ach ze zegt zo vaak dat ze weggaat..ze doet het alleen nooit, net als sophiaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Verity het volgende:
Als Mo gaat, hoop ik dat ze ervoor kiest om pas donderdag te gaan. Ben bang dat het anders nog rustiger gaat worden in het huis...
I.i.g. verrassend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Dakotamu het volgende:
het zou wel leuke tv zijn als mo genomineerd was, samen met jo of sharon, en dat mo dan weer terug mag
Gedeeltelijk mee ééns maar meer omdat het hele sst niks meer voorstelt. plus wat mij betreft wat er nog huist aan bewoners me geen meter boeit. Wat een flut figurenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:45 schreef mazaru het volgende:
Van mij mag het trouwens donderdag wel de finale zijn al.
Live 1 voor 1 wegstemmen, tot alleen Gerard nog over is.
Dan hebben we dit weer gehad.
Die dag komt toch dat het rustiger gaat worden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Verity het volgende:
Als Mo gaat, hoop ik dat ze ervoor kiest om pas donderdag te gaan. Ben bang dat het anders nog rustiger gaat worden in het huis...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef knagsje het volgende:
wanneer is de meet en greet van de fokkers????
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef Dakotamu het volgende:
het zou wel leuke tv zijn als mo genomineerd was, samen met jo of sharon, en dat mo dan weer terug mag
Bianca zou zeggen " lif a liddul. |quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef knagsje het volgende:
en dan zeggen mensen.... get a life... dat heb ik! maar het blijft verslavend!
dat dusssss
lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
Echt, ze falen keer op keer he!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Bianca zou zeggen " lif a liddul. |![]()
![]()
Trouwens hoe faal is het dat ze de daily op de SST site hebben staan ( zonder reclame ook nog ! voordat de herhaling op tv komt, het blijft knap hoe ze zichzelf in de vingers blijven snijden, lijkt wel of ze erop kicken.![]()
![]()
Awesome Stab !quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
ff kickboxen he? hahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt me niet waar, als ik maar mag rammen.....
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
neet op michquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
maakt me niet waar, als ik maar mag rammen.....
Volg je de streams wel ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
Mo was de eerste weken leuk
nadat dat gesodomieter begon was er een andere Mo
in het huis vinden ze haar erg sterk
jammer dat de regie bepaalt dat nederland een andere Mo krijgt te zien
Ik krijg een deja vu.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
en daar heeft ze zelf geen debet aan vind je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
eventuele winnaars elimineren om vrij baan te maken voor Jo.......quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
jawel maar de regie heeft er handig op ingespeelt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
en daar heeft ze zelf geen debet aan vind je?
Toen hield ze zich rustig, en toen vond ik haar ook nog leuk. En ze heeft alles aan zichzelf te danken. En ze heeft de stront dicht bij het hart zitten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
volg de steams ongeveer 13 a 15 uur per dagquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volg je de streams wel ?
Jank Mo of hypere Mo.
mo is ook niet ehhh.. onaardig.. dat hele maik gebeuren had er niet moeten zijn, dan had ze zichzelf niet zo voor lul gezet...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef bull1966 het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
volg de steams ongeveer 13 a 15 uur per dag
Zooo da's niet gezond hoor, daar mot je wat aan doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
klopt, ze hadden maik nooit terug het huis moeten insturen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef danilel het volgende:
[..]
jawel maar de regie heeft er handig op ingespeelt!
ja want ze is emotioneel snel getriggerd (als je daar zelf wat aan kan doen )quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef afca_oc het volgende:
[..]
en daar heeft ze zelf geen debet aan vind je?
We zullen het wel zien he ? Speculeren omdat ze een grote bek heeft zegt ook niet allesquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef knagsje het volgende:
[..]
eventuele winnaars elimineren om vrij baan te maken voor Jo.......
Jeetje! Slaap je ook nog?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef bull1966 het volgende:
[..]
+1quote:
eensquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo is ook niet ehhh.. onaardig.. dat hele maik gebeuren had er niet moeten zijn, dan had ze zichzelf niet zo voor lul gezet...
wat mij betreft een 2e kans, maar ze moet niet winnen, dat moet geer of karim
Dat had ze van tevoren kunnen bedenkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja want ze is emotioneel snel getriggerd (als je daar zelf wat aan kan doen )
Ha Ruudjequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was even met spoed weg. Brand in in een bedrijfspand van ons. Niemand gewond allleen een keuken naar de klotenVerder alles goed hier?
niet alleen haar grote bek hoor, alles wijst in de richting dat ze als winnaar uit sst moet komen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
We zullen het wel zien he ? Speculeren omdat ze een grote bek heeft zegt ook niet alles
hier alles goed, beetje saaie beelden.. ik hoop de schade niet te groot daar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was even met spoed weg. Brand in in een bedrijfspand van ons. Niemand gewond allleen een keuken naar de klotenVerder alles goed hier?
Nou hier gebeurd ook weinig dus niks gemistquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
jo en flip over 30 jaar:
[ link | afbeelding ]
misschien heb ik geen oogkleppen op ??????quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Maar dan zie je toch ook dat ze het aan haar zelf te danken heb.
behalve wat de tt zegtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou hier gebeurd ook weinig dus niks gemist
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
lieve fokkers, kga naar bed, moet er over 3 uur weer uit, kan pas overmorgen weer fokken, hoop op veel streamverslagjes (indien er iets gebeurt
baai baai
Welterustenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
lieve fokkers, kga naar bed, moet er over 3 uur weer uit, kan pas overmorgen weer fokken, hoop op veel streamverslagjes (indien er iets gebeurt
baai baai
gelukkig alles goed hier! en ja beter een keuken naar de kloten dan mensen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Die huilt alleen om haar zin te krijgen. Ik heb zo'n schoonmoeder. En Mo is veel harder dan wij denken. De traantjes komen gemakkelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
baai baai
das dus een kort nachtje voor je !! nou slaap lekker en tot overmorgen dan maar weer hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
baai baai
doei doeiquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef danilel het volgende:
baai baai
nee 24 uur klokrond op mn poten vrijwilligenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Succes morgen. las dat je iets ging lopen ofzo?
Mo is snel emotioneel en daar is helemaal niets mis mee imo. Het enige wat ik zo jammer vindt is dat ze er een beetje in is door geslagen en de regie weet hier heel goed op in te spelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Nee wij allen wel maar jij die zoveel kijkt nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef bull1966 het volgende:
[..]
misschien heb ik geen oogkleppen op ??????
Ai, brand is kut, heb recent brand in mijn woning gehad, nog net levend uitgekomen, maandenlang mijn huis kwijt en een hoop ellende.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
O ja dat was het. Succes. Slaap lekker nog even.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef danilel het volgende:
[..]
nee 24 uur klokrond op mn poten vrijwilligen
Zoals ik al eerder zei zijn Mo en Maik in dat huis gewoon letterlijk en figuurlijk vaak en hard genaaid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
mo is ook niet ehhh.. onaardig.. dat hele maik gebeuren had er niet moeten zijn, dan had ze zichzelf niet zo voor lul gezet...
wat mij betreft een 2e kans, maar ze moet niet winnen, dat moet geer of karim
Precies. Men jankt hier veel over haar janken, maar ook andere emoties komen er vaak vrij direkt uit. Lijkt me erg lastig mee om te gaan als je lichaam steeds heftig reageert.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter een film opzetten hoor, je mist niks , ze slapen allemaalquote:
En dat had ze van tevoren niet kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Ifa het volgende:
[..]
Precies. Men jankt hier veel over haar janken, maar ook andere emoties komen er vaak vrij direkt uit. Lijkt me erg lastig mee om te gaan als je lichaam steeds heftig reageert.
Vast wel, maar soms willen mensen iets heel graag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
En dat had ze van tevoren niet kunnen bedenken?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
het slaapt daar al.
Maar streams doen het nog wel.
Ze zijn Laura aan het nadoen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar je kan beter een film opzetten hoor, je mist niks , ze slapen allemaal
hebben ze bedacht! van te voren!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Candyfreak het volgende:
Laura schrijft meer over Guido in haar blog dan over Alex
zoek ff het concept van sst op ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dan hadden de mensen in haar omgeving haar tegen moeten houdenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Ifa het volgende:
[..]
Vast wel, maar soms willen mensen iets heel graag.
Mo heeft veel mensen om advies gevraagd en een deel heeft het haar afgeraden. (weet alleen niet precies waarom)quote:
Dat is nu wel te zien waaromquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mo heeft veel mensen om advies gevraagd en een deel heeft het haar afgeraden. (weet alleen niet precies waarom)
Ach, ze wordt heel erg de grond in geschreven door cos. Vast heel pijnlijk voor haar, maar ik betwijfel of hier haar peer-groep zitquote:
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet alleen haar grote bek hoor, alles wijst in de richting dat ze als winnaar uit sst moet komen.
daar wil ik wel een beschuitje mee eten hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef knagsje het volgende:
om wakker te blijven en met lekker muziek voor Mo
Mo is 30 jaar, slim en niet op d'r smoeltje gevallen. Dat ze er 1 keer intuint (gedreven door haar liefde voor Maik) is nog tot daar aan toe, maar keer op keer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei zijn Mo en Maik in dat huis gewoon letterlijk en figuurlijk vaak en hard genaaid.![]()
Maar dat komt doordat vooral voor Mo, Maik een zwakke plek was ( andersom ook, maar minder ) en die hebben ze behoorlijk uitgebuit, Hoort erbij, sad but true.
ik mag het hopen danquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.
Hondje mag eindelijk beginnen.quote:
dat snap ik welquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Stability het volgende:
[..]
daar wil ik wel een beschuitje mee eten hoor
Ja, dat is een risico als je besluit aan zo'n programma mee te doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef Ifa het volgende:
[..]
Ach, ze wordt heel erg de grond in geschreven door cos. Vast heel pijnlijk voor haar, maar ik betwijfel of hier haar peer-groep zit
mo is een tranentrekker.. voor zichzelf! ze haalt haar hele reputatie in haar vak)als ze die had' onderuit! moet ze niet stabiel zijn=quote:
ik heb mn streams al uitgezet,,ben aan het youtubenquote:
ja tis echt een lekker ding...en fakking goed !!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat snap ik wel![]()
![]()
![]()
hij is mijn grote voorbeeld, geweldig die man
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
FOK! bereidt zich al voor op de exit van Sharon?
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat snap ik wel![]()
![]()
![]()
hij is mijn grote voorbeeld, geweldig die man
Ze hebben er wel over gepraat, maar toen kregen wij een SL.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:02 schreef Urb het volgende:
Hebben Gerard en Karim nog gepraat over Karim's date-gebeuren? Ik ben benieuwd in hoeverre dat geneuzel Karim de ogen geopend heeft over het hele "trigger-gedoe"
nee die muziek niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Klinkt goedDat mag van mij nou loeihard over de speakers in die hut
Die staat er voor jan lul.quote:
Mo stond de eerste 2/3 weken van SST in mijn top 3.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef bull1966 het volgende:
maar ik begrijp wel dat als je iemand hebt die je irritant vind dat je daar moeilijk dan positieve dingen van kan zien
Ik heb dat met JoJo die ik voor het gemak maar even dat irritante nepwijf met een plastic rotkop noem
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef bull1966 het volgende:
maar ik begrijp wel dat als je iemand hebt die je irritant vind dat je daar moeilijk dan positieve dingen van kan zien
Ik heb dat met JoJo die ik voor het gemak maar even dat irritante nepwijf met een plastic rotkop noem
bij mij ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Mo stond de eerste 2/3 weken van SST in mijn top 3.
Voor haar eigen best wil is al te laat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga maar eens pitten
![]()
On topic: Ik hoop dat de tt juist lijkt te zijn en ze besluit te gaan voor haar eigen bestwil
Er schijnt een luik te zitten in de slaapkamers - laat iemand daar maar uitkomen, dan schrikken ze wel wakker... zie het al voor me... al die gillende meidenquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
Ik ga maar eens pitten
![]()
On topic: Ik hoop dat de tt juist lijkt te zijn en ze besluit te gaan voor haar eigen bestwil
Maik heb haar geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bij mij ook
zei ik al eerder toen was ze nog leuk
Ik hoop het ook voor jou, ik ben nu zo ver dat ik het niemand meer gun !! Meestal groei je een beetje met de mensen en worden ze sympathieker of vervelender. Dat gevoel heb ik niet meer ze zijn allemaal lucht ofzo niks noppesquote:
jaquote:
ik denk dat hij niet durft nadat hij vanavond op zijn flikker heeft gehad van jo omdat hij mo aandacht gafquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef Day het volgende:
Jo gaf Flip net trouwens opdracht om achter Mo aan te gaan (die was even uit bed), maar hij vond het niet nodig. Die jongen komt steeds meer voor zichzelf op.
Schade beperking voor haarzelf mentaal dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Voor haar eigen best wil is al te laat.
Iedereen kent haar nu als jank mokkel.
Truste
Eerlijk gezegd vind ik dat Joanna al gewonnen heeft, zelfs als ze de finale niet haalt. Als je alleen al kijk hoever klandizie ze hiermee binnenharken voor hun tieten-fabriek annex klere-winkel dan zal het het allemaal allang waard zijn. Daar komt nog bij dat Flip ook nog wel eens heel goed de winnaar kan worden, en Joanna heeft al gezorgd dat ze de poet dan delen na het programma. Flip heeft zowieso heel heel veel aan het hele toneelstuk rondom Joanna, das wel duidelijk. Ik vind dat als Flip wint dan heeft (Mama)Jo ook sort-of gewonnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is elke keer zo bij een RLS en toch pakt het anders uit.
Ken 'm al, erg leuk als je m voor het eerst zietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
als jullie geen streams meer aanhebben, en echt willen lachen ....dan MOET je deze zien-en vooral horen! dus speakers aan en afwachten EN LET OP DE MIDDELSTE MAN
die missies dat maik weg ging en dergelijkenquote:
Daar sprak hij haar toch ook al tegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet durft nadat hij vanavond op zijn flikker heeft gehad van jo omdat hij mo aandacht gaf
ik kan er nog steeds dubbel om liggen hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Ken 'm al, erg leuk als je m voor het eerst ziet
Nederland 2. daar is de pausquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
als jullie geen streams meer aanhebben, en echt willen lachen ....dan MOET je deze zien-en vooral horen! dus speakers aan en afwachten EN LET OP DE MIDDELSTE MAN
Dus is het niet zo dat ik haar alleen maar afzeik. Ik snap haar gedrag gewoon niet, ze zegt het een, en doet het ander. Dat is wat mij dwars zit bij haar. En ze is heel egocentrisch, Mo's wereldje draait alleen om Mo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef bull1966 het volgende:
[..]
bij mij ook
zei ik al eerder toen was ze nog leuk
aaawquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nederland 2. daar is de pauszapte even erover heen en zag hem zitten.
Als ik een paus zie dan denk ik nu aan kinderen.
De casting was briljant voor deze mega flop iid. De bewoners komen nog met meer weg. Een hond ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef Urb het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat Joanna al gewonnen heeft, zelfs als ze de finale niet haalt. Als je alleen al kijk hoever klandizie ze hiermee binnenharken voor hun tieten-fabriek annex klere-winkel dan zal het het allemaal allang waard zijn. Daar komt nog bij dat Flip ook nog wel eens heel goed de winnaar kan worden, en Joanna heeft al gezorgd dat ze de poet dan delen na het programma. Flip heeft zowieso heel heel veel aan het hele toneelstuk rondom Joanna, das wel duidelijk. Ik vind dat als Flip wint dan heeft (Mama)Jo ook sort-of gewonnen.
hij geeft zijn mening, en geeft daarna jo toch haar zin.... iets zeggen en iets doen is niet hetzelfde...quote:
Relatie met Maik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef bull1966 het volgende:
[..]
die missies dat maik weg ging en dergelijken
Ken em al maar hij is idd episch, die lach...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Stability het volgende:
nah die heb ik al gezien..kword een beetje sst moe denk ik , moet maar gaan afkicken he..waaaaaaar is de kliniek? need help herequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ken em al maar hij is idd episch, die lach...![]()
![]()
![]()
Toch maar netjes de Hyper-Lau / Jo-show kijken op nep5 ondertussen.
Rood kruisje rechts bovenin helpt je verderquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nah die heb ik al gezien..kword een beetje sst moe denk ik , moet maar gaan afkicken he..waaaaaaar is de kliniek? need help here
Verwachtingen bijstellen - al waren die niet zo hoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
nah die heb ik al gezien..kword een beetje sst moe denk ik , moet maar gaan afkicken he..waaaaaaar is de kliniek? need help here
worldofwarcraft.comquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg vind gaan om de schuld bij hem neer te leggen. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. Maik zou ook Jan, Piet of Klaas kunnen zijn. Had ze, denk ik, hetzelfde gereageerd.quote:
ja en photoshoppen ook he....zit ik ook uren aan, gaat nu ook weer vervelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Rood kruisje rechts bovenin helpt je verder
Trustequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoe boeiend het allemaal ook is in Portugal en hier in de Cos, ik ga lekker slapen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
worldofwarcraft.comtis maar dat mijn goeie pc is afgebrand, anders was ik dat nu aan het doen
ja daar heb ik ook een acccount.....3 level 80squote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
worldofwarcraft.comtis maar dat mijn goeie pc is afgebrand, anders was ik dat nu aan het doen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Hoe boeiend het allemaal ook is in Portugal en hier in de Cos, ik ga lekker slapen.
fixedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg vind gaan om de schuld bij hem neer te leggen. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. Maik zou ook Jan, Piet of Klaas kunnen zijn doen. Had ze, denk ik, hetzelfde gereageerd.
Tsja ik nie, net terug van werk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef Stability het volgende:
[..]
Ben al een jaar clean van WoW en dat hou ik graag zo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
go go lvl naar 85quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook een acccount.....3 level 80s
Geef maik zeker niet de schuld maar na wip partij met maik is ze zo eMo geworden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik wel heel erg vind gaan om de schuld bij hem neer te leggen. Ze is zelf verantwoordelijk voor haar gedrag. Maik zou ook Jan, Piet of Klaas kunnen zijn. Had ze, denk ik, hetzelfde gereageerd.
het vriendje waar ik het 4 jaar mee speelde is nie meer mn vriendje...en ik speel het nooit alleen, niks aan om het met vreemden te spelenquote:
ow das minderquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
het vriendje waar ik het 4 jaar mee speelde is nie meer mn vriendje...en ik speel het nooit alleen, niks aan om het met vreemden te spelen
Idd. net als dat Sharon niet weet dat ze hem mee naar huis mag nemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Verity het volgende:
Valt me op dat ze niets over Seg zeggen / vertellen in de dailies.
ach ja, er zijn nog zat andere leuke dingen hequote:
Emo was daarvoor ook al. Haar verliefdheid heeft het wel erger gemaakt, da's waar. Maar dat ligt aan haar eigen onzekerheid, niet aan Maik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geef maik zeker niet de schuld maar na wip partij met maik is ze zo eMo geworden.
ik zou ook huilen van verveling, goddamn stem/regie/whatever, weten ze echt niets meer te doen?quote:
Misschien vertellen ze haar dat volgende week donderdag...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. net als dat Sharon niet weet dat ze hem mee naar huis mag nemen.
das waar - veel mis je namelijk niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ach ja, er zijn nog zat andere leuke dingen he
als je op dezelfde server zit, speel ik wel meequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
het vriendje waar ik het 4 jaar mee speelde is nie meer mn vriendje...en ik speel het nooit alleen, niks aan om het met vreemden te spelen
Heb m'n meisje via WoW leren kennen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. net als dat Sharon niet weet dat ze hem mee naar huis mag nemen.
nee ik vermaak me meestal ook wel hoor , en nu sst...hoewel er eigenlijk geen donder aan is, maar ja, ik volg het nu vanaf dag 1 ,,,ik ben gewoon gek denk ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef Verity het volgende:
[..]
das waar - veel mis je namelijk niet.
kheb niet meer betaald...dan zou ik eerst betalen moeten, en een zooitje updates moeten downloaden denk ik ....4 mnd niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
als je op dezelfde server zit, speel ik wel mee
Natuurlijk ligt dat bij haar zelf. Ze is 30 WTF. en dan zo reageren soms.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Emo was daarvoor ook al. Haar verliefdheid heeft het wel erger gemaakt, da's waar. Maar dat ligt aan haar eigen onzekerheid, niet aan Maik.
Doeiiiiiquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb niet meer betaald...dan zou ik eerst betalen moeten, en een zooitje updates moeten downloaden denk ik ....4 mnd niet meer gespeeld
moet ook nog ff sparen voor nieuwe pc, deze trekt het allemaal niet helaasquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef Stability het volgende:
[..]
kheb niet meer betaald...dan zou ik eerst betalen moeten, en een zooitje updates moeten downloaden denk ik ....4 mnd niet meer gespeeld
Zo slecht maar door team baas toch ook wel weer grappig, die sokkel-missie was geweldig. Baal nogsteeds dat ik niet vrij was die dag erna anders had ik die 16 uur helemaal doorgekeken, wat een helden.quote:
ik aggramar, vanaf het beginquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Verity het volgende:
OT: Welke servers spelen/speelde jullie?
Karim toch ook? Of heb ik dat mis?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog niet toch?
Na mijn weten wil Jo het hondje ook wel.
die moeten ze in het huis laten horenquote:
ik weet het niet eens meer haha dat is pas ergquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Verity het volgende:
Eerste jaren Bladefist, maar die server werd gaar en toen met free mass migration naar Outland een paar jaar. ( in guids Sinisters en Infamous )quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Verity het volgende:
eindelijk eentje die wakker is in het huis der dooienquote:
Wel nadat Karim de date kreeg. Toen was de hond Sharon's maatje. Nah ik geloof wel dat Sharon dat wel weet Nu twijfel ik zelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog niet toch?
Na mijn weten wil Jo het hondje ook wel.
No way.quote:
Hardcore raider?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Urb het volgende:
Aww seggie gewekt.![]()
[..]
Eerste jaren Bladefist, maar die server werd gaar en toen met free mass migration naar Outland een paar jaar. ( in guids Sinisters en Infamous )
Waaatdaaannnquote:
dacht dat het terrokar was...main char ferral druidquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Urb het volgende:
Aww seggie gewekt.![]()
[..]
Eerste jaren Bladefist, maar die server werd gaar en toen met free mass migration naar Outland een paar jaar. ( in guids Sinisters en Infamous )
het is inderdaad niet seksproof.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:29 schreef bull1966 het volgende:
dat bed van Mo en Maik is behoorlijk naar de klote
slechte reclame voor Ikea
Er zijn topics over games op fok !! ECHTquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:29 schreef Stability het volgende:
[..]
dacht dat het terrokar was...main char ferral druid
same here, geen rl meer over lolquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Yeap 4/5 dagen per week van 20.00-0.00 als er echt progress-content was.![]()
joh !quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn topics over games op fok !! ECHT
ja , sorry , geen bewegende sst nu dus het ging vanzelf.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Day het volgende:
Ik begrijp dat het saai is en SST-gerelateerde berichtjes vind ik prima, maar computerspelletjes mogen echt naar een ander topic.
Zal wel niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef bull1966 het volgende:
week van de verandering :
JoJo krijgt niet steeds d'r zin van de stem
Ach we kunnen dromen he? *zwijmel*quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef bull1966 het volgende:
week van de verandering :
JoJo krijgt niet steeds d'r zin van de stem
Met de nadruk op wilDEquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
Jo een rondje door de tuin gewandeld met Segredo?
Dat wilde Sharon toch als er iemand wakker zou worden van Segredo.
ja waarom niet, zet Segredo met bench in slaap kamer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Verity het volgende:
Seg laten plassen en op de slaapkamer in slaap laten vallen...
Ja want zelf wordt ze er niet wakker van zegt ze, en Flip ook niet zei hij.quote:
Slijmerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ja , sorry , geen bewegende sst nu dus het ging vanzelf.
sharon kan geen hond opvoeden.. ze kan niet eens voor haarzelf zorgenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja waarom niet, zet Segredo met bench in slaap kamer.
als je een hond wilt verkloten lijkt me dat een goed ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ja waarom niet, zet Segredo met bench in slaap kamer.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
sharon kan geen hond opvoeden.. ze kan niet eens voor haarzelf zorgen
dacht het ff niet he...stability en slijmen , nowayquote:
trusten, en graag gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Truste , dank weer voor je leuke foto's
Alle meiden + puppie(s) zijn wakker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Day het volgende:
Mo slaapt ook nog steeds niet. Maar dat is niet zo gek, als je overdag ligt te slapen.
Alhoewel Flip daar minder moeite mee schijnt te hebben.
Ze sliep nog niet volgens mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Verity het volgende:
Sharon is net wakker geworden van het geblaf....
Mee eens, maar ik vrees dat degenen die het hier niet mee eens zijn dit ook nooit zullen worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon is 20 en ik vindt dat ze het goed doet voor haar leeftijd!
Als Sharon nog niet sliep... betekent dat ze speelt dat ze Seg niet hoorde?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze sliep nog niet volgens mij.
Jo heb hem uitgelaten
Dat geblaf ik zou er niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef Day het volgende:
Jo heeft de hond dus inderdaad even uitgelaten.
meningen verschillen, als ze 13 was, dan zou ik hetzelfde zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Sharon is 20 en ik vindt dat ze het goed doet voor haar leeftijd!
Geen ploegendienst op dagen waarop er geen feestje is ^^quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
De cameraploeg is ook al plat... Wordt niemand maar gevolgd.
Zei Sharon dat ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Sharon nog niet sliep... betekent dat ze speelt dat ze Seg niet hoorde?
Kan ze beter niet doen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Ifa het volgende:
Oma gaat het ook eens proberen om doggie stil te krijgen.
Omaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Ifa het volgende:
Oma gaat het ook eens proberen om doggie stil te krijgen.
Wat of wie dan of gaskamerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Swiet dreams![]()
![]()
OT: Gelukkig is het nog niet zeker dat Segredo met Sharon meegaat.
Volgens mij sliep zij juist wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef Verity het volgende:
[..]
Als Sharon nog niet sliep... betekent dat ze speelt dat ze Seg niet hoorde?
Het hondje heeft geen regel. Ieder avond om een heel andere tijd slapen. En overdag in de benchquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zei haron dat ?
Gewoon de bench op de slaapkamer zetten en het is klaar met het geblaf![]()
Segredo is een allermans vriend en wil mensen om zich heen.
De oudste en wijste van het stel.. sharon.quote:
Je heb het terug gekekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef Urb het volgende:
Damn, toch weer knap hoe ze Laura's afscheid show toch stiekum tot een Jo show hebben kunnen maken.![]()
![]()
en dat gerard eens tegen sharon zei wat hij ervan vindt, en niet alleen tegen karimquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
Segredo is stil![]()
Jammer had gehoopt dat het hele huis wakker zou worden en ...en...
Sharon is nu bij 'm, wanneer ze bij Seg weggaat, blaft ie vast weerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Noelle06 het volgende:
Segredo is stil![]()
Jammer had gehoopt dat het hele huis wakker zou worden en ...en...
Dat gaat ook vast nog een keer ergens clashen door het hondje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en dat gerard eens tegen sharon zei wat hij ervan vindt, en niet alleen tegen karimoorlog in huis lol
Ik kijk atm de herhaling, want had avond-dienst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je heb het terug gekeken![]()
Hoe vond je dat lijzige het deed ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |