Ik zit over zes weken weer in Albufeiraquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vond Albufeira erg mooi, de zwarte stranden van Santorini ook wel, Bondi was gewoon geweldig maar wel druk, Coogee beter, Camps Bay ook geweldig.
en de vertragingen bij mijn overige werkzaamheden door ruimte inname en gereedschap? Ik ga niet voor een stoel 200 lijmklemmen bijkopen en een extra schuur aanbouwen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo af en toe de spanning een beetje vergroten kost geen uren.
Of reken je tijdens het slapen snachts ook uurloon?
Dan gaan we tegelijk op vakantiequote:Op zaterdag 23 april 2011 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zit over zes weken weer in Albufeira
2 of 3 sterren paupervakanties.quote:
Kan je meeten met Dr.Nikita.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef betyar het volgende:
Ik wil niet, mijn vrouw wel. En het zal wel weer naar Hongarije zijn.
Hoorde vroeger bij Oostenrijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Moet erg mooi zijn heb ik gehoord.
@Istrie.
Ligt eraan waar je naar toe gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
Moet erg mooi zijn heb ik gehoord.
@Istrie.
-Hongarije?quote:
Hij lag bij mij gewoon als papieren versie in de bus. Dat leest ook makkelijker tijdens het schijtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
Hey de Volkskrant is dit weekend gratis online te lezen: http://www.volkskrant.nl/(...)ratis-te-lezen.dhtml
Laptop + draadloos netwerk = schijten maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij lag bij mij gewoon als papieren versie in de bus. Dat leest ook makkelijker tijdens het schijten.
Ik bedoel, Oostenrijk-Hongarije?quote:
Een laptop op je schoot tijdens het schijten? Ik bedankquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laptop + draadloos netwerk = schijten maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |