde vroeger bij Oostenrijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Moet erg mooi zijn heb ik gehoord.
@Istrie.
Ligt eraan waar je naar toe gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Moet erg mooi zijn heb ik gehoord.
@Istrie.
-Hongarije?quote:
Hij lag bij mij gewoon als papieren versie in de bus. Dat leest ook makkelijker tijdens het schijtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
Hey de Volkskrant is dit weekend gratis online te lezen: http://www.volkskrant.nl/(...)ratis-te-lezen.dhtml
Laptop + draadloos netwerk = schijten maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij lag bij mij gewoon als papieren versie in de bus. Dat leest ook makkelijker tijdens het schijten.
Ik bedoel, Oostenrijk-Hongarije?quote:
Een laptop op je schoot tijdens het schijten? Ik bedankquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laptop + draadloos netwerk = schijten maar.
Een beetje huishouden heeft tegenwoordig gewoon standaard pc/laptop op de wc hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij lag bij mij gewoon als papieren versie in de bus. Dat leest ook makkelijker tijdens het schijten.
Ooh ja klopt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik bedoel, Oostenrijk-Hongarije?
Het eerste wat ik hoorde van Nederlanders na lange tijd was op een vlucht terug naar Amsterdam vanuit Kaapstad, het allereerste Nederlands in maanden tijd was: "Godverdomme Truus, dat klote weer in Nederland straks weer, en deze rij schiet ook niet op, kutzooi" met volume 100 door de stembanden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:48 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar toe gaat.
Dorpen als Rovinj zijn wel mooi maar zoals gewoonlijk toeristisch. Zo zijn de Middeleeuwse stenen die overal in het dorp de straten vormen zo ver uitgesleten dat je bijna uitglijdt als je een heuvel oploopt. De stranden zijn wel mooi.
Maarja, Nederlanders
Het probleem is dat ze overal zijn. Als wij een paar dagen eerder in de USA waren geweest, had mijn vader een collega tegen het lijf gelopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hoorde van Nederlanders na lange tijd was op een vlucht terug naar Amsterdam vanuit Kaapstad, het allereerste Nederlands in maanden tijd was: "Godverdomme Truus, dat klote weer in Nederland straks weer, en deze rij schiet ook niet op, kutzooi" met volume 100 door de stembanden.
Nederlanders.
Ze zijn ook overal. Met camper en al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze overal zijn. Als wij een paar dagen eerder in de USA waren geweest, had mijn vader een collega tegen het lijf gelopen.
Yep dat krijg je dan inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze overal zijn. Als wij een paar dagen eerder in de USA waren geweest, had mijn vader een collega tegen het lijf gelopen.
Ze zingen zelfs het levenslied in Marokko, he Mutant?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze zijn ook overal. Met camper en al.
Wij hadden een paar jaar geleden blijkbaar een hulp in de huishouding die een keer per week kwam schoonmaken. Toen we op vakantie gingen, bleek zij ook op dezelfde camping te zijn(wat ze expres deed)quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yep dat krijg je dan inderdaad.
Betaalden jullie zo goed?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij hadden een paar jaar geleden blijkbaar een hulp in de huishouding die een keer per week kwam schoonmaken. Toen we op vakantie gingen, bleek zij ook op dezelfde camping te zijn(wat ze expres deed)
Daar heb ik een tablet voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vierlaags WC papier werkt beterquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb ik een tablet voor
Daar kan je alleen niet je reet mee afvegen
Ze rijden met campers door de Sahara.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze zingen zelfs het levenslied in Marokko, he Mutant?
Je moet er van houden. Als je het leuk vindt om lekker primitief te doen en zelf op een gasstelletje te koken en zelf de afwas te doen, is het geweldig. Wil je in de watten worden gelegd zou ik het niet aanraden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hm kan me er weinig bij voorstellen, heb nog nooit op een camping gestaan.
Dat was slechts eenmalig, omdat we zo onfortuinlijk waren naar Zuid-Afrika te moeten voor het WK.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze rijden met campers door de Sahara.
Daar heb ik niks tegen. Zolang ze maar niet terugkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze rijden met campers door de Sahara.
Klinkt als een huisvrouw cursus in plaats van vakantie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:01 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Als je het leuk vindt om lekker primitief te doen en zelf op een gasstelletje te koken en zelf de afwas te doen, is het geweldig. Wil je in de watten worden gelegd zou ik het niet aanraden.
Ik vond het altijd wel leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt als een huisvrouw cursus in plaats van vakantie.
Dus je rijdt helemaal naar Zuid-Frankrijk of Spanje, om daar op een weiland te zitten vol met andere Nederlanders, en dan Nederlands te praten en te kaarten, wat je thuis ook in de tuin doet, en daarnaast ook nog eens zelf koken, afwas en een wc delen met 100 anderen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk
Het is wel gezellig, gezelliger dan een hotel als je het mij vraagt.
Als je een leuke camping hebt kan je dan ook nog eens met Nederlanders praten/kaarten noem maar op![]()
Maar ook hier geldt weer dat je ervan moet houden.
Je kan natuurlijk naar een camping gaan met animatie voor kinderen, een grootschalige vakantiefabriek, of een natuurcampinkje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je rijdt helemaal naar Zuid-Frankrijk of Spanje, om daar op een weiland te zitten vol met andere Nederlanders, en dan Nederlands te praten en te kaarten, wat je thuis ook in de tuin doet, en daarnaast ook nog eens zelf koken, afwas en een wc delen met 100 anderen?
Blijf liever thuis, dat is toch geen vakantie man, dat is marteling.
Caravansquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
Of van die caravans waar je zelf je "riool" moet legen._!
Het is dus een groot circus op wielen, vergelijkbaar met een beweegbaar Centerparks op wielen vol met Nederlanders die door Europa gaat. Met als uitzondering natuurlijk dat het nog minder gemak kent dan Centerparks.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk naar een camping gaan met animatie voor kinderen, een grootschalige vakantiefabriek, of een natuurcampinkje.
Het is moeilijk te beschrijven aan mensen die het nooit hebben gedaan. Ik vond het dan ook een ander gevoel hebben dan toen ik in een hotel zat, of een huisje. Zo afgesloten.
En dat vinden mensen leuk. Primitief doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is dus een groot circus op wielen, vergelijkbaar met een beweegbaar Centerparks op wielen vol met Nederlanders die door Europa gaat. Met als uitzondering natuurlijk dat het nog minder gemak kent dan Centerparks.
Ach liever zij dan ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dat vinden mensen leuk. Primitief doen.
Dat heb ik ook nooit zo begrepen. Ik ga dan liever backpacken door Europa of iets actiefs doen. Relaxen in de zon kan ik ook in mijn achtertuin of op het terras. Of alle luxe moet overboord, of alle luxe blijft. Maar niet zo'n slappe tussenweg in vorm van caravans en campings.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je rijdt helemaal naar Zuid-Frankrijk of Spanje, om daar op een weiland te zitten vol met andere Nederlanders, en dan Nederlands te praten en te kaarten, wat je thuis ook in de tuin doet, en daarnaast ook nog eens zelf koken, afwas en een wc delen met 100 anderen?
Laat mij raden, ... Salou?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:23 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb ook wel eens gecampeerd, maar toen heb ik nooit in die tent geslapen, alleen op het strand.
Ik heb daar wel zo'n godsgruwelijke hekel aan. Ook oer-vervelend om Nederlanders tegen te komen op vakantie. Van die irritante figuren die denken dat je met elkaar op moet trekken, enkel omdat je uit hetzelfde land komt. Blegh.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die manquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Voorspelling uit 1930 hoe de kleren van het jaar 2000 er uit zouden zien.
Hèhè.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met z'n handige riem met snoepjes voor de vrouw.
"Da's toch hartstikke gezellig Koos!"quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb daar wel zo'n godsgruwelijke hekel aan. Ook oer-vervelend om Nederlanders tegen te komen op vakantie. Van die irritante figuren die denken dat je met elkaar op moet trekken, enkel omdat je uit hetzelfde land komt. Blegh.
Begin al weer te kokenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"Da's toch hartstikke gezellig Koos!"
Daar heb ik wel een hekel aan. Al heb ik eigenlijk geen recht van spreken als raskampeerderquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begin al weer te kokenVan die Hollanders die je aanspreken in een supermarkt in Zuid-Frankrijk terwijl je een pak kaas aan het zoeken bent.
Oh, ik vind de kaas in Frankrijk helemaal niet lekker. Wij nemen ons beleg altijd mee uit Nederland
Nou geweldig, en nu opgesodemieterd.
Niks mis met kamperen. Een camping kan erg gezellig zijn. Het is mij alleen een raadsel waarom bepaalde Nederlanders de behoefte hebben om naar landgenoten toe te trekken. De hele magie van op vakantie zijn verdwijnt als je jezelf omringt met Nederlanders.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een hekel aan. Al heb ik eigenlijk geen recht van spreken als raskampeerder
Uitgesproken door een gezellige huisvrouw die voorstelt om eens 'lekker koffie te drinken' bij terugkomst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, ik vind de kaas in Frankrijk helemaal niet lekker. Wij nemen ons beleg altijd mee uit Nederland
Dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met kamperen. Een camping kan erg gezellig zijn. Het is mij alleen een raadsel waarom bepaalde Nederlanders de behoefte hebben om naar landgenoten toe te trekken. De hele magie van op vakantie zijn verdwijnt als je jezelf omringt met Nederlanders.
Exact. Blegh.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uitgesproken door een gezellige huisvrouw die voorstelt om eens 'lekker koffie te drinken' bij terugkomst.
Doet me denken aan die OHRA reclame. Als was dat een man.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uitgesproken door een gezellige huisvrouw die voorstelt om eens 'lekker koffie te drinken' bij terugkomst.
Dat zou kunnen. Ben pas een maal op Wintersport geweest al waren er wel érg veel Nederlanders in dat oord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:19 schreef KoosVogels het volgende:
Of wat te denken van die extreem luidruchtige landgenoten. Vooral op wintersport kom je die lui tegen. Zitten ze schreeuwend in een hoekje van het restaurant. Bah.
Dat is ook niks. Beter een Oostenrijkse leraar. Wordt je Duits ook beter van.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ben pas een maal op Wintersport geweest al waren er wel érg veel Nederlanders in dat oord.
Gevolg: Nederlandse Skileraren worden geïmporteerd
Texel.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is ook niks. Beter een Oostenrijkse leraar. Wordt je Duits ook beter van.
Carnaval moet je dan ook niet ontvluchten, maar gebruik van maken. Mijn Thunderbirds-kostuum was een succes dit jaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maarja, het is wel deprimerend als je carnaval ontvlucht en alleen maar, letterlijk alleen maar Nederlanders en plaatselijke bewoners tegenkomt.
Ik weet niet waar jij carnaval hebt gevierd, maar hier was het weer een droevige boel met de 'preens'quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Carnaval moet je dan ook niet ontvluchten, maar gebruik van maken. Mijn Thunderbirds-kostuum was een succes dit jaar.
Je bent ook wel een beetje naïef als je gelooft dat het ooit wel serieus ging om een christelijke feestdag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:34 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het gaat hier dan ook nauwelijks meer om het vieren van een Christelijke feestdag(en daarna níet vasten) of zelfs niet het verkleden, enkel om de drank en het feest.
Dan moeten ze het ook niet zo presenteren en zich daar aan koppelen. Wat nog steeds gebeurt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje naïef als je gelooft dat het ooit wel serieus ging om een christelijke feestdag.Kom op man, dat soort 'feesten' zijn puur bedoeld om 'het volk' eens lekker stoom af te laten blazen. Dat wordt alleen in een bepaalde vorm gegoten door een traditie.
Waar ik trouwens niets op tegen heb. Als ik de kans krijg om op legitieme wijze een alcoholist uit te hangen voor vier dagen grijp ik die per direct aan.
Sinds wanneer is voor dergelijk gedrag legitimatie vereist?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je bent ook wel een beetje naïef als je gelooft dat het ooit wel serieus ging om een christelijke feestdag.Kom op man, dat soort 'feesten' zijn puur bedoeld om 'het volk' eens lekker stoom af te laten blazen. Dat wordt alleen in een bepaalde vorm gegoten door een traditie.
Waar ik trouwens niets op tegen heb. Als ik de kans krijg om op legitieme wijze een alcoholist uit te hangen voor vier dagen grijp ik die per direct aan.
Daar is geen legitimatie voor vereist. Maar als het een van oorsprong Christelijk feest is, waarna je moet vasten, vind ik het eigenlijk parasieten-gedrag om alleen de goede kant van het feest te vieren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Sinds wanneer is voor dergelijk gedrag legitimatie vereist?
Is ook een effect.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Picchia het volgende:
Ik dacht dat Carnaval een truc was om boeren binnen enkele dagen te laten stoppen met zuipen en in normale kleren te krijgen. Dan mogen ze drie dagen per jaar of iets weer hun boerenpakkie aan.
Ik kan er niet zo mee zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Daar is geen legitimatie voor vereist. Maar als het een van oorsprong Christelijk feest is, waarna je moet vasten, vind ik het eigenlijk parasieten-gedrag om alleen de goede kant van het feest te vieren.
Stoor me er wel aan, maar het is geen groot issuequote:
Nee, dat heet fatsoenlijkheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:32 schreef Picchia het volgende:
Je moet wel heel onnozel zijn om de negatieve kant van het feest te vieren natuurlijk.
Nee, als je dronken bent dan is het fatsoenlijk om het feest te verlaten en het thuis uit te gaan slapen.quote:
Ja, ik heb er niks tegen dat mensen carnaval vieren. Als ze dan ook maar vasten. Anders vind ik het eigenlijkParasieten-gedrag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nee, als je dronken bent dan is het fatsoenlijk om het feest te verlaten en het thuis uit te gaan slapen.
Waarom moeten ze dan vasten? Het bier gaat er ook wel zonder Sonja Bakker uit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, ik heb er niks tegen dat mensen carnaval vieren. Als ze dan ook maar vasten. Anders vind ik het eigenlijkParasieten-gedrag.
Omdat dat een deel van het feest is. Je gaat niet de leuke kanten uit het feest zuigen, en niet de slechte kanten niet doen. Dan maak je in feite misbruik van de situatie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dan vasten? Het bier gaat er ook wel zonder Sonja Bakker uit.
Als er een feest gegeven wordt van 1800 tot 0800. Dan blijf je toch ook niet vanaf het begin tot het einde rondhangen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat dat een deel van het feest is. Je gaat niet de leuke kanten uit het feest zuigen, en niet de slechte kanten niet doen. Dan maak je in feite misbruik van de situatie.
Dat is iets heel anders dan een oud gebruik dat nu aan het verdwijnen is omdat mensen simpelweg niet meer willen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als er een feest gegeven wordt van 1800 tot 0800. Dan blijf je toch ook niet vanaf het begin tot het einde rondhangen?
Waarom zou je een oud gebruik in stand willen houden als mensen het niet willen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:44 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan een oud gebruik dat nu aan het verdwijnen is omdat mensen simpelweg niet meer willen.
Omdat het er simpelweg bij hoort en het een verloedering van de cultuur is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:45 schreef Picchia het volgende:
[..]
Waarom zou je een oud gebruik in stand willen houden als mensen het niet willen?
Volgens mij is het een verrijking van onze cultuur om de negatieve aspecten weg te snijden. Overigens zouden de meeste mensen gewoon stoppen met carnaval vieren als ze zouden moeten vasten. Dan mag je je cultuur in je uppie behouden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat het er simpelweg bij hoort en het een verloedering van de cultuur is.
Ik brandt met u.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Branden in de hel doe ik toch al, dus dat vasten negeren kan er ook nog wel bij.
Het liefste zou ik carnaval afschaffen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:52 schreef Picchia het volgende:
[..]
Volgens mij is het een verrijking van onze cultuur om de negatieve aspecten weg te snijden. Overigens zouden de meeste mensen gewoon stoppen met carnaval vieren als ze zouden moeten vasten. Dan mag je je cultuur in je uppie behouden.
Zo zo, welke zonden staan op uwe naam?quote:
Het beledigen van god door het gebruik van scheldwoorden die tegen de heer gekeerd zijn, het uitbuiten van mensen, het niet tonen van nederigheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo zo, welke zonden staan op uwe naam?
Waarquote:
Waarquote:Kamperen in Frankrijk![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn familie heeft zelf zo'n camping, en het is er eigenlijk best gezelligquote:Camping in Frankrijk beheerd door Hollanders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deels waarquote:Camping vol met Hollanders![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Onwaar, zie 'Camping in Frankrijk beheerd door Hollanders'quote:Camping beheerd door Hollanders en vol met Hollanders omdat de eigenaar Hollander is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och, hedendaagse uitingen van goed fatsoen dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het beledigen van god door het gebruik van scheldwoorden die tegen de heer gekeerd zijn, het uitbuiten van mensen, het niet tonen van nederigheid.
Ik vrees voor de Amerikanen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, hedendaagse uitingen van goed fatsoen dus.
Wees niet gevreesd, de grootste pulp komt tegenwoordig uit dat land.quote:
Precies, ik ben dan ook een fervent aanhanger van Nietzsche en zijn moralentheorie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, hedendaagse uitingen van goed fatsoen dus.
Compassie is een uiting van zwakte.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Precies, ik ben dan ook een fervent aanhanger van Nietzsche en zijn moralentheorie.
Egoïsme zelfs.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Compassie is een uiting van zwakte.
Wablief?quote:
Door medelijden te tonen ga je je zelf beter voelen. Nu is lang niet al het genot egoïsme, maar met medelijden lijdt iemand anders er meestal onder. Maar ik heb nooit Nietzsche gelezen, ben wel bekend met zijn theorie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wablief?
Nietzsche redeneerde juist vanuit egoïsme.
Woohoo, welkom terug amicequote:
Wat had je gedaanquote:
Thanksquote:
Hij was van mening dat mensen met bepaalde kwaliteiten buiten moraliteit staan, om het maar zeer kort en bondig te zeggen. Egoïsme en egocentrisme dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Door medelijden te tonen ga je je zelf beter voelen. Nu is lang niet al het genot egoïsme, maar met medelijden lijdt iemand anders er meestal onder. Maar ik heb nooit Nietzsche gelezen, ben wel bekend met zijn theorie.
Rellen en trollenquote:
Ja je was de enige, onmogelijk gezellig te keuvelen tegen een ander dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Thanks
Was wel lekker rustig op het strafbankje.
De 'Übermensch' als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij was van mening dat mensen met bepaalde kwaliteiten buiten moraliteit staan, om het maar zeer kort en bondig te zeggen. Egoïsme en egocentrisme dus.
Ja hij noemde moraliteit dan ook iets voor het gepeupel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De 'Übermensch' als ik het goed heb.
De kunst is om al het kwaad te projecteren op links of rechts.quote:
Geweldige man inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hij noemde moraliteit dan ook iets voor het gepeupel.
Je moet carnaval anno nu dan ook loszien van enige religieuze inhoud. Je druk maken om het niet naleven van de vastentijd slaat nergens op, omdat carnaval zelf niks meer met religie te maken heeft. Het is een volledig seculier iets, meer niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat dat een deel van het feest is. Je gaat niet de leuke kanten uit het feest zuigen, en niet de slechte kanten niet doen. Dan maak je in feite misbruik van de situatie.
Ik heb ooit een keer een betoog geschreven waarom of zijn kijk op moraliteit en de mensheid als geheel perfect is in het zakenleven van tegenwoordig, en waarom het ook perfect toepasbaar is op bedrijfskundige vraagstukken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Geweldige man inderdaad.
'Medelijden verdubbeld het lijden'
Carnaval komt voort uit religie, dat maakt het denk ik niet seculier.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je moet carnaval anno nu dan ook loszien van enige religieuze inhoud. Je druk maken om het niet naleven van de vastentijd slaat nergens op, omdat carnaval zelf niks meer met religie te maken heeft. Het is een volledig seculier iets, meer niet.
Waarom vonden ze het geen geweldig stuk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer een betoog geschreven waarom of zijn kijk op moraliteit en de mensheid als geheel perfect is in het zakenleven van tegenwoordig, en waarom het ook perfect toepasbaar is op bedrijfskundige vraagstukken.
Needless to say dat de professoren het geen geweldig stuk vonden.
Komt voort is niet hetzelfde als het nu nog steeds zijn. Of stoor je je ook aan mensen die wel kerst vieren maar niet naar de kerstmis gaan? Of mensen die paaseieren verstoppen voor hun kinderen maar niet de herrijzenis van Jezus herdenken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Carnaval komt voort uit religie, dat maakt het denk ik niet seculier.
Ik vind het ook geen groot issue, stoor me er soms wel aan. Maar dat geldt voor het hele carnavalsfeest.
In feite snapt hij dat jij gelijk hebt/had, maar vreesde voor zijn baan/hogere authoriteitenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef Voorschrift het volgende:
Maar voegde er wel bij toe dat ethiek een projectie is inplaats van reflectie.
Omdat het onderwerp van je 'research' moest zijn welke rol ethiek zou moeten vervullen in het bedrijfsleven. En professoren ethiek houden niet van Nietzsche als uitgangspunt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waarom vonden ze het geen geweldig stuk?
Och.quote:
Dat niet zozeer, maar mensen van de filosofie (in ieder geval het gros ervan) horen graag dat moraliteit hoog in het vaandel staat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
In feite snapt hij dat jij gelijk hebt/had, maar vreesde voor zijn baan/hogere authoriteiten
Of ze houden niet van stukjes van bedrijfskundigen die wikipedia lezen en menen het wiel opnieuw uit te hebben gevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar mensen van de filosofie (in ieder geval het gros ervan) horen graag dat moraliteit hoog in het vaandel staat.
Goeie, moet mijn mening veranderen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Komt voort is niet hetzelfde als het nu nog steeds zijn. Of stoor je je ook aan mensen die wel kerst vieren maar niet naar de kerstmis gaan? Of mensen die paaseieren verstoppen voor hun kinderen maar niet de herrijzenis van Jezus herdenken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Klassiek gevalletje projectie dat je tentoonspreidt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Of ze houden niet van stukjes van bedrijfskundigen die wikipedia lezen en menen het wiel opnieuw uit te hebben gevonden.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goeie, moet mijn mening veranderen.Nee hoor. Dat we in POL eigenlijk allemaal vastzitten in de loopgraven zegt is eerder het treurige aan hier posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm just really stupid with my money, which is why I'll never have a lot of it! Problem solved, dilemma deleted!
Dat is ook het probleem bij het beoordelen van dat soort dingen. Bij bijv. een taal kan je duidelijk aantonen wat goed en fout is. Bij dit soort dingen is dat een stuk lastiger, zo niet onmogelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar mensen van de filosofie (in ieder geval het gros ervan) horen graag dat moraliteit hoog in het vaandel staat.
Ik kom hier niet trots beweren dat ik zulke goede stukken schrijf dat ik er mijn professoren mee boos maak.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klassiek gevalletje projectie dat je tentoonspreidt.
Serieus? Vind je dit nou een steekhoudende opmerking?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Of ze houden niet van stukjes van bedrijfskundigen die wikipedia lezen en menen het wiel opnieuw uit te hebben gevonden.
Och ben er wel op geslaagd, daar niet van.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem bij het beoordelen van dat soort dingen. Bij bijv. een taal kan je duidelijk aantonen wat goed en fout is. Bij dit soort dingen is dat een stuk lastiger, zo niet onmogelijk.
Nee je komt met trots beweren dat je platzak bent inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ik kom hier niet trots beweren dat ik zulke goede stukken schrijf dat ik er mijn professoren mee boos maak.
Discussies gaan er eigenlijk geen eens meer om gelijk hebben en krijgen, als de tegenstander onovertuigbaar is, zijn de discussies eigenlijk nutteloos.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat we in POL eigenlijk allemaal vastzitten in de loopgraven zegt is eerder het treurige aan hier posten.
Gevaarlijk onderwerp gezien de doelgroep, maar zeker zeker waar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een scriptie willen schrijven over de wenselijkheid van part-time docenten die ook een baan in het bedrijfsleven vervullen en het gevaar van een te subjectieve invalshoek in het onderwijs.
Ja, want ik ken die mensen zoals Voorschrift, die een cursusje ethiek of geschiedenis volgen, een halfslachtige tekst schrijven waar veel kritiek op komt en die kritiek dan interpreteren als onbegrip van hun genialiteit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Serieus? Vind je dit nou een steekhoudende opmerking?
Zoals ik al zei; projectie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, want ik ken die mensen zoals Voorschrift, die een cursusje ethiek of geschiedenis volgen, een halfslachtige tekst schrijven waar veel kritiek op komt en die kritiek dan interpreteren als onbegrip van hun genialiteit.
Oh, ik heb het woord genialiteit niet langs zien komen, maar als jij meent op deze manier iemand belachelijk te maken zegt het genoeg over jou héquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, want ik ken die mensen zoals Voorschrift, die een cursusje ethiek of geschiedenis volgen, een halfslachtige tekst schrijven waar veel kritiek op komt en die kritiek dan interpreteren als onbegrip van hun genialiteit.
Hm, ik snap je invalshoek maar denk eerlijk gezegd niet dat dat bij Voorschrift het geval is(voor zover ik hem ken)quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Daarom. Het is een vrij fundamentele vraagquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gevaarlijk onderwerp gezien de doelgroep, maar zeker zeker waar.
Word een leuke scriptie verdediging in ieder geval.
Was je altijd maar zo krachtig in je veroordelingen van slechte posts.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, ik heb het woord genialiteit niet langs zien komen, maar als jij meent op deze manier iemand belachelijk te maken zegt het genoeg over jou hé
Ik kan hier ook geen touw aan vastknopen, maar spring lekker van onderwerp naar onderwerp hé.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:31 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Was je altijd maar zo krachtig in je veroordelingen van slechte posts.Maar goed, dan zou jij helemaal niet meer posten dus ik snap wel dat je dat niet bent.
Een waarvan het antwoord waarschijnlijk niet binnen het straatje valt van je supervisie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom. Het is een vrij fundamentele vraag
Kan je toch gewoon googlen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:39 schreef Dutchnative het volgende:
Offtopic(voor zover dat kan in een slowchat): Weet iemand waar de uitdrukking 'iets straal vergeten' vandaan komt
Kon zo gauw niks vinden.quote:
kijken of het genootschap onze taal het antwoord weetquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:45 schreef Voorschrift het volgende:
Kan alleen referenties vinden aan Duitse en Russische woorden.
Zij ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
kijken of het genootschap onze taal het antwoord weet
Swaffelen komt geloof ik uit Vlaanderen waar het heen en weer lopen betekent. Iets in die richting.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zet het maar in de categorie "swaffelen" waar het vandaan komt mag Joost weten, maar het is er nou eenmaal.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
Oh weer wat geleerd
Goed idee dan, ik heb een nogal geirriteerd staartbotje, zitten is kut, ik ga maar swaffelen.
Klopt, erg veel nut heeft het allemaal niet. Maar het is wel leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Discussies gaan er eigenlijk geen eens meer om gelijk hebben en krijgen, als de tegenstander onovertuigbaar is, zijn de discussies eigenlijk nutteloos.
Zo kan iemand bijv. stellig volhouden dat 1 + 1 3 is. Zolang de tegenpartij gehersenspoeld genoeg is, zijn discussies nutteloos.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, erg veel nut heeft het allemaal niet. Maar het is wel leuk
Eens even meedoen met die eindeloze Youtube-posts hier.quote:
Welke studie?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
Ik zou wel een scriptie willen schrijven over de wenselijkheid van part-time docenten die ook een baan in het bedrijfsleven vervullen en het gevaar van een te subjectieve invalshoek in het onderwijs.
Ik ben een keer bij een sliding verkeerd terecht gekomen, maanden last van gehad. Echt enorm kut.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
Oh weer wat geleerd
Goed idee dan, ik heb een nogal geirriteerd staartbotje, zitten is kut, ik ga maar swaffelen.
Yep, niets helpt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ben een keer bij een sliding verkeerd terecht gekomen, maanden last van gehad. Echt enorm kut.
Fiscaal recht. Nu krijgen we vooral vanuit bedrijfseconomisch oogpunt onderwijst, ik zou graag ook eens vanuit overheidsperspectief eens wat te zien krijgen. Over sturing, zo ja, hoeveel enzovoorts.quote:
Mijn achternaam werd altijd verbasterd tot swaffel, en toen werd mijn roepnaam swafquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:55 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zet het maar in de categorie "swaffelen" waar het vandaan komt mag Joost weten, maar het is er nou eenmaal.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn achternaam werd altijd verbasterd tot swaffel, en toen werd mijn roepnaam swaf
Interessant, ik heb zelf trouwens economie gehad van oud-directeur/manager van groot bedrijf. Geschiedenis kwam weer van een socialist die nu wel Zeitgeist zal predikenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fiscaal recht. Nu krijgen we vooral vanuit bedrijfseconomisch oogpunt onderwijst, ik zou graag ook eens vanuit overheidsperspectief eens wat te zien krijgen. Over sturing, zo ja, hoeveel enzovoorts.
Het slaat ten minste ergens opquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mijn achternaam werd altijd verbasterd tot swaffel, en toen werd mijn roepnaam swaf
Dat klinkt wat gemixterquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Interessant, ik heb zelf trouwens economie gehad van oud-directeur/manager van groot bedrijf. Geschiedenis kwam weer van een socialist die nu wel Zeitgeist zal prediken
Ja ja, jongens onder elkaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
Joh je hoort soms verhalen dat je er bijna van gaat balen dat je geen hetero bent.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:42 schreef Voorschrift het volgende:
Joh je hoort soms verhalen dat je er bijna van gaat balen dat je geen hetero bent.
Beetje moe. Kan ik je nog overhalen voor de meet?quote:
Haha, doe geen moeite zou ik zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Beetje moe. Kan ik je nog overhalen voor de meet?
Damn you! Als ik Scanman nou met een bloemetje langs stuur?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Haha, doe geen moeite zou ik zeggen
Voor socialistjes blijft de deur geslotenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Damn you! Als ik Scanman nou met een bloemetje langs stuur?
Zn dochter zit ook dit forum.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Voor socialistjes blijft de deur gesloten
Klopt, en die heeft geen eigen mening. Die praat gewoon haar papa naquote:
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:56 schreef eriksd het volgende:
Misschien moet ik haar maar versieren. Alles voor het vaderland.
En toch is Layla beter.quote:
Is ook een goed nummer. Ik spreek bij goede nummers nooit in termen van beter ofzo.quote:
Ben jij wel goed wijs?quote:
Indeed.quote:
Johan Strauss - Radetzkymarsch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
@ VS
Hoe heette dat nummer ook alweer die ik in eerste instantie als pompeus beschouwde?
De schlager van de negentiende eeuw.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Johan Strauss - Radetzkymarsch.
Kaiserwaltz (Emperor Waltz) is ook zeer goed, heerlijke muziek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
De schlager van de negentiende eeuw.
<duck and run>
Ik heb de iets minder 'opgeblazen' stukken van Strauss toch liever.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
Kaiserwaltz is ook goed, heerlijke muziek.
Och hoort bij het militarisme waar het aan opgedragen is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de iets minder 'opgeblazen' stukken van Strauss toch liever.
Vraag Betyarquote:
Walsen gaan alleen zo gauw vervelen. Ik vind het heel leuk wat André Rieu doet, maar na een paar stukken heb ik het wel weer gehoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
Och hoort bij het militarisme waar het aan opgedragen is.
Flower Waltz (niet Strauss) is ook erg mooi hoor, als je het wat minder bombastisch wilt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Johan Strauss - Radetzkymarsch.
Je bent er weerquote:
Zulke grote inhammenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:32 schreef Cerbie het volgende:
Ben net binnen, lekker weertje geweest
Wel bovenop m'n hoofd verbrand
Dunbezaaidquote:
Kalenquote:
Wat? Nu al? Laat je php hier helemaal alleen achter?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef Dutchnative het volgende:
Zo. Dadelijk slapenen er vroeg uit en morgen naar familie voor Pasen.
Het is maar een film hoor. Het is niet echt. Er staan allemaal cameramensen omheen met lampen en camera's.quote:
Toen muziek nog bezieling hadquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef eriksd het volgende:
Denk dat ik een boxspring neem. Ofzo.
Bazennummer
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
Net terug van mijn ban. Ik heb er wel iets van geleerd. Ik weet nu als geen ander hoe Anne Frank zich gevoeld moet hebben.
Ha, welkom terug. Waarom was je gebanned?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
Net terug van mijn ban. Ik heb er wel iets van geleerd. Ik weet nu als geen ander hoe Anne Frank zich gevoeld moet hebben.
Ik deed Simon Wiesenthal wellicht iets te veel na.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ha, welkom terug. Waarom was je gebanned?
Mag dat niet dan? Ik heb er geen ervaring mee, leg eens uit?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik deed Simon Wiesenthal wellicht iets te veel na.
Ik leef met je meequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik heb niet veel nodig om ''gezellig aangeschoten'' te worden, maar echt dronken word ik niet.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben daar te dronken voor, samenvatting ?
Heerlijk, heb mezelf lang niet meer zo gevoeldquote:
Ik denk eerder 30 meter, als je dat al haalt.quote:Op zondag 24 april 2011 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heerlijk, heb mezelf lang niet meer zo gevoeld![]()
Oja, morgenvroeg ga ik 30 km fietsen.
Ik ben een diesel, langzaam op gang komen, maar dan, maar dan.quote:Op zondag 24 april 2011 01:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk eerder 30 meter, als je dat al haalt.
maar dan, val je dood neer, en wat is nou 30 kilometer? Dat is ongeveer 70 minuten echt fietsen man, stelt toch geen reet voor.quote:Op zondag 24 april 2011 01:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben een diesel, langzaam op gang komen, maar dan, maar dan.
Klopt, ik begin er morgen pas om 1400 uur aan, eerst wakker worden, roken, bbq'en, rustig mountenbike pakken.quote:Op zondag 24 april 2011 01:15 schreef betyar het volgende:
[..]
maar dan, val je dood neer, en wat is nou 30 kilometer? Dat is ongeveer 70 minuten echt fietsen man, stelt toch geen reet voor.
Een beetje vent fietst 80-100 kilometer.quote:Op zondag 24 april 2011 01:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, ik begin er morgen pas om 1400 uur aan, eerst wakker worden, roken, bbq'en, rustig mountenbike pakken.
Ik kan het hebben, tenminste, als ik fit ben ofzoquote:Op zondag 24 april 2011 01:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Een beetje vent fietst 80-100 kilometer.
Je komt meer over als een Henneicke.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:29 schreef Morendo het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef Cerbie het volgende:
http://www.destentor.nl/n(...)ende-Statenleden.ece
Het is dat ik beter weet, maar goddomme wat een zoutzuur-links geschreven stuk. Het zou zo van Koos kunnen zijn
Goed voor het vertrouwen van mensen in de objectiviteit () van journalisten.
Je bedoelt dat er vragen bij het gedrag van je geliefde partij worden gesteld, dus kom je hier klagen hoe gemeen dat is? Er is niks zuurs aan het stuk, er worden terecht opmerkingen over het gedrag van de premier gemaakt. Als premier moet hij zich niet bemoeien bij de verkiezingen van de Eerste Kamer, dat moet hij aan iemand anders van zijn partij overlaten.quote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef Cerbie het volgende:
Het is dat ik beter weet, maar goddomme wat een zoutzuur-links geschreven stuk. Het zou zo van Koos kunnen zijn
Bloedovergoten BBQ, ik ga meteen een lening nemen om een Koran te kunnen kopen.quote:Op zondag 24 april 2011 09:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Je hebt het vlees eerst een dag laten besterven?
Rentedragend?quote:Op zondag 24 april 2011 09:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bloedovergoten BBQ, ik ga meteen een lening nemen om een Koran te kunnen kopen.
quote:Op zondag 24 april 2011 10:41 schreef eriksd het volgende:
Blij zijn als die religieuze onzin verdwenen is.
En ook goed voor het vertrouwen in Rutte als premier voor alle Nederlanders.quote:Op zondag 24 april 2011 02:28 schreef Cerbie het volgende:
Nouja het is natuurlijk bijna net zo ver gezocht als het instituut; de paashaas.quote:Op zondag 24 april 2011 10:53 schreef eriksd het volgende:
Briljant hersenspinsel eigenlijk, al die onzin over Jezus enzo. Wat zou diegene die dit verzonnen heeft gesnoven hebben?
Het moet dan ook zijn: Alle goede Nederlanders die wat bij te dragen hebben.quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ook goed voor het vertrouwen in Rutte als premier voor alle Nederlanders.
Hij zal vermoedelijk altijd meer partijpoliticus blijven dan algemeen gewaardeerde bestuurder.quote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet dan ook zijn: Alle goede Nederlanders die wat bij te dragen hebben.
Klein subtiel verschilletje.
Dus het is niet jouw premier? Goed om te weten.quote:Op zondag 24 april 2011 11:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het moet dan ook zijn: Alle goede Nederlanders die wat bij te dragen hebben.
Klein subtiel verschilletje.
Hij heeft natuurlijk geheel terecht een broertje dood aan linkse demagogen.quote:Op zondag 24 april 2011 11:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ook goed voor het vertrouwen in Rutte als premier voor alle Nederlanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |